جاهای دیدنی درگهان قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 16535
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

قصد عمده افراد در هنگام سفر به جنوب خرید کردن بوده و این موضوع به دلیل ارتباط آب‌های بین‌المللی خلیج فارس و تنگه هرمز است. وجود جزیره‌های قشم و کیش در این منطقه باعث شده تا در طول سال افراد زیادی برای خرید به این جزایر بروند. درگهان که فاصله‌ای بیست دقیقه با مرکز قشم دارد بهترین مکان برای گردش و خرید محسوب می‌شود. بنابراین خود را برای بازدید از جهای دیدنی درگهان قشم آماده کنید.

درگهان

بازار‌های درگهان

اگر شما هم در هنگام سفر عاشق خرید هستید؛ بازار‌های درگهان قشم بهترین مکان برای خرید هستند. در هر جای این منطقه فروشگاهی برای خرید وجود دارد، به دلیل فروشگاه‌های زیاد رقابت میان آن‌ها نیز زیاد است. در میان این فروشگاه‌ها انواع و اقسام اجناس به فروش می‌رسد این موضوع باعث شده تا شما به هر نوع وسیله که می‌خواهید، دسترسی پیدا کنید.

بازارهای درگهان

بازار دریا درگهان قشم 

در این منطقه مرکزهای خرید زیادی وجود دارد اما براساس گفته گردشگران و مردم محلی منطقه بازار دریا میان این مراکز کامل‌تر و بهتر بوده است. شما در این بازار دو طبقه انواع پوشاک از بزرگسالان تا نوزاد، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توانید پیدا کنید. بازار دریا جزو جدیدترین مراکز خرید در درگهان بوده و این بازار ۱۵۳۰ فروشگاه دارد. این بازار دو طبقه بوده که طبقه اول آن میان افراد محبوبیت بیشتری دارد اما طبقه دوم این بازار هم جذابیت‌های منحصر به فرد خودش را دارا بوده است. شما در طبقه دوم این بازار رستوران‌های معروف را مشاهده می‌کنید.

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

بازار درگهان

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

بازار قدیم درگهان 

در نزدیکی بازار دریا، باز قدیم درگهان قرار گرفته که این بازار همان ‌طور که از اسمش پیداست جزو اولین بازار‌هایی بوده که در این منطقه بنا شده است. شما در این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توانید پیدا کنید. در این بازار بیشتر محصولات به صورت عمده به فروش می‌رسند و این موضوع باعث شده تا قیمت‌ها مناسب‌تر باشد. اگر شما علاقه به خرید لوازم لوکس دارید این بازار برای شما مناسب نیست. نکته مهم دیگر درباره بازار قدیم این است که که فقط صبح‌ها فعالیت دارد.

درگهان قشم

جاهای دیدنی قشم در شب - جاهای دیدنی که میتونید در شب های قشم ببینید

بازار دو دلفین درگهان قشم 

این بازار اختلاف زمانی کمی با دو بازار دیگر در این میدان دارد. بازار دو دلفین مکانی مناسب برای کسانی که لوازم‌های لوکس می‌پسندند، است، این مرکز از دو طبقه تشکیل می‌شود. این بازار محصولات خود را هم به صورت عمده و هم تک به فروش می‌رساند. 

تفریحات درگهان قشم

در این منطقه کوچک قرار گرفته در جزیره زیبای قشم تفریحات زیادی وجود ندارد. عمده افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند برای خرید کالا است. شما هنگامی که از قشم به سمت بندر حرکت می‌کنید با گذراندن مسیری دو کیلومتری به مجتمع تفریحی و گردشگری هامون می‌رسید. این مجتمع امکانات تفریحی مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده که از امکانات آن می‌توان به رستوران به ‌همراه موسیقی زنده، سفره‌خانه سنتی بر روی آب، هایپر مارکت، کافی شاپ، قایق رانی، آکواریوم طبیعی اشاره کرد.

درگهان قشم

تور قشم - تضمین کمترین قیمت تور قشم در بازار را از لحظه آخر بخواهید

جاهای دیدنی اطراف درگهان قشم 

مردم منطقه آزاد درگهان بسیار خونگرم و مهمان‌نواز بوده و درمیان افراد جنوب کشور به رئوف بودن معروف هستند. این بندر از زمان‌های قدیم مرکز خرید جزیره قشم بوده و جزو مهم‌ترین بنادر این جزیره است. امروزه بندر درگهان با داشتن مراکز خرید متعدد محبوبیت زیادی میان مسافران داشته و این بندر شما را در هنگام غروب و طلوع خورشید به ساحل زیبایی که در این منطقه قرار دارد، دعوت می‌کند. از مراکز خریدی که در این بندر قرار دارد می‌توان به مرکز خرید صدف، قدیم، دو دلفین، مروارید، نگین، نخل، اطلس، بازار بزرگ و مرکز خرید زمرد قشم اشاره کرد.

چگونه به درگهان قشم برویم؟

درگهان قشم بازار‌های متعددی را در خود جای داده که بسیاری از افرادی که به جزیره قشم سفر می‌کنند؛ سری هم به این منطقه می‌زنند. وجود بازار‌هایی با تنوع بالا و قیمت مناسب مورد توجه همیشگی گردشگران بوده است. برای رفتن به درگهان قشم شما از هر رهگذری که بپرسید شما را راهنمایی خواهد کرد و درگهان تنها بیست دقیقه از جزیره قشم فاصله دارد و در قسمت غربی این جزیره واقع شده است. شما برای رفتن به درگهان می‌توانید از وسیله شخصی و تاکسی استفاده کنید.

درگهان قشم

معرفی جزیره قشم - با جزیره زیبای قشم آشنا شوید

کلام آخر

حدوداً در دو دهه پیش درگهان میان مسافران شناخته شده نبود و روستایی ساده در نزدیکی جزیره قشم محسوب می‌شد؛ اما به ‌مرور با شناخت نیازهای مسافران این روستا شروع به ساخت و ساز مراکز تجاری کرد. اگر شما عاشق گشت و گذار و همچنین خرید هستید درگهان قشم مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات شما خواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر