خیابان واکینگ استریت

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/21
بازدید: 103

فکر می‌کنید شب‌های پاتایا چرا معروف است؟ اگر پاسخ شما کلاب‌ها و رستوران‌های محبوب این شهر تایلندی است درست فکر کردید؛ اما مهم‌ترین دلیل محبوب بودن شب‌های پاتایا، خیابان واکینگ استریت است. خیابانی به طول 500 متر که یک منطقه تفریحی فوق‌العاده در تایلند بوده و به‌عنوان معروف‌ترین خیابان این کشور شناخته می‌شود. در واکینگ استریت پاتایا رستوران‌ها، کلاب و بارهای شبانه با موسیقی زنده و... خودنمایی می‌کنند. اگر می‌خواهید با این خیابان معروف بیشتر آشنا شوید، همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص آن کسب کنید و عکس‌های خیابان واکینگ استریت تایلند را مشاهده نمایید.

خیابان واکینگ استریت

چرا بازدید از خیابان واکینگ استریت را پیشنهاد می‌کنیم؟

خیابان واکینگ استریت، یکی از معروف‌ترین خیابان‌های پاتایا است که به‌عنوان منطقه تفریحی محبوبی هم شناخته می‌شود؛ اما چرا می‌گوییم از خیابان واکینگ استریت تایلند دیدن کنید؟

  • یک خیابان معروف و محبوب است
  • در این خیابان زندگی شبانه جریان داشته و یک خاطره فوق‌العاده از تفریح در این شهر را برای شما رقم می‌زند.
  • این خیابان پر از رستوران و کافه‌بار و دیسکوهای متنوع است که حضور در آن‌ها هر گردشگری را به شوق می‌آورد.
  • غذاهای واکینگ استریت شهرت زیادی دارند.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

محبوبیت خیابان واکینگ استریت

چه زمانی به بازدید از خیابان واکینگ استریت برویم؟

به‌طور کلی بهترین زمان سفر به پاتایا تایلند بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است؛ چرا که در این بازه بارش کمتر شده و آب و هوا بهتر است. پاتایا آب‌وهوایی استوایی با تابستان‌هایی خیلی گرم دارد؛ بنابراین بهترین زمان سفر نوامبر تا آوریل است.

خیابان واکینگ استریت به صورت 24 ساعت فعالیت دارد؛ اما بهترین زمان برای بازدید و تفریح در این خیابان، ساعت 6 عصر تا آخر شب است. در این بازه زمانی این خیابان شلوغ و پرهیاهو بوده و رستوران‌ها و کلاب‌های آن با چراغ‌های روشن پذیرای مشتری‌ها هستند.

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی - چه شهرهایی از تایلند می‌تواند برای مسافرین مناسب باشد؟!

چگونه به خیابان واکینگ استریت پاتایا برویم؟

اگر در بین تفریحات پاتایا انتخاب شما خیابان واکینگ استریت است باید بگوییم این خیابان 1 کیلومتر با جاده ساحلی پاتایا فاصله دارد و در جنوب اسکله بالی‌های قرار گرفته است. برای دسترسی به این خیابان از مرکز پاتایا، می‌توانید از ون، مینی ون، اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید.

مسیر دسترسی به خیابان واکینگ استریت

تفریحاتی که در خیابان واکینگ استریت می‌توانید تجربه کنید

قبل از هرچیزی بگوییم که ماشین‌ها اجازه تردد در این خیابان را ندارند و فقط می‌توانید به صورت پیاده این مسیر را طی نمایید. در این خیابان تفریحات زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید و یک شب خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید. در ادامه کارهایی که می‌توانید در خیابان واکینگ استریت تجربه کنید را مطرح می‌کنیم.

به کافه بارها بروید؛ معرفی بهترین کاف بارهای واکینگ استریت

یکی از محبوب‌ترین تفریحات خیابان واکینگ استریت، تفریح در کافه بارهای آن است. شما می‌توانید شب خود را با یک نوشیدنی سرد آغاز کنید. کافه‌بارهای این خیابان نوشیدنی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن‌ها بنوشید. یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف نوشیدنی، باغ آبجو پاتایا است که در انتهای جاده ساحلی و قبل از ورود به واکینگ استریت قرار گرفته است. از دیگر کافه بارهای خوب این خیابان، نوار یخ V2O است. نوشیدنی‌های این کافه واقعا سرد هستند و جالب است بدانید این نوار یخ دمایی حدود 11- درجه سانتی‌گراد دارد. این کافه با کوکتل‌های یخ‌زده از شما پذیرایی می‌کند.

نقشه تایلند - نقشه آنلاین کامل تایلند 1403

بارهای موسیقی زنده؛ بهترین بارهای موسیقی زنده واکینگ استریت

اگر ترجیح می‌دهید به کافه‌بارهایی با موسیقی زنده بروید و تجربه حضور در دیسکو را داشته باشید، می‌توانید در امتداد خیابان کافه‌بارهایی با موسیقی زنده را مشاهده نمایید. فروشگاه آب نبات، یکی از بارهایی است که انواع موسیقی را می‌نوازد و دارای یک زمین رقص است. از دیگر بارهای محبوب با موسیقی زنده، بار تن ماهی داغ است که علی‌رغم نام عجیبی که دارد، موسیقی‌های فوق‌العاده‌ای می‌نوازد. در نهایت بار خانه سنگ‌ها نیز از جمله بارهای قدیمی این خیابان است که سروصدای زیادی به پا کرده و هر شب گروه‌های راک در آن اجرا دارند.

بارهای موسیقی زنده

خود را به یک وعده غذایی لذیذ دعوت کنید؛ معرفی بهترین رستوران ها

اگر می‌خواهید در شب‌های تایلند خود را به یک وعده غذایی عالی دعوت کنید، به رستوران‌های خیابان واکینگ استریت پاتایا بروید. این خیابان رستوران‌های متنوع از غذاهای خیابانی تا فست‌فود‌های خوش طعم دارد. محبوب‌ترین رستوران‌های این خیابان، رستوران‌های غذاهای دریایی است. اصولا بزرگ‌ترین رستوران‌های این خیابان، دارای تراسی بزرگ رو به منظره خلیج پاتایا هستند.

از جمله بهترین رستوران‌های این خیابان می‌توان به کینگ سی فود اشاره کرد که مقصدی عالی برای عاشقان غذاهای دریایی است. در این رستوران می‌توانید غذاهای دریایی را روی قایق میل نمایید. رستوران نانگ نوال نیز از دیگر رستوران‌های دریایی خوب در این خیابان است. این رستوران یک تراس بزرگ با منظره‌ای فوق‌العاده دارد. اگر به‌دنبال غذاهای فرانسوی و اروپایی هستید، سری به رستوران لا نوت بزنید و در فضای رمانتیک آن غذا میل کنید. در نهایت رستوران هندی کارما، یک رستوران عالی برای تجربه غذاهای هندی است.

اختلاف ساعت ایران و تایلند - اختلاف ساعت ایران و تایلند چقدر است؟

نکاتی که قبل از بازدید از خیابان واکینگ استریت باید بدانید

اگرچه واکینگ استریت یک خیابان عالی برای تفریحات شبانه تایلند است؛ اما نام آن چندان درخشان نیست و شهرت بدی دارد. در این منطقه کلاهبرداری بسیار رایج است؛ بنابراین باید با احتیاط رفتار کنید. نکات زیر را  قبل از بازدید از این خیابان مطالعه نمایید:

  • هنگام بازدید از این خیابان اشیاء قیمتی با خود نبرید.
  • پول خود را در معرض نمایش نگذارید و هر آنچه همراه دارید و محکم و با احتیاط نگه دارید.
  • این منطقه به فروش و عرضه مواد مخدر معروف است. هرگز گول افراد فروشنده را نخورید و از آن‌ها چیزی نگیرید.
  • سعی کنید با افرادی که در این منطقه هستند ارتباط صمیمانه برقرار نکنید.

نکاتی که قبل از بازدید از خیابان واکینگ استریت باید بدانید

تجربه یک شب‌ زنده‌داری به‌یادماندنی در خیابان واکینگ استریت

در مطالب فوق در خصوص خیابان واکینگ استریت پاتایا تایلند صحبت کردیم. هرآنچه لازم است در خصوص این خیابان بدانید را در مطالبی که گفته شد مطرح کردیم. این خیابان با داشتن رستوران، کافه‌بار و دیسکوهای مهیج، مقصدی محبوب برای یک شب‌گردی فوق‌العاده در تایلند است. برای دسترسی به این خیابان می‌توانید از تاکسی، ون و مینی ون استفاده کنید و یک شب خاطره‌انگیز بسازید. با تور تایلند لحظه آخر، فرصت این را خواهید داشت که با قیمتی مقرون به‌صرفه به تایلند سفر کنید و از خیابان واکینگ استریت پاتایا در کنار جاذبه‌های دیگر آن دیدن نمایید. برای مشاهده قیمت تور تایلند، سری به صفحه تور تایلند لحظه آخر بزنید.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر