مراکز خرید دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/27
بازدید: 2898
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مراکز خرید دبی از جمله مکان‌های مدرن شهر به شمار می‌روند. اما با این حال توانسته‌اند ارزش‌های سنتی و حال و هوای دلپذیر اماراتی را با فضاهای بزرگ و رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه حفظ کنند. با حضور در این مراکز شما می‌توانید اوقات بی نظیری را در آن تجربه کنید.  در این مراکز خرید می‌توان برندهای معروف و سرشناس را خریداری کرد و از تخفیفات و امکانات موجود در این مراکز خرید دبی بهره برد. مراکز خرید مجود در دبی به مکان‌های دیدنی نیز تبدیل شده‌اند که می‌توان در کنار خرید، از روزی سرشار از انرژی مثبت لذت برد. دبی شهری فوق مدرن است که هر گردشگری به آن سفر کرده تجربه متفاوتی از خرید در مراکز خرید دبی به یاد دارد. در این مقاله لحظه آخر به معرفی مراکز خرید دبی از ارزان‌ترین تا لاکچری‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. 

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی | City Centre Deira
  2. فستیوال سیتی مال دبی
    1. امکانات فستیوال سیتی مال دبی چیست؟
    2. ساعت کاری فستیوال سیتی مال دبی
    3. آدرس فستیوال سیتی مال دبی
  3. بازار ابن بطوطه بزرگ ترین بازار اقتباسی دنیا
    1. امکانات بازار ابن بطوطه
    2. آدرس بازار ابن بطوطه
    3. ساعت کاری بازار ابن بطوطه
  4. مرکز خرید مرکاتو دبی
    1. آدرس مرکاتو دبی
    2. ساعت کاری مرکاتو دبی
  5. دبی مال پرطرفدارترین مرکز خرید در دبی
    1. امکانات تفریحی دبی مال چیست؟
    2. خدمات رفاهی دبی مال
  6. دهکده جهانی دبی | Global Village
    1. بخشهای اصلی دهکده جهانی دبی
    2. خدمات تفریحی و رفاهی دهکده جهانی دبی
    3. ساعت کار دهکده جهانی دبی
    4. آدرس دهکده جهانی دبی
  7. امارات مال Mall of the Emirates | مراکز خرید دبی
    1. ساعت کار امارات مال
    2. آدرس امارات مال
  8. بازار مدینه جمیرا  Souk Madinat Jumeirah
    1. جاذبه بازار مدینه جمیرا 
    2. ساعت کار بازار مدینه جمیرا 
    3. آدرس بازار مدینه جمیرا 
  9. سیتی واک | City Walk
    1. ساعت کار سیتی واک
    2. آدرس سیتی واک
  10. دبی مارینا مال
    1. ساعت کار دبی مارینا مال
    2. آدرس دبی مارینا مال
  11. دراگون مارت  سوق التنین 
    1. کالاها دراگون مارت  سوق التنین
  12. دراگون مارت ۲
    1. ساعت کار دراگون مارت ۲
    2. آدرس دراگون مارت ۲
  13. اوت لت مال دبی
    1. ساعت کار اوت لت مال دب
    2. آدرس اوت لت مال دب
  14. مجتمع تجاری وافی مال دبی  |  Wafi Shopping Mall
    1. ساعت بازدید مجتمع تجاری وافی مال دبی
    2. آدرس مجتمع تجاری وافی مال دبی
  15. مرکز خرید برجمان دبی
    1. آدرس مرکز خرید برجمان دبی 
  16. نخیل مال دبی
  17. مرکز خرید مال امارات
  18. بازارچه عطر دبی
  19. بازارچه ادویه
  20. بازارچه پارچه دبی

مراکز خرید دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی | City Centre Deira

از قدیمیترین مراکز خرید دبی که جزء بهترین پاساژهای دبی محسوب میشود، مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی است. این مرکز خرید با مساحت ۱۲۳ هزار مترمربع، پیش از ساخته شدن مرکز خرید ابن بطوطه، دبی مال، و امارت مال وسیعترین پاساژ دبی بود که بیش از ۳۷۰ فروشگاه در این مرکز وجود دارند. فروشگاههای مشهور در این مرکز خرید Debenhams، Marks ،Spencer، Zara و H&M هستند. اغلب فروشگاه‌هایی که کالای خود را با تخفیف ارائه میکنند مانند Daiso Miniso و Mumuso در این مرکز خرید قرار دارند؛ به ‌همین دلیل این مرکز به ارزانترین پاساژ دبی نیز معروف است. ۱۱ سینما، هر یک با ظرفیت ۳ هزار نفر، سالن بولینگ، هتل پنج ستاره، دو فودکورت، شهربازی سیاره جادویی و سوپر مارکت کارفور از جمله امکانات رفاهی این مرکز هستند.

مرکز خرید سیتی سنتر

همین الان با کمترین قیمت به دبی سفر کن!

فستیوال سیتی مال دبی

فستیوال سیتی یک منطقه مسکونی، تجاری و تفریحی در منطقه فستیوال سیتی دبی است. این منطقه به شهری در شهر دیگر شهرت دارد و وسیعترین محوطه چند منظوره در خاورمیانه است. این منطقه بسیار بزرگ بوده و دارای دو فاز بوده که با راهرویی به یک دیگر متصل میشوند. فاز دوم آن به یک اسکله تفریحی منتهی میشود.

فستیوال سیتی مال دبی

امکانات فستیوال سیتی مال دبی چیست؟

از محبوبترین مراکز خرید دبی، دارای بیش از ۴۰۰ فروشگاه و شامل فروشگاههایی با برندهای بینالمللی است.DKNY،Armani ،Zara Koton ،Topshop ، H&M از جمله این برندها هستند. مبلمان، ساعت، وسایل ورزشی و زیورآلات در کنار پوشاک، در این بازار عرضه میشوند. این مرکز دارای ۹۰ رستوران و کافی شاپ محلی و بینالمللی و سینمای ۱۸ صفحهای با جدیدترین متدها است. رستوران های این مجموعه امکان پذیرایی در فضای باز را برای مشتریان فراهم کردهاند تا گردشگران غذای خود را با چشم‌انداز رود دبی میل کنند. از سایر امکانات این مجموعه میتوان به رقص فوارههای موزیکال، شهربازی بزرگ، سینما، شبیه سازی پرواز و هتل اشاره کرد.

مرکز خرید دبی

ساعت کاری فستیوال سیتی مال دبی

یکشنبه تا چهارشنبه: از ساعت 10 صبح تا 11 شب
پنجشنبه تا شنبه: از ساعت 10 صبح تا 12 شب 

آدرس فستیوال سیتی مال دبی

دبی، فستیوال سیتی

مرکز خرید دبی

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

بازار ابن بطوطه بزرگ ترین بازار اقتباسی دنیا

ابن بطوطه جهانگردی مراکشی بوده که به جاهای مختلف جهان سفر کرده و این بازار را بر اساس معماری شش مکان متفاوت دنیا ساخته است. طرح ساخت این بنا از معماری هند، تونس، چین، پاریس، آندلس و مصر الهام گرفته شده؛ از این رو به 6 تیمچه نیز معروف است. در هر تیمچه محصولات متفاوتی عرضه می-شوند، برای مثال در تیمچه هند صرفا کیف و کفش و لباس و در تیمچه مصر صرفا وسایل ورزشی به فروش میرسند.

بازار ابن لطوطه دبی

امکانات بازار ابن بطوطه

فروشگاههای معروف دنیا مانند  H&M،Jashanmal، Cath Kidston و House of Leather را در این بازار مشاهده میکنید. شهربازی sky zone، سینما با 21 پرده، فان سیتی مخصوص کودکان، پارک  Chuck E Cheese’s و سالن بولینگ برای تفریح گردشگران در این مجموعه تعبیه شده است. ۲۷ کافیشاپ، 50 رستوران سنتی و محلی و فودکورت برای میل غذا و نوشیدنی در این مجموعه قرار دارند. سالن نمایشگاه چاینا کورت در این مجموعه قرار دارد که سالانه محل برگزاری رویدادها و جلسات مهم است.  تابستان ابن بطوطه میزبان بازارهای متنوع از کالاهای مخصوص و محل برگزاری نمایشگاه‌های هنری، عکاسی و لباسهای محلی است.

بازارهای دبی

آدرس بازار ابن بطوطه

دبی، جاده شیخ زاید، میان جاده تبادلی 5 و 6

ساعت کاری بازار ابن بطوطه

شنبه تا چهارشنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
پنجشنبه و جمعه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

مراکز خرید دبی

جاهای دیدنی دبی - معرفی برترین جاذبه های گردشگری دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکاتو واژه ایتالیایی به معنای بازار است. این مرکز خرید بر اساس معماری دوران رنسانس ایتالیا طراحی شده و مانند یک منطقه مدیترانهای به نظر میرسد. این مرکز بیش از ۱۴۰ فروشگاه دارد که سالانه پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان است. پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه از برندهای مختلف در مرکز خرید مرکاتو ارائه میشوند. فروشگاههای لوازم جانبی، جواهرات، کفش، عینک آفتابی، لوازم خانگی و آشپزی، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از محصولات دیگر در مرکز خرید مرکاتو وجود دارند. سوپر مارکت  Spinneys، سینما و شهربازی Fun City از مراکز تفریحی و خدماتی این مجموعه هستند.

مرکز خرید مرکاتو دبی 

آدرس مرکاتو دبی

جاده ساحلی جمیرا

ساعت کاری مرکاتو دبی

همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید

دبی مال - خریدی متفاوت و ویژه از دبی مال امارات!

دبی مال پرطرفدارترین مرکز خرید در دبی

دبی مال با مساحتی حدود ۵۰ زمین فوتبال، در داونتان و در مجاورت برج خلیفه، بلندترین برج جهان، قرار دارد. این مرکز سالانه پذیرای بیش از ۸۰ میلیون بازدیدکننده است. دبی مال شامل ۱۶۰ مغازه مواد خوراکی و آشامیدنی، ۱۳۰۰ فروشگاه و بوتیکهای مختلف بوده و لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، ساعت، جواهرات، پوشاک مردانه و زنانه، جواهرات، کیف و کفش، لوازم خانه و... در انواع برندهای مطرح به فروش میرسند. خیابان مد با مساحت ۴۴۰ هزار مترمربع، دهکده دبی مال و سوق عربی از قسمتهای اصلی این مرکز هستند. 

دبی مال

امکانات تفریحی دبی مال چیست؟

برای گردشگرانی که قصد خرید ندارند و صرفا برای گشت‌ گذار به این مرکز میآیند نیز دبی مال جاذبههای متعددی دارد. آکواریوم زیر آب با تونل ۴۸ متر شامل انواع ماهیها، عرو‌س‌های دریایی، ماهیان رنگارنگ و کوسه‌ها شما را به مشاهده دنیای زیر آب دعوت میکند. پارک واقعیت مجازی، باغ‌وحش زیر آب، پیست اسکی روی یخ، آبشار دبی، اتاق وحشت هیستریا، شهربازی کیدزانیا، آب نمای دبی و سالنهای سینما با کیفیت بالای تصویر و صدا از امکانات تفریحی این مجموعه هستند. تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز وجود دارند که انواع غذاهای چینی، خانگی، فرانسوی، آمریکایی، ایتالیایی، فست فود، خاورمیانه‌ای و انواع غذاهای کودک در این رستوران ها سرو میشوند.

مراکز خرید دبی

خدمات رفاهی دبی مال

نقشه لمسی، سرویس حمل کیف مسافران، راهنما و نقشه به زبانهای انگلیسی، چینی، عربی و روسی، اپلیکیشن دبی مال، سرویس حمل و نقل داخلی و نمازخانه از دیگر امکانات این مجموعه هستند. وجود تختهای استراحت در نزدیکی پارکینگ، وای فای رایگان، ویلچر و کالسکه رایگان، اتاق تعویض پوشک، خدمات نگهداری از کودکان، وسایل حمل و نقل بیرونی، دستگاه خودپرداز و... از جمله خدمات رفاهی دبی مال محسوب میشوند.

دبی مال

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

دهکده جهانی دبی | Global Village

دهکده جهانی دبی، مرکز خریدی کاملا منحصربهفرد و متفاوت است که از جاذبههای دیدنی دبی محسوب می‌شود. این مرکز وسیعترین مکان برای جهانگردی، خرید، اوقات فراغت و سرگرمی در سراسر جهان است. این سازه آميخته‌ای از فرهنگ ۹۰ ملیت و کشور بوده و سالانه بیش از ۵ میلیون نفر از آن دیدن میکنند.

دهکده جهانی دبی

بخشهای اصلی دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی با حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع وسعت، شامل چهار بخش اصلی فستیوالها، کنسرتها، مغازهها و غذاها است. هر کشور بخش مجزایی را به خود اختصاص میدهد و صنایع دستی، خوراکیها، نمادهای مخصوص و سوغاتی‌های خاص خود را در غرفهها به فروش میرسانند. آفریقا، مصر، لبنان، یمن، ایتالیا، روسیه، انگلیس، عربستان، فلسطین، آلمان، پاکستان، افغانستان، فیلیپین، اندونزی، مراکش، اسپانیا، آمریکا از جمله این کشورها هستند که هر یک با عرضه کالاهای مختص خود، سعی دارند فرهنگ و هنر کشور خود را به نمایش بگذارند. یکی از باشکوهترین و بزرگترین غرفههای این مجموعه، غرفه ایران است که با معماری بینظیر تخت جمشید مسافران را با تاریخ و فرهنگ ایرانی آشنا میکند.

بخش های اصلی

خدمات تفریحی و رفاهی دهکده جهانی دبی

شهربازی با بازیهای متنوع برای سنین مختلف، تماشای برنامههای مختلف برای بزرگسالان و کودکان در استیج مجموعه و قایق‌سواری در کانال آبی مرکز خرید از جمله امکانات تفریحی این پاساژ هستند. در مسیرهای پیادهروی این مجموعه، نمادهای مینیاتوری هر کشور مانند مجسمه آزادی، برج ایفل، تاج محل، برج پیزا، ساعت لندن و... قرار گرفتهاند که با نورپردازی های ویژه، مکانهای خارقالعادهای برای عکس برداری  خواهند بود.

مجموعه تفریحی

ساعت کار دهکده جهانی دبی

شنبه تا چهارشنبه: ساعت چهار عصر تا ۱۲ شب
پنجشنبه و جمعه: ساعت چهار عصر تا یک بامداد

آدرس دهکده جهانی دبی

دبی، بزرگراه شیخ زاید

مراکز خرید

برج‌های دبی - معرفی کامل برج‌های دبی از بلندترین تا لوکس‌ترین

امارات مال Mall of the Emirates | مراکز خرید دبی

امارات مال با مساحت ۲۳۴ هزار مترمربع مرکز خریدی لوکس و مدرن در دبی است. این بنا با سبک معماری مدیترانهای و عربی توسط یک شرکت آمریکایی با صرف بودجه ۲۱۸ میلیون دلاری طراحی شد. امارات مال با داشتن ۴ طبقه و ۵۶۰ مغازه و فروشگاه مکان خارقالعادهای برای خرید محسوب میشود. کتاب، لوازم التحریر، ساعت، طلا، لوازم هنری، لوازم جانبی، پوشاک، وسایل الکترونیکی، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و عطر در فروشگاههای متعدد این مرکز ارائه می‌شوند. شهربازی مجیک پلنت، سینما، سالن تئاتر و مراکز هنری از مراکز تفریحی این مجموعه هستند. پیست اسکی امارات مال یکی از بزرگترین پیستهای اسکی جهان بوده که محدوده مخصوص به پنگوئن‌ها دارد و به تله-سیژ مجهز است. برای سرو غذا نیز میتوانید به یکی از ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی موجود در مجموعه مراجعه کنید.

امارات مال

ساعت کار امارات مال

یکشنبه تا چهارشنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. 
پنجشنبه تا شنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس امارات مال

دبی، البرشا یک، تقاطع چهار جاده شیخ زاید

مراکز خرید

مراکز خرید دبی - با انتخاب ارزان ترین مراکز خرید در این شهر می توانید خرید به صرفه تری نیز داشته باشید.

بازار مدینه جمیرا  Souk Madinat Jumeirah

بازار مدینه جمیرا واقع در منطقه ساحلی گردشگری جمیرا از مشهورترین پاساژهای دبی بوده که ترکیبی از سنت و مدرنیته را به نمایش میگذارد. معماری سوق جمیرا از بازارهای سنتی  عربی الگو گرفته است و فضای تاریخی بینظیری را برای بازدیدکنندگان رقم میزند. در غرفههای سنتی این بازار میتوانید اقلام مختلف مانند سوغاتی، صنایع دستی و وسایل تزئینی را خریداری کنید. غرفههای این مرکز کوچک هستند و محصولاتی از سراسر خاورمیانه مانند ظروف ترک و فرش ایرانی را به فروش میرسانند. این بازار یکی از مقاصد گردشگری شبانه نیز محسوب میشود. بسیاری از افراد برای خوردن غذاهای سنتی و نوشیدن قهوه در کنار موسیقی زنده به این بازار مراجعه می‌کنند. بادگیرها نیز شبانه بر فراز این مجموعه روشن میشوند و فضای زیبایی را خلق میکنند. بازار مدینه جمیرا یکی از بهترین مکانها برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است.

بازار مدینه جمیرا

جاذبه بازار مدینه جمیرا 

یکی از دلایل محبوبیت این بازار، منظره بینظیر برج العرب، تنها هتل هفت ستاره دبی است که از این بازار دیده میشود. بازدیدکنندگان میتوانند حین گشت‌وگذار در این مجموعه عکسهای بینظیری از این برج تاریخی بگیرند. کانالهای آبی بازار، یکی دیگر از جاذبههای آن است که به کانال آبی ونیز تشبیه میشوند. این کانالها به الگوگیری از دوران گذشته دبی ساخته شدهاند؛ قبل از کشف نفت در دبی و پیشرفت فرهنگی-اقتصادی امارات، جمعیت دبی در کنار نهرهای آب شروع به رشد کردند. گردشگران میتوانند با قایقهای کوچک عربی موسوم به ابرا در این کانال قایق سواری و عکاسی کنند.

مراکز خرید دبی

ساعت کار بازار مدینه جمیرا 

هر روز ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس بازار مدینه جمیرا 

دبی، جمیرا، جاده الصفوه، خیابان شاه سلمان بن عبدالعزیز آل سعود

مرکز خرید دبی

سیتی واک | City Walk

مرکز خریدی در فضای باز بین ساحل جمیرا و مرکز شهر که با فروشگاههای لوکس و اوت لت‌های پر طرفدار تلفیقی از سبک مدرن را ارائه میدهد. سیتی واک، سه مسیر اختصاصی پیاده‌روی دارد که در اطراف آن رستوران ها و کافیشاپ‌های متعددی قرار دارند. دیوارهای خیابانی سیتی واک را برخی از هنرمندان مشهور شهری طراحی و تزئین کردهاند. این ساختمان توسط شرکت مراس Meraas احداث شده است و انواع برندهای جهانی در آن به فروش میرسند. دریاچهای زیبا در این بازار قرار گرفته که مکان مناسبی برای استراحت، تفریح، غذا خوردن و تماشای منظره دیدنی برج خلیفه است. مرکز زیبایی و اسپا ناخن، یک شعبه بزرگ از هایپر مارکت اِسپینی (Spinneys supermarket) با ارائه تمام وسایل خانه، زمین بازی کودکان، سینما، پارکینگ زیرزمینی رایگان با ظرفیت ۲ هزار ماشین و... از سایر امکانات این مجموعه هستند. در فضای اطراف سیتی واک، جشنوارهها، نمایشها و کنسرتها برگزار میشوند.

سیتی واک

ساعت کار سیتی واک

یکشنبه تا چهارشنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 
پنجشنبه تا شنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس سیتی واک

 دبی، تقاطع جاده الوصل و الصفا، خیابان شیخ زاید

مراکز خرید دبی

هزینه سفر به دبی - شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات مفید در مورد هزینه های سفر به دبی بر روی لینک کلیک کنید. 

دبی مارینا مال

مارینا یک تفرجگاه ساحلی است که برای ساخت آن، کانال آبی به طول ۳ کیلومتر از خلیج فارس به خشکی کشیده شده است. در اطراف این کانال آب مصنوعی، برج‌های مسکونی متعددی واقع شده که امکان سکونت ۱۲۰ هزار نفر را در این محدوده فراهم میکند. مارینا بزرگترین تفرجگاه ساحلی ساخت انسان است. در این منطقه در سال ۲۰۰۸ مرکز خرید دبی مارینا مال احداث شد. در این مرکز خرید ۱۶۰ فروشگاه قرار دارد که انواع کالاها از طلا و جواهرات تا کیف و کفش، لوازم خانه و وسایل برقی را ارائه میکنند. در این بازار علاوه بر غرفههای عرب زبان، مغازههای ایرانی زبان نیز وجود دارد که خرید از این مجموعه را تسهیل میکند. سرسره یخی، سقف طراحی شده به سبک سقف مدرسه هاگوارتز، سینما، باشگاه بولینگ، پرچم ۱۲۳ متری با عنوان بزرگترین پرچم دنیا، فوارههای موزیکال، سوپر مارکت، کافی شاپ و رستوران از امکانات تفریحی و خدماتی این مجموعه است.

دبی مالرینا مال

ساعت کار دبی مارینا مال

یکشنبه تا چهارشنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. 
پنجشنبه تا شنبه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

آدرس دبی مارینا مال

دبی، جاده شیخ زاید، مارینا مال، خیابان المرسا

مراکز خرید دبی

دراگون مارت  سوق التنین 

از دیگر بازارهای دبی که یکی از مراکز خرید محبوب آن است؛ دراگون مارت یا بازار اژدها نام دارد. همه اجناس موجود در این بازار ساخت کشور چین هستند. در جای‌جای این مرکز نمادهای کشور چین مشاهده میشود. جلوی درب ورودی دراگون مالت یک آب نما و یک مجسمه بزرگ از اژدها به همراه چندین مجسمه اژدهای کوچک قرارگرفته ‌است. این مرکز با ۴۰۰ مغازه، بزرگترین مرکز خرید چینی در خارج از کشور چین است. پارکینگ با ظرفیت ۲۵۰۰ ماشین، ۲۵ ساختمان مسکونی و ۸ انبار مجهز در اطراف این بازار و در فاصله ۲۰۰ متری آن قرار گرفتهاند. سینما، رستوران ها، بوفه های غذا و کافهها از سایر خدمات رفاهی این مجموعه هستند.

دراگوهن مارت

کالاها دراگون مارت  سوق التنین

در مرکز خرید دراگون مارت، انواع کالاها شامل کیف و کفش، رو تختی، طلا و جواهرات، مبلمان، لوازم منزل، موبایل، لوستر، میوههای چینی و تایلندی و وسایل تزئینی یافت میشوند. این بازار تنها بازار دبی است که قیمتهای کالاها مقطوع نیستند و شما میتوانید از فروشندگان آن که اکثرا چینی هستند، تخفیف بگیرید.

مرکز خرید دراگون

کافه های دبی - بررسی 10 تا از بهترین کافیشاپ های دبی از نگاه مسافرین

دراگون مارت ۲

دراگون مارت به شکل یک مارپیچ عظیم با سری اژدها مانند توسط شرکت نخیل احداث شده است. دراگون مارت ۲ در کنار دراگون مارت ۱ به تازگی ساخته شده؛ که بزرگتر و مدرنتر از دراگون مارت ۱ است. پوشاک، لوازم برقی و درمانی در این مرکز به فروش میرسند. تمامی اجناس چینی هستند و خبری از برندهای مشهور اروپایی نیست. فودکورت، سینما movo، هایپر مارکت ژیان از امکانات این مجموعه هستند. دراگون مارت کمی دور از مرکز شهر قرار دارد.

ساعت کار دراگون مارت ۲

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 
پنج شنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس دراگون مارت ۲

دبی، جاده بینالمللی شهری ال اویر

دراگون مارت 2

اوت لت مال دبی

اوت لت استور به مغازههایی گفته میشود که برندهایی که قدیمی شدهاند و نایاب و کمیاب هستند را با قیمت خارقالعاده به فروش میرسانند. اوت لت مالها به دلیل قیمت های مقرون‌به‌صرفه امروزه نقش عمدهای در زندگی برخی مردم ایفا میکنند. گاها افراد صرفا برای گردش به این بازارها مراجعه میکنند؛ اما بعضی افراد به دلیل خرید اقتصادی به این مرکز می‌روند. اوت لت مال دبی با بنای گنبدی شکل و میزبانی حدود ۱۲۰۰ برند جهانی اولین اوت لت مال خاورمیانه است. در این بازار ۲۴۰ فروشگاه وجود دارد که اجناس آن از ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف دارند. انواع لباس، عطر، جواهرات، کیف، کفش، کامپیوتر، موبایل، مبلمان و سایر اجناس با قیمت مناسب در این مرکز عرضه میشوند. برای خرید سوغاتی، لوازم لاکچری و قدیمی، جواهرات، لوازم کادویی، لباسهای محلی و انواع صنایعدستی مراجعه به این مکان توصیه میشود. این مکان به پارکینگ نیز مجهز است.

اوت لت مال دبی

ساعت کار اوت لت مال دب

شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. 
پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب.

آدرس اوت لت مال دب

دبی، جاده ۶۶، دبی لند، جاده العین

مجتمع تجاری وافی مال دبی  |  Wafi Shopping Mall

مجموع‌های مدرن و شیک با مساحت ۵۲۰ هزار مترمربع، دارای ۳۵۰ فروشگاه و ۳۰ رستوران در چهار طبقه است. این مجموعه طراحی خاص و منحصربهفردی به سبک مصری  و در سقف مجموعه هرمی شیشه ای به سبک اهرام مصر قرار دارد. در جاهای متعدد این مرکز مجسمههای فرعون قرار داده‌اند. روی ستونهای این مجتمع، تصاویر و نقوشی به شکل مصریان باستان، فراعنه و خط میخی طراحی شده است. در طبقه سوم این مجموعه، مکانی تفریحی برای بازی کودکان در نظر گرفته‌ شده ‌است و والدین میتوانند در زمان خرید، کودکان خود را به مسئولان این مکان بسپارند. طلا و جواهر آلات، لوازم برقی، وسایل خانه و... در این بازار عرضه می‌شوند. برندهای مطرحی همانند سلامSalam ، مارکس اند اسپانسر Marks & Spencer و... نیز در این مکان یافت میشود. فروشگاه Careefour Market با انواع محصولات اورجینال در این مرکز قرار دارد. به دلیل رضایت بالای مشتریان در خرید از این مجموعه این بازار با عنوان خرده فروشی لوکس مشهور است. رقص نور و صدا، خان مرجان، فودکورت و مکان بازی کودکان از امکانات این مجموعه هستند.

مجتمع تجاری

ساعت بازدید مجتمع تجاری وافی مال دبی

همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ و جمعه ها از ساعت 16:30 تا ساعت ۲۲ 

آدرس مجتمع تجاری وافی مال دبی

مرکز خرید وافی دبی تنها 10 دقیقه با فرودگاه و خیابان شیخ زائد فاصله دارد..

بهترین رستوران های دبی - بررسی 20 تا از برترین رستوران های دبی از نظر مسافرین

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد و قدیمیترین مرکز خرید دبی محسوب میشود. این مرکز خرید لوکس و لاکچری مرتفعترین برج دبی است که انواع برندهای گران قیمت در کنار برندهای دیگر با قیمتهای ارزانتر در آن حضور دارند. به همین دلیل برای همه افراد با هر سطح مالی مناسب است. در مرکز خرید برجمان دبی حدود ۳۵۰ فروشگاه وجود دارد که انواع وسایل از لباس و پوشاک تا لوازم خانه و وسایل الکترونیکی در آنها به فروش میرسند. برندهای سامسونگ، اپل، مایکروسافت، زارا، ادیداس، نایک، آرمانی و بنز از برندهای حاضر در این مجموعه هستند. اگر علاقه به تماشای فیلم جذاب و پرفروش دارید و می‌خواهید لذت دیدن فیلمی باکیفیت را در سینمایی مولتی پلکس ببینید، می‌توانید مرکز خرید بورجومان را انتخاب کنید. همچنین انواع فودکورت و رستوران را می‌توان در آنجا دید که می‌توان از غذایی لذت بخش استفاده کرد.

 

آدرس مرکز خرید برجمان دبی 

امارات متحده عربی، دبی، خیابان خلید بین الولید، مرکز خرید برجمان

مرکز خرید برجمان دبی

نخیل مال دبی

نخیل مال یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌ها و مکان‌های لوکس است که می‌توان از آن لذت برد. نخیل مال یکی از مراکز خرید دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا قرار دارد. نخیل مال علاوه‌بر مرکز خرید، مرکزی مناسب برای میل غذا و استفاده از سرگرمی‌های موجود است. برای ساخت نخیل مال حدود 5 سال زمان صرف شده است که از سال 2014 تا 2019 برای ساخت این برج اقدام کردند. نخیل مال دارای پنج طبقه است که حدود 300 فروشگاه و رستوران و... را در خود جای داده که می‌تواند مکانی بسیار مناسب برای جمع‌های خانوادگی باشد.

زمانی که در این مرکز خرید دبی قدم می‌زنید می‌توانید فروشگاه‌هایی از برندهای مختلف نظیر  H&M، Sephora و... را ببینید. امکانات دیگری نظیر وجود سینمای VOX، وجود زمین بازی، وجود سالن ترامپولین و... را شاهد هستیم که باعث بالا رفتن انگیزه افراد برای حضور در نخیل مال می‌شود. در نخیل مال می‌توانید از تعداد بسیار زیادی رستوران، کافه، فوکورت و... استفاده کنید که The Eatery و The Rooftop دو تا زا فودکورت‌های موجود در نخیل مال هستند که می‌توان از آنها لذت برد و در کنار خانواده اوقاتی خوش را سپری کرد.

بزرگترین برج جهان در دبی - با کلیک بر روی لینک با بلندترین برج در دنیا آشنا شوید و به تماشای زیبایی های آن بنشینید.

نخیل مال دبی

مرکز خرید مال امارات

اگر به دنیال یکی از بهترین مراکز خرید دبی هستند، بی‌شک می‌توان مرکز خرید مال امارات را نام برد. فضای مورد استفاده برای این مرکز خرید حدود 260000 متر مربع است که 630 فروشگاه را در خود جای داده است. در مرکز خرید مال امارات علاوه‌بر وجود انواع مغازه و فروشگاه می‌توانیم شاهد وجود سرگرمی‌های مختلف باشیم. سالن بازی، سینما، انواع فودکورت، سالن بولینگ و... از امکاناتی است که می‌توان از آنها لذت برد. همچنین اگر به دنبال بزرگترین کارفور دبی هستند می‌توانید به مرکز خرید مال امارات مراجعه کنید.

مرکز خرید مال امارات

بازارچه عطر دبی

بازرچه‌ای قدیمی با خیابان‌های پیچ در پیچ که قدمتی 40 ساله دارد. عطر، عود، عطر تهیه شده با طلا، بافور، انواع عطر جامد و... از محصولاتی هستند که می‌توان در مرکز خرید دبی یعنی بازارچه عطر دبی تهیه و خریداری کرد. عطرهایی که در بازارچه عطر دبی وجود دارند با دستورالعمل‌هایی خاص ساخته شده‌اند که تمام نکات و ویژگی‌های آنها از نسل‌های قبل به مردم و اهالی منتقل شده است. اگر می‌خواهید عطری خاص و باب میل شما باشد می‌توانید درخواست کنید و مطابق سلیقه شما، عطر ساخته شود.

بازارچه ادویه

ادویه بهترین گزینه برای سوغات است. بازارچه ادویه دبی یکی از مراکز خرید دبی است که در کنار خلیج فارس قرار دارد. عجیب‌ترین ادویه‌ها را می‌توانید در بازارچه ادیه دبی پیدا کنید. وجود رنگ‌های جذاب در ظرف‌های ادویه، دل مسافران را آب می‌اندازد و باعث می‌شود تا تمایل به خرید در آنها را افزایش دهند. ترشیجات، ادویه‌جات، قهوه و... از مواردی است که می‌توانید با بالاترین کیفیت پیدا کنید و از آن لذت ببرید. قیمت در این بازارچه مناسب است و دلیل آن، نبودن این بازارچه جزو مکان‌های توریسی است.

بازارچه پارچه دبی

بازارچه پارچه دبی

اگر علاقه به خرید پارچه، پیراهن و لباس‌های سنتی عربی و... دارید، بهترین گزینه برای شما بازارچه پارچه دبی است. این بازارچه که یکی از مراکز خرید دبی است، طرفداران بسیاری دارد و می‌توان انواع منسوجات را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و جذاب دید. ابریشم، ساتن، پنبه و... جنس‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرند و به فروش می‌رسند. لباس‌های سنیت عربی با بالاترین کیفیت به دست خیاطان ماهر و با تجربه عرب دوخته و ورانه این بازارچه زیبا و رنگارنگ می‌شود. اگر طرح یا مدل خاصی مد نظر شما است می‌توانید سفارش دهید و پس از گذشت چند روز آن را به بهترین نحو با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

میراکل گاردن دبی - یکی از زیباترین دیدنی های شهر دبی میراکل گاردن می باشد که خارق العاده ترین مجسمه های گل را در خود جای داده.

سخن آخر

مراکز خرید دبی بیش از 96 مورد هستند و بهشت عاشقان خرید محسوب میشود. شهری مدرن و لوکس، که در کنار جاذبههای تاریخی، طبیعی و فرهنگی متعدد، با داشتن مراکز خرید متنوع، سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان مجذوب خود میکند. تنوع بالای مراکز خرید دبی، هر سبک و سلیقهای را پوشش میدهد و نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. همچنین این تنوع باعث شده تا هر کالایی با هر برندی در این شهر یافت شود. در این مقاله به بررسی بازارهای متنوع دبی پرداختیم. بازدید از همه مراکز دبی در یک سفر ممکن نیست؛ شما میتوانید با توجه به سلیقه و علاقه شخصی، مرکز خرید مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

نظرات کاربران

  1. علی حمزه علی حمزه 1402/04/14
    2 نفر پسندیدند
    آدم میره دبی باید جیب پر بره با چندتا ساک برگرده از بس تنوع تو مراکز خریدش بالاست. حیف که پولمون بی ارزش شده وگرنه کل بازارهای دبی رو جارو می کردم.
  2. علی حمزه لحظه آخر 1402/04/14
    1 نفر پسندیدند
    سلام جناب حمزه ممنون که نظر خودتون رو با ما در لحظه آخر به اشتراک گذاشتید.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر