برج دوقلو کیش

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/18
بازدید: 5291

یک جزيره‌‌ی تفریحی واقع در بندرلنگه، استان هرمزگان در خلیج فارس که جزیره کیش نام دارد. جزیره کیش، منطقه آزاد بوده و مراکز تجاری، تفریحی، هتل‌ها، برج‌ها و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که عمده گردشگران در نیمه دوم سال، این جزیره را برای سفر خود انتخاب ‌می‌کنند. سومین منطقه پربازدید در خاورمیانه پس از دبی و شرم‌الشیخ، جزیره کیش است. برج دوقلو در کیش یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده کیش بوده که این برج‌های آسمان خراش با امکانات بالا در این منطقه قرار گرفته‌اند. برج دوقلو کیش در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده و همچنین این برج یکی از بالاترین امکانات را نسبت به برج‌های دیگر کیش دارد.

برج دوقلو کیش

معرفی برج دوقلو کیش

یکی از منطقه‌های پربازدید در ایران این جزیره است که به همین دلیل توجه سرمایه‌گزاران را به خود جلب کرده. جزیره کیش در دل خود بلندترین سازه را جا داده که این سازه خارق‌العاده برج دو‌قلو کیش نام دارد. برج دوقلو کیش در نزدیک ساحل مرجانی در قسمت جنوب شرقی جزیره واقع شده و به زیبایی این جزیره شتافته است.

برج دوقلو در منطقه‌ای قرارگرفته که فاصله آن با ساحل کوتاه بوده که دسترسی را به دیگر مناطق این جزیره آسان کرده است. لابی این برج با وسعتی به هزار متر مربع، جز رکن اصلی زیبایی این برج می‌توان قرار دارد. زیرا هنگامی که وارد این برج می‌شوید در نگاه اول لابی عظیم این برج به نگاهتان می‌آید. لابی این برج به دوقسمتی که یک طرف آن به سمت پارکینگ و از سمت دیگر فضای سبز و ساحل مرجانی می‌رسد تقسیم شده است. در این دوقسمت، دیوار‌ها به وسیله شیشه درست شده که این‌کار باعث شده منظره فضای سبز را در لابی تماشا کنید.

تور کیش - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران

مالک برج دوقلو

از شرکت ساختمانی معتبر و مشهور که تحت عنوان انبوه‌سازان همای تهران کلنگ این پروژه خارق‌العاده را در سال ۱۳۸۶ استارت زدند و توانستند یکی از بلندترین و عظیم‌ترین سازه را در سرتا‌سر ایران بنا کنند. همچنین این شرکت ساختمانی با بیش از ۲۵ سال سابقه کاری در این حیطه، به عنوان موفق‌ترین در عرصه ساختمانی شناخته می‌شود. از جمله کار‌ها: مجتمع مسکونی کوهیار در خیابان فرشته، مجتمع مسکونی ازگل در خیابان ازگل، برج مسکونی فرشته در خیابان سعادت آباد، مجتمع مسکونی فرخ در خیابان ولنجک.

زیبایی برج دوقلو

معماری برج دوقلو کیش

برج دو‌قلو کیش جز پرطرفدارترین برج‌های قرارگرفته در این جزیره بوده، همچنین به دلیل معماری خاص جز چشمگیرترین و جذاب‌ترین پروژه در جزیره کیش به‌حساب می‌آید. برج دوقلو کیش با ۲۴طبقه به وسیله سازه‌های بلند ساخته شده است که به‌خاطر وجود همین ارتفاع نسبت به سایر برج‌ها متفاوت بوده. مجموعه کاملی که برای ساکنین طراحی شده دارای زیر بنایی حدود ۷۰۰۰۰ مترمربع که زیر بنای طبقات مختلف است و متراژ هر واحد متفاوت بوده که از متراژ ۶۰ تا ۰۲۲ متر مربع با معماری شیک و لاکچری ساخته شده است.

این مجموعه دارای یک واحد پنت هوس با ۴۴۰ مترمربع زیر بنا که معماری و دکوراسیون شیک و خاص که با توجه به بلند بودن و چشم‌انداز فوق‌العاده این برج در نظر گرفته‌شده، توجه همه را به خود جلب کرده است. این واحد به دلیل متراژ عالی، قابل توجه بوده و تعداد زیادی دوست دارند حتی یک شب در این پنت هوس برج دوقلو کیش سکونت داشته باشند.

نمای برج‌ها براساس شرکت QHC معروف به دیوار پرده‌سان می‌باشد، متریال به‌کار رفته در نمای برج دوقلو کیش از ترکیب ورق‌های  آلومینیومی با روکش PVDF که متناسب با آب‌ و هوا جزیره کیش تهیه‌ شده و همچنین استفاده از پنجره‌های دوجداره Refrective است.

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

داخل برج دوقلو کیش

برج دوقلو کیش با توجه به موقعیت مکانی و همچنین معماری خاص دارای امکانات و امتیازات زیادی است. به عنوان مثال، وجود مجموعه آبی روباز با ویو دریای خلیج فارس نهایت زیبایی خود را به همگان ارائه می‌دهد، همچنین وجود استخر و جکوزی در طبقه ۱۸ هر دو برج با داشتن فضای زیبا، نهایت جذابیت را عرضه می‌کند. استخر برج دوقلو کیش با وسعت ۲۰۰ مترمربع از ۱ تا ۲.۷۰ متر عمق دارد. این مجموعه آبی به صورتی تهیه شده که هم آقایان و هم بانوان بتوانند استفاده کنند و با ایجاد شرایط و تجهیزات با کیفیت جهت تصفیه آب‌ها اقدام می‌گردد.

طراحی لوکس لابی برج دوقلو کیش با بهره‌گیری از المان و شیشه و پنجره‌های سرتاسری که برای دید بهتر فضای بی‌نظیر بیرون قرار گرفته است. به‌طوری برج‌ها ساخته شده‌اند که ضد زلزله بوده و دارای استانداردهای جهانی کافی برای ساخت و در شرایط آب ‌و هوایی جزیره خواهد بود.

نمای داخلی برح دوقلو

امکانات برج دوقلو کیش

اصولا امکانات پروژه‌های ساختمانی مشهور خیلی کامل و منحصربه‌فرد است، زیرا از این طریق سبب می‌شود تا اشخاص آن‌ها را در ساختمان‌های لاکچری و معروف قرار دهند. طراحی و محاسبات انجام شده در ساخت برج دوقلو کیش با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا توسط تیم تخصصی شرکت الغریب، مجری نمای بلندترین برج جهان در امارت انجام گرفته است. از جمله امکاناتی که باعث شده در طی سال‌های اخیر مورد علاقه گردشگران و همچنین جز ساختمان‌های مشهور جزیره کیش شود می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سیستم شوت زباله
  • سیستم کلید‌های هوشمند
  • سیستم روشنایی
  • سیستم آتش‌نشانی
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
  • سیستم نظافت نما
  • سیستم هوشمند پر سرعت آسانسور شرکت KONE
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم برق اضطراری
  • سیستم توزیع گاز
  • سیستم توزیع برق
  • سازه‌های بتنی مناسب آب‌ و هوا منطقه
  • خاک‌برداری تا عمق ۵.۵متر در زمین
  • استفاده از بتن‌های مقاوم فشاری
  • فوندانسیون به عمق ۲ متر
  • نمای زیبا و مدرن شیشه‌ای
  • سیستم شست‌وشوی نما با استفاده از دستگاه‌های مجهز و ریل کشی تعبیه شده در سرتاسر نما
  • قرار‌گرفتن در مجاورت دریا
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • دوربین مداربسته
  • دارای استانداردهای بین‌المللی
  • خدمات هلتینگ مدرن( همه نوع خدمات)
  • دارای یکی از بهترین رستوران‌های جزیره

کیش -  همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

فضای سبز اطراف برج دوقلو کیش

از بزرگ‌ترین سازه‌های قرار گرفته در جزیره کیش برج دوقلو کیش است. در قطعه‌ای در زمین با بزرگی ۱۵ مترمربع احداث شد.  فضای سبز آن با چشم‌انداز ساحل مرجانی یکی دیگر از امتیازاتی است که این برج دارد، فضای سبز این مجموعه با بزرگی ۱۲ متر‌مربع که بیشترین قسمت زمین اصلی را گرفته، ساخته شده و در تمام طول هفته شما می‌توانید از امکانات این فضا استفاده کنید.

در هنگام خستگی و شلوغی شما می‌توانید بر روی نیمکت‌های تهیه شده در این قسمت نشسته و به دور دست‌ها خیره‌ شوید و از هوای مطبوع جزیره لذت ببرید. فاصله کمی که فضای سبز به ساحل خلیج دارد موجب شده علاقه‌مندان زیادی این برج دوقلو کیش را دوست داشته باشند. صدای موج‌های ساحل و فضای سبز و درختان بلند این برج شما را به لحظاتی برای لذت بردن در این فضا دعوت می‌کند.

فضای سبز در اطراف برج دوقلو

کلام آخر

امکانات کامل و رفاهی که این برج برای ساکنین خودش در نظر گرفته باعث شده که تعداد زیادی به این برج جذب شوند و در آن سکونت داشته باشند. برج دوقلو کیش دارای سیستم موجود برای کنترل دمای آب بوده که شما در تمام طول سال می‌توانید از استخر استفاده کنید. کسانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند به سکونت در این برج علاقه دارند، راه‌های متفاوتی برای رزرو مانند وب‌سایت‌های معتبر اتاق‌ها و پنت هوس این برج وجود دارد و برای سپری کردن یک شب مجلل در این برج خود را اماده کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر