مراکز خرید بانکوک

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/05
بازدید: 1155
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بهترین قسمت هر سفری خرید از فروشگاه‌های مطرح و بازارهای آن شهر است. بانکوک یکی از شهرهای زیبای تایلند است که هر ساله گردشگران فراوانی برای بازدید از آن عازم این شهر می‌شوند. قسمت جذاب سفر به بانکوک خرید و گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید این شهر است. مراکز خرید معروف و پرطرفدار بانکوک، می‌توانند تجربه یک خرید خوب را برای شما به ارمغان آورند. در ادامه شما را با مراکز خرید بانکوک آشنا خواهیم کرد.

 مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید Chatuchak

مرکز خرید Chatuchak بانکوک جزو پرطرفدارترین مراکز خرید بانکوک به شمار می‌رود. مرکز خرید Chatuchak در دو بخش شبانه و روزانه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید تمامی سوغاتی‌های تایلند و بهترین لباس‌ها و دیگر اجناس را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید. در بازار چاتوچاک به راحتی می‌توانید هر چیزی را حتی شیر مرغ و جان آدمیزاد هم پیدا کنید. مهره‌های رنگی، عودهای معطر، لباس محلی، مواد غذایی خوشمزه، کیف، صنایع دستی و عروسک‌های دست ساز محلی و... جزو سوغاتی‌های پرطرفداری هستند  که در بازار چاتوچاک به راحتی یافت می‌شوند. 

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

Asiatique the Riverfront

مرکز خرید Asiatique the Riverfront یکی از مجلل‌ترین و زیباترین مراکز خرید بانکوک است. این مرکز خرید از زمان غروب آفتاب شروع به کار می‌کند. در نتیجه در دسته مراکز خرید شبانه بانکوک به شمار می‌رود. Asiatique the Riverfront در سال ۲۰۱۲ با تلاش‌های بسیار زیاد کمپانی تی‌سی‌سی لند (TCC Land) بازسازی شد. این مرکز خرید بازاری روباز و شبانه  است که در آن 1500 فروشگاه و بیشتر از 40 رستوران وجود دارد.

مراکز خرید بانکوک

میدان Siam

مرکز خرید میدان Siam درست به مانند یک شهر است. این مرکز خرید عهده‌دار عرضه‌ اجناس با قیمت مناسب بوده و ظاهر متفاوتی که دارد، سبب محبوبیت و پرطرفداری آن میان مردم شده است. همچنین منطقه Siam  دارای قیمت‌های نجومی مناطق شهری بانکوک و تایلند در جهت یک اجاره زمین بوده و به شهر فرشتگان شهرت دارد. مرکز خرید میدان Siam در فضای آزاد بیرون قرار گرفته و از لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌ گرفته تا لوازم آرایشی و... با بهترین کیفیت در آن زیبا یافت می‌شوند.

بانکوک پایتخت تایلند - معرفی شهر بانکوک؛ از آب و هوا تا هزینه ها

After-Dark Shopping

در بانکوک برخلاف دیگر شهرهای دنیا، به هنگام تاریکی هوا و غروب آفتاب همه مراکز خرید بسته نمی‌شوند. شما می‌توانید در هنگام غروب و یا بعد از تاریکی هوا به خیابان Khao San بروید و از قدم زدن همراه با خرید لذت ببرید. در بازار Patpong اجناس تقلبی زیادی فروخته می‌شوند. اگر اصل و یا تقلبی بودن جنس مورد نظر برایتان مهم است، پس به هنگام خرید جنس از این بازار دقت کافی داشته باشید. یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین  بازارهای شبانه بانکوک Patpong است. این بازار به علت موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، عرضه جدیدترین اجناس روز و وجود بهترین امکانات سرگرم‌ کننده بسیار مورد علاقه‌ گردشگران و مردم محلی واقع شده است.

مراکز خرید بانکوک

Pantip Plaza

اگر شما به تکنولوژی علاقه دارید Pantip Plaza بهترین گزینه، آشنایی با هر چه بیشتر تکنولوژی‌های روز دنیاست. اگر به جدیدترین مدل‌های گوشی، نوت‌بوک یا به‌روزترین لوازم الکترونیکی علاقه دارید، بهتر است سری به Pantip Plaza بزنید. از همان بدو ورود تا آخرین طبقه می‌توانید مغازه‌هایی پیدا کنید که کامپیوترها و لوازم الکتریکی و انواع لنز دوربین را برای فروش به نمایش گذاشته‌اند. جالب است بدانید Pantip Plaza مادر همه فروشگاه‌های کامپیوتر و لوازم الکترونیکی در کل کشور تایلند است. این مرکز خرید یک محیط بی‌نظیر برای پیدا کردن لوازم کامپیوتر، گوشی و... با  بهترین قیمت‌ است. 

جاهای دیدنی تایلند - آشنایی با 22 جاذبه گردشگری تایلند که ایرانیان عاشق آنند.

Pratunam

مرکز خرید Pratunam از نظر مردم محلی یک عمده‌ فروشی بوده که بر اساس مد روز بسیار شناخته شده است. این مرکز خرید در واقع مکانی است که انبار مغازه‌های آن جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های لباس روز دنیا را در خود جای داده‌اند. خرید در Pratunam بسیار سرگرم کننده است، چراکه در زمان جشنواره‌های تخفیف‌ به راحتی می‌توانید با هزینه کمی سر تا پای خود را نو کنید. فروشگاه‌هایی که لوازم و اجناس‌ اصل برای فروش دارند را می‌توانید بیرون مرکز خرید پیدا نمایید. همچنین نزدیک بازار دو هتل معروف و خوب Indra وBaiyoke Sky واقع شده‌اند. در صورت اقامت در این هتل‌ها و خرید از مرکز Pratunam، دیگر نگران جابه‌جایی خریدهای خود تا هتل نباشید زیرا این مرکز خرید پیک رایگان تا هتل دارد.

مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید محله چینی ها

مرکز خرید محله چینی‌های بانکوک بسیار جالب و جذاب است. خرید و قدم زدن در خیابان‌هایی کوچک که دست‌فروشان آن‌ها را قروق کرده‌اند و همچنین بازدید از مغازه‌های همیشه شلوغ می‌تواند تجربه جدیدی برای شما باشد. بازار محله چینی‌ها طلا فروشی‌های متعددی دارد. در این بازار شما می‌توانید کیسه‌های کوچک و بزرگ فندق بو داده، پولک‌ دوزی‌های زیبا، قلم و دفترچه‌ یادداشت‌های کوچک و بزرگ و اسلحه‌های رزمی با نقش نگاری منحصربه‌فردی را پیدا کنید.

معابد شگفت انگیز تایلند - معبدهای شگفت انگیزی که باید ببینی!

معابد مختلف چینی که از زیبایی چیزی کم ندارند؛ در این بازار واقع شده‌اند. عطاری‌هایی که  طب چینی آموزش می‌دهند و انواع داروهای چینی را برای درمان بیماری تجویز می‌کنند، همگی از جذابیت‌های این بازار زیبا هستند. کوچه‌های باریک مابین خیابان‌های Yaowarat و Chao Phraya River مملو هستند از مغازه‌های کوچک و بزرگی که هر کدام محصول مختص به خود را دارند. این مغازه‌های کوچک و بزرگ انواع لوازم آرایشی صورت و مو، ست استکان و نعلبکی برای نوشیدن یک چای‌ و همچنین انواع مختلف غذاهای خوشمزه را را می‌فروشند. در بازار محله چینی‌ها اسباب‌بازی، لوازم خانه و گیاهان مختلف دارویی را می‌توانید پیدا کنید. 

مراکز خرید بانکوک

بازار مواد غذایی Or Tor Kor

بازار مواد غذایی Or Tor Kor بانکوک طی آمارگیری‌های سازمان غذا در رده چهارم بازار مواد غذایی تازه در جهان قرار دارد. بازار Or Tor Kor از یک بازار محلی بسیار بیشتر مورد توجه است. تمام محصولات نمونه و درجه یک دنیا در این بازار وجود داشته و یک دامنه بزرگ از میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی همگی در آن گرد هم آورده شده‌اند. Or Tor Kor جزو لیست مکان‌های دیدنی و گردشگری هر سرآشپزی است. این بازار درست کنار بازار Chatuchak واقع شده و یک مجموعه‌ از همه کالاها را با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌کند. 

تفریحات تایلند - تفریحات مهیج تایلند را بشناسید

بازار گل بانکوک (Bangkok Flower Market)

از جمله بازارهای محصولات تازه در بانکوک، می‌توان به بازار گل Pak Khlong Talad اشاره کرد. دیدن گل‌های رنگارنگ و زیبا می‌تواند روحیه شما را حسابی تغییر دهد. بازار گل بانکوک از آن دسته  بازارهای بزرگی است که در آن خرید به صورت‌های عمده و خرده ‌فروشی صورت می‌گیرد. در  بازار گل بانکوک می‌توانید انواع گل‌های رز، سوسن، ارکیده و... را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. معمولا فروش گل‌ها به صورت بسته بندی‌های ۱۰۰ تایی و ۵۰ تایی هستند که با توجه به تعداد گل‌ها، قیمت‌ آن‌ها بسیار پایین است. 

مراکز خرید بانکوک

بازار تالات روت فای در بانکوک

تالات روت فای در بانکوک جزو آن دسته از بازارهایی است که شبانه کار می‌کنند. در بازار جالب تالات روت فای بانکوک می‌توانید انواع عتیقه و اجناس کهنه را پیدا کنید. در نزدیکی بازار رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های فراوان و با غذاهایی بسیار خوشمزه واقع شده‌اند. به همین دلیل این بازار یکی از بهترین مراکز خرید جهت خرید سوغاتی‌هایی است که در کمتر جایی یافت می‌شوند. از عتیقه‌های فرانسوی گرفته تا ماشین‌های کلاسیک و ساعت، و حتی جام و ظروف قدیمی را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

جزیره فی فی تایلند - زیباترین جزیره تایلند !

بازار پراتونام بانکوک

پراتونام جزو مراکز خرید ارزان قیمت در بانکوک به شمار می‌رود. حراجی‌های دوره‌ای و متعدد در این بازار سبب پرطرفداری آن شده است. بازار پراتونام بازارهای عمده فروشی لباس در تایلند بوده که بیشتر از ۴ هزار فروشگاه  در آن مشغول به فعالیت هستند. در این بازار انواع لباس، کیف و کفش، ساعت، صنایع دستی و سوغاتی‌های مختلف در فروشگاه‌های متعددی عرضه می‌شوند. بازار پراتونام جزو بازارهای شبانه نیست اما در عوض از صبح بسیار زود فروشگاه‌های آن باز هستند. اکثر گردشگرانی که به دنبال خرید اجناس ارزان و با کیفیت هستند به بازار پراتونام مراجعه می‌کنند.


مراکز خرید بانکوک 

سخن آخر

بانکوک یکی از بهترین شهرهای تایلند برای خرید انواع مختلف محصولات و سوغاتی‌های کشور تایلند است. در هر خیابان‌ و هر مرکز مهم شهر بانکوک، بازار و یا مرکز خریدی احداث شده است. هر بازار ویژگی‌های مختص به خود را دارد. در سفر به بانکوک از خرید و بازدی از مراکز خرید و بازارهای آن غافل نشوید. تجربه یک خرید خوب و ارزان قیمت در بازارهای بانکوک برای شما خاطره انگیز خواهد شد.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر