مرکز خرید میموزا پاتایا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/16
بازدید: 1457
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا تا به حال به پاتایا سفر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که پاتایا مراکز خریدی دارد که همانند آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید؟ به نظر شما گشت‌وگذار در مراکز خرید و تماشای مغازه‌های لوکس و جذاب تا چه اندازه می‌تواند در روحیه افراد و به خصوص خانم‌ها تاثیرگذار باشد؟ همان‌ طور که می‌دانید خرید کردن و بازدید از مراکز خرید جزء جدا نشدنی هر سفر است. از آنجایی که خانم‌ها نیز علاقه بسیاری به خرید دارند بنابراین در پاتایا مراکز خرید متفاوتی بنا شده است تا گردشگران دست خالی از سفر خود باز نگردد. یکی از این مراکز خرید که آن را متفاوت‌ترین مرکز خرید در دنیا نیز می‌دانند مرکز خرید میموزا در پاتایا بوده که محال است کسی در سفر خود به این شهر از آن بازدید نکند.

مرکز خرید میموزا

دهکده و مرکز خرید میموسا پاتایا

اگر با شنیدن نام مرکز خرید میموزا تصور کرده‌اید که این مرکز خرید ساختمانی با چندین طبقه است که مغازه‌هایی با اجناس مختلف در آن وجود دارند، باید به شما بگوییم که این تصور کاملا اشتباه خواهد بود؛ چرا که میموزا نه تنها یک مرکز خرید، بلکه یک دهکده هیجان‌انگیز در خیابان سوخومویت در پاتایا بوده که به خاطر ارائه تفریحات متنوع نسبت به دیگر مراکز خرید این شهر، محبوب شده است.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

همچنین جالب است بدانید که این مرکز خرید رنگارنگ و منحصربه‌فرد به تقلید از شهر کلمار فرانسه ساخته شده و به همین جهت معماری شبیه به دوره رنسانس دارد. وجود پیاده‌روها، آبراه‌های زیبا و خیابان‌های کوچک در این دهکده موجب می‌شود تا قدم زدن در آن حس حضور در قلب اروپا را در شما به وجود آورد. از این ‌رو خلاقیتی که در طراحی و ساخت این مجموعه به کار گرفته شده باعث می‌شود تا گردشگران علاوه بر خرید از فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع آن یک روز شاد و خاطره‌انگیز را با گشت‌وگذار و استفاده از امکانات تفریحی مرکز خرید میموزا برای خود رقم بزنند.

مرکز خرید میموزا

ویژگی های مرکز خرید میموزا (میموسا) پاتایا

وجود ساختمان‌های رنگارنگ و فانتزی، برگزاری هنرهای نمایشی و رقص تایلندی به همراه عکاسی، تماشای آسیاب بادی، کانال‌ها و آبنماهای موزیکال در کنار ۳۰۰ مغازه و فروشگاه با اجناس باکیفیت و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های مرکز خرید میموزا در پاتایا هستند که باعث می‌شوند گردشگران در سفر خود به پاتایا حتما یک روز را به بازدید از دهکده زیبا و خاص میموسا اختصاص دهند. 

بهترین مراکز خرید پاتایا - برای خرید از پاتایا بهترین مراکز خریدی که میتونید ازشون خرید کنید.

امکانات مرکز خرید میموزا (میموسا) در پاتایا

از مهم‌ترین امکانات مرکز خرید میموزا پاتایا وجود بیش از ۳۰۰ مغازه، کافه، بار و رستوران است که موجب می‌شود بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی لوازم مورد نیاز خود مانند لباس و پوشاک، صنایع دستی تایلندی، اسباب‌بازی، جواهر و زیور آلات و سوغاتی‌های معروف تایلند را تهیه نمایند. همچنین برای سرگرم کردن کودکان در این مجموعه، تورهای تفریحی، باغ وحش کوچک و سینمای شش بعدی نیز وجود دارد تا افرادی که فرزند کوچکی به همراه دارند بتوانند با سرگرم کردن آن‌ها به راحتی به بازدید از مرکز خرید میموزا بپردازند و یک روز شاد و مفرح را در این مرکز سپری کنند.

مرکز خرید میموزا

رستوران ها و کافه ها

همان ‌طور که می‌دانید وجود رستوران و کافه در یک مرکز خرید یکی از ویژگی‌های بسیار خوب در آن مرکز به حساب می‌آید؛ چرا که بدین خاطر می‌توان پس از سپری کردن ساعاتی طولانی هنگام خرید، برای رفع خستگی خود را به یک فنجان چای، قهوه، یک عصرانه یا شام مهمان کرد. از این رو در مرکز خرید میموزا نیز در کنار تنوع بسیار فروش محصولات، رستوران‌هایی وجود دارند که می‌توان از منوی آن‌ها انواع غذاهای بین‌المللی، چینی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و تایلندی با انواع دسرها و اسنک‌ها را سفارش داد. 

همه چیز درباره پاتایا - پاتایا شهر گناه یا شهر سفرهای به یادماندنی؟!

هتل های اطراف مرکز خرید میموزا

اگر قصد سفر به شهر ساحلی پاتایا را داشتید برای آنکه دسترسی راحتی به مرکز خرید زیبای میموزا داشته باشید بهتر است در یکی از هتل‌های اطراف آن ساکن شوید. هتل آمباسادور یکی از هتل‌های ۴ ستاره پاتایا است که به خاطر قرارگیری آن در روبه‌روی مرکز خرید پاتایا و دسترسی آسان به نقاط پررفت‌وآمد شهر یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت گردشگران خواهد بود.

مرکز خرید میموزا

ساعت کار و آدرس مرکز خرید میموزا در پاتایا

برای تفریح، گردش، خرید، تماشای نمایش‌های موزیکال و اجراهای خیابانی در مرکز خرید میموزا پاتایا می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به آدرس پاتایا، خیابان شوکومویت رفته و روزی به یادماندنی را سپری کنید.

تفریحات پاتایا - اگر قصد سفر به پاتایا را دارید برای آشنایی با تفریحات آن اینجا کلیک کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر