تله کابین کیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/06
بازدید: 277
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا می‌دانستید در جزیره کیش امکان تجربه سوار شدن بر تله کابین هم وجود دارد؟ این تله کابین در مرکز تجاری و تفریحی میکامال واقع شده است. همه گردشگران کیش با هر سنی می‌توانند این تفریح را تجربه کنند. این تفریح را باید یکی از جدیدترین تفریحاتی دانست که در جزیره راه‌اندازی شده است. بنابراین اگر حتی قبلا هم به کیش سفر کرده‌اید، شاید این جاذبه را تجربه نکرده باشید و در سفر جدیدتان می‌توانید آن را امتحان کنید. در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره تله کابین کیش بررسی کنیم. اگر به اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ لحظه آخر همراه باشید.

تله کابین کیش

معرفی تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال کیش را باید یک جاذبه منحصر به فرد دانست. شما می‌توانید ابتدا گشت و گذاری در این مرکز خرید داشته باشید و بعد سوار تله کابین شوید. این تله کابین در طبقه چهارم قرار گرفته و به شما یک تجربه متفاوت از پرواز از فراز خلیج فارس هدیه می‌دهد. این جاذبه تفریحی در سال 1400 فعالیت خود را به ‌صورت رسمی آغاز کرد. مسیر رفت و برگشت آن  از مرکز تجاری میکامال آغاز می‌شود و به اسکله تفریحی کیش ختم خواهد شد. تله کابین میکامال کیش را باید یکی از بزرگ‌ترین و بهترین تله کابین‌های موجود در ایران دانست.

ساخت این پروژه در دست یک هلدینگ سوئیسی به نام BMF  بوده است و در آن تمام استانداردهای لازم را در نظر گرفته‌اند و بالاترین میزان امنیت را دارد. زمانی که سوار این وسیله می‌شوید، هیچگونه لرزشی احساس نخواهید کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کابین‌های زیبای این تله کابین را شرکت بزرگ طراحی محصولات پورشه یا Design Porsche Studio انجام داده است.

معرفی تله کابین میکامال کیش

آیا استفاده از تله کابین کیش نیاز به مهارت خاصی دارد؟

استفاده از تله کابین کیش به مهارت خاصی نیاز ندارد. فقط کافی است بلیط آن را تهیه کرده، سوار کابین شوید و از منظره خلیج فارس در زیر پایتان لذت ببرید. فقط در صورت داشتن مشکلات قلبی، تنفسی یا ترس از ارتفاع اجازه سوار شدن ندارید. همچنین خانم‌های باردار هم اجازه سوار شدن به تله کابین را نداند.

تفریحات کیش - هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و غیر آبی کیش که نباید از دستشان بدهید.

نکات مهم و قوانین تله کابین کیش

  • در صورتی که در وسط مسیر تله کابین متوقف شد، خونسردی خود را حفظ کنید و بدون هیچگونه نگرانی سر جایتان بمانید تا مسئولین مشکل را برطرف کنند. چراکه برای تامین امنیت این کابین‌ها از برترین فناوری‌ها استفاده شده است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
  • استعمال دخانیات درون تله کابین کیش ممنوع است.
  • هنگام سوار شدن در تله کابین از از تکان خوردن بیش از حد، ایستادن در کابین و تکیه دادن به درها خودداری فرمایید و هنگام سوار شدن مانع بسته شدن در‌ها نشوید و اجازه دهید به صورت اتوماتیک قفل شوند.
  • از پرتاب اشیاء به بیرون از کابین خودداری کنید.
  • خوردن و آشامیدن داخل تله کابین کیش ممنوع است.

نکات مهم و قوانین تله کابین کیش

پاراسل کیش - اطلاعات دقیق + عکس + قیمت بلیط پاراسل

امکانات تله کابین کیش

هر نوع امکاناتی که باید در یک تله کابین وجود داشته باشد را می‌توانید در تله کابین کیش داشته باشید. در ادامه به برخی از تجهیزات و امکانات موجود در این جاذبه تفریحی خواهیم پرداخت.

کابین معمولی؛ دست جمعی خوش بگذرانید

کابین‌های معمولی هشت نفره هستند و به راحتی می‌توانید به صورت دسته جمعی سوارشان شوید. صندلی‌های کابین‌های معمولی راحت هستند و از نظر گرمایش و سرمایش نیز امکانات کاملا خوبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

کابین ویژه؛ به دنیای لاکچری‌ها خوش آمدید

کابین‌های ویژه که فقط دو عدد از آنها در مجموعه وجود دارد، چهار نفره هستند و طراحی آنها را برند معروف سواروسکی به عهده داشته است. در کابین‌های ویژه به جز امکانات معمول، اینترنت پر سرعت، پخش موسیقی، نوشیدنی خنک و... نیز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

نورپردازی؛ زیبایی ضرب در دو

کابین‌های این تله کابین به‌صورت زیبایی نورپردازی شده‌اند که این لذت استفاده از آن و عکاسی خصوصا اگر در شب سوار تله کابین شده باشید را بیشتر می‌کند.

عکاسی؛ اینجا جایی است که باید از خودتان عکس بگیرید

یک عکاس حرفه‌ای در ایستگاه تله کابین وجود دارد که در صورتی که تمایل به داشتن عکس‌های یادگاری حرفه‌ای از تله کابین سواری خود را دارید، می‌توانید اغز او درخواست کنید.

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به وجود کابین‌های معمولی، وی آی پی، اکونومی، دید ۳۶۰ درجه و... اشاره کرد.

تله کابین میکامال کیش چه امکاناتی دارد؟

 

اطلاعات ضروری تله کابین کیش

در پاسخ به این سوال که تله کابین کیش کجاست باید گفت، این جاذبه تفریحی در شهرک پردیس، میدان ساحل، خیابان فردوسی، میدان آبشار، طبقه چهارم مجموعه تجاری تفریحی میکامال قرار دارد.

ساعت فعالیت تله کابین از ۸ صبح تا ۱۲ شب است.

قیمت بلیط (دی 1402): 273 هزار تومان

اطلاعات ضروری تله کابین کیش

در کنار تله کابین کیش چه تفریحات دیگری می توانیم انجام دهیم؟

از آنجایی که تله کابین کیش در مرکز تفریحی و تجاری جزیره کیش قرار دارد، می‌توانید در این مجموعه از دیگر تفریحات آن برای مثال سینما، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، سالن پاتیناژ، تونل باد کیش و... را نیز امتحان کنیبد. بنابراین حتما یک روز از سفرتان را برای این مجموعه و استفاده از تله کابین کنار بگذارید.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید نزدیک به تله کابین کیش می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • پارک کیبل اسکی
  •  پلاژ آقایان کیش
  •  بازار پردیس ۱ و ۲
  • بازار ونوس
  •  شهربازی هایلند
  •  بولینگ مریم 

از هتل های نزدیک به این جاذبه گردشگری هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • هتل شایان
  •  هتل گامبرون
  •  هتل آرامش
  • هتل بین‌المللی کیش
  • هتل فلامینگو 
  • هتل هلیا 

همچنین در مجموعه تجاری میکامال یک جاذبه تفریحی دیگر به نام تونل باد هم وجود دارد که توصیه می‌شود اگر به میکامال رفتید حتما این تفریح را هم امتحان کنید.

مکان های مهم نزدیک به تله کابین کیش

در نزدیکی این جاذبه تفریحی برخی از هتل‌ها، جاذبه‌ها و مراکز مهم کیش وجود دارد برای مثال پارک دلفین‌ کیش به‌عنوان یکی از جاذبه‌های پرطرفدار جزیره در نزدیکی تله کابین قرار دارد. همچنین فاصله شهر زیرزمینی کاریز و درخت سبز هم در فاصله کمی از میکامال و تله کابین قرار گرفته است. البته این نکته را باید بدانید که به‌طورکلی جزیره کیش زیاد بزرگ نیست و بنابراین تله کابین به همه جاذبه‌های دیگر کیش هم نزدیک است.

مکان های مهم نزدیک به تله کابین کیش

پرواز بر فراز خلیح فارس

در این مقاله یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین تفریحات جزیره کیش یعنی تله کابین کیش را به شما معرفی کردیم و امکانات، جاذبه‌های اطراف، آدرس، ساعات کاری و دیگر اطلاعاتی که ممکن است درباره این جاذبه بدانید، بررسی کردیم. اگر قصد رزرو تور کیش و بازدید از این جاذبه تفریحی را دارید، همین حالا از وبسایت لحظه آخر آفر زمستانی سفر به جزیره را رزرو کنید. اگر نکته دیگری درباره این جاذبه وجود دارد که در این نوشته بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 103 کاربر