نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/05/14
بازدید: 187

ریشه برگزاری نمایشگاه طلا در قرن‌ها مهارت

شاید فکر کنید که نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک، صرفا به دلیل شهرت روز افزون پایتخت تایلند و در جهت افکاری تجاری در این شهر برگزار می‌شود. اما در اصل شرایط طور دیگریست. تایلندی‌ها از قرن‌ها قبل جواهرسازی با کیفیت بالا شهرت داشته‌اند. به همین دلیل هم سالانه این جشنواره در کشور تایلند و شهر بانکوک برگزار می‌شود تا هنرهای مردم این کشور و نمایندگان سایر کشورها در معرض بازدید عموم قرار بگیرد.

چرا از نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک دیدن کنیم؟

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک، یکی از بهترین‌ها

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت طلا و جواهر در سطح جهان است. این نمایشگاه با قدمتی طولانی، به عنوان یک پلتفرم بین‌المللی برای عرضه جدیدترین طرح‌ها، نوآوری‌ها و ترندهای صنعت طلا و جواهر شناخته می‌شود. تایلند با سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید و طراحی جواهرات، میزبان این رویداد مهم است که هر ساله تعداد زیادی از تولیدکنندگان، طراحان، بازرگانان و علاقه‌مندان به این صنعت را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

تور تایلند - ارزان ترین تورهای ترکیبی تایلند (بانکوک، پاتایا، پوکت)

چرا از نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک دیدن کنیم؟

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله طلا، نقره، سنگ‌های قیمتی، جواهرات طراحی شده و لوازم جانبی مرتبط با این صنعت به نمایش گذاشته می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند با جدیدترین طرح‌ها و نوآوری‌های صنعت آشنا شوند و از نزدیک شاهد هنر و مهارت طراحان و تولیدکنندگان تایلندی و سایر کشورهای جهان باشند. علاوه بر نمایش محصولات، این نمایشگاه میزبان رویدادهای جانبی مانند سمینارها، کارگاه‌ها و مسابقات طراحی است که به غنی‌تر شدن تجربه بازدیدکنندگان کمک می‌کند. علاوه‌بر همه این موارد، فراهم شدن امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان برتر دنیا هم یکی از دیگر از جذابیت‌های این جشنواره است. به‌این‌ترتیب شما طلا را با کیفیت بالا و بدون دخالت واسطه با قیمت مناسب در این نمایشگاه خریداری می‌کنید.

چرا از نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک دیدن کنیم؟

سلایق مصرف‌کنندگان اینجا شکل می‌گیرد!

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک تأثیر بسزایی بر صنعت طلا و جواهر در سطح جهانی دارد. این نمایشگاه به عنوان یک بازارچه بزرگ برای خرید و فروش محصولات، فرصت‌های تجاری بی‌نظیری را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. همچنین، این رویداد به معرفی ترندهای جدید و شکل‌گیری سلیقه‌های مصرف‌کنندگان کمک کرده و به رشد و توسعه این صنعت در سطح جهانی کمک شایانی کرده است.

کمک نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک به رونق گردشگری

نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات بانکوک نه تنها بر صنعت طلا و جواهر بلکه بر صنعت گردشگری تایلند نیز تأثیر بسزایی دارد. این رویداد سالانه، با جذب هزاران بازدیدکننده از سراسر جهان، به یک عامل مهم در توسعه گردشگری این کشور تبدیل شده است.

کمک نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک به رونق گردشگری

برگزاری نمایشگاه طلا بانکوک با هزار و صد غرفه‌دار

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک در سال 2024 برای دومین بار است که برگزار می‌شود. رویداد قبلی یا همان نمایشگاه 69ام، در ماه فوریه برگزار شد و بازخورد نسبتا خوبی از سوی گردشگران دریافت کرد. نمایشگاه 70 بانکوک نیز در مرکز همایش ملی ملکه سیرکیت و از تاریخ 19/6/1403 تا 23/6/1403 برگزار می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها و بازخوردهای نمایش داده شده از نمایشگاه قبلی، به نظر می‌رسد که حدود هزار و صد غرفه‌دار از 110 کشور از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت کنند. همچنین احتمال حضور 40 هزار بازدید کننده نیز در مدت زمان 4 روزه برگزاری نمایشگاه وجود دارد. 

برگزاری نمایشگاه طلا بانکوک با هزار و صد غرفه‌دار

تور بانکوک ویژه نمایشگاه طلا بانکوک را رزرو کنید!

امکان رزرو تور بانکوک تایلند ویژه نمایشگاه طلا و جواهرات 2024 وجود دارد. شما می‌توانید با بررسی قیمت تور و خدمات موجود در آن پکیج‌های مسافرتی تایلند ویژه این نمایشگاه را خریداری کنید. البته باید در نظر داشته باشید که به دلیل افزایش تقاضا برای رزرو تور در این مدت، بایستی از 3 هفته قبل پکیج مسافرتی مدنظرتان را رزرو کرده باشید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر