مراکز خرید ارزروم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/07
بازدید: 9

فقط تفریحات زمستانی نیست که گردشگران را برای سفر به این شهر ترغیب می‌کند. بلکه این شهر 4 مرکز خرید مشهور دارد که یکی از آن‌ها در زمره بزرگ‌ترین مال‌های کشور ترکیه هستند. باتوجه‌به اهمیت این خرید در این شهر هم در این مقاله مراکز خرید ارزروم را به شما معرفی می‌کنیم.

مراکز خرید فروم

مرکز خرید MNG؛ بزرگ‌ترین در شهر ارزروم

MNG (ام ان جی)، یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ارزروم در شرق ترکیه است که در سال 2017 افتتاح شد. این مجموعه عظیم، علاوه بر فروشگاه‌های متنوعی که برندهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد، امکانات دیگری همچون سینما، شهربازی، فودکورت و پارکینگ را نیز برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. مرکز خرید MNG با معماری مدرن و فضایی دلنشین، به یکی از مقاصد اصلی خرید و تفریح در ارزروم تبدیل شده است. این مرکز خرید، با تنوع محصولات و خدماتش، پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان بوده و تجربه خریدی لذت‌بخش را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

مرکز خرید MNG

مرکز خرید پالاریوم ارزروم؛ محبوب با فضایی مدرن

در بین مراکز خرید ارزروم، پالاریوم یکی از محبوب‌ترین‌ها در این شهر شناخته می‌شود. این مجموعه با طراحی مدرن و فضایی دلنشین، فضایی مناسب برای خرید، تفریح و گذراندن اوقات فراغت فراهم کرده است. مرکز خرید پالاریوم با تنوعی از فروشگاه‌های برندهای داخلی و خارجی، پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان بوده و تجربه خریدی لذت‌بخش را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. علاوه بر فروشگاه‌ها، این مرکز خرید دارای فودکورت، سینما، شهربازی و سایر امکانات رفاهی است که آن را به مقصدی جذاب برای افراد در تمام سنین تبدیل کرده است. پالاریوم با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان، یکی از قطب‌های تجاری و تفریحی ارزروم به شمار می‌رود.

مرکز خرید پالاریوم ارزروم

مرکز خرید فروم ارزروم با امکاناتی خاص

می‌توان گفت که فروم در بین مراکز خرید مدرن ارزروم قدیمی‌ترین به حساب می‌آید. مرکز خرید فروم در سال 2009 تاسیس شد و 39 هزار متر مکعب مساحت دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروم، وجود سینماکسیوم (مجموعه سینماهای زنجیره‌ای به همراه سینمای VIP و سه بعدی) است. در این مرکز خرید بزرگ شرکت‌هایی مانند نایک، ال سی وایکیکی و کوتون نمایندگی دارند. همچنین با وجود برگر کینگ و رستوران‌هایی از این دست صرف غذا در این مجموعه نیز به راحتی ممکن است. علاوه بر موارد ذکر شده باید به این مورد هم اشاره کرد که مرکز خرید forum بخش‌هایی را به فضای بازی کودکان را اختصاص داده است.

واحد پول ترکیه - واحد پول ترکیه را شناخته و ارز این کشور را به همراه خود داشته باشد.

مرکز خرید فروم ارزروم

مقایسه ویژگی‌های مراکز خرید ارزروم

هر سه مرکز خرید ارزروم ویژگی‌های خاص خود را دارند. می‌توانید برای بررسی ویژگی‌های مراکز خرید این شهر جدول زیر به طور کامل ببینید.

آدرس

کیفیت و تنوع محصولات (نظر مشتریان) 

مشهورترین برندها

مراکز خرید

سولاکزاده، بلواز یاووز سلطلن سلیم، ینی شهیر 

بزرک با تنوع کم و کیفیت بالا

کوتون، نایک و ال سی وایکیکی 

مرکز خرید فروم

خیابان جمهوریت، پلاک 22، یاکوتیه

کوچک با تنوع محصول کم

دی فاکتو، ماوی و کوتون

مرکز خرید پالاریوم 

لاله پاشا، خیابان سموناوقلو، پلاک 83

تنوع بالا و کیفیت بالا

نایک، پوما، بوش و استارباکس

MNG

کلام آخر

ارزروم علی‌رغم اینکه شهری با آب و هوای سرد و زمستان‌های طولانی است، مراکز خرید متنوعی را برای ساکنان و گردشگران خود فراهم کرده است. بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین در بین مراکز خرید ارزروم، "MNG" است که با تنوع بالای برندها، امکانات رفاهی و تفریحی، به عنوان یکی از مقاصد اصلی خرید در شهر شناخته می‌شود.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر