جاهای دیدنی قشم در شب

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1403/01/09
بازدید: 26609
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

با توجه به اینکه جزیره قشم در یک اقلیم آب و هوایی گرم و شرجی قرار دارد، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا جا‌های دیدنی قشم در شب را نظاره‌گر باشند. مراکز روباز و انواع پارک‌های ساحلی و دره ستارگان از جا های دیدنی قشم در شب است. تماشای موج‌هایی همانند الماس که در شب در این جزیره می‌درخشند، تجربه‌های بسیار منحصربه‌فرد را به وجود خواهند آورد. علاوه بر این، تماشای غروب آفتاب در بندر لافت قشم بسیار منظره‌ای بی‌بدیل را در خاطرات ثبت خواهد کرد. با همسفر شدن با ما در شب‌های قشم بسیاری از این جاذبه‌ها و جا‌های دیدنی بی‌نظیر جزیره را خواهید دید.

جا‌های دیدنی قشم در شب

پارک‌های ساحلی قشم، بهترین تفریحگاه‌های شبانه

جزیره قشم در شب به دلیل هوای معتدل و مناسبی که دارد بهترین زمان برای تفریح شبانه است، از این‌رو پارک‌های ساحلی بسیار زیادی در این جزیره در نظر گرفته شده که امکاناتی نظیر: دوچرخه سواری و تفریحات آبی و امکانات و تجهیزات مناسب دیگری را دارند. اگر به دنبال شب‌های شاد با یک هوای فوق‌العاده هستید لازم است تا از پارک‌های ساحلی قشم استفاده کنید.

پارک ساحلی زیتون

از مهمترین جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم، ساحل صخره‌ای زیتون است. به واسطه این ساحل زیبا یک پارک ساحلی بسیار بزرگی در مجاورت آن ساخته شده که در محوطه این پارک انواع درختان بلند نخل مشاهده می‌شود. فضای بسیار زیبا و دلنشین به همراه صدای امواج آرام خلیج فارس آرامشی بی‌نظیر را فراهم می‌آورد. اگر به دنبال مشاهده یک غروب آفتاب فراموش نشدنی هستید حتماً در هنگام غروب خورشید به این پارک بروید. به دلیل وجود آلاچیق‌های پارک ساحلی امکان دورهمی‌های دوستانه و شب نشینی‌های خاطره‌انگیز وجود دارد. صدای امواج دریا در کنار صدای موسیقی زنده که از رستوران شب‌های طلایی که در مجاورت این پارک قرار دارد به گوش می‌رسد، لذتی چندین برابر را به این مکان منحصر به‌فرد در جزیره قشم می‌بخشد. لازم به ذکر است پارک ساحلی زیتون قشم در مقایسه با سایر جزیره‌های موجود در این جزیره شلوغی و ازدحام بالاتری دارد.

تور قشم - تضمین کمترین قیمت تور قشم در بازار را از لحظه آخر بخواهید

پارک ساحلی زیتون

دلیل این شلوغی استفاده از این پارک ساحلی به عنوان یک مکان مناسب برای کمپ و شنا است. علاوه بر این، به دلیل وجود دو کلوپ غواصی در مجاورت این پارک فعالیت‌های بسیار زیاد دریایی در سطح آب بدون کپسول اکسیژن و همچنین غواصی در اعماق زیاد انجام می‌شود. وجود این فعالیت‌ها به شلوغی این پارک ساحلی می‌افزاید. مسیر‌های مناسبی برای پیاده روی و مشاهده جذابیت‌های دریا و ساحل تعبیه شده است. امکاناتی که در پارک زیتون وجود دارد شامل: زمین اسکیت سواری، خطوط دوچرخه سواری، زمین والیبال ساحلی و همچنین فوتبال ساحلی، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، بوفه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و همچنین سینمایی چند بعدی است.

  • آدرس: جزیره قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چهارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

پارک سینما دریا، صحنه زیبا از خلیج فارس

این پارک به عنوان بزرگترین پارک‌های ساحلی جزیره قشم به شمار می‌آید که حدود ۲۰ هزار متر وسعت دارد. محل قرارگیری این پارک در انتهای بلوار امام قلی خان است. مسئولین پارک برای مشاهده شبانه روزی آب دریای خلیج فارس اقدام به تعبیه و نصب نیمکت‌هایی در این پارک کرده‌اند تا گردشگران و مسافران محل مناسبی را برای تماشای غروب آفتاب منحصر به‌فرد در خلیج فارس داشته باشند. زمانی که به پارک سینما دریا می‌روید شاهد تصاویر بسیار جذابی از جزر و مد خواهید بود. زیبایی این پارک زمانی که هوا رو به تاریکی می‌رود نمایان می‌شود. هنگامی که تمامی پارک با یک نورپردازی بسیار زیبا تزیین می‌شود، شاهد منظره‌ای چشم نواز هستید. لازم به ذکر است گیاهان و کاکتوس‌هایی که در این پارک قرار دارند نیز از جاذبه‌های مهم آن محسوب می‌شوند. از امکانات موجود در پارک سینما دریا می‌توان به پارکینگ و سرویس بهداشتی و همچنین مکان‌های مناسب در نظر گرفته برای کمپ اشاره کرد. همچنین در این پارک مسیر‌های دوچرخه سواری و زمین بازی برای کودکان نیز تعبیه شده است. وجود انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌های با کیفیت تکمیل‌کننده امکانات این پارک هستند.

  • آدرس: قشم، انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینما دریا

پارک سینما دریا

پارک ساحلی هلر، اسکان شبانه در سواحل نیلگون خلیج فارس

این پارک ساحلی به دلیل مجاورت با روستای هلر که یکی از روستا‌های بسیار معروف و زیبای جزیره قشم است شناخته می‌شود. این روستا در فاصله ۱۸ کیلومتری از جزیره قشم قرار گرفته است. در پارک ساحلی هلر سکو‌های برای نصب چادر طراحی گردیده و این سکو‌ها مسقف هستند و مکان مناسبی برای اقامت محسوب می‌شوند. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و بوفه‌های فروش مواد غذایی انواع نوشیدنی‌ها و وجود آب برای مصارف بهداشتی از امکانات پارک ساحلی هلر هستند. این پارک ساحلی نیز در حال حاضر یکی از مقاصد مناسب برای تجربه شب نشینی در سواحل خلیج فارس محسوب می‌شود.

  • آدرس: قشم، روستای هلر، تقاطع بلوار ساحلی و وحدت، جنب بازار ماهی فروش‌ها پارک ساحلی هلر

روستاهای قشم - معرفی 11 روستای توریستی در قشم

پارک ساحلی هلر

پارک ساحلی آفتاب قشم، جایی با امکان کمپ شبانه

از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های پارک ساحلی آفتاب قشم می‌توان به دسترسی بسیار مناسب و همچنین ساحلی زیبا و چشم انداز دریا با وجود محوطه‌های سبز و نورپردازی اشاره کرد. این پارک ساحلی مناسب افرادی است که به دنبال کمپینگ و اسکان در چادر هستند. وجود امکاناتی نظیر: وجود سکو برای نصب چادر و همچنین سرویس بهداشتی در کنار زمین بدمینتون، زمین ساحلی فوتبال، زمین ساحلی والیبال و زمین بازی کودکان از مهم‌ترین امکانات  پارک ساحلی آفتاب قشم محسوب می‌شود. همچنین در این پارک ساحلی امکان استفاده از تفریحات آبی و همچنین قایق‌سواری مهیا است.

  • آدرس: قشم، شهرک آفتاب، پارک ساحلی آفتاب قشم

پارک ساحلی آفتاب قشم

کمپ پارک سوزا، ساحل صدف‌ها

کمپ پارک سوزا از مهمترین جاذبه‌ها و مناطق دیدنی شهر کوچکی به نام سوزا است. شهر سوزا در فاصله ۳۹ کیلومتر از جزیره قشم واقع شده که دارای طبیعت بسیار منحصر به‌فردی است. در کمپ پارک سوزا انواع درختان نخل مشاهده می‌شود که به دلیل قرار‌گیری آن‌ها در سواحل نیلگون خلیج فارس محل بسیار مناسبی را برای کمپینگ و همچنین اسکان مسافران فراهم آورده است. در صورتی که به این پارک ساحلی سفر کردید حتماً در زمان طلوع و غروب آفتاب نظاره‌گر زیبایی‌های خورشید باشید. امکانات بسیار زیادی مانند انواع آلاچیق‌ها و نیمکت‌ها، نمازخانه، محوطه بازی برای کودکان، سرویس بهداشتی و بوفه‌های فروش تنقلات و خوراکی‌ها در کنار انواع تجهیزات و امکانات قایق سواری و قایق‌های تندرو و کشتی‌های موجود برای گشت و‌گذار در سواحل نیلگون خلیج فارس از مهمترین امکانات این مجموعه هستند.

  • آدرس: جزیره قشم، شهر سوزا، بلوار ساحلی، روبروی مسجد علی بن ابی طالب علیه السلام، کمپ پارک سوزا

کمپ پارک سوزا

پارک ساحلی لافت، سرزمین لنج‌ها 

این پارک ساحلی در روستایی بسیار معروف در جزیره قشم قرار گرفته است وجود انواع بادگیر‌های بلند و بافت محلی و سنتی این روستا باعث شده تا مکان بسیار مناسبی برای دوری از شلوغی محسوب شود. سواحل زیبا و بکر‌ای که در این روستا وجود دارد آرامشی بسیار لذت بخش را به وجود آورده است. امکانات بسیار زیادی مانند انواع آلاچیق‌ها و سرویس‌های بهداشتی همچنین تفریحات آبی و قایق سواری در این پارک ساحلی تعبیه شده؛ انواع لنج‌ها با اندازه‌های مختلفی در پارک ساحلی لافت از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.

  • آدرس: قشم، روستای لافت، بلوار اصلی پارک ساحلی لافت

پارک ساحلی لافت، سرزمین لنج‌ها 

جاذبه‌های گردشگری قشم که شب‌ها می توانید از آن‌ها دیدن کنید

علاوه بر پارک‌های ساحلی موجود در جزیره قشم جاذبه‌های گردشگری متنوع دیگری نیز وجود دارد که این جاذبه‌ها نظیر آثار تاریخی و امکانات تفریحی و همچنین مراکز خرید هستند. پدیده‌های کم نظیر طبیعت که در جزیره قشم قرار دارند از دلایل سفر ما این جزیره هستند. در ادامه سفر به جزیره قشم انواع جا‌های دیدنی مانند دره ستارگان و جزیره ناز و بسیاری از جاذبه‌های جذاب و دیدنی این جزیره را خواهیم فهمید.

بندر لافت، تماشای غروب آفتاب

یکی از مهمترین جاذبه‌های منحصر به‌فرد شبانه در جزیره قشم، بندر لافت است. این بندر که به عنوان مرکز دفاعی نیز شناخته می‌شود به بندر بادگیر‌ها نیز شهرت دارد. این بندر از نخل‌های بلند و درختان گرمسیری تشکیل می‌شود و معماری خانه‌های اطراف بندر لافت مانند مناطق کویری و خلیجی است. این معماری باعث به وجود آمدن یکی از جاذبه‌های زیبای بندر قشم بوده، به طور کلی می‌توان گفت خانه‌های بندر لافت دارای یک معماری محلی و سنتی و بادگیر‌های بلند هستند. از مهمترین ویژگی‌های سفر ما به بندر لافت تماشای غروب بی‌نظیر آفتاب در این بندر است. در زمان غروب آفتاب منظره‌ای سرخگون را شاهد خواهیم بود. این منظره بسیار مناسب برای عکاسی و گرفتن آرامش است. جاذبه‌های گردشگری زیادی نظیر چاه‌های تالا و بام لافت و همچنین قلعه تاریخی نادری از دیگر مکان‌های دیدنی روستای لافت هستند.

  • آدرس: شمال غربی قشم بندر لافت

بندر لافت

پارک ساحلی قلعه پرتغالی‌ها

پارک ساحلی در نزدیکی ساحل قلعه پرتغالی‌ها قرار دارد و یکی از جا‌های دیدنی قشم در شب و همچنین در فصل پاییز شناخته می‌شود. در سال‌های گذشته این مکان مورد مرمت قرار گرفته و با تعبیه نمودن سنگچین و ایجاد زمین بازی برای خردسالان و سرسره، محل مناسبی برای پیاده‌روی نیز به وجود آمد. زمانی که به پارک ساحلی قلعه پرتغالی‌ها سفر می‌کنید می‌توانید برای عکاسی و تفریحات شبانه در این مکان اقدام نمایید. همچنین می‌توانید در فصل زمستان با توجه به آب و هوای مناسب در جزیره قشم در هر ساعتی به این مکان مراجعه کنید.

دره ستارگان، عجایب هفتگانه قشم

به دلیل قدمت بسیار بالا و تاریخی این دره از آن به عنوان یکی از عجایب هفتگانه قشم نام می‌برند. این دره یکی از اعجاب انگیز‌ترین و اسرارآمیزترین مکان‌های تاریخی قشم است. وجود مخروط‌های دیدنی و ستون‌های بلند باعث شده تا بسیاری از زمین‌شناسان دره ستارگان را به عنوان بخشی از ژئو پارک قشم در فهرست سازمان میراث ملی یونسکو به ثبت برساند. داستان‌ها و روایت‌های گوناگونی در رابطه با دره ستارگان وجود دارد که به عقیده برخی از مردمان محلی قشم این مکان را محل زندگی اجنه و ارواح می‌دانند. در واقع دلیل اصلی این عقیده و باور وجود صدا‌های عجیب در طول شب در این دره است. در حقیقت از نظر علمی زمین‌شناسان بر این باورند که این صدا‌ها به دلیل پیچیدن باد در روزنه‌ها و حفره‌های صخره‌ها به وجود می‌آید.

اگر به دنبال یکی از جاذبه‌های طبیعی هستید حتماً به دره ستارگان سفر داشته باشید چرا که ساعت‌ها از شاهکار آفرینش شگفت‌زده خواهید شد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای سفر ما به دره ستارگان مشاهده شب‌های مهتابی پر ستاره این دره است. در این دره ستاره‌های پرنور بسیار نزدیک به زمین متصور می‌شوند. لازم به ذکر است انواع تندیس‌های خاکی در این جزیره وجود دارد و نکته جالب و حائز اهمیت این است که بسیاری از مردم محلی و بومی جزیره قشم در زمان شب به این دره نمی‌روند ولی گردشگران و مسافران زیادی از این جزیره و دیدن ستارگان در شب نهایت استفاده را می‌برند.

  • آدرس: قشم، روستای برکه خلف، دره ستارگان

دره ستارگان

جزیره ناز قشم، محاصره شدن در جزر و مد

در واقع جزیره ناز قشم از سه صخره تشکیل شده که در میان دریا قرار دارد. زمانی که آب دریا شروع به پایین رفتن می‌کند مسیری از ساحل به این صخره مشاهده خواهد شد. در این زمان می‌توان به صورت پیاده به این صخره بروید. یکی از لذت بخش‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم تماشای برخورد موج آب با سنگ و‌ایستادن بر روی این صخره است. اگر زمان بیشتری را در این صخره سپری کنید و با دقت بیشتری به اطراف و جزئیات بنگرید متوجه حرکت خرچنگ‌ها خواهید شد که در پایین سقف حرکت می‌کنند. علاوه بر استفاده از این جاذبه طبیعی جذابیت‌های دیگری نیز در جزیره ناز وجود دارد، در زمان‌هایی که آب دریا بالا است. بسیاری از مردم بومی و محلی این جزیره در اطراف و مجاورت آن اقدام به فروش انواع محصولات دستی و میوه‌های گرمسیری می‌کنند. یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های جالب و سنتی جزیره ناز طراحی حنا بر روی دست است. همچنین در روز‌های آخر هفته بسیاری از گردشگران و مسافران با ماشین‌های لوکس و گران قیمت در این ساحل اقدام به تفریحات رانندگی می‌کنند چرا که به دلیل منطقه آزاد بودن جزیره وجود انواع ماشین‌های لوکس با قیمت بسیار پایین‌تری از سایر نقاط کشور در دسترس است.

جزیره ناز قشم

بام قشم، شب‌های پر ستاره

این منطقه یکی دیگر از مناطق ژئوپارک قشم به شمار می‌آید. در واقع بام قشم به دلیل وجود صخره‌های بسیار مرتفع و بلند معروف است. اگر به دنبال یک تفریح آرام و به دور از شلوغی‌ها و ازدحام شهر هستید این منطقه به دلیل وجود فضایی بسیار ساکت از گزینه‌های مناسب شما خواهد بود. در صورتی که در طول روز بسیار آرام اقدام به صخره نوردی کنید ظرف مدت چند ساعت به بالای مرتفع‌ترین صخره موجود در بام قشم خواهید رسید. از بالای این صخره مناظر بسیار زیبای ساحل خلیج فارس و جنگل حرا را خواهید دید. یکی از زیباترین بخش‌های بام قشم با رسیدن شب آغاز می‌شود. در زمان تاریکی هوا وجود آسمان پر ستاره احساس بی‌نظیری را در شما به وجود خواهد آورد. زمانی که از این منطقه بسیار زیبا دیدن می‌کنید احساسی مشابه در نقاط کویری را خواهید داشت. در واقع تفاوت بام قشم با برخی از نقاط کویری در میزان دمای هوا است چرا که در شب‌های کویر شاهد هوای بسیار سرد هستیم ولی شب‌های بام قشم هوای بسیار مطبوع و مناسبی را دارد.

  • آدرس: قشم، نزدیک روستای سلخ و طبل، بام قشم

بام قشم

هامون قشم، مجتمع گردشگری و تفریحی

از مهمترین مناطق گردشگری که بسیار مناسب برای استفاده از تفریحات آبی مانند اسکی، شاتل و همچنین غواصی بوده، هامون قشم است. علاوه بر تمامی این تفریحات آبی این مجموعه یکی از بهترین مراکز برای تفریحات شبانه به شمار می‌آید. وجود انواع زمین‌های ورزشی برای والیبال و پینگ پنگ و همچنین مینی فوتبال تنها بخشی از تفریحات شبانه در این مجتمع گردشگری است. برای بسیاری از گردشگران و علاقمندان به سوارکاری استبل‌های کوچکی در نظر گرفته شده است که مکانی بسیار عالی را برای این گونه از علاقمندان فراهم می‌آورد. مجتمع تفریحی گردشگری هامون دارای یک فضای سرسبز بسیار زیبا است. امکانات دیگری نظیر سرویس بهداشتی و رستوران و همچنین مسیر دوچرخه سواری نیز در این مجتمع تفریحی به چشم می‌خورد. جاذبه‌های تفریحی، جشن‌ها و مناسبت‌های زیادی در این مجتمع تفریحی گردشگری برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جنگ‌های شادی اشاره کرد.

هامون قشم

ساحل نقره‌ای قشم، ساحلی درخشان

این ساحل در جزیره هنگام قرار گرفته و یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحل ایران به شمار می‌آید. دلیل این معروفیت وجود شن‌های براق و درخشانی است که باعث تفاوت این ساحل با سایر سال‌های موجود در ایران گردیده و در واقع دلیل وجود این شن‌های براق وجود ذرات کانی در آن است. این ذرات کانی بر اثر فرسایش به وجود آمده‌اند و در طی مدت زمان طولانی با شن‌های ساحل ترکیب شدند. زمانی که آفتاب غروب می‌کند و هوا رو به تاریکی می‌رود درخشش این شن‌ها در ساحل نقره ای قشم چندین برابر می شود.

  • آدرس: قشم، جزیره هنگام، ساحل نقره‌ای

ساحل نقره‌ای قشم

ساحل لارک، بازدید موج‌های خروشان

جزیره لارک در مجاورت دو جزیره محبوب گردشگری قرار دارد. در واقع این جزیره در کنار جزیره هرمز و جزیره قشم قرار گرفته است. این جزیره در زمان شب و در تاریکی به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شود، به طوری که عکس‌های منتخب ساحل لارک در سال ۲۰۱۵ در مجله معتبر نشنال جئوگرافی به چاپ رسید. این موضوع یکی از دلایل مشهوریت و معروفیت این ساحل است. ساحل لارک دارای وسعت ۷۷ کیلومتر مربع و دارای کوه آتشفشانی مخروطی شکل است. این جزیره دارای یک فضای خلوت و پاکیزه بوده و مناسب تفریحات آبی و شنا خواهد بود. در واقع ساحل لارک به عنوان جنوبی‌ترین جزیره ایران محسوب می‌شود. این جزیره به عنوان یکی از غنی‌ترین مناطق مرجانی در خلیج فارس به شمار می‌آید. به دلیل فعالیت‌های آتشفشانی زیادی که در این جزیره اتفاق می‌افتد، خاک مستعد و حاصلخیزی برای کشاورزی ندارد و بیشتر مناسب ماهیگیری و غواصی است. این جزیره به عنوان یک جزیره کم جمعیت و کم سکنه شناخته می‌شود، که جاذبه‌ها و جا‌های دیدنی زیادی در اطراف آن قرار گرفته است. ساحل لارک و ساحل پلانکتونی که دارای یک رنگ آبی فسفری بوده و در برخی از شب‌ها که دریا آرام و بدون موج است می‌توان این پلانکتون‌ها را مشاهده کرد که سبب اصلی نورانی شدن این ساحل مرجانی هستند.

ساحل لارک،

خرید در شب‌های قشم

علاوه بر تمامی تفریحات و سرگرمی‌هایی که در جزیره قشم وجود دارد یکی از مهمترین جاذبه‌های این جزیره وجود مراکز خرید بسیار متنوع و متعدد است و همین موضوع باعث می‌شود تا گردشگران برای خرید بیشتر به این جزیره مسافرت نمایند. از مهمترین مراکز خریدی که در شب نیز می‌توان از خدمات ارائه شده از آن‌ها استفاده کرد مراکز خرید سیتی سنتر و مرکز خرید ارزان قشم است. همچنین از معروف‌ترین مراکز خرید جزیره قشم می‌توان به مرکز خرید درگهان و مرکز خرید لافت نیز اشاره داشت. تمامی برند‌های معروف با شعبات بسیار زیادی در این مراکز خرید اقدام به ارائه محصولات خود با بالاترین کیفیت می‌کنند. به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسبی در جزیره قشم حکم فرما است، بهترین مکان برای خرید به حساب می‌آید.

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

سیتی سنتر قشم

این مرکز خرید دارای دو فاز یک و دو است که به واسطه یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده‌اند. سیتی سنتر قشم در کنار سواحل خلیج فارس قرار دارد و در حال حاضر یکی از زیباترین و مدرن‌ترین بازار‌های جزیره به شمار می‌آید. امکانات بسیار مناسبی در این مرکز خرید تعبیه شده که سالن بیلیارد و سالن بولینگ از جمله آن‌ها هستند. همچنین استفاده از رستوران‌ها و شهربازی و سینما چهار بعدی در این مرکز خرید امکان‌پذیر خواهد بود. بازار سیتی سنتر دوم نیز ساختار متفاوتی دارد و شامل سه طبقه می‌شود که دو طبقه آن به واحد‌های تجاری و طبقه آخر به چندین رستوران و فست فود و همچنین شهربازی اختصاص داده شده‌اند.

خرید در شب‌های قشم

شکم گردی شبانه در قشم

استفاده از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود در جزیره قشم باعث می‌شود تا علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری متنوع و متعددی که در این جزیره وجود دارد از غذا‌های محلی و همچنین سنتی جزیره قشم نیز نهایت استفاده را ببرید. رستوران‌هایی که به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی هستند از مزایای سفر به جزیره قشم به شمار می‌آیند. برخی از این رستوران‌ها مانند کافه رستوران شب‌های دفاری و رستوران شب‌های طلایی قشم که انواع غذا‌های دریایی مانند میگو و خرچنگ به صورت کاملاً تخصصی سرو می‌شود؛ علاقه‌مندان خاص خود را به سوی خود جلب می‌کند. حال که از بسیاری مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و توریستی جزیره قشم دیدن کردیم بهتر است تا از غذا‌های شبانه این جزیره نیز استفاده کنیم و لذت غذا‌های خوش طعم جنوبی را از خود دریغ نکنیم.

بهترین رستوران های قشم - در سفرتان به قشم، این رستوران‌های جذاب را از دست ندهید.

شکم گردی شبانه در قشم

کلام پایانی

اصلی‌ترین دلیل سفر با تور داخلی قشم دیدن جاذبه‌های این جزیره در شب است. بسیاری از جاذبه‌هایی که به واسطه آن می‌توانیم خاطرات لذت بخشی را در ذهن خود ثبت کنیم جاذبه‌های مهم توریستی جزیره قشم در زمان تاریکی است، در واقع برخی از این جاذبه‌ها به قدری زیبا هستند که فقط می‌توان با سفر درک درستی از آن‌ها پیدا کرد. جاذبه‌هایی نظیر دره ستارگان که احساس در هم آمیختگی خود با تمامی ستارگان را خواهید داشت و یا سواحل بسیار زیبایی که در شب تصاویری بی‌نظیر و چشم نوازی را از خود به نمایش می‌گذارند از جا‌های دیدنی قشم در شب هستند.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مریم شفیع پور مریم شفیع پور 1402/03/08
    7 نفر پسندیدند
    شب های قشم واقعا جذاب و خاطره انگیزن. بنظرم اگر خواستید دیدنی ترین جاهای قشم رو در شب ببینید حتما به ساحل هاش قشم سر بزنید.
  2. مریم شفیع پور لحظه آخر 1402/03/08
    5 نفر پسندیدند
    سلام خانم شفیع‌پور ممنون که تجربه خودتون از بازدید شبانه قشم رو با ما درمیون گذاشتید

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تعطیلات عید فطر امسال کجا برویم؟
تعطیلات عید فطر امسال کجا برویم؟
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 101 کاربر