علاالدین

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1401/04/30
بازدید: 2358
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از پاساژهای معروفی که در ایران و تهران قرار دارد، پاساژ علاالدین است که در این پاساژ می‌توانید وسایل دیجیتالی نظیر لپ‌تاپ، موبایل، لوازم جانبی و ... را خریداری کنید. همچنین این پاساژ به عنوان قطب بورسی موبایل ایران هم شناخته می‌شود. در این مقاله از سایت لحظه آخر قصد داریم تا شما را با پاساژ علاالدین آشنا کنیم.

 

پاساژ علاالدین

 

ساخت پاساژ علاالدین

به مدت 4 سال معماران و متخصصین برای ساخت این بنا زمان صرف کردند و از سال 1374 این پروژه تایید شد و در سال 1378 به اتمام رسید. وسایلی که برای غرفه‌ها و مغازه‌های این بازار در نظر گرفته شده بود، اشیاهای دیجیتالی نظیر: موبایل، قطعات کامپیوتر و ... بود. در ابتدای این پروژه تعداد واحدهایی که در این سازه قرار داشت، حدود 800 تا برآورده شده بود که امروزه به 1100 تا رسیده است. همچنین این مجموعه دارای 9 طبقه می‌باشد.

پاساژ علاالدین زمانی به لقب بورس موبایل ایران دست پیدا کرد که استفاده از موبایل رواج پیدا کرد و مشتریان می‌توانستند در این پاساژ انواع موبایل‌ها را بازدید و خرید کنند.

در این بازار می‌تواند انواع لوازمات دیجیتالی گوشی نظیر: تاچ ال‌سی‌دی، باتری و کابل فلت و ... را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. البته امروزه چندان اخبارهای خوش و مثبتی از این بازار به گوشی نمی‌رسد و به همین دلیل پاساژ چهارسو و بازار موبایل خیابان جمهوری مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفت.

 

سازه پاساژ علاالدین

 

اطالاعات کلی درباره پاساژ علاالدین

قبل از رفتن به هر جایی بهتر است اطالاعاتی درباره آن داشته باشید تا راحتتر بتوانید آن را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی درباره پاساژ علاالدین را مورد بررسی قرار دهیم.

چه میزان افراد از پاساژ علاالدین دیدن می‌کند؟

بر اساس گزارش‌ها و اطالاعاتی که در این باره وجود دارد، نشان می‌دهد که به طور کلی حدود 30 هزار نفر از این پاساژ دیدن می‌کنند که امکان دارد برخی از این افراد مغازه‌دار باشند یا مشتری. افراد زیادی از این بازار دیدن می‌کنند و برخی افراد امکان دارد فروشنده‌های موبایل باشند که برای خرید به این پاساژ سر زده‌اند.

 

بازدید مردم از پاساژ علاالدین

 

امنیت بازار علاالدین

این پاساژ تا به حال چندین آتش‌سوزی را تجربه کرده و آتش نشانی برچسب خطر را بر روی این سازه نسبتا قدیمی چسبانده‌اند. آخرین آتش‌سوزی که برای پاساژ علاالدین گزارش شده در 11 دی 1394 است که چندان خسارت جدی به اموال و جان مردم وارد نشد و همه افراد از این آتش‌سوزی سالم ماندند.

چه برندهایی در علاالدین نمایندگی دارند؟

همانطور که چندی پیش اشاره کردیم، این پاساژ به بورس موبایل ایران معروف است و به همین علت نمیاندگی‌های زیادی را می‌توانید در این پاساژ مشاهده کنید؛ برخی از این نمایندگی‌ها عبارت‌اند از: سامسونگ، اپل، نوکیا، الجی، سونی، پارت اورجینال و ... در این پاساژ شعبه‌ای باز کرده‌اند. به همین دلیل می‌توانید از باکیفیت بودن و اصل بودن محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید.

مهم ترین مغازه های علاالدین

تعداد غرفه‌هایی که امروزه در این پاساژ فعالیت می‌کنند، حدود 1100 هستند. مهمترین و مورد اطمینان‌ترین غرفه‌های این پاساژ عبارت‌اند از: موبایل آریا، موبایل صبا، مهسان سیستم، موبایل رایان دانش و ... . همچنین بیش از 90 درصد محصولات این پاساژ به گوشی مربوط می‌شود.

پاساژ علاالدین چه امکاناتی دارد؟

هنگامی که از این پاساژ معروف ایران دیدن کنید، امکانات چندانی را مشاهده نمی‌کنید؛ تنها امکاناتی که در این پاساژ میشاهده می‌شود، آسانسورهای قدیمی، پله‌های برقی نچندان کارآمد و ... . همچنین در این محیط تهویه هوا هم استفاده نشده و برای برخی افراد این مورد یکی از بدی‌های این پاساژ به حساب می‌آید. همچنین تمیزی چندانی در اطراف این محیط دیده نمی‌شود. اما به طورکلی سرویس بهداشتی، پله برقی، 2 آسانسور و دو طبقه پارکینگ از امکانات این پاساژ به حساب می‌آید.

 

امکانات پاساژ علاالدین

 

پاساژ علاالدین در کجا واقع شده است؟

یکی از ویژگی‌های خوبی که پاساژ علاالدین دارد، موقعیت و دسترسی خوبی است به راحتی می‌توانید از آن دیدن کنید. این پاساژ روبرو پاساژ پلاسکو و نبش پل حافظ در جمهوری قرار دارد. اما اگر ماشین شخصی ندارید تا به این پاساژ سر بزنید، می‌توانید با مترو در خظ‌های ولیعصر، فردوسی، امام خمینی، حسن آباد به بورس موبایل ایران دسترسی داشته باشید. باید به زمان و روزهای کاری هم دقت داشته باشید تا با درها بسته روبرو نشوید؛ روزهایی که می‌توانید به این پاساژ سر بزنید، همه روزه از ساعت 8 الی 22، اما در روزها تعطیل ساعت کاری از 8 تا 16 می‌باشد.

 

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر