جاهای دیدنی کمر آنتالیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/09
بازدید: 5168
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

منطقه ساحلی کمر با فاصله ای نه چندان دور با آنتالیا واقع شده است و از جاهای دیدنی آنتالیا به شمار می‌آید. جالب است بدانید بهترین هتل های آنتالیا در این منطفه ساخته شده اند. اگر قصد اقامت در یکی از این هتل ها را دارید، بهتر است قبل از سفر با جاهای دیدنی کمر آشنایی کامل را داشته باشید تا با کوله باری از تجربه سفر کنید و با بهترین خاطرات از سفر برگردید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این جاذبه های دیدنی بی نظیر آشنا شوید.

جاهای دیدنی کمر آنتالیا

سواحل کمر آنتالیا

وجود شن های طلایی در سواحل کمر، این منطقه را تبدیل به زیباترین ساحل کرده است. افراد با هر سلیقه ای می توانند تعطیلات ساحلی بی نظیری را در این منطقه بگذرانند. علاوه بر آن می توانید ورزش های آبی مانند پاراسیلینگ، بنانا سواری، جت اسکی، اسنورکلینگ و غواصی را تجربه کنید. توریستان و دوستداران هیجان قطعا با رضایت کامل به این شهر سفر می کنند چرا که می توانند خود را با وجود این تفریحات مشغول کنند.

سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید.

سواحل کمر آنتالیا

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

الیمپوس آنتالیا

ترکیب ساحل، طبیعت و اماکن تاریخی تجربه ی بی نظیری را می تواند برای شما در این سفر رقم بزند. در سفر خود بازدید از شهر باستانی الیمپوس را فراموش نکنید و با این ترکیب زیبا یک روز عالی را برای خود بسازید.

الیمپوس آنتالیا

تله کابین الیمپوس در کوه تاهتالی

کوه تاهتالی با ارتفاع 2365 متر بلند ترین کوه این منطقه است که در نزدیکی دریا واقع شده است. این کوه طولانی ترین تله کابین جهان را در خود جای داده است. از این تله کابین می توانید چشم اندازی 360 درجه به طبیعت کمر، کوهستان ها و دریا داشته باشید و از دیدن این همه زیبایی در این منطقه شگفت زده شوید.

تله کابین الیمپوس

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

شهر باستانی فاسلیس در آنتالیا

اگر به تاریخ و مناطق تاریخی علاقه دارید شهر باستانی فاسلیس در 12 کیلومتری کمر این امکان را برای شما فرهم کرده تا از آثار باستانی دیدن کنید. فاسلیس علاوه بر آثار باستانی و منطقه تاریخی از ساحل بکر و طبیعتی زیبا نیز برخوردار است.

فاسلیس آنتالیا

منطقه آدرسان

تکه ای از بهشت در این منطقه! زیبایی بیش از حد  منطقه آدرسان باعث شده تا این منطقه به بهشت شباهت داده شود. منطقه آدرسان در 35 کیلومتری کمر و نزدیک به الیمپوس واقع شده است. آدرسان با وجود یک ساحل با شن های طلایی با مسافت 2 کیلومتری و طبیعت زیبا و کوهستان هایش شبیه به بهشت می ماند تا منطفه ای مسکونی ساده در آنتالیا. در سفر به کمر بازدید از این بهشت را فراموش نکنید و زیبایی های آن لذت ببرید.

آدرسان آنتالیا

یانارتاس (کوه چیمائرا)

یکی از شگفت انگیز ترین مناطق کمر یانارتاس می باشد که به آتش های جاودانه مشهور است. در بعضی از صخره های کوه چیمائرا در نزدیکی دهکده چیرالی به دلیل نشت گازهای طبیعی باعث شده تا همیشه شعله ور باشند، همین دلیل این منطقه را به عجیب ترین جاذبه آنتالیا تبدیل کرده است. یانارتاس 35 کیلومتر از کمر فاصله دارد و نزدیک به کوه الیمپوس می باشد.

یانارتاس آنتالیا

غار بلدیبی 

غار بلدیبی در 19 کیلومتری منطقه کمر و 27 کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا واقع شده است. قدمت این غار به دوران پیش از تاریخ باز می گردد و ارزش بسیاری دارد همین امر باعث شده تا این غار به عنوان یکی از مشهورترین غارها و مهمترین مکان باستانی آنتالیا به شمار بیاید. همچنین می توانید با خرید تور آنتالیا Uall به این منطقه سفر کنید و زمانی از اقامت خود را به این محل اختصاص دهید.

غار بلدیبی

کمر آنتالیا - معرفی کامل منطقه کمر آنتالیا، همه آنچه که پیش از سفر به کمر باید بدانید!

تنگه گوینوک آنتالیا

تنگه گوینوک از دیگر مناطق دیدنی کمر آنتالیا است. این جاذبه مشهور برای کسانی که اهل تفریخ هستند و علاقه دارند تا ورزش هایی مهیجی را تجربه کنند پیشنهاد بسیار خوبی است. در این منطقه می توانید به ماراجویی بپردازید و با ورزش های هیجان انگیز به سرگرمی بپردازید.

تنگه گوینوک آنتالیا

اوکولوک پلاتیو آنتالیا

اگر دوستدار طبیعت هستید اوکولوک پلاتیو آنتالیا در 37 کیلومتری کمر این امکان را فراهم کرده تا طبیعت گردی را در کمر تجربه کنید. این طبیعت با درختان کاج پوشیده شده و در ارتفاع 1500 متری قرار گرفته است. طبیعت اوکولوک با تنوع گیاهی و جانوری منطقه ای ارزشمند را به وجود آورده است. 

جمع بندی

ما در این مقاله به 9 جاذبه گردشگری کمر آنتالیا، جاهای دیدنی در منطقه بکر آنتالیا یعنی کمر پرداختیم. شما می توانید پیش از زمان سفر به انتالیا اگر قصد رزرو هتل در منطقه کمر دارید، این مقاله را بخوانید و از بازدید جاهای دیدنی کمر غفلت نورزید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. لطفا ما را به دوستانتان معرفی کنید و از تجارب خودتان از جاهای دیدنی کمر برایمان بنویسید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر