بهترین مراکز خرید ارمنستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/28
بازدید: 1506
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مراکز خرید ارمنستان بهترین مکان برای گردش و تفریح شبانه در زمان سفر به این کشور است، مراکز خرید و بازارهای پر جنب و جوش این کشور محل فروش اجناس مختلف دست ساز و عتقیه هم است و شما با قیمتی ارزان می‌توانید از مراکز خرید سوغاتی بخرید. ارمنستان یکی از زیباترین کشورها در قاره آسیا است. سالانه تعداد بسیاری از گردشگران برای بازدید از مناطق تفریحی، طبیعی و تاریخی ارمنستان به این کشور سفر میکنند. علاوه بر این که این کشور مناطق طبیعی و تاریخی بسیاری دارد، مراکز خرید بسیاری نیز در این کشور مخصوصا در شهر ایروان وجود دارند. بنابراین پیشنهاد میشود اگر به خرید اجناس و پوشاک برند و همچنین اقلامی مقرون به‌صرفه علاقه دارید؛ حتما در سفر خود به کشور ارمنستان از مراکز خرید آن دیدن فرمایید.

مراکز خرید ارمنستان

بهترین زمان برای خرید کردن در ارمنستان

برای سفر به هر شهر یا کشوری لازم است در خصوص فصول آن کشور اطلاعات کافی کسب کرده و سپس اقدام به سفر کنید. به‌طورکلی کشور ارمنستان دارای 4 فصل بوده و در هر فصلی، مسافران و گردشگران بسیاری به این کشور سفر کرده و از فستیوال‌های مختلفی که در آن برگزار می‌شوند نهایت لذت را میبرند. یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به کشور ارمنستان، فصل بهار بوده و در صورتی که در این فصل به این کشور سفر کنید، از زیبایی‌های فراوان این کشور شگفت زده خواهید شد. به علاوه، در فصل بهار فستیوال‌های بی‌نظیری در این کشور برگزار می‌شود که مسافران و گردشگران می‌توانند با شرکت در این فستیوال‌ها ساعات خوشی را برای خود و خانوادشان رقم زنند. بنابراین پیشنهاد می‌شود سفر به ارمنستان در فصل بهار را هرگز از دست ندهید.

خرید کردن در ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن؛ فروشگاهی چند منظوره

یکی دیگر از مراکز خرید در کشور ارمنستان، مرکز خرید دالما گاردن است که برخی افراد، از این مرکز تحت فروشگاهی چند منظوره یاد می کند. از جمله اجناس و اقلامی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند میتوان به کیف، کفش، عطر و ادکلن، طلا، ابزار آلات، لوازم جانبی و اجناس برند و غیر برند اشاره کرد. به‌علاوه، این مرکز خرید دارای امکاناتی از جمله انواع کافهها و رستورانها، سالنهای سینمای مدرن، فودکورت‌ها، زمین بازی برای کودکان، پارکینگ رایگان و سالن بولینگ است. کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید انواع غذاها را باب میل سلیقه‌های مختلف سرو می‌کنند. از جمله مزایای این مرکز خرید این است که میتوان اقلام و اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به‌صرفه خریداری نمایید.

هزینه سفر به ارمنستان - هزینه های سفر به کشور زیبای ارمنستان چقدر است؟

مرکز خرید دالما

مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری ایروان

یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید در کشور ارمنستان، مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری است که در یکی از بهترین خیابانهای شهر ایروان، خیابان شمالی دوم، قرار دارد. از جمله جذابیت‌ها و زیبایی‌های این خیابان میتوان به سایبان‌های آبی رنگ و پله‌های برقی زیبا اشاره کرد. فروشگاه تشیر استریت شاپینگ گالری دارای 6 ورودی است. از جمله اقلامی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند میتوان به انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، انواع لوازم خانه و آشپزخانه اشاره کرد. به‌علاوه در این فروشگاه انواع پوشاک برند نیز به فروش میرسد. از جمله امکانات این مرکز خرید میتوان به کافه‌ها و رستوران‌های آن اشاره کرد که خریداران و گردشگران پس از انجام خرید می‌توانند برای استراحت و صرف وعده‌های غذایی به این رستوران‌ها سری بزنند.

مرکز خرید ارمنستان

خیابان نورثرن اونیو ایروان ارمنستان

خیابان نورثرن اونیو یکی از مناطق مدرن در شهر ایروان در کشور ارمنستان است که با سنگفرش پوشیده شده و در اطراف آن ساختمان‌های بسیار بلند و زیبایی قرار دارد. در اطراف این خیابان، مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارند. همچنین این خیابان دارای امکاناتی همچون هتل‌های بزرگ، انواع کافه‌ها و رستوران‌ها و بارهای شبانه است. از جمله زیبایی‌ها و جذابیت‌های این خیابان می‌توان به شب‌های پر شور آن که با موسیقی زنده همراه است اشاره کرد.

گرجستان بهتر است یا ارمنستان - کدام کشور برای سفر بهتر است؟

مرکز خرید ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال

یکی از زیباترین مراکز خرید در کشور ارمنستان، مرکز خرید ایروان مال است. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۴ با حضور رئیس جمهور افتتاح گردید که ۱۲۰ واحد تجاری دارد.  این مرکز خرید علاوه‌بر اینکه یکی از بهترین مراکز خرید در کشور ارمنستان است، دارای معماری بسیار زیبا و خارق‌العاده ای نیز هست که بسیاری از افراد را مجذوب خود میکند. اگر شما از ان دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به خرید پوشاک برند دارید، لازم است در سفر خود به کشور ارمنستان حتما سری به این مرکز خرید بزنید. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید به فروش میرسند میتوان به زارا، نیویورکر، پول اند بیر و ... اشاره کرد. البته در مرکز خرید ایروان مال علاوهبر پوشاک، اقلامی همچون عطر و ادکلن، کیف و کفش‌های زیبا، لوازم آرایشی و... به فروش میرسند. این مرکز خرید دارای امکاناتی همچون شهربازی، سالن‌های تئاتر و کنسرت، هایپر مارکت، انواع کافه‌ها و رستوران‌ها و... است. ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب خواهد بود.

غذاهای سنتی ارمنستان - معرفی انواع غذاهای سنتی ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال

بازار گوم شوکای ایروان

اگر شما از ان دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به خرید از بازارهای محلی دارند، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور ارمنستان بازدید از بازار گوم شوکای ایروان را از دست ندهید. در بازار گوم شوکا، میوه‌ها و خوراکی‌های متنوع و لذیذی به فروش میرسند. علاوه بر میوه‌ها، شیرینی‌ها و انواع خوراکی‌های لذیذ، صنایع دستی بسیار زیبایی نیز به فروش میرسند و همچنین ساعات کاری این بازار از 10 صبح تا 10 شب است.

بازار گوم شوکای

مرکز خرید اسکادای ارمنستان

یکی از بهترین شعب مراکز خرید اسکادای در خارج از آلمان، شعب‌های است که در کشور ارمنستان قرار دارد. این مرکز خرید فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیاری دارد که به فروش اقلام برند و با کیفیت میپردازند. به‌علاوه، فروشگاه اسکادای امکانات رفاهی همچون رستوران‌ها و کافه‌های با کیفیتی نیز دارد که در طبقه آخر این مرکز واقع شده‌اند. این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی نیز بوده و این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

راهنمای سفر به ارمنستان - سفری هیجان انگیز و کم هزینه به کشوری در همسایگی ایران!

مرکز خرید اسکادای ارمنستان

مرکز خرید مترونوم ارمنستان؛ مرکزی لوکس و برند

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در کشور ارمنستان مرکز خرید مترونوم است. از جمله جذابیت‌ها و مزایای این مرکز خرید می‌توان به نزدیک بودن آن به مترو اشاره کرد.  کاربران و گردشگران م‌یتوانند به راحتی با استفاده از مترو به مرکز خرید دسترسی داشته باشند. به‌همین علت، اغلب کسانی که به کشور ارمنستان سفر می‌کنند حداقل یک بار سری به این مرکز خرید زیبا میزنند. به‌علاوه، گردشگران و خریداران می‌توانند با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی اقدام به خرید اجناس و پوشاک برند از جمله آدیداس، نایک، ریبوک، پوما و غیره کنند. علاوه‌بر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، در مرکز خرید نترونوم امکانات رفاهی دیگری همچون سالن‌های سینما، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها و هایپر مارکت‌ها اشاره کرد.  در خصوص ساعت کاری این مرکز خرید لازم به ذکر است که مرکز خرید مترونوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارد.

جاهای دیدنی ارمنستان - مکان هایی که جزو قدیمی ترین آثار تاریخی دنیا هستند.✅

مرکز خرید مترونوم

بازار ورنیساج ارمنستان؛ تجربه حال و هوای سنتی

بازار ورنیساژ یکی از بهترین  و زیباترین بازارها در کشور ارمنستان است. فروشندگان این بازار به فروش سوغاتی‌های این کشور می‌پردازند. بنابراین اغلب کسانی که به کشور ارمنستان سفر می‌کنند حداقل یک بار به این بازار رفته و از آن خرید کرده‌اند. در خصوص روزهای برگزاری و برپایی این بازار لازم است ذکر کنیم که بازار ورسیناژ در روزهای آخر هفته یعنی شنبه و یکشنبه در نزدیکی میدان جمهوری برپا می‌شود. از جمله اجناسی که در این بازار به فروش میرسند میتوان به عتیقه، پوشاک، انواع گلیم‌ها، عروسک، وسایل دکوراسیون منزل، مجسمه‌های کوچک و بزرگ، کتاب‌های قدیمی، انواع صنایع دستی، نقاشی‌های زیبا، آثار چوبی، انواع فرش‌های زیبا و ... اشاره کرد. این بازار از ان دسته بازارهایی است که قبل از ظهر بسیار خلوت بوده اما بعدازظهر بسیار شلوغ و پر ازدحام می‌شود. بنابراین اگر علاقه زیادی به مکان‌های شلوغ دارید، لازم است ساعاتی را برای خرید از این بازار انتخاب کنید که از ظهر گذشته باشد. بخش‌هایی از این بازار که به فروش تابلو می‌پردازند به علت رنگ‌های زیبا و متنوع بسیار زیبا و چشم‌نواز است. همچنین در بخش‌هایی از این بازار حیوانات خانگی به فروش می‌رسد. در این بازار انواع اجناس دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و در خصوص ساعات کاری این بازار لازم است ذکر کنیم که از ساعت هفت صبح تا شش عصر فعالیت دارد.

همه چیز درباره ایروان - برای آشنایی با پایتخت ارمنستان کلیک کنید.

بازار ورسیناژ ارمنستان

ریو مال ارمنستان؛ از لوکس‌ترین مراکز ارمنستان

یکی دیگر از مراکز خریدی که در شهر ایروان وجود دارد و به فروش اقلام و پوشاک برند می‌پردازد، مرکز خرید ریو مال است.  وسعت این مرکز خرید کم بوده و دارای دو طبقه است و به‌طورکلی تعداد محدودی از مغازه‌ها در آن فعالیت دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به خرید اقلام و اجناس برند دارید لازم است در سفر خود به کشور ارمنستان به مرکز خرید ریومال سری بزنید. از جمله امکانات موجود در این مرکز خرید میتوان به انواع فودکورت و رستوران ها، سالن سینما و سوپر مارکت اشاره کرد. با رفتن به فودکورت این مرکز خرید می‌توانید چشم‌انداز زیبایی را مشاهده کنید. در خصوص ساعات کاری این مرکز خرید لازم به ذکر است که ریومال از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

سوغات ارمنستان - معرفی سوغات کشور ارمنستان

ریو مال ارمنستان

سخن پایانی

هر سال تعداد بسیاری از افراد و گردشگران برای تفریح و گذراندن تعطیلات خود به کشور ارمنستان سفر می‌کنند. در این کشور امکانات تفریحی بسیاری برای مسافران و گردشگران وجود دارد. به‌علاوه، کشور ارمنستان و شهرهای آن دارای مناطق تاریخی و طبیعی بسیاری است که مسافران در سفر خود به این کشور می‌توانند از این مکان‌ها دیدن فرمایند. همچنین کشور ارمنستان برای افرادی که علاقه بسیاری به خرید اجناس برند و اورجینال با قیمت مناسب دارند، بسیار اهمیت دارد. در شهرهای مختلف این کشور همچون شهر ایروان مراکز و بازارهای بسیاری برای خرید کردن مسافران و گردشگران ایجاد شده‌است.

نظرات کاربران

  1. پریا پریا 1402/05/24
    3 نفر پسندیدند
    مترونوم و ایروان مال خیلی خوبه، من از ارمنستان کلی کیف و کفش برند با قیمت خوب گرفتم
  2. پریا لحظه آخر 1402/05/24
    3 نفر پسندیدند
    مرسی از اینکه نظرتون رو با دوستان ما در لحظه آخر درمیون گذاشتید

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر