ساحل فلوریا استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 12008
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

نزدیک به محله‌ی لوکس فلوریا شهر استانبول، ساحل بسیار تمیز و زیبایی به نام ساحل فلوریا(Florya Beach)  واقع شده است. این ساحل در مجاورت دریای مرمره استانبول می‌باشد. ساحل تفریحی فلوریا، یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول محسوب می‌شود و به همین دلیل مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار می‌گیرد. امکانات رفاهی،  برخورد مناسب کارکنان و امنیت ساحل، از  مهم‌ترین دلایل محبوبیت این ساحل به شمار می‌آید. با لحظه آخر‌ همراه شده تا در ادامه مطلب با این ساحل زیبا بیشتر آشنا شوید.

 

ساحل فلوریا

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

فلوریا؛ دلیل محبوبیت این ساحل چیست؟

با توجه به اینکه شهر استانبول در مجاورت دو دریای سیاه و مرمره قرار دارد، سواحل تفریحی کمتری نسبت به شهر‌های دیگر ترکیه دارد. ماسه های شنی، امکانات رفاهی و تمیز بودن این ساحل موجب محبوبیت بیشتر آن می‌شود. برخورد مناسب کارکنان این ساحل برای گردشگران دلنشین است و باعث می‌شود احساس امنیت بیشتری داشته باشند. در ساحل فلوریا 48 دوش برای استحمام، 42 سرویس بهداشتی، 234 اتاق برای اسکان و بوفه‌های متنوع غذایی برای راحتی مردم تعبیه شده‌است. مدیریت درست این مجموعه باعث شده مردم رضایت کافی از تمیز بودن این مکان را داشته‌ باشند.

تور استانبول - برگزاری پکیج های متنوع زمینی و هوایی + تضمین کمترین قیمت بازار

 

ساحل فلوریا

 

فلوریا استانبول؛ امکانات رفاهی ساحل

مکان‌های رفاهی-تفریحی متعددی برای پذیرایی از گردشگران، در اطراف ساحل فلوریا در نظر گرفته شده است. 

مراکز گردشگری ساحل فلوریا

مرکز خرید بزرگ فلوریا، آکواریم استانبول و چندین کافه، از  نمونه سرمایه گذاری‌های موفق اطراف ساحل فلوریا می‌باشد. گردشگران زیادی سالانه برای بازدید از این مکان‌ها به استانبول سفر می‌کنند. یکی دیگر از مزایای ساحل فلوریا، نزدیکی به فرودگاه آتاتورک بوده، که فرصت طلایی برای عکاسی حرفه‌ای از دریا و هواپیما را برای گردشگران فراهم می‌کند‌. نزدیک بودن فرودگاه آتاتورک به ساحل فلوریا، باعث دسترسی آسان توریست‌های تور لحظه آخری استانبول به این ساحل شده ‌است. 

 

پرواز هواپیما برفراز ساحل فلوریا

 

موزه ساحل فلوریا 

ساحل فلوریا برای آتاتورک (بنیان گذار جمهوری ترکیه)، بسیار جذاب بود و برای گذراندن اوقات فراغتش عمارتی در این ساحل بنا نمود. امروزه این عمارت تبدیل به موزه شده است، و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

 

عمارت آتاتورک در ساحل فلوریا استانبول

 

امکان شنا و ماسه‌بازی در ساحل فلوریا استانبول

ماسه‌های شنی نرم این ساحل، برای بازی و خلاقیت کودکان بسیار مناسب است. چه بسا ساختن قلعه شنی برای بزرگسالان نیز بسیار جذاب و تفریحی لذت بخش است. یکی از پلاژهای این ساحل که از طرف شهرداری استانبول ساخته شده، پلاژ گونش می‌باشد. آب دریای این ساحل 2 متر عمق دارد و برای شنا کردن گردشگران امن است، جالب است بدانید غریق نجات‌های متعددی در کنار ساحل هستند که این موضوع، خیال شنا برای افراد آماتور را آسوده می‌کند. بهترین زمان برای تجربه دلنشین آب تنی در دریای ساحل فلوریا، در ماه جولای، اوت و سپتامبر است.

 

شنا در ساحل فلوریا استانبول

 

حمام آفتاب دلپذیر ساحل فلوریا استانبول

گرفتن حمام آفتاب و استفاده از تخت‌های ساحل فلوریا استانبول آزاد است. این ساحل، 800 مترمربع بوده که  در آن1500 تخت و چترهای سایه‌بان جهت جلوگیری از آفتاب‌سوختگی ، برای استفاده گردشگران تعبیه کرده‌اند. شما می‌توانید از آفتاب و گرمای لذت‌بخش این ساحل استفاده کنید و آرامش کسب کنید. در فصل تابستان ساحل فلوریا استانبول، جای سوزن انداختن ندارد.

 

تخت های حمام آفتاب ساحل استانبول

 

تفریحات ساحلی

ساحل فلوریا استانبول، مکان مناسبی برای دوچرخه‌سواری، ورزش کردن و پیاده‌روی روی ساحل شنی ‌می‌باشد. قایق‌سواری نیز از دیگر تفریحات ساحلی این مکان می‌باشد.

 

پیاده روی در ساحل فلوریا استانبول


 اطلاعاتی که باید در مورد ساحل فلوریا استانبول بدانید

  • پوشیدن مایو برای خانم‌ها و آقایان اجباری می‌باشد، و هنگام وارد شدن به آب از ورود افرادی که لباس مشابه پوشیده‌اند، جلوگیری می‌شود. خانم‌های مسلمان و محجبه می‌توانند از پوشش مایو اسلامی استفاده کنند.
  • تمام روزهای هفته، این ساحل باز می‌باشد و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است. ورودی این ساحل برای افراد بزرگسال 20 لیر، و برای کودکان زیر 7 سال رایگان می‌باشد. البته بعضی از قسمت‌های این ساحل ورودی‌ لازم ندارد و برای عموم آزاد است.

 

شرایط ساحل فلوریا استانبول

 

دسترسی به ساحل فلوریا استانبول

دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی، از مزایای دیگر این ساحل به شمار می‌آید. ساحل فلوریا به ایستگاه اتوبوس (Atış Poligonu) نزدیک می‌باشد، که برای رسیدن به این ایستگاه کافی است از خطوط BN2 یا BN1 استفاده کنید.

آدرس ساحل فلوریا استانبول

Şenlikköy Mahallesi, Florya Sahil Parkı, ۳۴۱۵۳ Bakırköy/İstanbul, Turkey

تور ترکیه - بهترین قیمت برای تور ترکیه + بهترین خدمات و خریدی مطمعن در لحظه آخر | هوایی ✈️ و زمینی 🚌


سخن آخر
ساحل فلوریا استانبول، ساحلی بی‌نظیر با امکانات رفاهی بالایی است، که برای ساخت یک روز عالی در کنار دوستان یا خانواده، بسیار پیشنهاد می‌شود. اگر مقصد سفرتان استانبول است، این ساحل می‌تواند تجربه لذت بخشی برای شما باشد. یادتان نرود که، چشمان خود را، مهمان تماشای غروب دریای این ساحل بی‌نظیر بکنید.

نظرات کاربران

  1. مقدسی مقدسی 1401/08/25
    16 نفر پسندیدند
    خیلی خوب و کامل

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر