مرکز خرید دی تو دی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/15
بازدید: 7829

در هنگام سفر به کشور امارات متحده عربی و رفتن به شهر دبی در تعطیلات یکی از موارد واجب که باید درباره آن اطلاعات داشته باشید، مراکز خریدی هستند که در منطقه‌های مختلف این شهر واقع شده‌اند. همچنین درباره‌ قیمت‌ها و فروشگاه‌هایی که در این مراکز است باید اطلاعات کافی را دریافت کنید. به‌همین منظور در این محتوا شما را با بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی که دی تو دی دبی نام دارذد آشنا خواهیم کرد.

دی تو دی بین ‌المللی شارجه

دی تو دی بین ‌المللی شارجه

دی تو دی بین‌المللی شارجه مساحتی برابر ۱۸۲۸ مترمربع دارد. این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تا کنون افتتاح شده در امارات است. این مرکز خرید بزرگ با داشتن یک پارکینگ پهناور به‌عنوان یک بهشت خرید معروف بوده و در جاده الوحده (جاده دبی_ شارجه) که در قسمت پشتی جاده آلتان و فاصله کوتاه از منطقه مسکونی شارجه دارد، واقع شده است.

همین الان با کمترین قیمت به دبی سفر کن!

دی تو دی أبو شغاره شارجه

از جدیدترین مراکز خرید دبی افتتاح شده در شارجه، دی تو دی أبو شغاره شارجه است. این مرکز در طبقه همکف یک واحد مسکونی که مساحتی برابر ۷۶۲ مترمربع را به خود اختصاص داده واقع شده است. دی تو دی أبو شغاره شارجه در منطقه‌ای به‌نام شغاره که در یک خیابان پر هیاهو و شلوغ به نام فیصل بوده افتتاح شد، در مرکز این خرید فروشگاه‌های متعددی به چشم می‌خورند که می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. از این فروشگاه‌ها می‌توان به فروشگاه کیف و کفش، پوشاک (زنانه، مردانه، بچگانه)، ابزار آلات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، مواد غذایی و... اشاره کرد. قیمت تمام محصولات این فروشگاه‌ها از یک درهم تا ده درهم بوده و مناسب افرادی است که سعی دارند بهترین خرید را داشته باشند اما در کنار آن صرفه‌جویی نمایند.

دی تو دی أبو شغاره شارجه

دی تو دی بالیانس دبی

دی تو دی در میدان بانیاس دبی قرار دارد و ویژگی‌های خاص خود را داشته، به‌گونه‌ای که در جای دیگر همچنین مواردی را مشاهده نخواهید کرد. این مرکز خرید دارای تخفیفات روزانه بوده و به عنوان یک مرکز خرید تمامی امکانات مورد نیاز شما را در نظر گرفته است. این مرکز خرید همه روزه از ۹ صبح الی ۱ بامداد باز است.

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

دی تو دی دیره دبی

این مرکز خرید به دلیل مراجعه مشتریانی با فرهنگ‌های متفاوت که در این منطقه زندگی می‌کنند، تبدیل به یک مرکز خرید متفاوت شده است. دی تو دی دیره دبی در مرکز شهر و خروجی سوم در منطقه دیره قرار دارد. در سال ۲۰۰۷ زمانی که این مجتمع افتتاح شد، به مکانی عالی برای افراد با فرهنگ‌های متفاوت و نیازهای مختلف تبدیل گشت. مرکز خرید دیره با داشتن یک پارکینگ در زیرزمین ساختمان از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد پذیرای مشتریان است.

دی تو دی دیره دبی

دی تو دی جنرال تریدیگ آنیون

مرکز خرید جنرال تریدیگ آنیون در روبه‌روی ایستگاه متروی الاتحاد قرار گرفته و هر روزه در حال ایجاد یک مرکز تجاری عمومی عالی است که همیشه تخفیفات خوبی دارند. این موضوع باعث شده تا مشتریان با قومیت و فرهنگ‌های متفاوت بتوانند در فروشگاه‌های این مرکز، اجناس خود را با قیمت یک تا ده درهم خریداری کنند. فروشگاه‌های این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول به‌کار هستند.

هزینه سفر به دبی - شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات مفید در مورد هزینه های سفر به دبی بر روی لینک کلیک کنید. 

دی تو دی جنرال تریدیگ الفهید

دی تو دی جنرال تریدیگ الفهید به علت قرارگیری در یک منطقه شلوغ، در قلب بور دبی قرار گرفته است. مبلغ تمام اجناسی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند از یک تا بیست درهم بوده و هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد باز است.

دی تو دی جنرال تریدیگ الفهید

تاریخچه مراکز خرید دی تو دی

تقریباً بیشتر مراکز خرید که در کشور امارات شهر دبی قرار گرفته‌اند، در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده‌اند. اولین مرکز خرید ابتدا در منطقه دیره دبی افتتاح شد و پس از موفقیت در اولین ایجاد آن، یک مرکز روبه‌روی سیتی سنتر و مرکزی دیگر روبه‌روی مترو الاتحاد افتتاح گردید.

واحد پول دبی - درباره واحد پول دبی و ارزش آن در بازار جهانی

کلام آخر

خرید در هنگام سفر یکی از قسمت‌های مهم بوده که به همین سبب دسترسی و قیمت ارزان آن برای گردشگران بسیار مهم است. مرکز خرید دی تو دی این امکانات را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و با قیمتی مناسب، بهترین خرید خود را در شهر دبی تجربه کنید. سرویس‌‌دهی و رفتار خوب کارکنان این مرکز خرید زنجیره‌ای باعث شده تا میان گردشگران بسیار محبوب باشد.

جاهای دیدنی دبی - معرفی بهترین مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.5 از 5 | از 103 کاربر