منطقه دبی هیلز

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/11
بازدید: 40

اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین و نوسازترین مناطق شهر دبی می‌گردید، باید سری به منطقه دبی هیلز بزنید. این منطقه یک شهرک بسیار بزرگ و دنج است که تا مرکز شهر 15 دقیقه فاصله دارد و بیشتر افراد ثروتمند و مشهور در آن زندگی می‌کنند. هرآنچه که در این شهرک وجود دارد بسیار لاکچری و مدرن است. در کنار تمام امکانات این منطقه، یک مرکز خرید به نام دبی هیلز مول (مال) را نیز می‌توانید پیدا کنید که دلیل اصلی شهرت این منطقه میان گردشگران است. این پاساژ در لیست بهترین مراکز خرید دبی نیز قرار دارد. در این مقاله قصد داریم درباره منطقه دبی هیلز و مرکز خرید آن صحبت کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

منطقه دبی هیلز

دبي هیلز کجاست؟

دبی هیلز درواقع یک منطقه مسکونی تجاری است که در خیابان الخلیل شهر دبی، خیابان ام سقیم قرار گرفته و به دلیل وجود مرکز خریدی به همین نام شهرت یافته است. از هر جای شهر دبی به راحتی می‌توان به این مرکز دسترسی پیدا کرد. منطقه دبی هیلز دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و بخش‌های مختلفی نیز دارد. در ادامه این بخش‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

مرکز خرید دبی هیلز مال

در مرکز خریدی که در این منطقه وجود دارد، شعبی از بهترین برندهای جهان همچون دایسو، فلایینگ تایگر، مارکس اند اسپنسر، سفورا، زارا، شرف دی جی و... را می‌توان پیدا کرد. به همین دلیل است که در طول سال تعداد زیادی از گردشگران و شهروندان دبی راهی این منطقه می‌شوند تا بتوانند از برندهای موردعلاقه خود خرید کنند. در دبی هیلز مال امکاناتی همچون غذاخوری، رستوران، سینمای مالتی پلکس رکوردشکن، پارک ماجراجویی، ترن هوایی و...وجود دارد. دبی هیلز مول در سال 2017 راه‌اندازی و در سال 2022 به روی عموم بازگشایی شد.

مرکز خرید دبی هیلز مال

باشگاه گلف دبی هیلز

در قلب منطقه هیلز دبی، یک باشگاه گلف بسیار مجهز وجود دارد که مساحت آن بیشتر از 120 هکتار است و یکی از تفریحات اصلی ساکنین این منطقه محسوب می‌شود. این زمین گلف به اندازه 360 زمین فوتبال است. اگر بتوانید غروب آفتاب را از این باشگاه مشاهده کنید، یکی از زیباترین قاب‌های زندگی خود را مشاهده کنید. این باشگاه که در خاورمیانه یگانه است را باید محل تمرین ورزشکاران این زمینه دانست.

جاهای دیدنی دبی - با 20 تا از برترین جاذبه های گردشگری دبی قبل از سفر آشنا شوید.

رستوران ها و کافه های دبی هیلز

در منطقه دبی هیلز تعداد زیادی کافه و رستوران لوکس نیز وجود دارد که می‌توانید در آنها یک وعده فوق‌العاده غذایی را نوش جان کنید. بیشتر این کافه‌ها و رستوران‌ها در دبی هیلز مول قرار دارد. در حال حاضر تعداد رستوران‌ها و کافه‌هایی که در این منطقه لاکچری قرار دارد؛ حدود 60 مورد است اما به نظر می‌رسد در سال‌های آینده این تعداد بیشتر خواهد شد. با وجود لاکچری بودن این محله در کشور امارات، رستوران‌هایی با قیمت مناسب هم می‌توانید در آن پیدا کنید. پس نگران هزینه‌های اضافی نباشید. باید بدانید که تعدادی از برندهای معروف فست فود مانند مک دونالد و کی اف سی هم در دبی هیلز شعبه دارند. برخی از محبوب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه به شرح زیر هستند:

  • کافه کالت اکوسترین (Colt Equestrian Cafe)
  • کافی کلاب (The Coffee Club)
  • لادوری (Ladurée)
  • کافه باتیل (Cafe Bateel)
  • آرت سوشی (Sushi Art)

رستوران ها و کافه های دبی هیلز

تفریحات موجود در دبی هیلز

در منطقه دبی هیلز امکانات تفریحی زیادی هم برای ساکنین و گردشگران وجود دارد و اصلا به‌خاطر همین امکانات است که گردشگران به این منطقه از شهر دبی علاقه‌ زیادی نشان می‌دهند. این امکانات تفریحی هم برای خانواده‌ها مناسب است، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان. از میان این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دبی هیلز مول سینما
  • سینما چند بعدی
  • ترامپولین
  • ترن
  • زمین‌های ورزشی
  • آکادمی بزرگ تنیس
  • مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

مسیر دسترسی به منطقه دبی هیلز

منطقه دبی هیلز در خیابان الخلیل و خیابان ام سقیم شهر دبی قرار دارد. شما می‌توانید موقعیت مکانی دقیق این محله را در نقشه زیر مشاهده کنید.

معرفی هتل های نزدیک به منطقه دبی هیلز به شرح زیر است:

  • Vida Emirates Hills
  • برج العرب
  • هتل ایبیس برشا
  • Fairmont Dubai
  • هتل کمپینسکی مرکز خرید امارات

چرا باید از منطقه دبی هیلز دیدن کرد؟

دبی هیلز یکی از مناطق لاکچری شهر دبی است که در آن امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی وجود دارد اما بیشتر شهرتش را از مرکز خرید دبی هیلز مول به دست آورده است. در این منطقه رستوران‌ها و کافه‌های فوق‌العاده، تفریحات مناسب هر سن و... وجود دارد و به همین دلیل هم گردشگران علاقه‌مند به بازدید از آن هستند. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از آن استفاده کنند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر