قیمت پوشاک در ارمنستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/25
بازدید: 1315
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر و البته خرید کردن در خلال آن از جذابیت‌های زندگی محسوب می‌شود. ارمنستان با برخورداری از مراکز خرید بسیار همواره مقصدی مناسب برای خرید پوشاک به‌شمار می‌رود. در زمان سفر به این کشور نمی‌توان از خرید لباس به‌راحتی گذشت. در ارمنستان بیشتر لباس‌های موجود در فروشگاه‌ها و مراکز خرید وارداتی هستند و این کشور لباس خاصی را تولید نمی‌کند. در زمان سفر برای خرید بهترین لباس‌های مارک دنیا می‌توانید با کمی گشت‌وگذار در فروشگاه‌های این کشور لباس‌های برند را به‌راحتی بیابید.

قیمت پوشاک مردانه در ارمنستان

در اکثر مراکز خرید کشور ارمنستان، فروشگاه‌هایی به چشم می‌خورند که از برندهای روز دنیا در تولید پوشاک مردانه استفاده می‌کنند. به علت واردات پوشاک در این کشور، قیمت پوشاک مردانه به نسبت زنانه کمی بالاتر است. البته این موضوع سبب نمی‌شود تا نتوانید پوشاک با قیمت مناسب را در فروشگاه‌های این کشور بیابید. با کمی گشت‌وگذار در فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و مراکز خرید شهر ایروان می‌توانید لباس‌هایی با قیمت مناسب را بیابید. حتی در برخی از فروشگاه‌ها که تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند قادر خواهید بود تا پوشاکی مناسبی را خریداری نمایید. در ارمنستان تیشرت مردانه بسیار پرطرفدار بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازارهای این کشور به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید تیشرت یا پیراهنی از یک برند معتبر مانند زارا را دارید، می‌بایست مبلغ زیادی را در نظر داشته باشید. شلوار جین نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش در فروشگاه‌های ارمنستان محسوب می‌شود. برای خرید از برندهای معتبر در زمینه تولید شلوار مردانه نیز می‌بایست مبلغ بیشتری را بپردازید. وضعیت کیف و کفش مردانه نیز از نظر قیمت با شلوار و تیشرت همخوانی دارد. این دو محصول پرطرفدار آقایان نیز دارای برندهای خوب فعال در فروشگاه‌های ایروان هستند.

قیمت پوشاک زنانه در ارمنستان

در همه دنیا مرسوم است که خرید کردن برای بانوان نسبت به آقایان لذت‌بخش‌تر خواهد بود. در همین راستا در اکثر نقاط دنیا سعی بر این بوده تا تعداد فروشگاه‌ها و مراکز خرید بانوان به نسبت آقایان بیشتر باشد. در ارمنستان نیز این موضوع کاملا صادق است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید از برندهای معروف دنیا پوشاک زنانه مناسبی را یافته و خریداری نمایید. تیشرت‌های زنانه در این کشور طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. این لباس‌ها در مراکز خرید معتبر و بازارهای محلی نیز پیدا می‌شوند. برای خرید از برند زارا می‌بایست مبلغ بیشتری را به نسبت دیگر برندها بپردازید. در میان تمامی پوشاک زنانه، تاپ از ارزان‌ترین قیمت برخوردار است. تاپ‌های ساده و طرح‌دار قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. البته می‌بایست برای خرید از برند زارا مبلغ بیشتری را بپردازید. شلوار جین زنانه جزء آن دسته از اجناسی است که در کشور ارمنستان نیز تولید می‌شود. برند زاکاریان، یک برند داخلی نام داشته که شلوارهای جین زنانه را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رساند. کفش‌ها به‌طور معمول در دسته کالاهای پرتنوع قرار دارند. در ارمنستان می‌توانید کفش‌ها و کیف‌هایی را با قیمت‌هایی استثنایی بیابید. در زمان وجود جراحی‌های بین فصلی نیز قیمت این اجناس بسیار مناسب خواهد شد.

بهترین مراکز خرید در ارمنستان برای خرید پوشاک

مراکز خرید خاص و لوکس در شهر ایروان به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جذب گردشگر به این کشور محسوب می‌شوند. معمولاً ایرانیانی که به ارمنستان سفر می‌کنند قصد خرید اجناس و پوشاک از برندهای معتبر را در این کشور دارند. حتماً این سوال برای شما نیز مطرح شده که برای خرید پوشاک برند باید به کدام مراکز خرید مراجعه کرد؟ از جمله این مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در شهر ایروان به‌شمار می‌رود. این مرکز خرید لوکس در محل تلاقی دو خیابان ابوویان و ایساکیان که دو خیابان اصلی شهر شناخته می‌شوند، قرار گرفته است. در این منطقه بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و تجاری، ادارات، موسسات آموزشی و دیگر فروشگاه‌های معتبر نیز به چشم می‌خورند. مرکز خرید مترونوم از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گرمایش، دوربین مداربسته 24 ساعته، امنیت، سیستم اطفاء حریق اتوماتیک و سرویس بهداشتی برخوردار است. در این مرکز خرید به غیر از فروشگاه، امکاناتی از جمله بخش‌ سرگرمی، آمفی‌تئاتر، وای فای، کافه و فست ‌فود، سینما و سالن نمایش و همایش نیز در نظر گرفته شده‌اند. مرکز خرید مترونوم در دو طبقه بنا گردیده که توانسته بهترین و برترین برندهای خارجی دنیا را در خود جای دهد. حتی برندهای محلی کشور ارمنستان نیز در این مرکز خرید شعبات مختلفی دارند. در این مرکز خرید می‌توانید برندهای معروف ال سی وایکیکی، الینا، ماگوس هوم، جی شاک، گلدن رز، وایت کالکشن و... را نیز بیابید. اگر بعد از گشت‌وگذار و خرید احساس خستگی کرده‌اید، حتماً به کنار فواره مترونوم بروید و کمی استراحت کنید.

مرکز خرید روسیا مال

یکی دیگر از مراکز خریدی که در ایروان بسیار طرفدار بوده؛ مرکز خرید روسیا مال نام دارد. روسیا مال در خیابان تیگران متس واقع گردید. اگر در میدان جمهوری قرار داشته باشید، می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی خود را به این مرکز خرید برسانید. مرکز خرید روسیا مال از 7 طبقه تشکیل ده که در هر طبقه می‌توانید تفریح را در کنار خرید تجربه نمایید. این مرکز خرید به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ در شهر ایروان به‌حساب می‌آید. در این مرکز خرید لوکس و خاص می‌توانید برندهای بین‌المللی معروف و داخلی باکیفیت را پیدا کنید.
برندهای او وی اس، ال سی وایکیکی، مینیسو، دفکتو و آدیداس از جمله برندهایی هستند که در روسیا مال شعبه خود را راه‌اندازی کرده‌اند. در این مرکز خرید می‌توانید لباس‌های فانتزی، کفش‌های دست‌ساز و زیورآلات محلی را نیز خریداری نمایید. پس از گشت‌وگذار در 7 طبقه و بازدید از تمامی فروشگاه‌های روسیا مال، احساس خسته و گرسنگی بر شما چیره خواهد شد. در نتیجه حتماً سری به فود کورت این مرکز خرید بزنید و از طعم غذاهای محلی و بین‌المللی خوشمزه‌ آن لذت ببرید. 

مرکز خرید تاشیر استریت

مرکز خرید تاشیر استریت یکی از جالب‌ترین مراکز خرید در شهر ایروان محسوب می‌شود. تاشیر استریت یک مرکز خرید زیرزمینی با دو طبقه بوده که در خیابان شمالی شهر ایروان واقع گردید. این خیابان جزء یکی از مهم‌ترین خیابان‌های توریستی این شهر به‌شمار می‌رود که مختص عابرین پیاده طراحی شده است. این مرکز خرید 70 فروشگاه را در خود جای داده که انواع لباس‌ها، کفش‌ها، لوازم خانگی، مبلمان، محصولات کودک و لوازم الکترونیکی با برندهای توگاس، اسکچرز، کاره دیزاین، نیو بالانس را عرضه می‌کنند. 
همچنین این مجموعه از یک پارکینگ نیز برخوردار است. کافه‌های تاشیر استریت از شهرت خوبی برخودار هستند و شما می‌توانید خوش‌طعم و خوش‌عطرترین قهوه‌ها را در این کافه‌ها میل نمایید.

مرکز خرید ایروان مال

ایروان مال بدون شک بهترین مرکز خرید در کل کشور ارمنستان به‌حساب می‌آید. این مرکز خرید در خیابان آرشاکونیاتس قرار دارد که در 3 طبقه بنا گردیده و در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد. در این مرکز خرید یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی نیز به چشم می‌خورد که به‌راحتی می‌تواند مواد غذایی افراد محلی را تامین نماید. یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی سرپوشیده ایروان به نام "جزیره گنچ کاپیتان کید" نیز در این مرکز خرید قرار دارد. پیشنهاد می‌شود که بعد از خرید سری به سالن سینمایی کینو پارک بزنید. برندهای زارا، منگو، برشکا، آلدو، لیوایز و... نیز در این مرکز خرید شعبه خود را ره‌اندازی کرده‌اند.

دیگر مراکز خرید ارمنستان

به‌طور کلی ارمنستان مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است. از جمله این مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مرکز خرید دالما گاردن
ریو مال
مگا مال ایروان
ریچ پلازا
اربونی مال

برندهای پوشاک معروف در ارمنستان

در کشور ارمنستان برندهای زیادی در حوزه پوشاک مشغول به فعالیت هستند. از جمله این برندها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برند لیوایز: لیوایز برندی آلمانی است که اولین بار شلوارهای جین را تولید کرد. این برند در مدت زمان بسیار کمی توانست در کل دنیا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و شیفته خود نماید. اگر در سفر به ارمنستان قصد دارید تا شلوار جین خریداری کنید؛ حتماً سری به فروشگاه‌هایی بزنید که برند لیوایز را عرضه می‌کنند.
  • برند برشکا: پوشاک‌ با برند برشکا بهترین گزینه برای خریدی امن و مطمئن به‌حساب می‌آیند. برند برشکا از روش کشاورزی ارگانیک حمایت کرده و تمامی محصولات خود را با پنبه ارگانیک و بدون آفت‌کش تولید می‌نماید. نکته جالب در رابطه با جابه‌جایی محصولات این برند: استفاده از کامیون‌هایی با سوخت بیودیزل است که جزء سوخت‌های پاک محسوب می‌شود. فروشگاه‌های زیادی در ارمنستان محصولات برند برشکا را عرضه می‌کنند.
  • برند مینیسو: این برند جزء یکی از برندهای چینی محسوب می‌شود که در حوزه‌های لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم آرایشی، لوازم التحریر و وسایل آشپزخانه مشغول به فعالیت است. 
  • برند گپ: برند گپ یکی از معروف‌ترین برندهای آمریکایی است که پوشاک خود را در فروشگاه‌های ارمنستان عرضه می‌کند.
  • برند ال سی وایکیکی: این برند یکی از برندهای ترک شناخته شده است که در سال 2013 موفق گردید تا عنوان تحسین برانگیزترین برند تولید پوشاک را به خود اختصاص دهد. محصولات این برند بسیار باکیفیت هستند و در فروشگاه‌ها و مراکز خرید لوکس ارمنستان عرضه می‌شوند.
  • برند مانگو
  • برند آلدو جزء برندهای معروف ارمنستان
  • برند معتبر و بسیار معروف زارا
  • برند F&F

سخن پایانی...

کشور ارمنستان یکی از مقاصد گردشگرپذیر در دنیا به‌شمار می‌رود. این کشور مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیاری را در خود جای داده که در همه آن‌ها می‌توانید برندهای معروف دنیا در زمینه پوشاک زنانه و مردانه را بیابید. برندهایی مانند زارا، F&F، برند مانگو، برند گپ و... در مراکز خرید ایروان مال، مرکز خرید تاشیر استریت، مرکز خرید روسیا مال و دیگر مراکز خرید ارمنستان یافت می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
راهنمای کامل سفر به تنگه رغز | خطرات + تجهیزات ضروری + تصاویر
راهنمای کامل سفر به تنگه رغز | خطرات + تجهیزات ضروری + تصاویر
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 102 کاربر