بهترین اوت لت های مالزی

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/07/18
بازدید: 2450
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

فرض کنید مکان‌هایی وجود داشته باشد که شما بتوانید برندها و کالاهای لوکس را با تخفیف‌هایی خوب تهیه کنید. عالی به نظر می‌رسد؛ این طور نیست؟! اوت لت‌های مالزی همان جایی هستند که برندها و کالاهای لوکس با قیمت‌هایی مناسب به فروش می‌رسند. اوت لت‌های متعددی در مالزی به چشم می‌خورند. بهترین اوت لت‌های مالزی شامل مرکز خرید Sunway Pyramid ،Alamanda Putrajaya، Melium Outlet، Utama1 و غیره می‌شود.

بهترین اوت لت‌های مالزی

مرکز خرید Freeport A'Famosa Outlet مالزی

آفاموسا در ایالت ملاکا یا ملاکا به یک اقامتگاه تفریحی گفته می‌شود. مساحت آن به ۵۲۰ هکتار می‌رسد. این مرکز خرید موفق به گرفتن جایزه ویژه نخست‌ وزیری از طرف هیئت توریسم مالزی شده است. جذابیت‌های تفریحی و دیدنی بی‌شماری در این مجموعه توریستی دیده می‌شود. آفاموسا در اصل مقصد جهانگردان زیادی است.

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

در مرکز خرید آفاموسا بالغ بر ۷۰ مارک دیده می‌شود که اجناس با ۸۰٪ تخفیف به فروش می‌رسند. معماری این مرکز خرید بی‌شک برای شما جالب و متفاوت خواهد بود. این مرکز خرید میراث هلندی Melaka را به نمایش می‌گذارد.‌ یک آسیاب بادی در این مجموعه به چشم می‌خورد.

 افراد تنها با قصد خرید به این مرکز خرید نمی‌آیند. بلکه این مجموعه گزینه خوبی برای خانواده‌ها و تفریح نیز به حساب می‌آید. وقتی که خانواده‌ها به این مجموعه سر می‌زنند، بزرگترها می‌توانند خرید خود را در فروشگاه‌ها انجام دهند و کودکان نیز می‌توانند دوچرخه‌سواری را تجربه کنند؛ همچنین افراد می‌توانند در نزدیکی چشمه‌ها یا دریاچه به استراحت بپردازند.

جمعیت مالزی - جمعیت کشور مالزی چقدر است؟

از لحاظ خرید در مرکز خرید آفاموسا اغلب مارک‌های متوسط دیده می‌شود. چرا که در این صورت افراد با بودجه پایین نیز می‌توانند در این محل خرید خود را انجام دهند. از این رو، کافی است سری به مرکز خرید آفاموسا بزنید تا محصولات متنوعی پیش‌روی شما قرار گیرد.

مرکز خرید Freeport A'Famosa Outlet مالزی

نکته مهمی در مورد فروشگاه ملیندا لووی موجود در این مرکز خرید وجود دارد. شما در این فروشگاه می‌توانید طراحی‌های متنوعی از لباس عروس گرفته تا لباس‌های آماده را ببینید. طراحی آن‌ها توسط یک طراح مالزی انجام گرفته است و خلاقیت‌ متنوع و شیک این طراح در طراحی لباس، وی را شایسته دریافت جایزه کرده است. بی‌شک محو تماشای طراحی‌ها خواهید شد و خرید خود را با بهترین کیفیت انجام خواهید داد.

تفریحات مالزی - آشنایی با بهترین تفریحاتی که در کشور مالزی باید آن ها را تجربه کنید!

اوت لت مال Design Village Penang مالزی

از زیباترین ایالت‌های مالزی می‌توان به ایالت پنانگ اشاره کرد. از این ایالت با نام مروارید عشق نیز یاد می‌شود. ساحل این شهر با شن‌های طلایی خود، به همراه دریایی تمیز و فیروزه‌ای جلوه زیبایی به این شهر می‌دهد. جزیره زیبای آن به کمک یک نوار نازک به درازای سه کیلومتر اتصال یافته است. از این پل با عنوان پل پنانگ یاد می‌شود. پنانگ جلوه‌ای متفاوت از زیبایی‌های طبیعت را به نمایش می‌گذارد.

امروزه پنانگ اولین مرکز خرید خود را افتتاح کرده است و از آن به عنوان بزرگترین مرکز خرید در مالزی یاد می‌شود. افراد زیادی خرید خود را در این مجموعه انجام می‌دهند. برند آدیداس به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس‌های ورزشی و تناسب اندام در مالزی در این محل واقع شده است. برای خرید از این فروشگاه نیازی به واسطه ندارید و امکان خرید برای شما به صورت مستقیم و به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

اوت لت مال Design Village Penang مالزی

مرکز خرید Melium Outlet مالزی

از برند Aigner گرفته تا Zegna را می‌توانید در مرکز خرید ملیوم پیدا کنید. در مرکز خرید ملیوم لیستی پربار از برندهای لوکس مالزی به چشم می‌خورد. بوتیک‌های این مجموعه در مرکز شهر واقع شده‌اند. با این وجود به این مرکز خرید دسترسی ندارید و باید به کمک ماشین یا تاکسی خودتان را به آن محل برسانید.

اختلاف ساعت مالزی و ایران - اختلاف ساعتی که بین ایران و مالزی وجود داره

اوت لت مال Mitsui Outlet Park

بزرگترین مرکز خرید جنوب شرق آسیا را می‌توانید در شهر کوالالامپور پیدا کنید. ساخت این مجموعه با همراهی فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور و شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری انجام گرفته است. مساحت این مجموعه به ۴۴ هزار هکتار می‌رسد و از این مرکز خرید به عنوان اولین سرمایه‌گذاری در آسیای جنوب شرقی توسط میتسوی، غول بزرگ ژاپنی، یاد می‌شود.

ساخت این مجموعه به اواسط سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. خریداران محلی و مسافران از این مرکز خرید استقبال می‌کنند؛ همچنین این مجموعه فاصله چندانی با فرودگاه بین‌المللی KL ندارد و به سادگی می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید.

در خیابان ژاپن آن نیز شاهد چندین رستوران و یک فروشگاه ویژه ژاپنی‌ها هستید. در این مکان‌ها ایده‌های خوبی را از ژاپنی‌ها برای هدیه دادن خواهید گرفت. در این مکان خدمات رایگان شاتل در اختیار شما قرار می‌گیرد. از این رو امکان تردد بین فرودگاه و پارک برای شما فراهم است.

اوت لت مال Mitsui Outlet Park

مرکز خرید سوریا مالزی

در این مرکز خرید شاهد مجموعه‌ای مجلل و مدرن هستید. ۶ طبقه اول برج‌های دوقلو پتروناس به این مرکز خرید تعلق دارد و جشنواره‌های فروش متعددی در این مجتمع تجاری برگزار می‌شود. شما از طریق این مرکز خرید می‌توانید به همه نقاط شهر دسترسی داشته باشید. با کمک وسایل نقلیه می‌توان به این مرکز خرید رفت که در فاصله نه چندان زیاد با مرکز خرید سوریا مالزی، جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی همچون آکواریوم کوآلالامپور به چشم می‌خورد.

مساحت این مرکز خرید به بیش از ۱۴۰ هزارمتر مربع می‌رسد. در مرکز خرید سوریا مالزی ۳۰۰ واحد تجاری وجود دارد و محصولات متنوعی همچون انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی و محصولات کامپیوتری به فروش می‌رسد. مجتمع تجاری سوریا تنها در خرید کردن خلاصه نمی‌شود. بلکه جاذبه‌های تفریحی آن همچون سینما، مجموعه‌های هنری یا انستیتوهای علمی می‌تواند اوقات خوشی را برای افراد فراهم کند.

مرکز خرید سوریا مالزی

مرکز خرید Sunway Pyramid

در آب و هوای گرم مالزی در این مرکز خرید شما می‌توانید پیست اسکیت یخی را تجریه کنید. مرکز تجاری سانوی پیرامید فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرده است و فعالیت ان همچنان ادامه دارد. در اصل مرکز خرید سانوی پیرامید به عنوان یکی از مجلل‌ترین مراکز تجاری در کل مالزی به حساب می‌آید.

به هنگام ورود به این مرکز خرید شاهد مجسمه‌ای از ابوالهول مصر خواهید بود که تزییناتی روی آن انجام گرفته است. در این مکان جدای از خریدهای خوبی که می‌توانید انجام دهید، غذاهای خوبی نیز به فروش می‌رسد که می‌توانید میل کنید و لذت ببرید. آشپزخانه مراکشی نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد. امتحان کردن غذاها و نوشیدنی‌های آن خالی از لطف نیست.

مالزی - از دین و مذهب تا آب و هوا کشور مالزی 

مرکز خرید Alamanda Putrajaya

مرکز خرید الاماندا پوتراجایا در مرکز اداری سیاسی کوالالامپور واقع شده است. از این رو، سیاست‌ مداران در این مرکز خرید تردد دارند. این مجموعه گزینه خوبی برای تهیه گوشت، میوه تازه، سبزیجات و غیره به حساب می‌آید و در مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا اجناس با قیمتی مقطوع و مناسب به فروش می‌رسند.

 کافه و رستوران‌ها و دکه‌های غذایی متنوعی در این مرکز خرید به چشم می‌خورد که در این مکان‌ها غذاهای لذیذی همچون غذاهای مالایی، چینی، کره‌ای و غیره به فروس می‌رسد. سالن سینما موجود در این مرکز خرید بسیار مجهز است و جدیدترین فیلم‌های روز دنیا در این سینما پخش می‌شود. این سینما در طبقه آخر مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا واقع شده است.

مرکز خرید Alamanda Putrajaya

مرکز خرید Berjaya Times Square

این مجموعه در منطقه bukitbintang واقع شده است. این مرکز خرید مجهز به امکاناتی همچون فودکورت، رستوران و امکانات تفریحی بوده و سرگرمی‌های زیادی همانند سینما و شهربازی در این مجموعه به چشم می‌خورند. از این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین سازه‌ها در کوالالامپور یاد می‌شود. این بنا همچنین به عنوان هشتمین برج بلند دوقلو کوالالامپور شناخته می‌شود که ۶۵ اوت لت در این مجموعه وجود دارد.

در طبقه اول این مرکز خرید یک فودکورت تحت عنوان طعم آسیا به چشم می‌خورد. در این مکان، مجموعه وسیعی از غذاهای لذیذ آسیایی پیش‌روی شما قرار دارد و اجناس متنوعی از برندهای مشهور و همچنین برندهای کمتر شناخته شده با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

شهرهای دیدنی مالزی - شهرهایی که باید حتما ببینیشون

مرکز خرید Gardens Mall

از دیگر مراکز خرید مدرن کوالالامپور می‌توان به مرکز خرید گاردنز مال اشاره کرد.  این مرکز خرید ۶ طبقه دارد که ۶۰۰ فروشگاه در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. بهترین برند در هر زمینه‌ای را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. مرکز خرید گاردنز مال فاصله چندانی با Mid Valley ندارد. در این صورت شما با رفتن به مرکز خرید گاردنز مال می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از هر دو دیدن کنید.

 نمایندگی برندهای معروف و لوکس دنیا را می‌توانید در فروشگاه‌های این مجموعه پیدا کنید. اجناس متنوع و همچنین لوازم الکترونیک، فودکورت و غیره در این مرکز خرید به فروش می‌رسد. از این مرکز تجاری به عنوان یک مجموعه بسیار کامل یاد می‌شود و فاصله میان این مرکز خرید و برج‌های دوقلو پتروناس ۷ کیلومتر است. در این محل امکان دسترسی به مترو و اتوبوس برای شما به راحتی فراهم است.

مرکز خرید Gardens Mall

مرکز خرید Utama1

این مجموعه در منطقه klang valley واقع شده است. نزدیک به ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا از این مرکز خرید به مرکز شهر برسید. در این مجموعه بالغ بر ۶۵۰ فروشگاه به چشم می‌خورد. امکانات تفریحی، رستوران و غیره در این مجموعه برای افراد تدارک دیده شده است. افراد این مجموعه را به طور خلاصه u1  می‌نامند. این مجموعه از دو قسمت با نام‌های oldwing و newwing تشکیل شده است.

اخیرا بخشی از این مجموعه مورد بازسازی قرار گرفته است. فروشگاهی به اسم landyliciuse در این مجموعه به چشم می‌خورد. بی‌شک این مرکز خرید برای کودکان هیجان‌انگیز است چرا که انواع شکلات‌ها، آب نبات‌ها و انواع خوراکی‌های شیرین در این مجموعه وجود دارد. این فروشگاه در بام این مجموعه واقع شده است و این فروشگاه محوطه سرسبزی دارد که در آنجا ۵۰۰ گونه از گیاهان متنوع را می‌توان پیدا کرد. از دیگر خدمات این مجموعه نیز می‌توان به سالن سینما، بولینگ، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید Utama1 مالزی

سخن پایانی

اوت لت واژه‌ای آشنا برای افرادی است که عاشق خرید کردن هستند. این کلمه در اصطلاح عامیانه حراجی معنا می‌شود. در سفر به هر کشوری بالخصوص مالزی، خرید کردن جذاب‌ترین بخش سفر به حساب می‌آید. در بهترین اوت لت‌های مالزی شما می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات و سوغات مالزی را با بهترین قیمت‌ها تهیه کنید. کافی است یک‌بار به آن‌ها سر بزنید تا شیفته محصولات موجود در اوت‌ لت‌های مالزی شوید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر