مراکز خرید باتومی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/13
بازدید: 5412
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا شما هم علاقه‌مند هستید که عمر بیشتری پیدا کنید؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات نشان داده شده، خرید کردن سبب افزایش طول عمر خواهد شد. حالا تصور کنید که این خرید در کشوری دیگر و شهری خارق‌العاده باشد! قطعا لذت خرید دو چندان خواهد شد. شهر باتومی یکی از پر طرفدارترین شهر‌های کشور گرجستان است که جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد. یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این شهر، مراکز خرید آن محسوب می‌شود. مراکز خرید باتومی در ساختمان‌های بلند با معماری زیبا و خاص قرار گرفته‌اند. سفر به کشور گرجستان و شهر باتومی برای ایرانی‌ها خالی از لطف نیست. زیرا می‌توانند با هزینه‌ها‌ی به‌صرفه‌ اقلام و وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند. 

مراکز خرید باتومی

باتومی مال؛ گردش در بزرگ‌ترین مرکز خرید باتومی

چهار طبقه با بیش از 50 فروشگاه مختلف چقدر تنوع می‌تواند داشته باشد. باتومی مال بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر باتومی است که با تنوع بسیار خود می‌تواند لذت خریدی متفاوت را به شما هدیه دهد. در هر مکانی از یک چیز نمی‌توان غافل شد که آن هم اینترنت است. به همین سبب این مرکز خرید بزرگ Wi-Fi رایگان در اختیار عموم قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌شود افرادی که با تور باتومی به این شهر سفر می‌کنند حتما سری به آن بزنند.

زیباترین سواحل باتومی - آشنایی با معروف ترین و جذاب ترین سواحل شهر باتومی!

نحوه دسترسی به باتومی مال

مسافران می‌توانند به راحتی با استفاده از مترو در کم‌ترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن به مجتمع خرید باتومی مال دسترسی پیدا کنند. همچنین از آن‌جایی‌که این مرکز در کنار ساحل قرار گرفته است مسافران می‌توانند پس از خرید کردن به ساحل رفته و به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازند. 

 باتومی مال

خدمات رفاهی اطراف این باتومی مال

در اطراف این مجتمع مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی جهت رفاه افراد وجود دارند. برای مثال در اطراف باتومی مال رستوران‌ها و کافه‌هایی قرار گرفته‌اند که به مسافران این امکان را می‌دهند هنگام گرسنگی برای خود غذا تهیه نمایند. به‌ علاوه یکی از رستوران‌های واقع شده در اطراف این مرکز خرید، رستوران مک دونالد است که افراد  بسیاری را به خود علاقه‌مند می‌کند. در طبقه اول باتومی مال سوپر مارکت بزرگی بوده که مسافران می‌توانند مایحتاج خود را از آن تهیه کنند. 

سفری ارزان به کشوری اروپایی

مغازه‌های موجود در باتومی مال

در مرکز خرید باتومی مال انواع مغازه‌ها وجود دارند و تقریبا هر چیزی که به آن احتیاج داشته باشید در این مجتمع بزرگ یافت می‌شود. از جمله مغازه‌های موجود در این مجتمع می‌توان به مغازه‌های لباس فروشی، کیف فروشی، پوشاک ورزشی، عطر، اکسسوری و لباس کودک اشاره کرد. به‌علاوه برخی از مغازه‌ها در این مجتمع به فروش اجناس برند می‌پردازند که علاقه‌مندان به برند‌های مختلف می‌توانند از این مغازه‌ها دیدن نمایند‌. همچنین در خصوص قیمت اجناس باید ذکر کنیم یکی از مزایای باتومی مال این است که اقلام با انواع قیمت در آنجا یافت خواهند شد. 

امکانات باتومی مال

در این مجموعه مکان‌هایی برای صرف غذا همانند کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارند. همچنین در طبقه آخر این مجتمع ورزشگاه پیشرفته‌ای بوده که علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده نمایند. پدر و مادر‌ها می‌توانند به همراه کودک‌ خود به خانه کودک باتومی مال رفته و با او به تفریح و بازی بپردازند‌. همچنین برای کودکان تفریحات دیگری از جمله باغ وحش و زمین بازی نیز تعبیه شده است.

آدرس مراکز خرید باتومی

مترو سیتی؛ یکی از لوکس‌ترین‌ها

خریدی که تنوع نداشته باشد خرید محسوب نمی‌شود. البته تنوع خرید هم بدون بزرگی مرکز خرید ممکن نیست. خبر خوب این است که این موارد در مترو سیتی گرد هم آمدند. مترو سیتی یک مرکز تفریحی تجاری بوده و یکی از لوکس‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهر باتومی به حساب می‌آید. افرادی که علاقه‌مند به خرید از مراکز لوکس هستند می‌توانند از مترو سیتی دیدن نمایند.

مترو سیتی

امکانات رفاهی مترو سیتی 

مجتمع خرید مترو سیتی دارای انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و مراکز تفریحی است. همچنین از جمله امکانات رفاهی درون مجتمع می‌توان به سالن همایش و خانه کودک اشاره کرد. در آخرین طبقه از مترو سیتی باشگاه ورزشی قرار گرفته که مسافران می‌توانند در صورت علاقه از آن استفاده نمایند‌. از نکات جالب توجه در خصوص این مجموعه می‌توان هتل ۵ ستاره‌ای که در طبقه اول آن قرار دارد را نام برد. همچنین این مجموعه دارای پارکینگ بزرگی بوده که بازدید کنندگان می‌توانند خودرو شخصی خود را آنجا بگذارند.

تفریحات باتومی - تفریحاتی که در شهر باتومی میتوانید داشته باشید

مغازه‌‌های مترو سیتی

در مجتمع مترو سیتی فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلفی وجود دارد که خریداران می‌توانند تمامی اقلام مورد نیاز خود را در آن‌ها پیدا کنند. از جمله این مغازه‌ها می‌توان فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه خوراکی، فروشگاه پوشاک کودک، فروشگاه لباس بزرگسال و فروشگاه لوازم الکتریکی را نام برد‌. 

متروسیتی

امکانات تفریحی مترو سیتی

یکی از تفریحات و جذابیت‌های مجتمع مترو سیتی، تراس بزرگ و لوکس آن است. این تراس دارای چشم‌انداز بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای بوده که افراد می‌توانند به مشاهده دریای باتومی بپردازند و از زیبایی آن لذت ببرند‌‌.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

باتومی پلازا

تنها تنوع و بزرگی کافی نیست. قیمت نیز پارامتر مهمی برای خرید کردن است که در مراکز خرید باتومی می‌توان به راحتی آن را در نظر داشت. مجتمع باتومی پلازا یکی از مراکز اداری و تجاری در شهر باتومی است که به دلیل ارزان بودن و تنوع اجناس مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود افرادی که از طریق تور گرجستان به شهر باتومی سفر کرده‌اند، حتما به این مرکز خرید سر بزنند. یک ساختمان بزرگ و چند طبقه این مرکز را تشکیل می‌دهد. 

باتومی پلازا

خدمات رفاهی باتومی پلازا

مرکز خرید باتومی پلازا دارای خدمات رفاهی متنوعی است. در این مرکز خرید رستوران‌ها و کافی ‌‌شاپ‌های متنوعی وجود دارد. همچنین در این مجتمع فضا‌های بازی نیز برای کودکان قرار گرفته‌اند. به ‌علاوه افرادی که علاقه‌مند به شنا هستند می‌توانند به طبقه آخر این مجتمع رفته و از استخر بزرگ آن بهره‌مند شوند. از ویژگی‌های جالب این استخر می‌توان به سقف شیشه‌ای متحرک با طراحی بسیار زیبا اشاره نمود. به دلیل وجود این سقف شیشه‌ای، امکان استفاده از این استخر در تمام فصول سال وجود دارد.

راهنمای سفر به باتومی - آشنایی با همه آن چیزی که باید در مورد باتومی بدانید!

هوپا بازار

خرید بسیار مهمی که در هر مکانی اهمیت دارد، مواد غذایی تازه و متنوع است. هوپا بازار‌ از جمله بازار‌ها و فروشگاه‌هایی در شهر باتومی بوده که به قیمت‌های مناسب و مقرون به‌صرفه معروف است‌. خرید کردن از این بازار به افرادی که قصد خرید اجناس لوکس و گران‌قیمت را دارند پیشنهاد نمی‌شود. اما اگر خریداران قصد خرید سوغاتی یا خوراکی داشته باشند هوپا بازار پیشنهاد خوبی برای آن‌ها خواهد بود. 
در هوپا بازار مواد غذایی و اقلام دیگر همانند پوشاک کودک، پوشاک ورزشی، پوشاک بزرگسال و انواع اکسسوری با قیمت مناسب و ارزانی به فروش می‌رسند. اگر شما قصد دارید که با تور تفلیس به شهر باتومی سفر کنید، پیشنهاد می‌شود حتما به این بازار سری بزنید. 

هوپا بازار

فروشگاه آنوکی

اگر  از آن دسته افرادی باشید که در خرید خود به دنبال فروشگاه‌هایی با برندهای هستند حتما فروشگاه Anokhi گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. آنوکی از جمله طراحی‌های فردی به نام آنوکی آشیدزه بوده که در ایتالیا تحصیل کرده است. در فروشگاه‌ آنوکی، مغازه‌هایی برای فروش پوشاک با برند خاص و طراحی شده توسط دیزاینر‌های خاص وجود دارند. خریداران می‌توانند در این فروشگاه به اجناس خاص و منحصر‌به‌فردی دست یابند. 

بهترین رستوران های باتومی - بهترین رستوران ها در باتومی برای صرف شامی دل انگیز

به‌طور معمول بومیان باتومی بیشتر از گردشگران از این فروشگاه خرید می‌کنند‌. در خصوص قیمت اجناس این فروشگاه لازم به ذکر است از آنجایی‌که در این فروشگاه به‌طور عمده لباس‌های مارک و برند به فروش می‌رسند؛ قیمت آن‌ها از لباس‌های معمولی گران‌تر خواهد بود. 

فروشگاه آنوکی

فروشگاه آرت گالری

برخی از افراد لذت خرید را در آرامش هنگام خرید می‌دانند. فروشگاه آرت گالری جزو فروشگاه‌ها و مراکز خرید آرام بوده و به افرادی که علاقه‌ای به خرید از مراکز پر هیاهو و شلوغ را ندارند، پیشنهاد می‌شود. از جمله نکات جالب در خصوص این فروشگاه می‌توان گفت که همه‌ سوغاتی‌های شهر باتومی در این فروشگاه وجود داشته و به فروش می‌رسند. همچنین خوراکی‌های مختلفی در این فروشگاه وجود دارند. جو و حال و هوای این فروشگاه بسیار گرم و صمیمی است. 

فروشگاه آرت گالری باتومی

بازار آنتیک باتومی

آیا به اجناس تاریخی و کلاسیک علاقه دارید یا گفت‌وگو با دست‌فروشان و خرید از آن‌ها برای شما جذاب است؟ باید گفت که نوع دیگری از خرید کردن، تماشای تکاپوی دست‌فروشان را به همراه دارد. فروشگاه آنتیک باتومی همانند بازار دست‌فروشان در کشور ایران است. به‌طور معمول اجناسی که در این بازار به فروش می‌رسند انواع اجناس آنتیک و قدیمی هستند‌. از جمله این اقلام می‌توان به مجسمه‌ها، سکه‌های قدیمی، تندیس‌ها، ظرف‌های قدیمی، مدال‌های قدیمی و آثار هنری کشور گرجستان اشاره کرد. به‌طور کلی این بازار مناسب افرادی خواهد بود که علاقه بسیاری به عتیقه‌جات و وسایل تاریخی دارند. این فروشگاه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۹ به پذیرایی از بازدیدکنندگان می‌پردازد.

بازار آنتیک باتومی

بازار فرودگاه باتومی

لذت خرید در ساعات مختلف قطعا متفاوت است زیرا گاهی در آخر شب‌ها هوس خرید به سرمان می‌زند. بازار فرودگاه باتومی یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین بازار‌ها در شهر باتومی محسوب می‌شود. اگر شما به شهر باتومی سفر کرده باشید احتمالا بازار فرودگاه باتومی را دیده‌اید. به‌طور کلی می‌توان بیان کرد که قیمت اجناس در بازار فرودگاه باتومی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از سایر مکان‌ها است‌. 

بهترین کافه های باتومی - آشنایی با برترین کافه های شهر باتومی گرجستان

به دلیل معافیت مالیاتی اجناسی که در فرودگاه به فروش می‌رسند از سایر مراکز بسیار ارزان‌تر هستند. همچنین این فروشگاه به دلیل قرار گرفتن در فرودگاه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد. بنابراین در هر ساعت شبانه‌روز خریداران می‌توانند به خرید از این فروشگاه بپردازند.

بازار فرودگاه باتومی

مرکز خرید کاپارول سنتر باتومی

خرید برای خانم‌ها لذت دیگری را به همراه دارد و لوازم آرایشی یا کیف و کفش محبوب‌ترین لوازمی هستند که درمیان خریدهای بانوان جای دارند. در مراکز خرید باتومی می‌توان به راحتی این اجناس را پیدا کرد. یکی از زیبا‌ترین مراکز خرید شهر باتومی، مرکز خرید کاپارول سنتر نام دارد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار ساده است زیرا در مرکز شهر قرار دارد. خریداران و مسافران می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند‌. این فروشگاه‌ جزو فروشگاه‌های تجاری تفریحی محسوب می‌شود. افراد زیادی به خرید از این مرکز بسیار بزرگ و مدرن علاقه‌مند هستند.

همه چیز درباره باتومی - هر آن چیزی که باید در مورد باتومی گرجستان بدانید!

مرکز خرید کاپارول سنتر باتومی

فروشگاه‌ها و مغازه‌های کاپارول سنتر

در ‌کاپارول سنتر در حدود ۵۰ مغازه و فروشگاه مختلف وجود دارند. آن‌ها به فروش اجناسی از جمله کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک بزرگسال، پوشاک کودک، انواع خوراکی‌ها و سوغاتی و همچنین لوازم الکتریکی می‌پردازند‌. به‌ علاوه در کاپارول سنتر مغازه‌هایی نیز برای فروش لباس‌ها و پوشاک مارک و برند هستند. از جمله این مراکز می‌توان به ال سی وایکیکی، آرمانی، روبرتو کاوالی، پرادا، هوگو باس آ گ، گوچی و... اشاره کرد‌. 

امکانات رفاهی کاپارول سنتر

مرکز خرید کاپارول سنتر دارای امکانات رفاهی متعددی است. برای مثال در این مرکز پارکینگ ‌بزرگ، انواع رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌ها و فود کرت‌ها وجود دارند‌. همچنین برای راحتی خریداران و مسافران راهنماهای چند زبانه در این مرکز فعالیت می‌کنند. افراد سالمند و افرادی که کودک به همراه داشته می‌توانند کالسکه یا ویلچر اجاره نمایند. 

سوغات باتومی - معرفی 14 تا از معروف‌ترین سوغات باتومی گرجستان!

ساعات کاری کاپارول سنتر

در خصوص ساعات کاری این مرکز لازم به ذکر است که کاپارول سنتر هر روز هفته به غیر از روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است. همچنین این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر به کاربران خدمات ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

کشور گرجستان با در بر داشتن شهر باتومی گردشگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند‌. علاوه ‌بر مکان‌های دیدنی بسیاری که در این شهر وجود دارند، مراکز و مجتمع‌های خرید بسیاری نیز در این شهر واقع شده‌اند. بنابراین افرادی که علاقه‌مند به خرید هستند می‌توانند از این مراکز دیدن کرده و به خرید بپردازند. اگر با تور باتومی یا تور گرجستان عازم این شهر زیبا هستید، هرگز لذت و تجربه خرید از مراکز خرید باتومی را از دست ندهید. 
 

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 101 کاربر