مراکز خرید پوکت

زمان مطالعه: 8 دقیقه
بروزرسانی: 1402/01/05
بازدید: 1175
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا شهر رویایی پوکت را به عنوان مقصد بعدیتان برای سفر انتخاب کرده‌اید و قصد خرید سوغاتی را دارید اما با مراکز خرید آن آشنا نیستید؟ جاذبه‌های طبیعی، تاریخی به همراه مراکز خرید پوکت هر شخصی را مجبور خواهد کرد که شهر پوکت را در برنامه سفر خود به تایلند بگنجاند. خرید کردن یکی از بخش‌های جذاب هر سفری به حساب می‌آید. مراکز خرید پوکت به قدری متنوع هستند که به هنگام سفر به پوکت انتخاب میان مراکز خرید برای شما بسیار دشوار خواهد بود. از جمله مراکز خرید این شهر توریستی می‌توان به بازار شبانه چیلوا، مرکز خرید پریمیوم اوتلت، بازار بانزان، مرکز خرید سنترال فستیوال و غیره اشاره کرد.

مراکز خرید پوکت

مرکز خرید Jungceylan

در واقع، مرکز خرید جانگ سیلون در مرکز شهر و در جلوی خیابان بانگلا در دل ساحل پاتونگ واقع شده است. در این مجموعه یک سوپرمارکت بزرگ، هفت مرکز تفریحی متشکل از سینما، سالن تئاتر، دویست بوتیک و همچنین هتلی باشکوه تحت عنوان Millennium Resort Patong و ۲۵ رستوران متنوع به چشم می‌خورند. این مجتمع خرید را می‌توان به شهری کوچک درون شهر پوکت تشابه داد. مرکز خرید جانگ سیلون کالاهای متنوعی دارد و شما هر آنچه را در سراسر تایلند پیدا نکرده‌اید را می‌توانید در این مجموعه بیابید. دو مغازه اصلی این مجموعه از طراحی پر زرق و برق و باشکوهی برخوردار هستند و بی‌شک توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. در این دو مغازه مارک‌های رابینسون و هایپر مارکت بیگ سی به فروش می‌رسد. سایر مغازه‌ها به فروش لباس، عینک، لوازم آرایشی و ادکلن، کفش، بازی‌های کامپیوتری، موبایل، لوازم جانبی و اجناس الکتریکی مشغول هستند. همه آن‌ها از مارک‌های معتبری برخوردار هستند.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

 علاوه بر این موارد، در این مرکز خرید اسباب سرگرمی شما نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید از امکانات تفریحی این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. از امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به پنج اتاق به همراه سینمای علمی- تخیلی و سالن بولینگ اشاره کرد. در این سینماها به صورت روزانه شاهد پخش پنج فیلم تازه ساخت دنیا در ساعت‌های معینی هستیم. همچنین افراد در سالن بولینگ می‌توانند از کفش‌های مخصوص استفاده کنند. از بابت خرید خوراکی نیز نگرانی نخواهید داشت. چرا که بوفه‌ای در آن مجموعه به چشم می‌خورد. تا ساعت یازده شب تا ساعت یازده شب افراد می‌توانند از امکانات این بخش بهره‌مند شوند. افراد از یازده صبح تا هشت شب می‌توانند به مرکز خرید جانگ سیلون سر بزنند.

مراکز خرید پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال

در غرب شهر پوکت، یک مرکز خرید تحت عنوان سنترال فستیوال به چشم می‌خورد. دو ساختمان بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید در واقع به عنوان بزرگترین مرکز خرید پوکت شناخته می‌شود. اختصاص دادن حتی یک روز کامل به این مرکز خرید برای گشت‌و‌گذار کافی نخواهد بود و شما به زمان بیشتری برای گشتن در همه نقاط این مرکز  خرید نیاز خواهید داشت. اگر قصد خرید انواع برندهای شناخته شده لباس، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و فود کورت را دارید، کافی است سری به مرکز خرید سنترال فستیوال بزنید. 

پوکت بهشتی در تایلند - آشنایی و معرفی کامل درباره زیباترین شهر تایلند!

همچنین شما می‌توانید در این مجموعه مدل‌های مختلفی از غذاهای تایلندی، ژاپنی و بین‌المللی را امتحان کنید. امکانات تفریحی نیز در این مجموعه در اختیار شما قرار دارد. یک سینما در این مجموعه وجود دارد که افراد می‌توانند در آنجا به تماشای انواع فیلم‌های تایلندی و بین‌المللی بنشینند. ساختمان دیگر این مجموعه به فروش لوازم جانبی موبایل اختصاص دارد و سایر مغازه‌ها به فروش کیف و کفش و انواع لباس‌ها مشغول هستند. افراد از ده صبح تا نه شب می‌توانند به مرکز خرید سنترال فستیوال سر بزنند.

مراکز خرید پوکت

مرکز خرید پریمیوم اوتلت

از دیگر مراکز خرید پوکت می‌توان به مرکز خرید پریمیوم اوتلت اشاره کرد. این مجموعه خرید در واقع در شمال غربی شهر قرار گرفته است. طراحی این مجموعه به شکلی صورت گرفته است که شما احساس بودن در یک روستا را خواهید داشت. همین مورد، این مرکز خرید را از سایر مراکز خرید متمایز ساخته است. در مرکز خرید پریمیوم اوتلت پوکت تنها چندین بوتیک و تعدادی رستوران به چشم می‌خورد. در بوتیک‌های این مجموعه، اجناس به قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. چرا که بیشتر وسایلی که در این مجموعه به فروش گذاشته شده‌اند، دیگر همچون گذشته تولید نمی‌شوند. اجناس مختلفی همچون کفش، لباس، اسباب بازی و لوازم خانگی در این مجموعه به فروش می‌رسند. از ده صبح تا نه شب شما می‌توانید به مرکز خرید پریمیموم اوتلت بروید. 

جاذبه های گردشگری پوکت - آشنایی با زیباتری جاهای دیدنی پوکت که باید از آن ها دیدن کنید!

پاتونگ پرومناد

اگر به دنبال یک مرکز خرید مدرن در شهر پوکت می‌گردید، مرکز خرید پاتونگ پرومناد همان جایی است که می‌خواهید. این مجموعه سه طبقه دارد و در دل ساحل پاتونگ واقع شده است. در این مجموعه فروشگاه‌های لباس و لوازم آرایشی منحصر‌به‌فردی به چشم می‌خورد. همچنین اگر در طول گشت‌و‌گذار احساس گرسنگی کردید، کافی است سری به غذاخوری‌های محلی تایلندی و رستوران‌های زنجیره‌ای خانه استیک استرالیایی سری بزنید. بی‌شک از طعم خاص غذاها لذت خواهید برد و تجربه‌ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد. 
این مجموعه همچنین امکاناتی برای کودکان و فرزندان شما در نظر گرفته است. افراد در طبقه اخر این مرکز خرید به یک مرکز بازی تحت عنوان تالار اسرار دسترسی دارند. این مجموعه از ساعت ده صبح تا ده و نیم شب فعالیت دارد.

مراکز خرید پوکت

مرکز خرید بنانا واک

این مرکز خرید در واقع جدیدترین مرکز تجاری پاتونگ به حساب می‌آید و در فاصله صد متری جنوب سوی بانگلا واقع شده است. با وارد شدن به مرکز خرید بنانا واک، احساس خواهید کرد که به یک سفینه فضایی در یک فیلم علمی تخیلی قدم گذاشته‌اید. در این مجموعه دیوارها، ساختار فلزی و سقف بلندی را مشاهده خواهید کرد که روی یک فضای باز و بزرگ قرار گرفته است. نورپردازی‌های آبی و قرمز در شب، جلوه خاصی به این مجموعه داده است
. این مجموعه سه طبقه دارد و خرید، غذا و لوازم آرایشی از محصولات مهم واصلی این مجموعه به شمار می‌روند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به اسپا یا بخ عبارتی دیگر استحمام با آب معدنی و ماساژ اشاره کرد. در این مجموعه شما به مرکز زیبایی جهت زیباسازی خود نیز دسترسی دارید. هفت فروشگاه غذا و نوشیدنی در این مجموعه دیده می‌شود که همه آن‌ها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بااعتبار تایلند تعلق دارند. 

تفریحات پوکت - آشنایی با بهترین تفریحاتی که باید در پوکت تجربه کنید!

در طبقه هم‌کف افراد به رستوران سیزلر، کافی کلاب، بستنی‌های سوئنسن، مرغ‌های سوخاری کنتاکی و سگافردو زاناتی اسدردسو دسترسی دارند. در یک سمت این طبقه، ردیفی از دستگاه‌های خودپرداز به چشم می‌خورد و در میان شاهد یک باغ سرپوشیده خواهید بود که در آن موسیقی به صورت زنده اجرا می‌شود. سوپرمارکت زنجیره‌ای ویلا مارکت در طبقه دوم این مجموعه قرار گرفته است. شما در این طبقه می‌توانید غذاهای محلی و وارداتی را امتحان کنید. همچنین در این قسمت شما به اسباب توالت همچون مسواک، خمیر دندان، صابون و غیره دسترسی دارید.

مراکز خرید پوکت

پوکت ویکند مارکت

این مجموعه در واقع به آخر هفته‌ها اختصاص دارد و هنگامی که به آخر هفته می‌رسیم مردمان بومی پوکت به این بازار خرید آخر هفته سر می‌زنند و خرید خود را انجام می‌دهند. این بازار به عنوان بازار ناکا نیز شناخته می‌شود. پوکت ویکند مارکت در واقع در خیابان چائو فا وست واقع شده است. این بازار در پوکت تنها روزهای یک‌شنبه برقرار است و در روزهای دیگر فعالیتی ندارد. اجناس دست دوم، اجناس عتیقه، حیوانات زنده و غذاهای محلی در این بازار به فروش می‌رسند. حتی اگر به چیزی هم نیاز ندارید اما باز هم تماشای این بازار خالی از لطف نیست.

جزایر پوکت - جزایر پوکت زیباترین سواحل را در خود جای داده است، برای آشنایی با آن ها می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 سرزنده بودن این بازار بی‌شک شما را سر شوق خواهد آورد و بعدها به عنوان یک تجربه متفاوت از آن یاد خواهید کرد. پوکت ویکند مارکت از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل می‌شود. در بخش سرپوشیده آن اجناس دست دوم به فروش می‌رسد. بخش روباز آن نیز به تازگی ایجاد گرفته است و در آن اجناسی همچون اسباب بازی، موبایل، وسایل الکترونیکی، کفش، کیف، جواهرات و ساعت به فروش می‌رسد. کافی است به بخش ورودی اصلی این بازار برسید تا بوی انواع و اقسام غذاهای محلی را احساس کنید. امتحان کردن غذاهای محلی این مجموعه خالی از لطف نیست. این بازار از چهار عصر تا ده شب مشغول به فعالیت است.

مراکز خرید پوکت

بازار شبانه چیلوا

از معروف‌ترین و محبوبترین بازارهای محلی پوکت می‌توان به بازار چیلوا اشاره کرد. در سفرتان به پوکت هرگز فراموش نکنید که سر زدن به این بازار را در برنامه سفر خود بگنجانید. حال‌و‌هوای پرشور و سرزنده این بازار بی‌شک شما را به وجد خواهد آورد و برای شما لذت‌بخش خواهد بود. اگر قصد خرید سوغاتی را دارید، بازار شبانه چیلوا انتخاب خوبی خواهد بود. در این مجموعه شما به فروشگاه‌های پوشاک، جواهرات دست ساز، هنری، محصولات بهداشتی، آرایشی، کیف، کفش و غیره دسترسی خواهید داشت. 

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی - چه شهرهایی از تایلند می‌تواند برای مسافرین مناسب باشد؟!

اگر پول چندانی با خود به هنراه ندارید، جایی برای نگرانی نیست. چرا که افراد با هر بودجه‌ای امکان خرید در بازار چیلوا را دارند‌. بنابراین با هر بودجه‌ای، دست خالی از این بازار برنخواهید گشت. در بازار شبانه چیلوا بی‌شک تزیینات رنگی مغازه‌ها و غرفه‌ها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. چرا که غرفه‌های این مجموعه جلوه بصری بی‌نظیری دارند. اگر مایل هستید که طعم غذاهای تایلندی را بچشید، می‌توانید  طعن آن‌ها را در این بازار شبانه امتحان کنید. مغازه‌دارهای این مجموعه در همه روزه‌های هفته به استثنای یک‌شنبه از ساعت پنج عصر تا یازده شب فعالیت دارند. همچنین دست فروش‌های این بازار در روزهای سه‌شنبه تا شنبه از ساعت چهار عصر تا یازده شب به فعالیت در این محل می‌پردازند.

مراکز خرید پوکت

پوکت واکینگ استریت

بازار پوکت واکینگ استریت همان جایی است که با رفتن به آنجا احساس سرزندگی و نشاط خواهید کرد. این بازار در واقع در شرق خیابان تالانگ واقع شده است. در بخش ورودی این بازار، یک دروازه چوبی جالب به سبک چینی دیده می‌شود‌. اگر به هنگام ورود به این بازار نگاهی به سردر آن بیندازید، کلمه‌ لاردیا را خواهید دید که در واقع بازار بزرگ معنا می‌شود. این کلمه به سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی به چشم می‌خورد. مرکز خرید پوکت واکینک استریت در واقع در شهر قدیمی پوکت قرار گرفته استو یکی از مراکز اصلی تجارت به شمار می‌رود.

اخذ ویزا تایلند - شرایط + مدارک؛ هزینه‌ها و نحوه اقدام 

 مغازه‌های این مجموعه ویترین‌های رنگارنگی دارد و همین عامل یکی از وجه تمایزهای این مجموعه از سایر بازارهای خرید به شمار می‌رود. در این بازار خرید افراد به کالاهایی همچون پارچه، لوازم ورزشی، لباس و داروهای سنتی برای خرید دسترسی دارند. همچنین اگر در طول گشت‌و‌گذار احساس گرسنگی کردید، در این بازار شما به عنوان غذا گزینه‌هایی همچون ماهی، مرغ بریان شده، آب میوه و بستنی را پیش‌روی خود دارید. جالب است بدانید که نیمی از مغاره‌های پوکت واکینگ استریت به غرفه‌های غذا و صنایع دستی تعلق دارند. مغازه‌‌های کانتینر این مجموعه از چهار عصر تا نه شب مشغول به فعالیت هستند و همچنین  بازار کامل این مجموعه تنها روزهای یک‌شنبه از ساعت چهار عصر تا ده شب به فعالیت می‌پردازند.

مراکز خرید پوکت

پاور بای (Power Buy)

پاور بای به مغازه‌ای بزرگ پر ازکالاهای الکترونیکی گفته می‌شود. این مغازه در واقع بهترین مغازه لوازم خانگی به حساب می‌آید. شما در این مغازه به امکانات بسیاری از جمله MP4 تا ماکرویو دسترسی دارید. همه این وسایل در آرایشی منظم و به صورت مرتب قرار گرفته‌اند. کارکنان این مغازه نسبت به اجناس اطلاعات لازم را دارند و شما می‌توانید از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید. این مغازه در مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت قرار گرفته است‌. 

معروف ترین سواحل تایلند - آشنایی با بهترین و خوش آب و هواترین سواحل در کشور تایلند!

بازار بانزان ( Banzaan Market)

بازار بانزان یکی از مقاصد اصلی گردشگران به حساب می‌آید. این بازار در اصل در خیابان سای کور دقیقا پشت فروشگاه جانگ سیلون واقع شده است. این بازار انتظارات شما را از یک بازار محلی برآورده خواهد کرد. اجناس در بازار بانزان از قیمت مناسبی برخوردار هستند.‌ واژه بانزان طبق زبان هاکین، بازار تازه و سرزنده معنا می‌شود‌. زبان هاکین در واقع یکی از لهجه‌های چینی به حساب می‌آید. طراحی ساختمان‌های بزرگ این مجموعه به دست معماران چینی و غربی صورت گرفته است.‌ 

اجناس این بازار نظم و آرایش زیبایی دارند. در بازار بانزان، غذاهای تازه، گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات، گل، شیرینی‌های تایلندی و میوه‌های عجیبی به فروش می‌رسد. از بابت تمیزی این محصولات خیالتان راحت باشد. نوشیدنی‌های عجیب این منطقه بی‌شک طعمی متفاوت برای شما خواهد داشت. آب نیشکر، نارگیل و‌ گوارا از جمله نوشیدنی‌های این مجموعه به حساب می‌آیند. اگر در طول سفر احساس گرسنگی داشتید، کافی است به رستوران‌های بازار بانزان بروید و و طعم غذاهای آن را بچشید.

مراکز خرید پوکت

جیم تامپسون (Jim Thompson )

اکر به دنبال پارچه فروشی تایلند می‌گردید، کافی است سری به جیم تامپسون بزنید. جیم تامپسون در واقع یکی از شناخته‌شده‌ترین پارچه فروشی‌های تایلندی به حساب می‌آید‌. این مجموعه در سراسر کشور دارای چندین شعبه است. نام تامپسون در واقع به یک تاجر آمریکایی تعلق دارد که در سال ۱۹۷۶ به شکلی مرموز در ارتفاعات کوه‌های مالزی دیگر پیدا نشد. بعد از اینکه جنگ جهانی دوم پایان یافت، این شخص صنعت نساجی تایلند را برعهده گرفت.‌ این مغازه در سنترال فستیوال در طبقه همکف، دقیقا جلوی استارباکس واقع شده است. مغازه جیم تامپسون بسیار بزرگ است و تهویه هوای خوبی دارد. ویترین‌های جذاب این مغازه بی‌شک شما را مجذوب خواهد کرد.

مهم ترین شهرهای تایلند - برای سفر به تایلند مهم ترین شهرهای این کشور را بشناسید.

 محصولات این مغازه تنها در فروش ابریشم خلاصه نمی‌شود. پارچه‌های کتان، نخی، وسایل کودکان و حتی مبلمان به فروش می‌رسد. هنگامی که از طریق ورودی اصلی به این مغازه راه بیابید، در سمت راست خود شاهد کالاهایی همانند کیف‌های پارچه‌ای، کیف پول‌های چرم، روسری‌های ابریشمی، فیل‌های عروسکی ابریشمی و دستمال گردن خواهید‌ بود. در جلوی این ردیف کراوات‌هایی ابریشمی مشاهده خواهید کرد که برچسب قیمت روی آن‌ها زده نشده است. این مغازه انتخاب‌های بی‌نظیری را پیش‌روی افراد قرار می‌دهد. البته به استثنای تیشرت‌های یقه‌دار مردانه که ظاهرا به زمان قبل از خود جیم تامپسون تعلق دارند. این مغازه از ۹:۳۰ تا ساعت ۲۲ مشغول به فعالیت است.

مراکز خرید پوکت

فروشگاه پریمیوم ( Premium Outlet )

از دیگر فروشگاه‌های خوب شهر پوکت می‌توان به فروشگاه پریمیوم اشاره کرد.‌ در این فروشگاه شما می‌توانید پوشاک و لوازم جانبی ورزشی را تهیه کنید. همه این کالا از برندهای شناخته‌شده‌ای هستند و ضمانت و گارانتی دارند‌. از سری برندهای موجود در این فروشگاه می‌توان به لاکاست، گای لاروش، وارنر برو، پیر کاردین، وان هوسن، لویز، لی، نوتیکا، آدیداس و نیک اشاره کرد. تعداد مغازه‌هایی که شما می‌توانید در این مجموعه از آن‌ها لباس بچگانه یا اسباب بازی تهیه کنید، پایین است.‌ 

جزیره فی فی تایلند - زیباترین جزیره تایلند !

این مجموعه مکان خوبی برای گلف بازها به حساب می‌آید. چرا که گلف چلنج در این بخش قرار گرفته است و این مغازه بزرگ‌ترین فروشنده لوازم گلف در تایلند به حساب می‌آید. به سادگی می‌توان لوازم و وسایل گلف را از این مجموعه خریداری کرد. اگر قصد خرید صنایع دستی و سوغاتی را دارید، کافی است سری به تا چانگ شاپ بزنید. در این مغازه اجناسی همچون قاشق، چنگال‌های نقره، وسایل چوبی، کالاهای تهیه شده از صدف، کیف دستی، دامن‌های اختصاصی نخی، ابریشمی و روسری به فروش می‌رسد. اگر قصد دارید که به فروشگاه پریمیوم سری بزنید، بهتر است بدانید که این فروشگاه همه روزه از ساعت ده تا ۲۱ فعالیت دارد.

مراکز خرید پوکت

بازار کارن ( Karon Bazaar)

بازار کارن در واقع یک مرکز خرید بزرگ به حساب می‌آید که مغازه‌های موجود در آن به فروشگاه شباهت دارند. این بازار در واقع در ساحل جنوبی جزیره پوکت واقع شده است. در ناحیه مرکزی خیابان کارن می‌توانید از این بازار دیدن کنید. از نکات جالب راجع به این بازار ساحلی می‌توان به کف بتنی و چراغ‌های نئون اشاره کرد. این بازار را البته از لحاظ سایز و قیمت اجناس نمی‌توان با بازار ویکند مقایسه کرد. تنها چند مغازه این فروشگاه تهویه هوا دارند. این بازار بیشتر به منظور بازدید گردشگران دایر شده است. در همه روزها این بازار از ساعت ده تا دیروقت مشغول به فعالیت است.

بهترین رستوران های تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین رستوران های کشور تایلند

 حتی اگر به چیزی برای خرید نیازی ندارید، این بازار مکان خوبی برای قدم زدن به حساب می‌آید. در این محل شما می‌توانید خودتان را به یک نوشیدنی خنک دعوت کنید. لباس‌های مد روز از کالاهای اساسی این بازار به شمار می‌روند. تیشرت در انواع مختلف در این بازار موجود است. ازدیگر اجناس فروشی در این بازار می‌توان به جواهرات، بدلیجات، ساعت، عینک آفتابی و کیف‌های دستی اشاره کرد. در این مجموعه تعداد اندکی غرفه نیز ایجاد شده است که در آن‌ها سوغاتی‌های دست ساز همچون مجسمه بودا و اشکال فیل مانند و سایر موارد به فروش می‌رسد. فروشندگان از اواخر صبح تا اواخر شب در این بازار مشغول به کار هستند.

مراکز خرید پوکت

منسوجات بان بوران (Ban Boran )

در مرکز شهر پوکت تنها دو عدد مغازه بان بوران دیده می‌شود. بوران در معنای لغوی عتیقه معنا می‌شود. البته ارتباطی میان این دو مغازه دیده نمی‌شود. تنها وجه اشتراک آن‌ها در فروش محصولات مرغوب است. این مغازه در اصل در خیابان یائووارات واقع شده است و پوشاک ابریشمی و نخی خود را می‌توانید از این مغازه تهیه کنید. لازم به ذکر است که همه این پوشاک به صورت محلی چه از خود کشور و چه از سایر کشورها تهیه شده‌اند.
 از دیگر اجناس این مغازه می‌توان به صندل، کیف، ظورف لاکی، لامپ، گردنبندهای محلی و سایر موارد اشاره کرد. در اینجا افراد به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می‌کنند و سر زدن به آن، تجربه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. از ساعت ده صبح تا ۲۱:۳۰ شب فرصت رفتن به منسوجات بان بوران را دارید. 

غذاهای تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای کشور زیبا و توریستی تایلند

کیت دی یا تینک پازیتیو

اگر گذری از خیابان یائووارات داشتید، حتما سری به مغازه تینک پازیتیو بزنید. خرت‌و‌‌پرت‌های خود را  می‌توانید از این مغازه تهیه کنید. شاید برایتان دیدن لباس‌های ژاپنی، چینی، برمه‌ای، تایلندی و هلندی در این مغازه جالب باشد. از جمله وسایل موجود در این مغازه می‌توان به سر مجسمه بودا، لباس‌های بلند ابریشمی ژاپنی، وسایل تزیینی چوبی و جعبه‌های بافتنی معادل ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ بات اشاره کرد. به هنگام وارد شدن به این مغازه متوجه پارچه‌های پشمی کشمیری و پارچه‌های ابریشمی تایلندی خواهید شد. جنس‌های موجود در مغازه تینک پازتیو بسیار متنوع و جالب هستند. بنابراین سر زدن به آن‌ها خالی از لطف نیست. شما از ۹ صبح تا ۲۲ شب فرصت دارید که به این مغازه بروید‌.

مراکز خرید پوکت

چاینا این (China Inn)

هنگامی که به مغازه چاینا این ورود پیدا کنید، متوجه قفسه لباس‌های زنانه و تصویر بودا خواهید شد اما اگر نگاهی به پشت سر خود بیندازید، حتی متعجب‌تر هم خواهید شد. در این محل یک باغ رستوران وجود دارد که در آن می‌توانید طعم خوراکی‌های بین‌المللی و تایلندی را بچشید. پس با خیالی راحت از بابت رفع گرسنگی می‌توانید به دیدن اجناس بپردازید.‌ اگر به پوشاک چینی علاقمند هستید، باید به طبقه بالا بروید. رستوران چاینا این همواره از شما استقبال می‌کند. البته به استثنای آخر هفته‌ها که کمی زودتر بسته خواهد شد و شما تایم کمتری برای رفتن به آنجا در اختیار دارید‌. 

عتیقه فروشی بان بوران

یکی از بهترین عتیقه فروشی‌های جزیره را می‌توان عتیقه فروشی بان بوران دانست. اگر سری به طبقه پایین این مغازه بزنید، متوجه وسایلی همانند لوازم خانه، ژاکت‌های فوق‌العاده، تعویذهای نقره، مجسمه‌های ارزشند چوبی، برنزی و صنایع دستی نقره خواهید شد. همچنین دیدن سبدهای حصیری عتیقه و عروسک‌های چوبی برمه‌ای می‌تواند برای شما جالب باشد.‌ این مغازه از ساعت ده صبح تا یازده شب مشغول به کار است.

مراکز خرید پوکت

سیام ایندیگو ( Siam Indigo )

در اصل، رستوران سیام ایندیگو را می‌توان یکی از اصلی‌ترین رستوران‌های تایلندی دانست. در این بخش، هنر موزاییک و فروشگاه‌های لباس‌ها و لوازم زنانه بیش از هرچیزی توجه افراد را به سمت خود جلب می‌کند. از بابت هزینه جایی برای نگرانی نیست. چرا که اصلا هزینه‌ای نجومی برای غذاها در نظر نگرفته شده است و فضایی صمیمی و دوستانه در این مکان برقرار است. اگر به دنبال مکانی ایده‌ال برای صرف غذا، استراحت و خرید لوازم با قیمتی معقول می‌گردید، پیشنهاد ما به شما سیام ایندیگو است. این رستوران از ساعت دو ظهر تا یازده شب آماده پذیرایی از افراد است.

مراکزخرید  پوکت

سخن پایانی 
پوکت به عنوان یکی از شهرهای توریستی تایلند، امروزه مقصد گردشگران بسیاری به شمار می‌رود. پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، نوبت به خرید کردن می‌رسد. مراکز خرید پوکت همان جایی هستند که برندهای شناخته شده دنیا با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. تنوع و کیفیت این مراکز خرید به قدری بالا هستند که بی‌شک دست خالی این مراکز را ترک‌ نخواهید کرد. از آنجایی که مراکز خرید پوکت بسیار متنوع هستند، فرصت کافی برای سر زدن به همه آن‌ها را نخواهید داشت و بهتر است ازپیش با انواع آن‌ها آشنا شوید و برای سر زدن به آن‌ها گزینشی عمل کنید. 
 

نظرات کاربران

  1. زهرا سلیمانی زهرا سلیمانی 1401/12/28
    14 نفر پسندیدند
    اگر قصد خرید دارید بهتره از پوکت خرید نکنید. قیمت اجناس در پوکت بالاست. اگر قصد خرید کردن دارید بهتره از بانکوک خرید کنید تا با قیمت کمتری خرید کنید.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر