اوت لت های آنکارا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 1944
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای خرید از برندهای معروف دنیا با قیمت مناسب، کدام شهر ترکیه را انتخاب کنیم؟ اگر قصد خریدی باکیفیت و مقرون به صرفه از برندهای شناخته شده دنیا را دارید، شهر آنکارای ترکیه با مراکز خرید فوق‌العاده‌‌اش انتخاب مناسبی است. برای اطلاع از برترین مراکز اوت لت آنکارا با ما در این مقاله همراه باشید، که نکات خوبی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اوت لت های آنکارا

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

اوت لت چیست؟

قبل از معرفی اوت لت های آنکارا، به تعریف مختصر از اوت لت می‌پردازیم. آیا تا به حال با جستجو در سایت‌های فروشگاهی، با کلمه‌ی «outlet» برخورد کرده‌اید؟ در این بخش می‌‌خواهیم شما را با مفهوم این لغت آشنا کنیم. اگر بخواهیم معنی ساده و عامیانه لغت اوت لت (outlet) را بیان کنیم می‌توانیم «حراجی» را بکار ببریم.
فروشگاه‌های اوت لت در دو نوع اوت لت استور (outlet store) و فکتوری استور (factory store) وجود دارند. تفاوت اوت لت استور با فکتوری استور  در این است که در اوت لت استورها، برندهای محبوب و متنوع را به فروش می‌رساند؛ اما فکتوری استورها فقط فروش یک برند خاص را برعهده دارند. اداره این فروشگاه‌های فکتوری استور که اغلب در کنار کارخانه‌های همان برند واقع هستند به‌وسیله صاحبان آن برند انجام می‌شوند. این فروشگاه‌ها در واقع فروشگاه حراجی آنلاین هستند، که کالاهای تولیدی خود و یا اجناس یک برند خاص را برای عموم عرضه کرده و به فروش می‌رسانند. در حال حاضر اوت لت استورها بخشی تفکیک‌ناپذیر از اقتصاد این کشور را تشکیل می‌دهد.
 

اوت لت چیست

 

اوت لت های آنکارا

ترکیه از مقاصد گردشگری به‌ویژه برای ما ایرانیان است. یکی از اهداف سفر، خرید کردن است؛ کما اینکه در گذشته اکثر مسافران با توجه به بودجه‌ای که همراه داشتند امکان خرید کردن از برندهای گران قیمت را نداشتند. با به وجود آمدن اوت لت استورها، دیگر مسافران نگران خرید کردن نیستند و می‌‌توانند خریدهای مقرون به‌صرفه و خوبی داشته باشند.
یکی از مزیت‌هایی که اوت لت استورها دارند این است که می‌توانید از اجناس برخی از برندهایی که در حال حاضر مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌ کمتر که وسوسه‌انگیز است خریداری کنید.
برخی از افراد به قصد گذران اوقات و سرگرمی از این فروشگاه‌ها دیدن می‌کنند، و برخی دیگر به‌ دلیل عدم توان مالی بالا، برای خرید تنها این مراکز فروشگاهی را انتخاب می‌کنند.
با قدم گذاشتن در فروشگاه‌های متنوع آنکارا، می‌توانید انواع محصولات و اجناس را از برند‌های معروف در پوشاک، خوراک، لوازم‌خانگی و غیره خریداری کنید. به همین خاطر وجود اوت لت استورها اثر زیادی بر اقتصاد این کشور داشته است.
 

اوت لت استورها

 

حال که با تعریف اوت لت آشنا شدید می‌‌‌خواهیم به ۵ مورد از بهترین اوت لت های شهر آنکارا اشاره داشته باشیم.

اوت لت Erzincanlılar Giyim

با ورود به مرکز خرید جذاب Erzincanlilar Giyim ، می‌توانید انواع اجناس مورد نیاز خود مانند پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایش، جواهر، وسایل تزئینی و کادویی ... را از هر برندی و با قیمت و کیفیت دلخواه خریداری کنید.  همانطور که می‌‌دانید در گذشته کالاها کیفیت خوبی داشتند؛ اما متاسفانه امروزه با تنوع و قیمت بالاتری که در کالاها شاهد هستیم، کیفیت سابق را نمی‌بینیم. مرکز خرید ارزی جانیلار گییم برای علاقه‌‌مندان به خرید از بازارهایی مانند یکشنبه بازار، مناسب است.
دسترسی آسان به این مرکز خرید، یکی از ویژگی‌های بسیار خوبِ آن است. جلوی در ورودی این مرکز خرید، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های زیادی توقف دارند و دیگر جای نگرانی رفت و آمد به شهر نیست. مرکز خرید Erzincanlilar Giyim دارای یک پارکینگ بزرگ است، پس اگر با ماشین شخصی خود سفر کرده‌اید، و قصد بازدید و خرید از این فروشگاه را دارید براحتی می‌‌توانید از پارکینگ این مرکز استفاده نمایید.

  • ساعت کار: 9 تا 19
  • آدرس: Hoşdere Cad., 06830 Ankara, Turkey


اوت لت Mudo

با سفر به آنکارا، علاوه بر جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید لحظات مهیجی را در مرکز خریدMudo   بگذرانید. اوت لت محبوبMudo ، دارای دو طبقه بزرگ همراه با پله برقی است. در این فروشگاه علاوه بر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می‌توانید کالاهایی مانند زیورآلات، عینک و ظروف را نیز بیابید و بهترین اجناس خود را از این مرکز خرید تهیه کنید و در نهایت از خریدتان لذت ببرید.
هرچند که در مرکز خرید مودو برخی از اجناس با قیمتی ارزان عرضه می‌شوند؛ اما اجناسی هم با کیفیت‌ بالاتر و قیمتی گران‌تر به فروش می‌رسند.

  • ساعت کار: 10 تا 20
  • وبسایت فروشگاه:  www.mudo.com.tr
  • آدرس: Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah. Degol Cad. 1/B, 06900 Ankara, Turkey

 

ErzincanlılarGiyim

 

مهیج ترین خرید در اوت لت YKM

مرکز خرید بزرگ YKM با فعالیت بیش از 60 ساله‌ی خود، دارای مغازه‌ها با برندهای مختلف در سطح ترکیه است. با ورود به این مرکز خرید، می‌توانید با خیال آسوده بهترین خرید خود را انجام دهید؛ چراکه اوت لت YKM، اجناس باکیفیتی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با توجه به اینکه در این مرکز خرید محصولاتی می‌بینید که در مراکز خرید دیگر وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

  • آدرس: Acity AVM، İstanbul Yolu 5. Km. No:244

اوت لت  Kotçu

یکی از اوت لت های کوچک در آنکارا، مرکز خرید Kotçu است. حتما برای خرید از این فروشگاه دیدن کنید؛ چراکه می‌‌توانید به راحتی خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت داشته باشید. اگر قصد خرید شلوار جین دارید پیشنهاد می‌کنیم از تنوع مدل‌های این فروشگاه دیدن کنید. جالب است که اگر در نظر دارید بهترین ست را تهیه کنید فروشندگان مرکز خرید کتچو با راهنمایی خوبشان به شما کمک می‌کنند که دست خالی آنجا را ترک نکنید.

  • آدرس: Kıbrıs Cad. No:16/B, 06900 Ankara, Turkey

 

YKM

 

اوپتیموم اوت لت (Optimum Outlet)

مرکز خرید اوپتیموم از معروف‌ترین اوت لت های شهر آنکارا با مطرح‌‌ترین برندهای جهانی محسوب می‌شود. که با ثبت بازدید بالا در سال گذشته می‌‌توان گفت که با کیفیت بالای محصولات این فروشگاه می‌‌توانید خریدی رضایت‌مند از انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف، کفش، زیورآلات و ... داشته باشید. اگر جزء گردشگران و مسافرانی هستید که قصد خرید بهترین اجناس دنیا با تنوع بالا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به این مرکز خرید بزرگ سر بزنید. در این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های جذاب و متنوع، تعداد زیادی رستوران، کافه و همچنین سینما و یک زمین اسکیت وجود دارد. در نظر داشته باشید که اواخر هفته، شلوغی این مرکز بیشتر است.

  • ساعت کار: 10 تا 22
  • وبسایت مرکز خرید:  optimumistanbul.com
  • آدرس: آنکارا، اتیمسگات، منطقه کادیکوی

 

اوت لت های استانبول - در این مقاله لحظه آخر، با بهترین اوت لت های استانبول آشنا می‌شوید.

 

اوت لت فروم آنکارا (Forum)

یکی دیگر از اوت‌‌لت‌های آنکارا، اوت ‌لتِ فروم است. این مرکز خریدِ دو طبقه، در سال ۲۰۰۸ و با ظرفیت پارکینگ 3000 هزار خودرو افتتاح شد. مرکز خرید فروم با حدود 149 فروشگاه، از چند بنا تشکیل شده که طراحی آن برای بازدیدکنندگان، بازاری روباز را تداعی می‌کند. در این فروشگاه محبوب شما می‌توانید انواع برندهای مطرح مانند: پرادا، گوچی، دیزل، دیور، آرمانی، ایو سن لوران و دی اند جی را مشاهده کنید. در مرکز خرید فروم علاوه بر مغازه‌هایِ متنوع، انواع رستوران، کافه تریا و امکانات مختلف جهت رفاه، قرار دارد.

  • ساعت کاری: 10 تا 22
  • وبسایت مرکز خرید: forum-ankara.com
  • آدرس:  آنکارا، بلوار یوزگات، خیابان کچیورن، مرکز خرید فروم

 

اوپتیموم و فروم

 

اسامی سایر بازارهای شهر آنکارا

  • بازار تونالی هیلمی (Tunalı Hilmi Bazaar)
  • چیکریکچیلار یوکوشو (Çıkrıkçılar Yokuşu)
  • میدان کیزیلای (Kizilay Square)
  • بازار محمود پاشا عثمانی نزدیک قلعه آنکارا
     

بهترین زمان خرید در آنکارا

همانطور که می‌دانید اغلب افراد زمانی را برای خرید در نظر می‌گیرند که آب و هوا مطلوب باشد و هم از تخفیف‌های مختلف در حراجی‌ها بتوانند بهره ببرند. قبل از کریسمس یعنی آذر ماه تا دی ماه نیز تخفیف‌های خوب و زیادی به خریداران ارائه می‌گردد. به‌ طور کلی حراجی مراکز خرید و برندها در اواخر هر فصل و همچنین در روزهای با مناسبت خاص است. هر ساله جشنواره‌‌ا‌ی در شهریور ماه در آنکارا برگزار می‌شود که می‌توانید خرید خوبی در این ماه داشته باشید.

 

بهترین زمان خرید در آنکارا

 

و در انتها بهترین اوت لت آنکارا را انتخاب کنید!

تلاش ما بر این بود که در این مقاله براساس رضایتی که مسافران از خریدشان داشتند، بهترین اوت لت های آنکارا را به صورت اجمالی خدمت شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به نزدیکی هتل به هر یک از این مراکز خرید و یا زمانی که می‌توانید برای بازدید و خرید از این مراکز درنظر بگیرید، برنامه‌ریزی خوبی برای خرید خود داشته باشید.

 
 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد بهترین نمایشگاه های گردشگری + تاریخ برگزار و عکس
10 مورد بهترین نمایشگاه های گردشگری + تاریخ برگزار و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر