اوت لت های استانبول

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 11630
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از جذاب ترین بخش های سفر با تور استانبول، خرید و گشت و گذار در مراکز خرید و اوت لت های استانبول است. بسیاری از برند های مطرح دنیا که قیمت های بالایی دارند در تغییر فصل و یا زمانی که سایزبندی ناقصی دارند با قیمت مناسب تری در اوت لت ها عرضه می شوند. در مناطق مختلف ترکیه و استانبول نیز اوت لت های مختلفی وجود دارد که این اجناس را به فروش می رسانند. اگر به خرید در این مراکز خرید علاقه مند هستید در ادامه چند اوت لت معروف در استانبول را به شما معرفی می کنیم.

اوت لت های استانبول

اوت لت 212 استانبول

این مرکز خرید یکی از اوت لت های متنوع با قیمت مناسب است که اجناس با کیفیت و محبوبی همچون آدیداس، نایکی، ماوی، ال سی وایکیکی و کلینز و انوع لوازم ورزشی و لوازم آرایشی و ... در هر رده سنی ارائه می دهد. طراحی منحصر به فرد این مرکز با سالن های سینما و محل بازی کودکان و رستوران و کافه های مختلف به همراه زمین بولینگ و اسکیت لحظات حضور شما را در آن شادتر خواهد کرد. از رستوران های مشهور این مرکز خرید می توان به مک دونالد ،برگرکینگ، کی اف سی، رامیز و برکت و دنر اشاره کرد. یکی از مهم ترین مزیت های این اوت لت نزدیکی بودن به مرکز شهر است که با استفاده از اتوبوس و سرویس های رفت و برگشت دسترسی راحتی دارد.

آدرس: استانبول، محله باجیلار ،خیابان هالکانی، خیابان تاشاکوچی

اوت لت 212 استانبول

اوت لت ویا پورت استانبول

این اوت لت در سال 2008 میلادی در بخش آسیایی استانبول شروع به کار کرد و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. طراحی زیبای این مرکز خرید شبیه به بازارهای سنتی به دست معماران هنرمند و مشهوری انجام شده است. بیش از 200 فروشگاه که اجناس زنانه بچگانه و مردانه به همراه جواهرات و برندهای مطرح دنیا مانند آدیداس، نایکی، بنتون، پوما، دیزل ،اکو، کلمبیا ،کوتون، منگو و کلین را ارائه می دهند. همچنین در این اوت لت بخش های تفریحی و سرگرمی نیز مانند سینما، سالن اسکیت روی یخ ،دریاچه، رستوران و کافه های متنوع وجود دارد که علاوه بر گشت و گذار در گاساژ به خوبی با آنها سرگرم خواهید شد. از امکانات دیگر ویاپورت می توان به مسجد، خدمات توان یاب، گل فروشی ،اتاق مادر و کودک، گل فروشی اشاره کرد. اوت لت ویاپورت در جاده فرودگاه «صبیحا گوکچن» استانبول واقع شده است و با میدان تکسیم 30 دقیقه فاصله دارد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

اوت لت ونزیا استانبول

یکی از مرکزخریدهای مشهور استانبول اوت لت ونزیا است که طراحی مبتکرانه آن در منطقه «قاضی عثمان پاشا» آن را به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول تبدیل کرده است. طراحی آن شبیه به شهر ونیز ایتالیا بوده و برای گشت و گذار در اطراف آن میتوانید قایقی اجاره کنید، دور پاساژ را خوب بگردید و خرید و تفریحی متفاوت را تجربه کنید. در اوت لت ونزیا فروشگاه های مشهوری مانند نایکی، آدیداس، ماوی، کوتون، ال سی وایکیکی ،دفکتو و ... وجود دارد. همچنین بخشی از آن با اتاق مادر و کودک، غرفه اشیای گمشده، مسجد و ... اختصاص داده شده است. سینما، رستوران، کافه های مشهوری مانند برگر کینگ، استارباکس و مادو در نظر گرفته شده است.

آدرس: استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کارائنیز، خیابان اسکی ادرین، مرکز خرید ونیزیا

اوت لت های استانبول

اوت لت استارسیتی استانبول

اوت لت استار سیتی استانبول در بخش اروپایی استانبول در محله ینی بوستا واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک3 دقیقه فاصله دارد. مانند دیگر اوت لت های استانبول در این مرکز خرید اتواع لوازم آرایشی و عطر، کفش، لوازم ورزشی و لباس با محبوب ترین برندها وجود دارد. همچنین تفریحاتی مانند سالن بولینگ، محل بازی کودکان، رستوران و کافه و سینما روز شادتری برای شما می سازد.

آدرس: استانبول ،منطقه ینی بوستا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک 34

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

اوت لت دیپوسایت استانبول

اوت لت دیپوسایت نیز از دیگر مراکز خرید پرطرفدار در بین گردشگران و شهروندان است که در ایکیتالی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید شامل 110 فروشگاه بوده اجناس تخفیف خورده متنوعی از کیف و کفشو پوشاک تا لوازم خانگی دارد. 12 کافه دنج و رستوران هایی با غذاهای ترکی و بین و المللی مشغول خرمت رسانی هستند. سالن های ورزشی و تفریحی از دیگر امکانات سرگرم کننده این مجموعه می باشند.

آدرس: استانبول، محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک ،مرکزخرید دیگوسایت

اوت لت اولیوم استانبول

این اوت لت یکی از بزرگترین اوت لت های واقع در شهر استانبول است که در منطقه زیتون بورنو قرار دارد و اغلب اجناس آن دارای تخفیف های زیادی است. از مهمترین برند های آن می توان به آدیداس، پوما، کوتون، ال سی وایکیکی ،پیرکاردن، اینچی، گراتیسو، دریمو و دیگر برندها اشاره کرد. تمامی برندها اجناس خود را با 50 درصد تخفیف به فروش می رسانند. اوت لت اولیوم علاوه بر فروشگاه دارای 6 سالن سینما، سالن تئاتر ،سالن ورزشی ،پارکینگ با ظرفیت زیاد و سالن بولینگ، و رستوران های متنوع است که در اوقات خوشی را برای مشتریان رقم میزند.

اوت لت اولیوم استانبول

اوت لت کاله استانبول

یکی دیگر از اوت لت های استانبول اوت لت کاله است که از سال 2007 افتتاح شدو به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید لوازم ورزشی معتبر شناخته میشود.برندهایی هایی همچون دفاکتو، آدیداس ،نایک در آن حضور داشته و علاوه بر فروشگاه شامل رستوران و سینما نیر می باشد. دسترسی راحت آن که در یکی از شلوغ ترین مناطق شهر واقع شده باعض محبوبیت بیشتر آن شده است.

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

اپتیموم اوت لت استانبول

اپتیموم اوت لت یکی از شناخته شده ترین مراکز اوت لت در استانبول شناخته میشود. این اوت لت در 5 طبقه ساخته شده و دارای 11 سینما و پیست اسکیت روی یخ ،فود کورت و کافه  می باشد.  برندهایی مانند زارا ،آدیداس، پوما ،نایک، بنتون، منگو یو اس پولو، در این مرکز خرید شعبه دارند و با تخفیف هایی که ارائه می دهند خریدی ایده آل را برای مشتریان ایجاد می کنند.

معروف ترین اوت لت های استانبول

اوت لت آسیا پارک

یکی از مراکز اوت لت معروف و قدیمی اوت لت آسیا پارک است که در سال 2007 ساخته شده است و توریست های زیادی آن را می شناسند و از آن خاطره خرید های متنوع دارند. این مرکز خرید 7 طبقه بوده و بسیاری از برندهای مطرح جهان را پوشش میدهد.  رستوران و مراکز تفریحی آن نیز سرگرمی خوبی را ایجاد می کند.

اوت لت ایرپورت استانبول

این مرکز خرید بزرگ در منطقه اتاکوی استانبول قرار داشته وشامل 116 فروشگاه است که اجناسی با قیمت مناسب را ارائه می دهند. یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی های مختلف با قیمت مناسب این مرکز خرید است که نمایندگی برندهای بزرگی را عهده دار بوده و محصولات با کیقیت با قیمتی مناسب را عرضه می کند. طراحی منحصر بفرد آن با سقف متحرک و فروشگاه های شیک شما را به گشت و گذار بیشتر در آن ترغیب می کند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 102 کاربر