مراکز خرید قشم

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/09
بازدید: 5302
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره قشم با مساحت حدود 1491 کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران است که در آب‌های خلیج فارس قرار دارد. نزدیک‌ترین بندر به این جزیره بندرعباس است. قشم از نظر تقسیم‌بندی جغرافیایی شهرستانی با سه شهر به نام‌های سوزا، درگهان و قشم بوده و همه ساله مسافران زیادی از آن بازدید می‌نمایند. قشم مراکز خرید و بازارهای معروفی دارد که تقریبا تمامی مسافران این جزیره از آن‌ها بازدید نموده و خرید می‌کنند. محصولات عرضه شده در این بازارها بسیار متنوع بوده و از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند. دلیل محبوبیت بازارهای قشم نیز همین دو ویژگی است.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم از سال 1290 آغاز به کار نمود و قدیمی‌ترین بازار قشم محسوب می‌شود. این بازار از راهروهای باریک و دالان‌های متعدد تشکیل شده و سقف آن ترکیبی از سرپوشیده و روباز است. بازار قدیم قشم اجناس متنوع و متعددی دارد و انواع اقلام خوراکی، کیف و کفش، محصولات سنتی، زیورآلات دریایی، ملحفه و پتو، پوشاک، بلورجات، لوازم خانگی، صندل‌های چوبی، طلا، فرش، وسایل خیاطی، پارچه و لباس‌های محلی در آن به فروش می‌رسند.

  • آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی، بازار قدیم قشم
  • ساعت کار: 8:30 صبح تا 2 بعد از ظهر – 5 عصر تا 10 شب
  • شماره تماس: 35225768-076

تور قشم زمینی - ارزان ترین راه سفر به قشم با تضمین کمترین قیمت در لحظه آخر

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم بهترین محل برای کسانی است که می‌خواهند هم خرید کنند و هم از مراکز تفریحی استفاده نملیند. این بازار بسیار محبوب بوده و یک بازار بین‌المللی با اجناس متنوع با کیفیت و با قیمت مناسب محسوب می‌شود. بازار ستاره قشم حدودا 3 هزار متر مربع مساحت داشته و دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه خود است. این مرکز خرید از سال 1376 آغاز به کار نمود و به جز واحدهای تجاری و فروشگاهی، دارای رستوران و کافی شاپ نیز است. از مراکز تفریحی این بازار می‌توان به موزه حیوانات تاکسیدر، سالن بازی‌های کامپیوتری و سالن بیلیارد اشاره کرد. در بازار ستاره قشم محصولات متنوعی ارائه می‌شوند اما لوازم خانگی، لوازم برقی، عطر و ادکلن از تنوع و گستردگی بیشتری در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید برخوردارند. در شاخه لوازم آرایشی و بهداشتی نمایندگی‌های آرکانسیل، کلیون و نیوآ و در شاخه لوازم برقی نمایندگی‌های تفال، فیلیپس، جی وی سی، سونی، ال جی و سامسونگ در این بازار فعالیت دارند. در درب ورودی بازار بین‌المللی ستاره سه دستگاه خودپرداز از بانک‌های سپه، صادرات و ملی قرار دارند. همچنین جالب است بدانید این بازار پنج درب خروجی دارد که هر یک به یک خیابان در قشم منتهی می‌شوند. بنابراین بازدید کنندگان با توجه به مقصد بعدی خود می‌توانند از یکی از این درب‌ها خارج شوند.

  • آدرس: بلوار ولی عصر، بالاتر از میدان گل‌ها، بازار ستاره
  • ساعت کار: 9:30 صبح الی 2 بعد از ظهر – 5 عصر الی 11:30 شب
  • شماره تماس: 35242112-076

بازار ستاره قشم

مجتمع تجاری سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید قشم است که محبوبیت زیادی در بین مسافران این جزیره دارد. این مجتمع تجاری در واقع از دو مرکز خرید تشکیل شده که روبه‌روی یکدیگر قرار دارند و توسط یک پل هوایی به هم متصل می‌شوند. یکی از آن‌ها مرکز خرید سیتی سنتر 1 و دیگری مرکز خرید سیتی سنتر 2 نام دارد. مرکز خرید سیتی سنتر 2 تقریبا دو سال پس از تاسیس سیتی سنتر 1 آغاز به کار نمود و مدرن‌تر و شیک‌تر است. مجتمع تجاری سیتی سنتر بزرگ‌ترین مجتمع تجاری جنوب کشور است که مساحتی در حدود 125000 متر مربع با زیربنای فاز دوم 3400 متر مربع دارد. مجتمع تجاری سیتی سنتر بیش از 2000 واحد تجاری دارد که محصولات متنوعی نظیر قهوه، شکلات، ساعت، لوازم الکترونیکی، دوربین عکاسی، لوازم خانگی، بدلیجات، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، مبلمان، موبایل، اسباب بازی، کیف و کفش، وسایل نوزاد و پوشاک را عرضه می‌کنند. همچنین فروشگاه‌های متعددی در این مجتمع تجاری به فروش محصولات اصل و برند می‌پردازند. محصولات این مجتمع تجاری لوکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همان نسبت نیز قیمت‌های بالایی دارند. در طبقه سوم این مجتمع تجاری جهت رفاه حال مسافران و بازدیدکنندگان امکانات رفاهی و تفریحی نظیر رستوران، کافی شاپ، سینما چهار بعدی، سالن بیلیارد، بولینگ، بازی‌های رایانه‌ای و شهربازی در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: خیابان ولی‌عصر، نبش خیابان دریا، مرکز خرید سیتی سنتر
  • ساعت کار: 10 صبح الی 2 بعد از ظهر – 5 عصر الی 12 شب
  • شماره تماس: 35246114-076

مرکز خرید سیتی سنتر قشم - لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مرکز خرید جزیره

مجتمع تجاری سیتی سنتر

بازار بزرگ فردوسی قشم

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید ارزان قیمت قشم، بازار بزرگ فردوسی است. این بازار دارای سه طبقه بوده که طبقات اول و دوم آن تجاری و طبقه سوم آن اداری محسوب می‌شود. در دو طبقه تجاری بازار بزرگ فردوسی قشم مجموعا حدود 450 فروشگاه و در طبقه اداری آن 180 واحد اداری قرار دارند. در واحدهای تجاری این مجموعه اقلام متنوعی نظیر صندل و دمپایی، محصولات تزیینی، ماشین شارژی، دوچرخه و انواع پوشاک عرضه می‌شوند. این بازار بزرگ دارای پله برقی، رستوران و آسانسور است. محصولات بازار بزرگ فردوسی قشم از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و با قیمت‌های ارزانی عرضه می‌شوند.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها
  • ساعت کار: 9:30 صبح الی 2 بعد از ظهر – 5 عصر الی 11:30 شب
  • شماره تماس: 35240410-076

بازارهای قشم - علاقه‌مندان به خرید این لیست را فراموش نکنند! 

بازار بزرگ فردوسی قشم

مرکز خرید پردیس قشم

بازار پردیس قشم مقابل بازار ستاره قرار دارد و از مراکز خرید خوب قشم است. این مرکز خرید 4 طبقه و بیش از 148 واحد تجاری دارد. طبقات اول و دوم مرکز خرید پردیس قشم تجاری بوده و طبقات سوم و چهارم آن نیز به رستوران و هتل اختصاص دارد. در طبقه همکف این مرکز خرید نیز کافی شاپ وجود داشته و اجناس متفاوتی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. اما به‌طور کلی در بیشتر فروشگاه‌های مرکز خرید پردیس پوشاک زنانه و لباس مجلسی عرضه می‌شود. پوشاک زنانه این مرکز خرید از دیگر مراکز خرید قشم شیک‌تر بوده و به همین علت مرکز خرید پردیس نظر بسیاری از بانوان مسافر را به خود جلب می‌کند.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی بازار بزرگ ستاره، مرکز خرید پردیس
  • ساعت کار: 9:30 صبح الی 2 بعد از ظهر – 5 عصر تا 10:30 شب
  • شماره تماس: 35240457-076

راهنمای سفر به قشم - اطلاعاتی کامل از بزرگترین جریره خلیج فارس!

مرکز خرید پردیس قشم

بازار خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس قشم یکی از مراکز خرید قشم است که  4 طبقه تشکیل دهنده دارد. طبقات اول و دوم این مرکز خرید دارای 80 واحد تجاری و طبقه سوم آن نیز از 30 واحد اداری و مسکونی است. در طبقه چهارم این مرکز خرید رستورانی معروف و محبوب به نام رستوران خلیج فارس قرار دارد. در بازار خلیج فارس محصولات متنوعی نظیر انواع لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش و پوشاک با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شوند.

  • آدرس: میدان گل‌ها، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار بزرگ ستاره، بازار خلیج فارس
  • ساعت کار: 9:30 صبح تا 2 بعد از ظهر – 5:30 عصر الی 11 شب
  • شماره تماس: 35242531-076

بازار خلیج فارس

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان از مراکز خرید ارزان قیمت قشم است که آن را با نام لولو سنتر نیز می‌شناسند. مرکز خرید مرجان از دو ساختمان که هر کدام دارای دو طبقه هستند تشکیل شده است. در طبقات این مرکز خرید واحدهای اداری و تجاری قرار دارند. طبقه اول هر یک از ساختمان‌ها نیز دارای یک رستوران و هایپرمارکت بزرگ است. در این هایپرمارکت‌ها انواع اقلام بهداشتی، خوراکی و آشپزخانه با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، چهارراه پردیس، مرکز خرید مرجان
  • ساعت کار: 9 صبح الی 2 بعد از ظهر – 5 عصر الی 10 شب
  • شماره تماس: 35242201-076

تفریحات قشم برای کودکان - معرفی جاهای دیدنی و تفریحات آبی و غیرآبی

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیمرغ یک مرکز خرید 4 طبقه در قشم است که از 71 واحد تجاری تشکیل شده است. این مرکز خرید از زیباترین و مدرن‌ترین مراکز خرید قشم به شمار می‌رود. مرکز خرید سیمرغ علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات تفریحی و رستوران نیز دارد. در هنگام بازدید از مرکز خرید سیمرغ بد نیست به سالن بیلیارد این مجموعه هم سر بزنید.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، میدان امام قلی خان، مرکز خرید سیمرغ
  • ساعت کار: 9:30 صبح تا 11 شب

مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید درگهان است. عوارض گمرک روی محصولات این شهر اعمال نمی‌شوند و به همین علت قیمت محصولات این شهر بسیار مناسب است. مرکز خرید دو دلفین پوشاک ارزان قیمت و با کیفیتی عرضه می‌کند. این مرکز خرید 6 طبقه دارد و علاوه بر پوشاک، اجناسی نظیر عطر، لوازم آرایشی، زیور آلات، لوازم برقی، لوازم خانگی، کیف و کفش نیز در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. محصولات برند این مرکز خرید اصل هستند. همچنین جالب است بدانید گل‌ها و گیاهان مخصوص جزیره قشم نیز در مرکز خرید دو دلفین به فروش می‌رسند که این موضوع توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری دو دلفین دارای رستوران و کافی شاپ است و پس از خرید می‌توانید نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را میل نمایید.

  • آدرس: درگهان، روبروی مجتمع تجاری نور، مرکز خرید دو دلفین
  • ساعت کار: 9 صبح تا 9 شب
  • شماره تماس: 35271014-076

جاهای دیدنی قشم - شما میتوانید برای دیدن جاهای دیدنی و معروف جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

مرکز خرید دو دلفین

مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجاری دریا بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر درگهان است که اجناس متعدد و متنوعی دارد. این مجتمع در میدان اصلی شهر واقع بوده و حدودا 1500 واحد تجاری فعال دارد. این مجتمع تجاری دارای دو طبقه است که در طبقه اول آن اجناس مختلفی نظیر لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم خانگی و پوشاک به فروش می‌رسند. در طبقه بالای این مجتمع نیز هتلی به نام سینگو واقع است.

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، مرکز خرید دریا
  • ساعت کار: 9 صبح الی 10 شب
  • شماره تماس: 35273501-076

مجتمع تجاری دریا

مرکز تجاری زمرد

مرکز خرید زمرد قشم یک مرکز خرید محبوب در قشم است که محبوبیت خود را مرهون قیمت‌های ارزان محصولات خود است. این مرکز خرید در درگهان واقع بوده و اجناس در آن هم به ‌صورت خرده و هم به‌ صورت عمده عرضه می‌شوند. بخش عمده محصولات مرکز تجاری زمرد را پوشاک تشکیل می‌دهند اما مغازه‌هایی نیز وجود دارند که به فروش محصولاتی نظیر لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کیف و کفش می‌پردازند.

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا، مرکز خرید زمرد
  • ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 35267702-076

مرکز تجاری زمرد

بازار نخل

بازار نخل را زیباترین بازار سنتی قشم می‌دانند. این مرکز خرید کار خود را در سال 1392 شروع کرد. بازار نخل جمعا 224 غرفه دارد و مساحت آن حدودا 9200 متر مربع است. تمرکز این بازار بر فروش عمده پوشاک است اما با کمی گشت‌وگذار می‌توانید غرفه‌هایی پیدا کنید که به‌ صورت تک اجناس خود را به فروش می‌رسانند. این بازار بهترین محل برای فروشندگان پوشاک است تا محصولات خود را با قیمت‌های مناسب و به‌ صورت عمده تهیه کنند. بازار نخل قشم رستوران و کافی شاپ نیز دارد و پس از خرید می‌توان غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمود.

  • آدرس: درگهان، جنب پاساژ اطلس
  • ساعت کار: 9 صبح الی 10 شب
  • شماره تماس: 35271101-076

بازار نخل

بازار اطلس

بازار اطلس از بازارهای محبوب قشم است که به‌طور تخصصی و اختصاصی به عرضه چمدان، کیف و کفش می‌پردازد. این بازار دو طبقه دارد و اجناس متفاوتی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف به فروش می‌رساند. از بازار اطلس قشم هم بهو صورت عمده و هم به ‌صورت خرده می‌توانید خرید نمایید. از مزایا و امکانات این بازار می‌توان به داشتن پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و کافه رستوران اشاره کرد.

  • آدرس: درگهان، پشت مجتمع تجاری دو دلفین، مرکز خرید اطلس
  • ساعت کار: 8:30 صبح تا 11 شب
  • شماره تماس: 35270111-076

سوغات قشم - از قشم چی بخریم؟

بازار اطلس

بازار نور

از دیگر مراکز خرید قشم می‌توان به بازار نور اشاره کرد که دقیقا مقابل مجتمع تجاری دو دلفین واقع شده است. اکثر فروشندگان این بازار از مردم بومی قشم هستند و محصولات متنوعی را در این بازار عرضه می‌کنند. بازار نور توسط یک پل هوایی به مجتمع تجاری دو دلفین متصل می‌گردد.

  • آدرس: درگهان، روبه‌روی مجتمع تجاری دو دلفین، مرکز خرید نور
  • ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 35271057-076 و 35271056-076

بازار نور

مرکز تجاری ایران زمین درگهان

مرکز تجاری ایران زمین درگهان از مراکز خرید خوب قشم است که از دو طبقه تشکیل شده است. در طبقه اول مرکز تجاری ایران زمین درگهان بانک، فست فود و رستوران قرار دارد و طبقه دوم آن را نیز به فروش لوازم و پوشاک ورزشی اختصاص داده‌اند.

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، مرکز خرید ایران زمین
  • ساعت کار: 9 صبح الی 10 شب

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف از محبوب‌ترین مراکز خرید قشم است که 120 واحد تجاری دارد. در این مجتمع تجاری انواع محصولاتی نظیر عینک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و پوشاک عرضه می‌شوند. این مجتمع تجاری یک هایپرمارکت بزرگ و زیبا دارد. مجتمع تجاری خلیج فارس دارای چشم‌انداز زیبایی  رو به دریا است.

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا، مجتمع تجاری پرشین گلف
  • ساعت کار: 9 صبح الی 10 شب
  • شماره تماس: 35263203-076

مجتمع تجاری پرشین گلف

سخن پایانی

از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به قشم می‌توان به خرید از مراکز خرید و بازارهای این جزیره اشاره کرد. قشم بازارهای معروفی دارد که هر مسافری باید از آن‌ها بازدید کند. در بازارها و مراکز خرید این جزیره محصولات متنوعی با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شوند که نباید آن‌ها را از دست بدهید. بازارهای قشم عموما به ارزان بودن معروف هستند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر