مراکز خرید کوش آداسی

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 1089
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر شما از دسته افرادی هستید که برای خرید به ترکیه سفر می‌کنند لازم است به جزیره کوش آداسی بروید. تعدادی فروشگاه و مرکز خرید در آن وجود دارد که افراد می‌توانند برای خرید اقلام مورد نیاز خود و همچنین سوغاتی، سری به این جزیره زیبا بزنند. این مراکز خرید و فروشگاه‌ها علاوه بر این که به فروش انواع پوشاک برند و با کیفیت می‌پردازند؛ هر یک دارای تفریحات و امکانات رفاهی و تفریحی منحصربه‌فردی نیز هستند. خریداران می‌توانند پس از انجام خرید خود از مراکز خرید کوش آداسی از این امکانات رفاهی نهایت لذت را ببرند.

مراکز خرید کوش آداسی

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

بازار بزرگ کوش آداسی

بازار کوش آداسی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار‌ها در کشور ترکیه است. این بازار پس از بازار استانبول بزرگ‌ترین بازار کشور ترکیه به حساب می‌آید. بازار کوش آداسی دارای بیش از ۵ هزار فروشگاه بوده که خریداران و مسافران می‌توانند انواع اقلام و ابزار مورد نیاز خود را در این بازار بیایند و خریداری کنند. از جمله این وسایل و اقلام که در بازار کوش آداسی یافت می‌شوند می‌توان به انواع پوشاک، کیف، کفش، پارچه، محصولات چرمی، جواهرات، ساعت طلا، ساعت نقره، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع وسایل تزئینی، انواع تابلو‌ها، کوزه‌های قدیمی، سفال‌ها، مواد غذایی، انواع ادویه جات، انواع سبزیجات، آجیل‌ها و خشکبار اشاره کرد. 
به علاوه در بازار بزرگ کوش آداسی بخش‌هایی وجود دارد که مسافران می‌توانند به خرید سوغاتی از آن‌ها بپردازند. بازار کوش آداسی دو بخش داشته که نام بخش اول آن گرند بازار یا بازار بزرگ است. ویژگی جالب توجه این بخش از بازار این است که فروشندگان این قسمت اهمیت و ارزش بسیار بالایی برای مشتری‌ها و مسافران قائل هستند. از این رو از آن‌ها با چای یا قهوه ترک پذیرایی می‌کنند که این نکته توجه بسیاری از گردشگران را به این بازار جلب نموده است. 
با گشت و گذار در بازار کوش آداسی مسافران و گردشگران می‌توانند با فرهنگ و آداب و رسوم‌های افراد بومی این منطقه آشنا شوند. در نهایت از معاشرت با آن‌ها لذت را ببرند. به علاوه در خصوص بازار کوش آداسی لازم به ذکر است که در اغلب روز‌های فصل تابستان یک کشتی کروز در نزدیکی بازار توقف می‌کند. جالب است بدانید که در این روز‌ها تعداد گردشگران این بازار افزایش می‌یابند. همچنین در این روز‌ها قیمت اجناس این بازار نیز افزایش خواهد یافت.

معرفی کوش آداسی - کوش آداسی زیباترین شهر ترکیه

مرکز خرید اسکالا نوا

اسکالا نوا یکی از جدیدترین مراکز خرید ساخته شده در کوش آداسی است. این مرکز خرید دقیقا بر سر راه ورود به شهر کوش آداسی و در نزدیکی یکی از اسکله‌های قدیمی قرار دارد‌. به همین سبب روزانه تعداد زیادی گردشگر از کنار این مرکز خرید رد می‌شوند. اسکالا نوا دارای مساحتی در حدود ۹ هزار متر مربع و ۴۳ فروشگاه است. در این فروشگاه‌ها اجناس با کیفیت و برند به فروش می‌رسند. بنابراین این فروشگاه برای مسافران و گردشگرانی که علاقه‌مند به خریداری اجناس برند هستند بسیار مناسب خواهد بود. 
از جمله اجناسی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد می‌توان به انواع پوشاک، انواع پارچه‌ها، عطر و ادکلن، انواع شال‌های بافتنی و کالا‌های چرمی مانند کیف و کفش اشاره کرد. همچنین اسکالا نوا دارای امکانات ویژه‌ای همچون زمین بازی برای کودکان و مکانی برای نگهداری آن‌ها است. 
به علاوه در فضای باز مرکز خرید اسکالا نوا کافه‌های زیبا و متنوعی وجود دارند که در فصل تابستان باز می‌شوند. این کافه‌ها دارای منظره بسیار زیبای دریا بوده و گردشگران می‌توانند برای رفع خستگی به این کافه‌ها رفته و قهوه بنوشند. البته ناگفته نماند که قیمت اجناس در این فروشگاه کمی بیشتر از سایر فروشگاه‌های کوش آداسی است.

مرکز خرید اسکالا نوا

مرکز خرید آکدو غان

پاساژ آکدوغان یک پاساژ سه طبقه در شهر کوش آداسی بوده که مساحت کمی را به خود اختصاص داده است. در اغلب فروشگاه‌ها و مغازه‌های پاساژ آکدوغان پوشاک به فروش می‌رسد. نکته قابل توجه در خصوص پاساژ آکدوغان قیمت به‌صرفه و پایین اجناسی موجود در آن محسوب می‌شود. به طوری که این مرکز خرید جزو ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین فروشگاه‌های شهر کوش آداسی به حساب می‌آید. بنابراین لازم است افرادی که علاقه بسیاری به خرید ارزان و به‌صرفه هستند؛ در سفر خود به کوش آداسی حتما سری به این پاساژ بزنند. 
پاساژ آکدوغان دارای امکانات ویژه‌ای همانند یک سالن سینما، سرویس بهداشتی و زمین بازی برای کودکان است. همچنین رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوعی در این پاساژ قرار دارند که مسافران و گردشگران می‌توانند برای میل کردن غذا، نوشیدن قهوه و استراحت به این کافه‌ها بروند. در پاساژ آکدوغان تعداد کمی نمایندگی‌های رسمی وجود دارد. 
لازم است ذکر کنیم که فروشگاه‌های این پاساژ تنها برند‌های اصلی و اورجینال را به فروش می‌رسانند. بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند با خیال آسوده در فروشگاه‌های این پاساژ خرید کنند. پیشنهاد می‌شود اگر به کوش آداسی سفر کردید برای تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت به پاساژ آکدوغان سری بزنید.

هزینه سفر به کوش آداسی - هزینه سفر به شهر زیبای کوش آداسی چقدر می‌شود؟

مرکز چرم کوش آداسی

مرکز چرم کوش آداسی یکی دیگر از مراکز خرید در این شهر است که به فروش پوشاک چرمی می‌پردازد. چرم یکی از سوغاتی‌های کشور ترکیه محسوب می‌شود. افراد زیادی وجود دارند که علاقه بسیار زیادی به پوشاک چرمی دارند و مرکز چرم کوش آداسی مناسب این افراد خواهد بود. همچنین پیشنهاد می‌شود افرادی که قصد خرید سوغاتی‌های چرمی برای عزیزان خود دارند حتما در سفر خود به کوش آداسی سری به این مرکز خرید بزنند. 
مرکز خرید چرم کوش آداسی دارای انواع پوشاک چرمی مانند دامن چرم، کاپشن چرم، شلوار، بلوز و دیگر پوشاک و کالا‌های چرمی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است. در خصوص روز‌های کاری این مرکز خرید لازم است ذکر کنیم که این مرکز همه روزه حتی روز‌های تعطیل برای ارائه فروش به خریداران از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب باز است. قیمت اجناس در این مرکز خرید کمی بالا بوده و پیشنهاد می‌شود در فصول حراجی اقدام به خرید از این مرکز کنید.

مرکز چرم کوش آداسی

فروشگاه هاجیوات

هاجیوات، فروشگاهی در شهر کوش آداسی بوده که در ساختمان زیبا و لوکس واقع شده است. در این ساختمان مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعددی وجود دارند. این فروشگاه جزو بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های کوش آداسی بوده که در سال ۱۹۶۸ افتتاح شده است. هاجیوات، فروشگاهی که به فروش صنایع دستی، سفال‌های سبز و آبی، تابلو‌های نقاشی و انواع کاشی‌های زیبا می‌پردازد‌. همچنین بخشی در این فروشگاه وجود دارد که در آن آثار دست ساز هنرمندان محلی به فروش می‌رسد. 
اگر شما علاقه‌مند به خرید زیورآلات هستید، بخشی در این فروشگاه وجود دارد که به فروش زیورآلات زیبا و متنوع می‌پردازد. قیمت اجناس در این فروشگاه بسیار متنوع بوده اما به طور معمول قیمت اجناس به علت دست ساز بودن آن‌ها بالا است. برخی افراد از فروشگاه هاجیوات تحت عنوان یک مکان دیدنی یاد می‌کنند‌. 
صنایع دستی و تابلو‌های رنگارنگی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند جلوه بسیار زیبایی را به این فروشگاه می‌بخشند. بنابراین مسافران و گردشگران حتی اگر قصد خرید‌ هم نداشتند می‌توانند سری به این فروشگاه بزنند و از دیدن زیبایی‌های آن نهایت لذت را ببرند‌. در خصوص روز‌های کاری این فروشگاه لازم است ذکر کنیم که در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی - چه فصلی به کوش آداسی برویم؟

مرکز خرید AVM

مرکز خرید ای وی ام یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین مراکز خرید در شهر کوش آداسی است‌. این مرکز خرید دارای مساحتی در حدود ۲۴۷۰۰ متر مربع بوده و فاصله کمی با مرکز شهر دارد. بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنند و به خرید از آن بپردازند. در مرکز خرید ای وی ام انواع پوشاک از جمله پوشاک برند، اورجینال و گران قیمتی مانند آدیداس، نایک، مانگو، پیر گاردین و همچنین انواع پوشاک ارزان قیمت به فروش می‌رسد. بنابراین گردشگران و مسافران می‌توانند با هر میزان استطاعت مالی به این فروشگاه رفته و به خرید اجناس بپردازند.
بخش وسیع و اعظمی از این فروشگاه به فروش پوشاک زنانه، زیورآلات و لوازم آرایشی اختصاص دارد. به علاوه در این مرکز خرید مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری به فروش لباس کودکان و نوجوانان و همچنین اسباب بازی می‌پردازند. همچنین فروشگاه ای وی ام دارای امکانات ویژه‌ای مانند رستوران، کافی شاپ، فست فود، دستگاه خودپرداز، سالن اسپا، سرویس بهداشتی، آرایشگاه، چند سالن سینما، چند سالن آمفی تئاتر روباز، سالن بازی برای کودکان و همچنین پارکینگ برای استفاده خریداران است. 
لازم به ذکر است که مرکز خرید ای وی ام در نزدیکی ساحل مشهور و زیبا انگ بیچ و همچنین پارک آبی آتلانتیس آکوا قرار دارد. گردشگران می‌توانند پس از بازدید از این مکان‌ها با استفاده از تاکسی یا کرایه ماشین خود را به این مرکز خرید برسانند. همچنین این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند.

مرکز خرید AVM

مرکز خرید کیپا

مرکز خرید کیپا یکی از مراکز خرید معروف کوش آداسی که در شهر‌های آنتالیا و استانبول نیز شعبه دارد. در این مرکز خرید انواع برند‌های مطرح دنیا وجود داشته و پیشنهاد می‌شود افرادی که علاقه‌مند به خرید پوشاک برند هستند؛ حتما به این مرکز خرید سر بزنند. 
از جمله امکانات رفاهی این مرکز خرید می‌توان به دو سالن سینما اشاره کرد که به اکران جدید‌ترین فیلم‌های اروپا و آمریکا می‌پردازد. به علاوه در برخی مواقع این سینما فیلم‌های ۷ بعدی نیز نشان می‌دهد. همچنین این مرکز خرید امکانات رفاهی همچون چند کافه و رستوران، پارکینگ، زمین بازی برای کودکان، سالن زیبایی، هایپر مارکت و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه

فروشگاه نوادا اوت لت سوکت مناسب افرادی است که علاقه دارند لباس‌های برند و شیک اروپایی را با قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایند. در این فروشگاه‌ها به علت اینکه لباس‌هایی که یک سال در انبار مانده‌اند به فروش می‌رسند؛ قیمت آن‌ها بسیار کم‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. فروشگاه نوادا بسیار بزرگ بوده و در آن اقلامی همچون انواع پوشاک، پارچه‌های متنوع، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون و مبلمان به فروش می‌رسند. 
برند‌هایی که در این فروشگاه محصولات خود را به فروش می‌رسانند؛ برند ال سی وای کیکی، نایک، ماوی، فیلا، بنتون، کالینز، آدیداس و... هستند. مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه دارای امکانات ویژه و متنوعی است که از جمله این امکانات می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌های بزرگ، شعب مک دونالد و استارباکس، پارکینگ، اتاق سیگار، زمین بازی برای کودکان و سالن‌های سینما اشاره کرد. 
از نکات جالب توجه در خصوص مجتمع نوادا اوت لت این است که این مرکز در تاریخ‌های مشخصی دوره‌های خاصی در خصوص خلبانی، پزشکی و آتش نشانی برای کودکانی که به این حرفه‌ها علاقه دارند برگزار می‌کند‌. البته این مرکز خرید ۴۰ کیلومتر با شهر کوش آداسی فاصله دارد بنابراین رفتن به آن مناسب افرادی است که قصد سفر به بدروم را دارند. به علاوه ساعت فعالیت این مرکز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

جاهای دیدنی کوش آداسی - بهترین جاهای تاریخی و تفریحی جزیره پرنده

مرکز خرید کوش آداسی 

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر کوشی آداسی مرکزی با همین نام است. مرکز خرید کوشی آداسی مساحت کمی داشته و تقریبا آن را به سبک مدرن ساخته و دیزاین کرده‌اند. در این مرکز خرید اقلام مختلفی از جمله پوشاک زنانه و مردانه، بدلیجات، کیف و کفش یافت می‌شود. 
به‌طور معمول لباس‌هایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند؛ تولید شده توسط تولید کننده‌های محلی هستند در نتیجه خریداران می‌توانند با قیمت مناسب‌تری آن‌ها را تهیه و خریداری نمایید. همچنین این مرکز خرید امکانات رفاهی متنوعی همچون رستوران، فروشگاه‌های متنوع و مختلف و مجموعه بولینگ دارد. زمان کاری این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

فروشگاه توبا کورویمیش

فروشگاه توبا کورویمیش همان طور که از نام آن مشخص است فروشگاهی است که به فروش مواد غذایی می‌پرداز‌د‌. این فروشگاه مساحت بسیار بزرگی دارد. در این فروشگاه انواع میوه‌های خشک، شیرینی‌های تر و خشک، انواع آجیل و خشکبار، شکلات‌ها، راحت الحقوم و انواع آبنبات‌ها به فروش می‌رسند‌. همچنین اگر جزو دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به دسر‌ها مخصوصا دسر‌های ترکی دارید؛ پیشنهاد می‌شود حتما به این مغازه سر بزنید زیرا در آن انواع دسر‌های ترکی نیز به فروش می‌رسد. 
خریداران و گردشگران می‌توانند شکلات‌ها، آبنبات‌ها و شیرینی‌های مورد علاقه خود را به صورت کیلویی از این مغازه خریداری نمایند. به علاوه این فروشگاه برای افرادی که قصد خرید سوغاتی‌های خوراکی برای عزیزان خود را دارند نیز مناسب است. این فروشگاه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به فعالیت و فروش مواد غذایی می‌پردازد.

فروشگاه توبا کورویمیش

نکات مهم خرید در کوش آداسی

اگر شما به شهر کوش آداسی سفر کرده‌اید و قصد انجام خرید در آن را دارید؛ لازم است به نکات مهمی توجه نمایید‌. از جمله نکات مهم در خصوص خرید از بازار‌ها و فروشگاه‌های کوش آداسی باید به آن توجه کنید این است که به‌طور معمول قیمت پوشاک و اقلامی که در این بازار‌ها به فروش می‌رسند بسیار کم‌تر از قیمتی از که فروشندگان به شما ‌می‌گویند. بنابراین پیشنهاد می‌شود زمان خرید از این بازار‌ها حتما از فروشندگان تخفیف بگیرید. زیرا با توجه به این موضوع فروشندگان می‌توانند اندکی تخفیف دهند. 
البته این موضوع در خصوص برخی از فروشگاه‌های برند و مدرن و برخی بوتیک‌ها در کوش آداسی این صادق نیست. به این دلیل که در این فروشگاه‌ها پوشاک و اقلام برند و اصل با قیمت اصلی آن‌ها به فروش می‌رسند، خریداران نمی‌توانند از فروشندگان تخفیف بگیرند‌. از جمله دیگر نکاتی که لازم است هنگام خرید از این شهر به آن‌ها توجه کنید این است که حتما پیش از خرید لباس‌ها، لباس‌ها را بپوشید زیرا در برخی مواقع سایز‌های درج شده بر روی لباس‌ها اشتباه هستند‌. 
همچنین لازم است دقت داشته باشید که کالا‌های اصل خریداری کنید و برای اجناس تقلبی پول نپردازید. اگر شما قصد خرید طلا را در این شهر دارید؛ حتما به فروشگاه‌ها و مغازه‌های معتبر بروید. به علاوه پیشنهاد می شود برای خرید فرش که یکی از گران بهاترین صنایع دستی ترکیه هست نیز به فروشگاه‌های معتبر بروید.


سخن پایانی
از جمله جزیره‌های کشور ترکیه می‌توان به جزیره کوش آداسی اشاره کرد که افراد زیادی برای استفاده از تفریحات این جزیره به آنجا سفر می‌کنند. البته علاوه بر مکان‌های تفریحی، تعدادی مراکز خرید و فروشگاه‌‌ نیز در این جزیره وجود دارد. افرادی که قصد دارند برای خود یا برای عزیزان خود سوغاتی بخرند می‌توانند به این فروشگاه‌ها و مراکز خرید سر بزنند‌. مراکز خرید کوش آداسی امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری نیز دارند که کودکان و بزرگسالان می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند‌.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر