بازار پردیس قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/30
بازدید: 480
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بازار پردیس قشم کجاست؟ مرکز خرید پردیس قشم، یکی از مراکز خرید بزرگ در این جزیره زیباست که از 148 واحد تشکیل شده است. این بازار در بخش مرکزی قشم است. در طبقات اول و دوم شاهد لباس‌های مجلسی و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی  و وسایل تزئینی هستیم که همگی با قیمتی مناسب به صورت تک و عمده به فروش می‌رسند. این بازار یکی از مراکز خرید معروف قشم است که داخل آن رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد. در ادامه قصد داریم همه چیز در مورد بازار پردیس قشم را بیان کنیم و به توصیف کامل این بازار بپردازیم. همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کنید.

 بازار پردیس قشم

درباره بازار پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم، از جمله مراکز خرید معروف و بزرگ در جزیره قشم است. این مرکز خرید جمعا از 4 طبقه تشکیل شده است که انواع لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی و...را می‌توانید در این بازار مشاهده و خریداری کنید. در این طبقات شاهد نمایندگی‌های محصولات جین، ماشین، کنوود، ماتسوشیتا و... را می‌توانید ببینید. اولین طبقه این بازار دارای کافی شاپ با انواع کیک و نوشیدنی است و رستوران بازار پردیس قشم نیز در طبقه سوم قرار دارد. این مرکز خرید برای آقایان، خانم‌ها و کودکان کالا دارد. از دیگر امکانات این بازار می‌توان به کافی نت، خدمات کامپیوتری، نمایندگی ایران خودرو، بانک تجارت و موسسه مالی بنیاد اشاره کرد.

سفر به قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس!

رستوران و کافی شاپ بازار پردیس قشم

همانطور که گفتیم بازار پردیس قشم به عنوان یکی از مراکز خرید معروف قشم، دارای رستوران و کافی شاپ است. رستوران بازار پردیس قشم در طبقه سوم و کافی شاپ آن در طبقه اول قرار دارد. بنابراین برای رفع خستگی ناشی از خرید و گشت و گذار، می‌توانید به راحتی در کافی شاپ یا رستوران این بازار استراحت کنید.

رستوران و کافی شاپ بازار پردیس قشم

نحوه دسترسی به بازار پردیس قشم، قطعا برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه به مرکز خرید پردیس بروید، می‌توانید از تاکسی استفاده کنید. این بازار در اصلی‌ترین بلوار شهر قشم قرار دارد و تا بندر لافت و فرودگاه بین‌المللی دیرستان قشم، حدود یک ساعت فاصله دارد. هر جای قشم باشید می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های مخصوص به این بازار دسترسی داشته باشید.

برای رفتن به این بازار، به میدان شهدای گمنام در بلوار آزادگان بروید. از این میدان به سمت خیابان رسالت غربی حرکت کنید، به راست بپیچید و وارد بلوار ولیعصر شوید. بازار پردیس در خیابال فلسطین واقع شده است.

آدرس بازار پردیس قشم: قشم، بلوار آزادگان، بلوار ولیعصر، خیابان فلسطین

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

آشنایی با فروشگاه‌ها و اجناس مرکز خرید پردیس قشم

برای اینکه با بازار پردیس جزیره قشم بیشتر آشنا شوید، سری به فروشگاه و اجناسی که در آن قرار دارد بزنیم. این مرکز خرید از 4 طبقه تشکیل شده است که طبقه اول و دوم آن شامل 58 فروشگاه است. اکثریت این فروشگاه را لباس مجلسی و پوشاک زنانه تشکیل می‌دهد. این بازار قیمت‌هایی عمده داشته و معمولا قیمت لباس در آن بسیار مناسب است. اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد شامل کیف و کفش، لوازم خانگی، وسایل تزیینی، ساعت و... است.

این بازار دارای تعدادی غرفه در بیرون از مرکز خرید نیز هست که در اختیار بانک و موسسه‌های مالی قرار گرفته است و می‌توان گفت جنبه اداری دارد. در کنار تمام این‌ها بخش‌هایی از این بازار دارای خدمات کامپیوتری، کلاس‌های آموزش زبان و کامپیوتر، نمایندگی ایران خودرو، دفاتر بیمه و مصالح ساختمانی است.

فروشگاه‌ها و اجناس مرکز خرید پردیس قشم

ساعت کار مرکز خرید پردیس قشم

در خصوص ساعت کار مرکز خرید پردیس جزیره قشم باید گفت این بازار در روزهای عادی از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است. عصرها نیز از ساعت 4 تا 12 شب باز می‌شود. اما در روزهای شلوغ مانند تعطیلات عید نوروز، این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 12 شب دایر است.

امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع تجاری پردیس قشم

مجتمع تجاری پردیس قشم به منظور افزایش رضایت و آسایش مشتری و گردشگران، امکانات رفاهی خوبی را مهیا کرده است. از جمله مهم‌ترین این امکانات رفاهی می‌توان به کافی شاپ کندو اشاره کرد. این کافی شاپ دارای محیطی رنج و عالی و منوی متنوع است. در کنار آن رستوران معروف شب‌های جزیره قشم در طبقه بالای پردیس قرار گرفته است. این رستوران دارای آسانسوری اختصاصی بوده و فضای آن بزرگ و دل‌نشین است. در منوی این رستوران شاهد غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی خوش طعم هستیم. در نهایت باید گفت طبقه سوم این مجتمع دارای 90 سوئیت است که کاربری مسکونی دارد بنابراین گردشگران و دانشجویان امکان اجاره آن‌ها را دارند.

بازارهای قشم - علاقه‌مندان به خرید این لیست را فراموش نکنند! 

مراکز اقامتی و هتل‌های نزدیک بازار پردیس قشم

با توجه به موقعیت جغرافیایی این بازار می‌توان گفت هتل و اقامتگاه‌های زیادی در اطراف آن قرار گرفته‌اند. اگر قصد رزرو هتل در قشم در اطراف بازار پردیس را دارید، باید بگوییم چند هتل خوب اطراف آن قرار دارند:

  • هتل شادناز قشم: این هتل 2 ستاره در سال 1386 تاسیس و در سال 1398 بازسازی شد. هتل شادناز دارای 16 اتاق و سوئیت‌های مختلف است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگ اشاره کرد.
  • هتل بهشت قشم: از دیگر هتل‌های اطراف مرکز خرید پردیس قشم می‌توان به هتل 3 ستاره بهشت قشم اشاره کرد. این هتل دارای 78 اتاق است و به مراکز خرید دیگری نیز دسترسی دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و پارکینگ اشاره کرد.
  • هتل آرام قشم: هتل آرام نیز یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره و نزدیک به مرکز خرید پردیس قشم است. این هتل از 23 اتاق تشکیل شده است و امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و پارکینپ دارد.
  • هتل شمس قشم: هتل شمس هتلی 3 ستاره در قشم است که در نزدیکی بازار پردیس قشم قرار دارد. این هتل به اماکن گردشگری قشم نیز نزدیک است و از 20 اتاق تشکیل شده است. از جمله امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد.

مراکز اقامتی و هتل‌های نزدیک بازار پردیس قشم

جاذبه‌های گردشگری اطراف مرکز خرید پردیس قشم

در نهایت بد نیست به سراغ جاذبه‌های گردشگری اطراف بازار پردیس قشم برویم:

  • قلعه پرتغالی ها: یکی از جاذبه‌های گردشگری قشم که در فاصله 2 کیلومتری بازار پردیس قرار دارد و توصیه می‌کنیم در تور قشم حتما دیدن کنید، قطعه پرتغالی‌هاست. این قلعه روی تپه با چشن‌انداز دریا قرار گرفته است. اسلحه، آب انبار بزرگ، کلیسا و... از بخش‌های دیدنی این قلعه است.
  • پارک زیتون: پارک زیتون نیز در فاصله 2 کیلومتری این مرکز خرید قرار گرفته است. این پارک ساحلی وسعه زیادی داشته و فضای سبز و دل‌نشینی دارد. درخت‌های نخل، نمای دریا، قایق‌سواری، جت اسکی، والیبال ساحلی و... از جمله تفریحات این پارک است.
  • ساحل صخره‌ای خرچنگ: این ساحل زیبا نیز در فاصله 2 کیلومتری این مرکز خرید قرار دارد. از جمله جاذبه‌های این ساحل، مشاهده گونه‌های مختلف خرچنگ است.
  • بوستان برکه بی بی: این بوستان در 2 کیلومتری مرکز خرید پردیس قرار گرفته است. این بوستان، مرکز تاریخی و اصلی ذخیره آب‌انبار است و قدمت آن به 299 سال می‌رسد.

لذت خرید از بازار پردیس قشم

بازار پردیس قشم از جمله مراکز خرید معروف در قشم است که در مطالب بالا به طور کامل در مورد آن صحبت کردیم. در صورتی که قصد خرید تور قشم را دارید، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید آن تجربه سفری راحت و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بازار پردیس نیز از جمله مجتمع تجاری‌های مهم قشم است که رفتن به آن و خرید کردن خالی از لطف نیست. برای مشاهده انواع تور قشم و یا قیمت رزرو هتل در قشم با لحظه آخر همراه باشید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
15 اردیبهشت روز شیراز؛ بزرگداشت شهر بهار نارنج با جشن‌های شاد
15 اردیبهشت روز شیراز؛ بزرگداشت شهر بهار نارنج با جشن‌های شاد
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر