جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 1886
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر آنتالیا از آب و هوای مدیترانه‌ای برخوردار است و تابستان‌های این مکان دارای هوایی به شدت گرم و خشک خواهد بود، به همین دلیل اکثر گردشگران فصل زمستان را که آب و هوای این شهر معتدل است برای سفر به آن انتخاب می‌کنند. در فصل زمستان شما به هیچ عنوان بارش برف در مرکز شهر آنتالیا را نخواهید دید، زیرا پایین‌ترین دما در این شهر 5 درجه سانتی گراد است. اما در اطراف شهر آنتالیا یعنی در جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان موضوع کاملاً متفاوت بوده و شما می‌توانید بارش برف را شاهد باشید و از پیست‌های اسکی که برای گردشگران مهیا شده است لذت ببرید. در نهایت وجود چنین تغییراتی در مرکز شهر آنتالیا و مکان‌های دیدنی در اطراف این شهر سبب می‌شود تا شما بتوانید یک سفر خاطره‌انگیز برای خود بسازد. در ادامه به تمامی جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان اشاره خواهیم کرد.

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان

اسکی در کوه‌ های برفی اطراف آنتالیا

اگر شما فصل زمستان را برای سفر به شهر زیبای آنتالیا انتخاب کرده باشید می‌دانید که یکی از تفریحات در این فصل اسکی در کوه‌های برفی اطراف آنتالیا به شمار می‌رود. شهر آنتالیا از اقلیم گرم و خشک برخوردار است اما در اطراف این شهر موضوع کاملاً متفاوت خواهد بود. در واقع در کوه‌های اطراف آنتالیا هوا به گونه‌ای است که امکان ندارد در زمستان بر روی آن‌ها برف ننشسته باشد. پس اسکی در این کوه‌ها یک تفریح محبوب در بین افراد گردشگر شناخته شده و بی‌شک هر فردی که در زمستان به آنتالیا سفر می‌کند زمانی از گردش خود را به اسکی سواری در این کوه‌ها اختصاص می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود اگر شما هم در فصل زمستان عازم سفر به شهر زیبا و جذاب آنتالیا شده‌اید برای اسکی سواری به کوه‌های اطراف این شهر بروید و ساعاتی لذت‌بخش و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. بهتر است بدانید از بین گردشگرانی که اسکی در کوه‌های اطراف آنتالیا را انتخاب کرده‌اند بیشتر آنان از این تفریح لذت برده‌اند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد داده‌اند.

یکی از این کوه‌ها در اطراف آنتالیا، رشته گوه توروس نام دارد که این رشته کوه در منطقه غربی هیمالیا قرار گرفته و بهتر است بدانید که مشهورترین پیست اسکی در آنتالیا ساکلیکنت نام دارد که بیشتر گردشگران به دلیل مشهوریت این پیست برای اسکی سواری به این مکان می‌روند. اما اگر شما علاقه به دیدن از مناظر طبیعی و دست نخورده دارید، در دیگر کوه‌های اطراف آنتالیا نیز این امکان فراهم است.

اسکی در کوه‌ های برفی اطراف آنتالیا

بالن سواری در آنتالیا در نزدیکی کاپادوکیا

در بین افراد گردشگر که به کشور ترکیه سفر می‌کنند کاپادوکیا و بالن سواری در این منطقه بسیار شناخته شده است و این افراد بالن سواری در کاپادوکیا و رفتن به این منطقه را به عنوان جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان می‌شناسند. در واقع یکی از دلایل انتخاب گردشگران برای سفر به آنتالیا بازدید از منطقه کاپادوکیا و بالن سواری در این مکان است. وجود کوه‌هایی با شکل‌ها و اندازه‌های متنوع و مختلف، سبب زیبایی دو چندان این مکان شده و باعث شده تا کاپادوکیا در بین جاهای دیدنی شهر آنتالیا قرار بگیرد.

بالن سواری آنتالیا

بهتر است بدانید که در طی سالیان دراز به دلیل فوران آتشفشان ارسیس، حسن و ملندیز این کوها چنین شمایلی را به خود گرفته‌اند. البته توجه داشته باشید که اگر شما برای بالن سواری قصد رفتن به این مکان را دارید، باید بدانید که در هر زمانی این امکان فراهم نیست و بستگی به شرایطی آب و هوایی در همان روز دارد. بهتر است ابتدا از شرایط آب و هوایی این منطقه آگاهی پیدا کنید سپس برای خرید بلیط بالن سواری اقدام نمایید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

درضمن شما می‌توانید در هنگام رفتن به این منطقه اقامت نیز داشته باشید و در این مکان چندین هتل برای گردشگرانی که قصد اقامت در آن را دارند وجود دارد. شکل ظاهری این هتل‌ها به گونه‌ای است که در شمار مکان‌های دیدنی کاپادوکیا قرار دارد و اکثر آن‌ها به شکل غار هستند. ساخته شدن هتل‌ها در این منطقه به شکل غار به این دلیل بوده که بتوانند با طبیعت کاپادوکیا سازگاری داشته باشند و سبب جذاب‌تر شدن این مکان شوند. در هنگام بازدید از این منطقه، شهر زیرزمینی کایماکلی که بزرگ‌ترین شهر در کاپادوکیا است و شهر زیرزمینی درین کویو که عمیق‌ترین شهر این منطقه شناخته شده را به هیچ وجه فراموش نکنید و با دیدن این جاذبه‌های طبیعی خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر

در هنگام سفر به آنتالیا در زمستان یکی دیگر از جاهای دیدنی که مناسب این فصل است سورتمه سواری در دریاچه یخ‌زده چیلدیر نام دارد. در زمستان به دلیل سردی هوا سطح آب دریاچه چیلدیر به حالت یخ‌زده در می‌آیند و امکان سورتمه سواری را برای گردشگران مهیا می‌سازد که همین دلیل سبب شده تا این مکان در شمار جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان قرار بگیرد.

سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر

رفتن به رستوران‌ ها و کافی شاپ ‌های آنتالیا

غذاهای ترکی مجبوبیت بسیار زیادی در بین مردم سراسر جهان دارند و هر فردی در زمان سفر به این کشور بی‌شک زمانی از وقت خود را در رستورات‌ها و کافی‌ شاپ‌های آنتالیا سپری می‌کند، به همین دلیل می‌توانیم رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها را نیز در لیست جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان نام ببریم. بهتر است بدانید که ذائقه مردمان آنتالیا تا حدود زیادی با ذائقه ما ایرانی‌ها مطابقت دارد پس در هنگام سفر به این شهر زیبا رفتن به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های آنتالیا را به هیچ عنوان از قلم نیندازید.

در هنگام سفر به این شهر زیبا در نظر داشته باشید که بسیاری از غرفه‌ها و رستوران‌های خیابانی در این شهر وجود دارند که غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه ارائه می‌دهند، اما با این حال بهتر است با برخی از برترین کافه‌ها و رستوران‌ها در این شهر آشنا شوید تا در هنگام سفر به آنتالیا یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید و غذاهای خوشمزه ترکی را تست کنید. در ادامه برخی از این کافه‌ها و رستوران‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

رستوران‌ ها و کافی شاپ ‌های آنتالیا

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

رستوران مهمت 7

اگر به دنبال یک رستوران لوکس با غذاهایی عالی هستید بهتر است تا در سفر خود از رستوران مهمت 7 دیدن فرمایید و از غذاهای ترکی این رستوران لذت ببرید. در این رستوران یک بار شبانه‌روزی وجود دارد که در هر زمان که شما بخواهید انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها برای شما سرو می‌شود. در رستوران مهمت 7 هم فضای سرپوشیده و هم فضای باز وجود دارد که شما بنا بر سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. در رستوران مهمت شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی، غذاهای ترکی، غذاهای گیاهی و غذاهای حلال را تجربه کنید.

رستوران مهمت 7

رستوران وانیل

رستوران وانیل در سال 2007 تاسیس شده و از همان زمان تا به امروز توانسته برترین رتبه رستوران‌های آنتالیا را به خود اختصاص دهد. بهتر است بدانید که رستوران وانیل در فاصله 5 دقیقه‌ای از دروازه هادریان قرار دارد و شما می‌توانید در زمانی کوتاه خودتان را به این مکان برسانید. تنوع منو غذایی این رستوران بسیار زیاد است و می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه و مزاجی باشد. در رستوران وانیل شما می‌توانید انواع غذای فرانسوی، گیاهی، بین‌المللی و حلال را تجربه کنید. در این رستوران با تغییر فصل، غذاهای فصلی و محلی ترکی نیز سرو می‌شود که مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار گرفته است.

رستوران سراسر فاین داینینگ

در بین گردشگران و افراد بومی آنتالیا رستوران سراسر فاین داینینگ یکی از محبوب‌ترین‌ها شناخته شده و شما می‌توانید غذاهای لذیذ و منحصربه‌فرد را در این رستوران تجربه کنید. زمانی که شما وارد این رستوران می‌شوید، دکوراسیون آن شما را به یاد تاریخ و زمان عثمانی می‌اندازد. در فاین داینینگ به طور همزان 140 نوشیدنی مختلف سرو می‌شود که هر فرد می‌تواند یکی از آن‌ها را به سلیقه خودش انتخاب نماید. همچنین در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، گیاهی، اروپایی، ترکی، بین‌المللی و حلال در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران سراسر فاین داینینگ

رستوران پاناروما

در بین رستوران‌های آنتالیا یکی دیگر از آن‌ها که در شمار جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان قرار دارد رستوران پاناروما است. اگر ترجیح می‌دهید در هنگام سفر به آنتالیا کباب بره میل کنید حتماً به رستوران پاناروما سری بزنید و از میل کردن غذاهایی با کیفیت عالی در این رستوران لذت ببرید. رستوران پاناروما این امکان را فراهم کرده تا در کنار سرو هر وعده غذایی، سالاد و انواع میوه‌ها را نیز سرو کنید. در این رستوران شما می‌توانید یکی از انواع غذاها که شامل غذاهای دریایی، ترکی، مدیترانه‌ای، حلال و گیاهی است را انتخاب نمایید.

رستوران CAN CAN

اگر به دنبال تجربه اصیل‌ترین غذاهای سنتی ترکی هستید بهتر است انتخاب شما رستوران CAN CAN باشد. در واقع یکی از بهترین رستوران‌ها از نظر گردشگران در شهر آنتالیا رستوران CAN CAN نام برده شده که به صورت محلی و دوستانه از شما پذیرایی می‌کنند. بهتر است بدانید که این رستوران در فاصله 2 دقیقه‌ای از دروازه هادریان قرار دارد. درست است که این رستوران دکوراسیون و دیزاین آنچنانی ندارد اما از نظر کیفیت و طعم غذا بی‌نظیر است. این رستوران فقط دو وعده ناهار و شام را پذیرای مهمانان است و در صورت تمایل شما می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر سفارش دهید.

رستوران Can Can

رستوران آرما

از دیگر رستوران‌های معروف در شهر آنتالیا، میتوان به رستوران آرما اشاره داشت که شما در هنگام رفتن به این رستوران و در زمان میل غذا از منظره زیبای خلیج و بندری روبه‌روی آن نیز لذت ببرید و ساعاتی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای خود ثبت کنید. در رستوران آرما خدماتی برای کودکان نیز درنظر گرفته شده که شما می‌توانید فرزند خود را به آنجا بسپارید و با آرامش غذا مورد علاقه خود را میل کنید. تنوع غذایی در رستوران آرما به صورت مدیترانه‌ای، دریایی، گیاهی، حلال، اروپایی و بین‌المللی است که شما می‌توانید هر یک از این غذاها را سفارش دهید.

رستوران آرما

رستوران CASTLE CAFÉ& BISTRO

در بار، نوشیدنی و رستوران CASTLE CAFÉ& BISTRO شما می‌توانید یک تجربه بی‌نظیر از سفر به شهر زیبا آنتالیا را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در این رستوران طیف گسترده‌ای از وعده‌های غذایی که از تنوع مدیترانه‌ای، دریایی، گیاهی، ترکی، اروپایی و وگان هستند، سرو می‌شود که شما با توجه به مزاج خود می‌توانید یکی از آن‌ها را میل کنید. برای سرو وعده‌های غذایی همچون صبحانه، ناهار و شام و همچنین انواع نوشیدنی‌ها این رستوران آماده پذیرایی از شما گردشگران است.

رستوران عینالی

افرادی که علاقه به میل کردن غذاهای ترکی و محلی دارند می‌توانند در هنگام سفر به شهر آنتالیا رستوران عینالی را نیز انتخاب کنند. رستوران عینالی برای افراد مهمان یک فضای باز و یک فضای سرپوشیده مهیا کرده که افراد بنا بر سلیقه خود می‌توانند یکی از آن دو را انتخاب کنند و مشغول میل غذا شوند. یکی از برترین خدمات در این رستورات مربوط به افراد معلول می‌شود و چنین امکاناتی که مورد نیاز آن‌ها باشد را در اختیارشان قرار می‌دهند.

بهترین رستوران های آنتالیا - میل کردن وعده‌های غذایی در رستوران‌های باکیفیت و بین‌المللی آنتالیا

تماشای طبیعت زیبای آنتالیا

در بین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان بهتر است اشاره‌ای به طبیعت این شهر زیبا نیز داشته باشیم که جزء بهترین مکان‌های گردشگری محسوب می‌شود. جاذبه‌های طبیعی در کشور ترکیه و شهر آنتالیا به صورت پراکنده بوده و در سراسر آن قرار گرفته است. در واقع می‌توانیم بگوییم که شهر آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا و آرامش‌بخش، جاذبه‌های شهری و تفریحات آبی، طبیعت بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای نیز دارد که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

برخی از افراد به طبیعت‌گردی علاقه بسیار زیادی دارند و ترجیح می‌دهند به جای سپری کردن ساعاتی در کافه‌ها و رستوران‌ها از مکان‌های طبیعی هر شهری که به آن سفر کرده‌اند دیدن کنند. در ادامه می‌خواهیم برخی از این جاذبه‌های طبیعی که در شهر آنتالیا قرار دارند را برای شما نام ببریم تا در هنگام سفر به این شهر زیبا ساعاتی را به بازدید از این مکان‌ها اختصاص دهید و از طبیعت بی‌نظیر آنتالیا لذت ببرید.

این جاذبه ها شامل آبشار کورشونلو، آبشار دودن، آبشار ماناوگات، دره کوپرولو، پارک ملی و غار آلتین بشیک، پارک ملی ترمسوس، غار دیم و دریاچه زیرزمینی آنتالیا و کیمرا در سیرالی می‌شود که مکان‌هایی بسیار جذاب و خاطره‌انگیز به شمار می‌روند.

طبیعت آنتالیا در زمستان

کایاک سواری

در هنگام نام بردن از شهر آنتالیا هر فردی به یاد آب و هوای مدیترانه‌ای این مکان می‌افتند و سواحل بسیار زیبا در این شهر در ذهنش تداعی می‌شود. اما تمام زیبایی‌ها و جذابیت‌های مربوط به شهر آنتالیا به این جا ختم نخواهد شد. در واقع کایاک سواری بر روی رودخانه‌های نزدیک به شهر آنتالیا یکی دیگر از تفریحاتی است که هر گردشگری در هنگام سفر به این شهر آن را انتخاب می‌کند. حال شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا افراد گردشگر حتماً در سفر خود کایاک سواری را در برنامه تفریحی خود قرار می‌دهند؟ باید بدانید که یکی از مهیج‌ترین تفریحات در آنتالیا همان کایاک سواری شناخته شده است و به دلیل مهیج بودن این تفریح در بین گردشگران محبوبیت قابل توجه‌ای را به دست آورده است.

تاریخچه این تفریح در شهر آنتالیا به سال 1950 میلادی باز می‌گردد و از آن زمان تا به امروز این تفریح توانسته شهرت و محبوبیت بیشتری را در بین افراد کسب کند و به یکی از محبوب‌ترین تفریحات در آنتالیا تبدیل شود. این شهرت تا جایی پیش رفته که امروزه کایاک به عنوان یک ورزش بین‌المللی شناخته شده و دارای فدراسیون نیز است. همچنین در شهر انتالیا رودخانه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید این ورزش را در آن آموزش ببینید و در آن حرفه‌ای شوید.

مدت زمان این تفریح 4 ساعت است و شما با انتخاب آن 4 ساعت مهیج را برای خود فراهم کرده‌اید. امروزه کایاک در منطقه‌ای که کمر نام دارد و بر روی آب رودخانه کوپرولوکانیون انجام می‌شود و شما می‌توانید بعد از کایاک سواری ساعاتی را به آرمش در کنار رودخانه سپری کنید و از نوشیدن چای در کنار عزیزانتان لذت ببرید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید طول این رودخانه 14 کیلومتر بوده و شما قرار است که این مسافت را با قایق طی کنید.

کایاک سواری

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

پرواز با چتر به آسمان ابری آنتالیا

یکی دیگر از تفریحاتی که در بین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان از آن یاد می‌شود پرواز با چتر بر فراز آسمان ابری آنتالیا است. افرادی که علاقه به نگاه کردن از ارتفاعات به سطح زمین را دارند پیشنهاد می‌شود که حتماً یکبار پرواز با چتر بر آسمان ابری آنتالیا را تجربه کنند. با این تفریح شما می‌توانید حس نزدیکی به آسمان را احساس کنید و برای بسیاری از افراد این تفریح بسیار مهیج است. اما در هنگام چتر بازی در آسمان آنتالیا باید در نظر داشته باشید که پرواز با چتر چند نوع مختلف دارد.

اولین نوع چتر بازی به صورت اتوماتیک است که در این حالت هیچ شخصی برای باز کردن چتر دخالت نمی‌کند. در این نوع از چتر بازی سواران بر روی پرنده یا هواپیما سوار می‌شوند و به بیرون شهر، در جای مناسب برای سقوط منتقل می‌شوند. در این هنگام، زمانی که شما در حالت سقوط قرار می‌گیرید چتر به صورت خودبه‌خود باز خواهد شد و چتر بازی شما آغاز می‌شود. یک نوع دیگر از چتر بازی حالت غیر اتوماتیک یا سقوط آزاد است که در این حالت همه چیز اعم از ارتفاع و نوع چتر شما از پیش مشخص شده و این امر به وسیله پاراشوت انجام می‌گیرد.

یکی دیگر از انواع چتر بازی، پاراگلایدر نام دارد که در این حالت هر فردی بال مخصوص دارد و بعد از اینکه این افراد در ارتفاعات قرار می‌گیرند بال‌هایشان را باز می‌کنند که با انجام این کار می‌توانند ساعاتی به پرواز در آسمان مشغول باشند. پاراموتور نیز یکی دیگر از انواع پروازها برای افراد علاقه‌مند است که همانند پاراگلایدر عمل می‌کند. تفاوت پاراموتور با پاراگلایدر در این است که در هنگام استفاده از این وسیله حتماً باید از ارتفاع پرواز کنید و امکان بلند شدن از زمین برای شما وجود ندارد.

پرواز با چتر

امکانات لازم در هنگام پرواز با چتر به آسمان ابری آنتالیا

اگر شما از بین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان چتر بازی را انتخاب کرده‌اید بهتر است تا با تجهیزات کامل به سراغ این تفریح بروید. شما برای انجام یک چتر بازی مطمئن و ایمن به تجهیزاتی مانند کلاه ایمنی، کفش مناسب، صندلی سمت چپ و راست، رادیو سیستم، دستکش، هارنس، لباس استرج، دستمال گردن و فیس نیاز دارید.

چتربازی در آسمان ابری

پیست اسکی ساکلیکنت

اگر شما فصل زمستان را برای سفر به شهر آنتالیا انتخاب کرده‌اید بهتر است تا بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان را از قلم نیندازید. یکی از این مکان‌ها، اسکی در کوهای برفی اطراف آنتالیا است که با رساندن خود به پیست اسکی ساکلیکنت که در نزدیکی شهر آنتالیا قرار دارد می‌توانید ساعاتی را به برف بازی مشغول شوید. در واقع به دلیل نزدیکی پیست اسکی ساکلیکنت به مرکز شهر انتالیا شما می‌توانید با طی کردن یک ساعت، در یک روز، از دو نوع آب و هوای متفاوت دیدن کنید، به گونه‌ای که انگار دو فصل را در یک روز مشاهده کرده باشید. با توجه به نظری که گردشگران راجع به پیست اسکی ساکلیکنت ارائه داده‌اند، این مکان در شمار بهترین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان قرار دارد و سالانه افراد زیادی از این مکان بازدید می‌کنند.

حال بهتر است کمی با پیست اسکی ساکلیکنت آشنا شویم و در این خصوص بهتر است تا در ابتدا بدانیم موقعیت مکانی این پیست در کدام منطقه قرار دارد. پیست ساکلیکنت واقع در 45 کیلومتری غربی شهر آنتالیا است و این پیست حدود 1850 متر ارتفاع دارد. طبق آمارهای گرفته شده، میانگین طول برف بر روی این کوه 1 الی 2 متر است و گاهاً پیش آمده که این میزان تا 4 متر نیز افزایش پیدا کند. میانگین دمای ثبت شده در این پیست نیز 5 درجه سانتی گراد است.

پیست اسکی ساکلیکنت

 این منطقه در بین ماه‌های آبان تا اردیبهشت بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص می‌دهد و دلیل آن این بوده است که بهترین زمان بازدید از آن در این زمان گفته شده است. اگر شما اسکی سوار حرفه‌ای هستید بهتر است بدانید که در پیست سالیکنت بیش از 500 اقامتگاه کوهستانی و مراکز مختلف برای ارائه خدمات وجود دارد. پیست اسکی ساکلیکنت در رشته کوه توروس قرار دارد و شما برای بازدید از این مکان می‌توانید 120 روز از سال را انتخاب نمایید.

بازدید از اماکن تاریخی آنتالیا

وجود جاذبه‌های گردشگری در شهر آنتالیا سبب شده تا این شهر هرساله مقصد گردشگران زیادی باشد، اما بهتر است بعد از نام بردن از مکان‌های طبیعی که در شمار جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان هستند نگاهی به بازدید از اماکن تاریخی آنتالیا نیز داشته باشیم. در ادامه لیستی از مکان‌های تاریخی در شهر آنتالیا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم تا در سفر خود با نگاهی کوتاه بتوانید مکان مورد نظر خود را پیدا کنید.

  • موزه‌ باستان شناسی آنتالیا
  • موزه و خانه آتاتورک
  • پارک مینی سینی داکوما
  • منطقه کاله ایچی
  • دروازه هادریان
  • بندر قدیمی و اسکله آنتالیا
  • مسجد تلکی محمد پاشا
  • مسجد ییولی مناره
  • مناره شکسته
  • برج ساعت
  • برج هیدیرلیک
  • منطقه آسپندوس
  • آمفی تئاتر آسپندوس
  • منطقه پرگا
  • منطقه المپوس
  • تونک تپه
  • غار کارائین
  • غار کوکاین
  • آبشار دودن
  • مسجد مراد پاشا
  • مسجد ایسکله

مسجد ایسکله

رفتن به سینماهای آنتالیا

در شهر آنتالیا این امکان وجود دارد که برای تماشای فیلم‌های بروز دنیا به سینما بروید و این امر برای افراد گردشگر ایرانی بسیار جالب به نظر می‌رسد به این دلیل که چنین امکانی در ایران فراهم نیست و یکی از جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان را به سینماها تعلق می‌دهند. اگر شما قصد دارید تا در برنامه سفر خود تماشای فیلم در سینماهای آنتالیا را نیز جا بدهید باید بدانید که شما می‌توانید از یکی از سینماهای این شهر که cinemaximum، cinema pink و cinetime sinemalari نام دارد استفاده کنید. بهتر است بدانید که هر یک از این سینماها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و شما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید هر کدام که مایل باشید را انتخاب نمایید و از تماشای فیلم در این مکان لذت ببرید.

سینماهای آنتالیا

آنتالیا در زمستان - وضعیت آب و هوا و شهر آنتالیا در فصل زمستان

کلام آخر

در هنگام سفر به شهر زیبا و جذاب آنتالیا در فصل زمستان اگر لیستی از جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان را در دست داشته باشید می‌توانید برای سفر خود برنامه خوبی بریزید. بازدید از سینماها، اماکن تاریخی، پیست اسکی ساکلیکنت، مکان‌های طبیعی، رستوران‌ها و کافه‌ها، چتر سواری بر آسمان آنتالیا و کایاک سواری برای هر گردشگری که با تور آنتالیا سفر کرده باشد جالب به نظر می‌رسد، پس پیشنهاد می‌شود شما هم بازدید از این مکان‌ها را در صدر جدول قرار دهید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر