مجتمع خورشید مشهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/28
بازدید: 2055

مجتمع خورشید مشهد، یکی از شیک ترین مراکز خرید این شهر است که در 9 طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید به دلیل داشتن فروشگاه های متعدد و انواع و اقسام کالاها در برندهای معروف، یکی از مراکز خرید مشهد به شمار می آید. مجتمع تجاری خورشید در محله احمدآباد، که یکی از شیک‌ترین محلات شهر مشهد تلقی می‌شود، قرار دارد. در مجتمع خورشید انواع مانتو، لباس‌های مجلسی مزونی و... با بهترین کیفیت و عالی‌ترین قیمت یافت می‌شود. علاوه‌بر همه این‌ها پاساژ خورشید کافه دنجی برای رفع خستگی خرید و گشت و گذار دارد، که با منویی پربار پذیرای بازدیدکنندگان است.  

مجتمع خورشید مشهد

مجتمع خورشید مشهد کجاست؟

مجتمع خورشید مشهد، در یکی از پر رفت و آمدترین محله‌های مشهد قرار دارد. دسترسی به مجتمع بسیار راحت است. برای رسیدن به مجتمع خورشید ابتدا باید به سمت خیابان احمدآباد رفته و با رسیدن به خیابان احمدآباد می‌توانید در حاشیه این خیابان و بلوارهای رضا و غفاری، به راحتی متجمع شیک و لوکس خورشید مشهد را پیدا کنید.

چگونه به پاساژ خورشید مشهد برسیم؟

موقعیت خوب و مناسب پاساژ خورشید سبب شده تا دسترسی به آن برای عموم مردم و به خصوص زائران بسیار راحت و آسان باشد. زائران و مردم محلی خیلی راحت از طریق مترو، اتوبوس و خودروی شخصی می‌توانند برای یک خرید دلچسب خود را به این پاساژ بزرگ و شیک برسانند.

دسترسی به مجتمع خورشید مشهد با مترو

معمولا در شهرهای بزرگ راحت‌ترین راه برای رسیدن به مقاصد طولانی و پرترافیک، استفاده از مترو است. از آنجایی که پاساژ خورشید مشهد در خیابانی پر رفت و آمد و شلوغ واقع شده پس بهترین گزینه برای رسیدن به مجتمع و همچنین رفاه حال شهروندان و زائران  خطوط مترو هستند. برای رفتن به پاساژ خورشید با مترو از سمت حرم بایستی ابتدا با یکی از خط اتوبوس 82 تا 86 به سمت میدان بسیج بروید. سپس وارد خط مترو بسیج شده و با خط 1 به مسیر خود تا ایستگاه طالقانی ادامه دهید. وقتی به خط ایستگاه طالقانی رسیدید، باید ادامه مسیر که طولانی نیست را پیاده طی کنید و به پاساژ خورشید مشهد برسید.

دسترسی با مترو به پاساژ خورشید مشهد

دسترسی به مجتمع خورشید مشهد با اتوبوس

بعد از مترو، استفاده از اتوبوس‌های درون شهری کار سفر و طی مسافت را به ویژه برای زائران آسان‌تر می‌کند. برای رسیدن به پاساژ خورشید باید ابتدا با خط اتوبوس 82 به سمت؛ میدان بیت المقدس، دکتر بهشتی و پایانه زکریا بروید، سپس وارد چهارراه امام خمینی شده و بعد از پیاده شدن، با اتوبوس 22.2 در ایستگاه سه راه راهنمایی بعد از پیاده شدن به مسیر خود با پای پیاده ادامه دهید. پس از طی کردن مسافت کوتاهی به مجتمع خورشید خواهید رسید.

دسترسی با خودرو شخصی

بعد از زیارتی پرشور، یک خرید دلچسب می‌تواند حال و هوای شما را تغییر دهد. اگر با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اید و قصد خرید از پاساژ خورشید مشهد را دارید، بهتر است از این مسیر خود را به آنجا برسانید: ابتدا وارد زیرگذر حرم شده و به طرف آیت الله شیرازی بروید. بعد از رسیدن به میدان شهدا، از خروجی سوم به طرف خیابان دانشگاه حرکت کنید. حال باید وارد میدان سعدی شوید و با گذر از میدان شریعتی و خروج از اولین خروجی، وارد خیابان احمدآباد شده و در ادامه مسیر، بعد از پارک خودرو در پارکینگ مجتمع، با خیالی آسوده به سمت طبقات اصلی پاساژ بروید.

پارک ملت مشهد - پارک ملت مشهد یکی از بهترین، بزرگ ترین و پر طرفدار ترین شهر بازی های ایران محسوب می شود.

ساعت کاری مجتمع خورشید مشهد

یک مجتمع با بیشترین خدمات رفاهی و تجاری در قلب شهر زیارتی مشهد، با ساعات کاری همه روزه حتی تعطیلات از ساعت 9 صبح الی 11 شب، تنها مجتمع خورشید مشهد است. با خرید از این مجموعه، بدون شک رضایت کامل از یک خرید بدون نقص را خواهید داشت.

فروشگاه های پاساژ خورشید

پاساژ خورشید مشهد با 49 واحد تجاری یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود. در این پاساژ انواع پوشاک برند، بهترین مارک لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات خیره کننده، خوشبوترین عطر و ادکلن ها و... با مناسب‌ترین قیمت در هر یک از فروشگاه‌ها وجود دارد. البته نکته مهم پاساژ خورشید این است که اکثر فروشگاه‌های آن مزون و مانتو فروشی‌های بزرگ و با تنوع بالا هستند.

فروشگاه های پاساژ خورشید

مزون های مرکز خرید خورشید مشهد

مزون‌های متعدد با تنوع بالا در پاساژ خورشید مشهد کم نیستند. انواع مزون‌ها با جدیدترین مد روز لباس مجلسی و شب زینت بخش شما در مراسمات باشکوه مانند، عروسی، تولد، نامزدی و... هستند. تمامی لباس مجلسی‌های موجود در این پاساژ به دست توانمندترین و خلاق‌ترین خیاطان مزون دوز تهران و مشهد طراحی و دوخته شده‌اند. علاوه‌بر کیفیت عالی و چشم‌گیری لباس‌ها، قیمت مناسب آن‌ها نیز به شدت جذب کننده هستند.

بهترین زمان سفر به مشهد - اگر قصد سفر به مشهد رو داری در این فصل ها به اون سفر نکن

مانتو فروشی مجتمع خورشید مشهد

از آنجایی که همه خانم‌های ایرانی عاشق خرید مانتو هستند، خرید از مانتو فروشی‌های متعدد پاساژ خورشید می‌تواند برای آن‌ها بسیار جذاب باشد. بیشتر واحدهای تجاری پاساژ خورشید به فروشگاه‌های مانتو تعلق دارد. هر فروشگاه با تنوع در رنگ و مدل مانتو مشتری مخصوص به خود را دارد. مانتوهای موجود در فروشگاه‌های مجتمع خورشید نیز همانند لباس مجلسی مزونی، به دست هنرمندترین خیاط و طراح، طراحی و دوخته شده است. بدون شک با خرید تنها یک مانتو از این مجموعه ترغیب خواهید شد همیشه خرید مانتو خود را در مجتمع خورشید مشهد انجام دهید.

امکانات مرکز خرید خورشید

زمین این مجموعه به بزرگی 10500 است. که با این مساحت زیاد توانسته بیشترین خدمات رفاهی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. برخی از خدمات و امکانات رفاهی مجتمع خورشید به این شرح است:

  • دو آسانسور مجزا برای مسافران و حمل بار
  • پله برقی و پایی (پله خطر)
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • پارکینگ دو طبقه
  • کافی‌شاپ برای رفع خستگی
  • شهربازی برای بازی کودکان

جاهای تفریحی مشهد - آشنایی با تفریحات مهیج و منحصر به فرد مشهد

کافی شاپ های مرکز خرید خورشید

بعد از یک خرید دلچسب و گشت و گذار عالی، بدون شک نیاز به استراحتی یک ساعته خواهید داشت. بهترین پیشنهاد رفتن به کافی‌شاپ مجموعه خورشید است. این کافی‌شاپ با خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های گرم و سرد، و انواع کیک و دسر و بستنی پذیرای مراجعه کنندگان است.

مشهد - همه چیز درباره بزرگترین شهر زیارتی ایران

شهربازی پاساژ خورشید

بزرگ‌ترین شهربازی در بین همه مجموعه‌های تجاری مشهد، متعلق به پاساژ خورشید است. یک فضای کودکانه و شاد و البته با اطمینان و امنیت کامل دارد. برای خرید می‌توانید فرزندان خود را برای بازی و شادی با اطمینان خاطر کامل در شهربازی پاساژ بگذارید. پرسنل و نگهبان خوش برخورد، تماماً مراقب فرزندان دلبند شما هستند. در صورت بروز هرگونه اتفاقی سریعاً با شماره تماسی که در اختیار آن‌ها قرار داده‌اید تماس می‌گیرند. همچنین وسایل بازی زیاد و متنوع شهربازی مجتمع خورشید، یک روز شاد و پرهیجان را برای کودک شما رقم میزند.

پارکینگ مرکز خرید خورشید مشهد

از آنجایی که متجمع خورشید در یک خیابان پرترافیک و شلوغ واقع شده، طبیعیست که جای پارک به راحتی در آن خیابان پیدا نشود. مهندس معمار ساختمان با ساخت دو طبقه منفی 2 و 3 پارکینگ مجموعه معضل پیدا کردن جای پارک را برای بازدیدکنندگان مجموعه حل کرده است.

پارکینگ پاساژ خورشید مشهد

جاهای دیدنی اطراف مجتمع خورشید مشهد

در کل مشهد شهری با اماکن گردشگری زیادی است. در نزدیکی مجتمع خورشید و محله احمدآباد هم دو مکان گردشگری و جذاب قرار دارد؛ یکی هتل بین‌المللی هما 1 مشهد و دیگری باغ ملک آباد است.

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

هتل بین‌المللی هما 1 مشهد

بزرگترین هتل 5 ستاره مشهد در تقاطع کلاهدوز با بلوار احمدآباد، در نزدیکی پاساژ خورشید مشهد واقع شده. هتل هما مشهد پذیرای مهمانان خارجی و ایرانی مختلفی است. علاوه‌بر این، فضایی زیبا و چشم نواز دارد. هتل هما با ارائه بهترین خدمات از زمان تاسیس تا به حال توانسته 5 ستاره را با افتخار کسب کند.

فاصله تا مجتمع خورشید: 3 دقیقه

باغ ملک آباد مشهد

باغ ملک آباد مشهد که متعلق به حاج تقی ملک التجار بوده که بعد از به تصرف در آمدن روستای ملک آباد، این باغ به آستان حرم مطهر امام رضا (ع) پیوست. در زمان پهلوی یک کاخ بزرگ در قسمت جنوبی کاخ ساخته شد. این باغ دارای درختان مختلف میوه و آب و هوای بکر و دلپذیری است. فاصله چندانی با مرکز خرید خورشید ندارد.

باغ ملک آباد مشهد

آدرس باغ: میدان آزادی، محله احمدآباد، بلوار ملک آباد

پارک آبی مشهد - معرفی تمام پارک های آبی مشهد همراه با آدرس

کلام آخر

اگر به مشهد سفر کردید بعد از زیارت و گشت و گذار در شهر، حتما برای خریدی دلچسب و متفاوت به پاساژ خورشید مشهد سر بزنید. نگران جای پارک، خستگی و شیطنت‌های کودکتان نباشید؛ زیرا با وجود پارکینگ طبقاتی مشکل جای پارک، با وجود کافی‌شاپ بزرگ در مجموعه مشکل خستگی و با وجود شهربازی بزرگ؛ مشکل شیطنت کودکتان کاملا توسط تیم سازنده مجتمع حل شده است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.4 از 5 | از 102 کاربر