دبی مارینا مال

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/02/25
بازدید: 1053

دبی شهری جذاب در امارات متحده عربی، به عنوان بهشتی برای تفریح و گشت‌وگذار در مراکز خرید متنوع شناخته می‌شود. دبی مارینا مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در منطقه ساحلی مارینا دبی است که سالانه بسیاری از گردشگران و مسافران در سفر خود به دبی به این مرکز خرید زیبا مراجعه می‌کنند. این مرکز خرید با 140 فروشگاه، امکانات رفاهی بسیار زیادی همچون پارکینگ‌ اختصاصی، آسانسور، سرویس بهداشتی و ... را در خود جای داده است. همچنین فروشگاه‌های بسیار زیاد و متنوعی همچون فروشگاه‌های کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، پوشاک، لوازم خانگی و‌‌‌‌‌ ... در مارینا مال دبی به چشم می‌خورند. همچنین در این فروشگاه تفریحات و امکانات بسیاری نیز برای کودکان در نظر گرفته شده‌اند.

دبی مارینا مال

دبی مارینا مال؛ تجربه خرید در یکی از بزرگ ترین مراکز خرید

مرکز خرید دبی مارینا مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی شناخته می‌شود که مساحت آن حدودا به ۳۹۰ هزار مترمربع می‌رسد. این مرکز خرید بزرگ از ۴ طبقه تشکیل شده و در سال 2008 با بیش از ۱۶۰ فروشگاه و رستوران افتتاح گردید. در بخش ورودی این مرکز خرید فواره‌های بسیار زیبا و متعددی به چشم می‌خورند که همواره توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و مسافران را به خود جلب خواهند کرد. برخی از برندهای معروف همچون اچ اند ام، آدیداس، ریباک، نایک، اکو و مک دونالد نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین می‌توانید انواع پارچه، لباس، زیورآلات، عینک، لوازم خانگی و برقی، وسایل ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز در اینجا بیابید. ضمن این‌که در مارینا مال دبی سرگرمی‌ها و تفریحات بسیار زیادی برای کودکان نیز فراهم شده‌اند و به همین سبب والدین می‌توانند به‌راحتی به خرید و گردش بپردازند. از جمله این تفریحات می‌توان به یک قطار در حال حرکت بزرگ در طبقه دوم اشاره کرد.

فروشگاه مارینا مال دبی

دبی مارینا - هرآنجه که باید درباره دبی مارینا جمیرا بدانید!

امکانات مرکز خرید مارینا مال دبی

اغلب مراکز خرید بزرگ و معروف در جاهای مختلف دنیا، امکانات رفاهی بسیار زیادی را به افراد ارائه می‌دهند. فروشگاه مارینا مال دبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می‌توان به یک پارکینگ اختصاصی در این فروشگاه اشاره کرد که تقریبا ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو را دارد. همچنین برای ورودی این پارکینگ هیچ هزینه‌ای در نظر گرفته نشده و کاملا رایگان است. همچنین به منظور راحتی و حمل‌ونقل گردشگران و خریداران در این مرکز خرید، چند آسانسور بسیار بزرگ تعبیه شده‌اند. در مارینا مال یک هایپر مارکت بسیار بزرگ وجود دارد که تمامی خوراکی‌ها در آن یافت می‌شوند؛ بنابراین افراد به هرچه که نیازمند بوده‌اند در این هایپر مارکت دسترسی خواهند داشت. از جمله دیگر امکانات تفریحی در مارینا مال دبی می‌توان به سالن بولینگ و سینما رل که دارای ۶ پرده سینمایی است، اشاره کرد. جالب است بدانید که از بدو ورود تا زمان خروج قادر خواهید بود از اینترنت رایگان این مکان استفاده نمایید. همچنین در مارینا مال نمازخانه، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق و... نیز در نظر گرفته شده‌اند.

فروشگاه های مارینا مال دبی

فروشگاه های مارینا مال دبی

غرفه‌ها و مغازه‌های بسیار زیادی در این مرکز خرید بزرگ به چشم می‌خورند که از جمله آ‌ن‌ها می‌توان به ۱۴۰ فروشگاه خرده فروشی، ۲۱ فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه‌های تلفن همراه، صرافی‌های معتبر جهت تبدیل ارز، یک هایپر مارکت، یک منطقه بازی نجوی و... اشاره کرد. همچنین در مارینا مال دبی بوتیک‌های بسیاری وجود دارند که به فروش لباس‌های برند مردانه می‌پردازند. بنابراین آقایان قادر خواهند بود که به این بوتیک‌ها مراجعه کرده و اجناس مد نظر خود را خریداری نمایند. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به اسپرینگفیلد، بالمای، بوگی، آسکوت اند چاپلز و... اشاره کرد. البته لازم است بدانید که قیمت لباس‌ها در این بوتیک‌ها بسیار بالا بوده؛ اما در کنار آن‌ها غرفه‌های دیگری نیز در دبی مارینا وجود دارند که به فروش اجناس با کیفیت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌پردازند. از جمله این بوتیک‌ها می‌توان مونسوون، مانگو، بِ بِ، پینکو، پاتریزیا پِ پِ، بیانده را نام برد. همچنین در این مرکز خرید فروشگاه‌های لباس‌های‌ زیر‌ اصل و برند همچون ویکتوریا سکرت و لاسنزا به چشم می‌خورند. 

غرفه‌های کفش در مجتمع تجاری مارینا مال

اگر قصد خرید کفش از مرکز خرید دبی مارینا مال را دارید، لازم است بدانید که در این مرکز خرید فروشگاه‌های بسیار زیادی به فروش کفش‌های برند با جنس‌های بسیار خوبی می‌پردازند که نیاز افراد با سلیقه‌ای را برطرف می‌سازند. همچنین در این مارینا مال فروشگاهی به نام اِکو وجود دارد که به فروش کفش‌هایی برای حفاظت از محیط زیست می‌پردازد، بنابراین دوستداران محیط زیست می‌توانند از این فروشگاه کفش مورد نظر خود را خریداری نمایند. همچین برندهایی همچون Steve madden که در در فروش کفش‌هایی مخصوص جوانان تخصص دارند در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند. همچنین در مارینا مال دبی بوتیکی به نام Cole Haan برای فروش کفش‌هایی با مدل‌های انحصاری و مجلل به چشم می‌خورد، بنابراین علاقه‌مندان به این دسته کفش‌ها نیز می‌توانند از این بوتیک دیدن نمایند؛ اگر به کفش‌های برند علاقه‌مند هستید، بازدید از غرفه Dune را از دست ندهید.

خرید در مارینا مال دبی

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

غرفه‌های لوازم آرایشی مارینا مال

اگر به خرید انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی علاقه‌مند هستید، بهتر است بدانید که فروشگاه‌های برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی در مارینا مال دبی شعبه دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. از جمله برندهایی معروف در این مرکز خرید می‌توان به MAC، Sephora، Bobbi Brown، Boots pharmacy، Loccitane اشاره کرد.

غرفه‌های کودکان مرکز خرید مارینا

 فروشگاه‌هایی در مارینا مال دبی وجود دارند که به فروش اسباب بازی‌ها و وسایل مربوط به کودکان می‌پردازند. از جمله کالا‌هایی که در این غرفه‌ها به فروش می‌رسند می‌توان به گجت‌های مدرن، محصولات فضای باز، اسباب بازی‌های کودکان، کتاب‌های کودکانه، سوغاتی‌های مخصوص کودکان، وسایل دکوری و ... اشاره کرد. بنابراین اگر شما با کودکان خود به مرکز مارینا مال دبی مراجعه کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که به این فروشگاه‌ها نیز سری بزنید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

آدرس مرکز خرید مارینا مال دبی

آدرس مرکز خرید مارینا مال دبی

و اما مارینا مال دبی کجاست؟ این مرکز خرید در خیابان شیخ زائد دبی، خروجی 32 واقع شده است.

مراکز خرید دبی - خرید اجناس لوکس و ارزان در مراکز خرید شهر آسمان خراش‌ها!

 

چگونه به مرکز خرید Marina Mall shopping center برسیم؟

اگر قصد دارید با استفاده از آسان‌ترین راه و در سریع‌‌ترین زمان ممکن خود را به مرکز خرید مارینا مال دبی برسانید، بهترین روش استفاده از مترو دبی خواهد بود. به منظور رسیدن به این مرکز خرید با استفاده از مترو، لازم است که در ایستگاه برج‌های عمارت تاورز از قطار پیاده شوید. البته ایستگاه دیگری به نام داماک پراپرتیز نیز در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارد که نسبت به ایستگاه برج‌های عمارت تاورز کمی دورتر است‌. همچنین استفاده از تراموا نیز برای زسیدن به این مرکز خرید امکان‌پذیر است، زیرا یک ایستگاه تراموا در نزدیکی این مرکز خرید به چشم می‌خورد. همچنین می‌توانید برای رسیدن به مارینا مال دبی از اتوبوس استفاده کنید. در این هنگام لازم است اتوبوس شماره ۸ را سوار شده و سپس در ایستگاه تفرجگاه مارینا از اتوبوس پیاده شوید. پس از پیاده شدن از اتوبوس تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌‌روی به مارینا مال دبی خواهید رسید. از آنجایی که موقعیت مکانی این فروشگاه بسیار مناسب است، دسترسی به آن بسیار ساده بوده و همچنین می‌توان با استفاده از تاکسی یا خودروی شخصی نیز به آسانی به این مرکز خرید دسترسی داشت. اگر قصد دارید از پایتخت امارات یعنی ابوظبی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید، لازم است که پس از ورود به بزرگراه شیخ زائد و ادامه دادن آن از خروجی ۳۲ خارج شوید‌. از آنجایی که مارینا مال دبی در یک خلیج مصنوعی در کنار دریا بنا گردیده، این امکان برای افراد وجود دارد که با استفاده از تاکسی‌های آبی به آن دسترسی داشته باشند. تاکسی‌های آبی در دبی در واقع قایق‌های مدرن و سایه‌بان‌های چوبی قدیمی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به‌راحتی به این مرکز خرید رسید.

مرکز خرید مارینا مال دبی

ساعت کاری دبی مارینا مال

فروشگاه‌های این مرکز خرید در روزهای شنبه تا چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا 12 شب مشغول به فعالیت هستند.         
سخن پایانی
بدون شک دبی جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده که می توانید به راحتی در لحظه آخر با آن ها آشنا شوید؛ قطعا یکی از این جذابیت‌هایی که افراد را به خود جذب می‌کنند مراکز خرید این شهر هستند. یکی از آن‌ها که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی شناخته می‌شود، مارینا مال نام دارد. این مرکز خرید پرنور در 4 طبقه بنا گردیده که برندهای بسیاری در اینجا شعبه دارند و می‌توان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک و دیگر لوازم ضروری را در مارینا مال دبی یافت. همچنین امکانات بازی برای کودکان و یک سینما نیز در این مرکز خرید در نظر گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

  • سحر امیرآبادی سحر امیرآبادی 1402/05/21
    2 نفر پسندیدند
    واقعا خرید در مارینا مال لذت بخشه!
  • لحظه آخر لحظه آخر 1402/05/23
    1 نفر پسندیدند
    سپاس فراوان از نظر شما

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.2 از 5 | از 102 کاربر