لس آنجلس

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/22
بازدید: 1738
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

 لس آنجلس یکی از مشهورترین و شناخته شده‌ترین شهرها در کشور آمریکا است. این شهر دارای فرهنگ و آداب و رسوم بسیار غنی بوده و جاذبه‌های گردشگری بسیاری در آن وجود دارد. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به انواع موزه‌ها، مکان‌های طبیعی، تاریخی و علمی اشاره کرد که گردشگران می‌توانند در طول سفر خود از آن‌ها دیدن کنند‌. همچنین نماد هالیوود و خیابان‌های آن نیز در این شهر قرار دارند که بر جذابیت‌های این شهر افزوده‌اند. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید می‌توانید با دریافت ویزای آمریکا و فراهم کردن سایر شرایط به لس آنجلس سفر کنید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. معرفی شهر لس آنجلس
  2. اطلاعات کلی شهر لس آنجلس
  3. جاهای دیدنی لس آنجلس
    1. پارک تفریحی دیزنی‌لند
    2. دان‌تاون دیزنی، پارک دیزنی
    3. سالن کنسرت والت دیزنی
    4. سالن تئاتر دالبی
    5. هالیوود
    6. موزه اتومبیل پیترسن
    7. اسکله‌ سانتا مونیکا
    8. موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس
    9. مرکز علمی کالیفرنیا
    10. موزه برود
    11. بازار کشاورزان لس آنجلس
    12. موزه هنر شهرستان لس آنجلس
    13.  گردشگاه کانال‌های ونیزی و ساحل ونیز
    14. موزه نبردناو آیووا
    15. لانگ بیچ
    16. قیرچاله‌های لابریا
    17. کلکسیون نِترکات
    18. جاده مالهالند
    19. پارک و رصد خانه گریفیث
    20. پالیسیدز پارک
    21. تورهای ممتاز هلیکوپتر
    22. گودال‌های قیر و موزه‌ لا بریا
    23. پیاده روی در Runyon Canyon Park
    24. مرکز گتی
    25. موزه‌ رکوردهای جهانی گینس
    26. تور استودیوهای هالیوودی یونیورسال
    27. تماشای بلوار هالیوود
    28. بازدید از بلوار سانست
    29. گشت و گذار در شهر قدیمی پاسادنا
    30. بازدید از کتابخانه‌ی هانتیگتون
    31. گشت و گذار در مرکز علوم کالیفرنیا
  4. آب و هوای شهر لس آنجلس
  5. هزینه های سفر به شهر لس آنجلس
  6. متوسط قیمت مواد غذایی
  7. هزینه‌ حمل و نقل عمومی
  8. شرایط دریافت ویزا شهر لس آنجلس
    1. مدارک مورد نیازدریافت ویزای توریستی لس آنجلس
  9. فرودگاه‌ های شهر لس آنجلس
  10. قوانین و فرهنگ شهر لس آنجلس

شهر لس آنجلس

معرفی شهر لس آنجلس

لس آنجلس یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین شهرهای کشور آمریکا بوده که بسیاری از افراد آن را به عنوان پایتخت سرگرمی جهان می‌شناسند؛ زیرا این شهر خانه هالیوود است. به طور کلی شهر لس آنجلس در تولید فیلم‌های سینمایی تلویزیون بازی‌های ویدیویی و موسیقی‌های ضبط شده در جهان از همه کشورها جلوتر است.  مردم در شهر لس آنجلس از بیش از ۱۴۰ کشور آمده‌اند و ۲۲۴ زبان زنده دنیا در این شهر صحبت می‌شود. شهر لس آنجلس به ۸۰ ناحیه و منطقه تقسیم بندی می‌شود به همین سبب فرهنگ‌ها و قومیت‌های متنوعی در آن وجود دارند.

ایالت متحده آمریکا - تاریخچه، نام ایالات، جاهای دیدنی    

اطلاعات کلی شهر لس آنجلس

در خصوص اطلاعات کلی شهر لس آنجلس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام شهر: Los Angelesایالت: کالیفرنیا
زبان: انگلیسیمذهب: مسیحیت
جمعیت: 3.9 میلیون نفرواحد پول: دلار
اختلاف ساعت ایران با شهر لس آنجلس: 10:30 ساعتطول پروازهای تهران لس آنجلس: 22 ساعت و 55 دقیقه

جاهای دیدنی لس آنجلس

شهر لس آنجلس از نظر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار غنی بوده به همین سبب سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جاذبه‌های دیدنی این شهر شامل مکان‌های طبیعی، موزه‌ها، سواحل، اسکله‌ها، سالن‌های مختلف و... هستند. به طوری که برای بازدید از تمامی این جاذبه‌های دیدنی لازم است روزهای زیادی را در این شهر بگذرانید. برخی از جاذبه‌های دیدنی در شهر لس آنجلس به قدری جالب و حیرت آور هستند که افراد را مجذوب خواهند کرد.

پارک تفریحی دیزنی‌لند

یکی از جاذبه‌های دیدنی و جالب در حومه شهر لس آنجلس که از سال ۱۹۵۰ توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد، پارک دیزنی لند است. افراد می‌توانند با رفتن به این پارک زیبا و جذاب ساعاتی سرشار از نشاط و هیجان را برای خود به وجود آورند، زیرا در این پارک مجموعه‌های تفریحی موضوعی و رایدهای بسیار زیبایی وجود دارند.  در طی ساخت و سازهای اخیر در این مکان، پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا احداث شده که بخش‌های مهیج و ماجراجویانه‌ای برای افرادی که به این پارک سر می‌زنند، فراهم کرده است. 

مضامین این پارک ماجراجویی دیزنی، شامل هفت سرزمین که از فیلم‌های سینمایی الهام گرفته می‌شود.

دان‌تاون دیزنی، پارک دیزنی

شاید تصور کنید پارک دیزنی لند تنها مناسب کودکان است، اما جالب است بدانید که دان تاون دیزنی در واقع مکانی برای بزرگسالان بوده که این افراد می‌توانند از غذاها و سرگرمی‌های متنوع آن لذت ببرند. در دان تاون، پارک‌های موضوعی، زمین‌های گلف، چشمه آب گرم، رستوران، کافه و دیگر جاذبه‌ها وجود دارند. البته کودکان نیز می‌توانند از این مکان بهره برده و لذت ببرند.

سالن کنسرت والت دیزنی

سالن معروف کنسرت والت دیزنی توسط یک معمار مشهور آمریکایی به نام فرانک گری طراحی شده است. به طور معمول در این سالن ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان این شهر برنامه اجرا می‌کنند‌. این سالن که گنجایش حدود ۲۳۰۰ نفر را دارد، در خیابان گراند جنوبی شماره ۱۱۱ قرار گرفته است. با این که بسیاری از افراد برای شنیدن موسیقی کلاسیک و ارکستری به این سالن سر می‌زنند، اما لازم است بدانید که بنای این سالن نیز ارزش بسیار زیادی برای بازدید دارد.

دیزنی‌لند پاریس - دیزنی‌لند پاریس یکی از جاهایی است که در سفر به پاریس باید از آن دیدن کنید.

پارک تفریحی دیزنی‌لند - سالن کنسرت والت دیزنی

سالن تئاتر دالبی

در سال ۲۰۰۱ در منطقه هالیوود شهر لس آنجلس تئاتری تحت عنوان تئاتر دالبی تاسیس شده است. این تئاتر در گذشته تئاتر کوداک یا مرکز تئاتر هالیوود و هایلند نامیده می‌شد. افرادی که علاقه بسیار زیادی به تاریخ معماری و هنر تئاتر دارند، این منطقه گزینه بسیار خوبی برای آنها خواهد بود. همچنین در این منطقه مراکز خرید بسیار و رستوران‌های با کیفیتی وجود دارد. جالب است بدانید که از سال ۲۰۰۲ تا کنون مراسم اسکار در سالن تئاتر دالبی برگزار می‌شود. به علاوه خوانندگان بسیاری از جمله سلین دیون، آندریا بوچلی، دیوید گیلمور و ایان اندرسون تا به حال در این تئاتر اجرا داشته‌اند.

هالیوود

در یکی از تپه‌های شهر لس آنجلس نماد و نشانی از هالیوود وجود دارد. جالب است بدانید که این تپه در واقع با به نوعی با هنر هفتم گره خورده است و هر ساله گردشگران بسیاری به تپه‌های هالیوود هیلز سفر می‌کنند و در کنار این نماد عکس می‌گیرند. البته شاید تصور کنید تنها جاذبه دیدنی این تپه همین نماد هالیوود است، اما اشتباه می‌کنید زیرا در این تپه قادر هستید به بلوار هالیوود، پیاده روی مشاهیر هالیوود و تئاتر چینی نیز سری بزنید.

موزه اتومبیل پیترسن

موزه اتومبیل پیترسن یکی از جالب‌ترین و هیجان انگیزترین مکان‌ها برای افرادی است که علاقه بسیاری به خودروهای کلاسیک، قدیمی و خاص دارند.   این موزه در بلوار ویلشر لس آنجلس واقع شده و یکی از بزرگترین موزه‌های خودرو در جهان به حساب می‌آید.

اختلاف ساعت ایران و آمریکا - مشاهده ی تفاوت و اخلاف زمانی بین ایران و آمریکا

سالن تئاتر دالبی - هالیوود

اسکله‌ سانتا مونیکا

احتمالاً به سبب شهرت جهانی اسکله سانتا مونیکا تا کنون نام آن به گوشتان خورده باشد. این اسکله در واقع شامل دو اسکله می‌شود. اسکله سانتا مونیکا در سال ۱۹۰۹ میلادی ساخته شده و در بخش اعظم آن مغازه‌ها و رستوران‌های قدیمی بسیاری جای گرفته‌اند. شما می‌توانید جلوه‌ای از ویژگی‌های اسکله‌های جنوب کالیفرنیا را در این مکان جالب ببینید. این دو اسکله در میدانی به یکدیگر متصل می‌شوند و در محل اتصال این دو، پارک تفریحی قدیمی وجود داشته که دارای چرخ و فلک قدیمی، چرخ و فلک چوبی و چرخ و فلک خورشیدی است.  چرخ و فلک‌ها نه تنها جلوه بسیار زیبایی با نورپردازی‌های خود در شب به اسکله می‌بخشند، بلکه سبب می‌شوند گردشگران و مسافران بسیاری به بازدید از این اسکله جلب شوند. یک آکواریوم کوچک، مدرسه بندبازی، مجموعه‌ای از رستوران‌ها که غذاهای با کیفیت سرو می‌کنند از جمله دیگر جاهایی هستند که می‌توانید هنگام تماشای اسکله به آنها سر بزنید.

موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس

در سال ۱۹۱۳ اولین موزه لس آنجلس تحت عنوان موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس تاسیس شد و هم اکنون بیش از یک قرن از باز شدن این موزه به روی عموم مردم می‌گذرد. این مرکز امروزه به عنوان یکی از مراکز مهم علمی فرهنگی و تفریحی، طبیعی لس آنجلس به حساب می‌آید. در بین گالری‌های بسیار زیاد و کلکسیون‌های این موزه، کلکسیون دایناسورها در تمامی جهان بسیار مشهور است.

شما می‌توانید در این کلکسیون فسیل‌های بازسازی شده برخی از مشهورترین دایناسورها همچون تی‌رکس، تریسراتوپس و استگوسور را مشاهده کنید. اگر علاقه مند به دیدن تاریخی ۵۰۰ ساله از کالیفرنیا هستید، حتماً به گالری لس آنجلس شدن در این موزه سری بزنید. برای نوجوانان و خردسالان نیز مرکز اکتشاف و باغ وحش حشرات در این موزه وجود دارد.

مرکز علمی کالیفرنیا

اگر علاقه بسیار زیادی به نجوم و فضا دارید، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به لس آنجلس حتماً سری به مرکز علمی کالیفرنیا بزنید. بازدید از این مرکز علمی برای عموم مردم رایگان بوده و افراد می‌توانند شاتل فضایی اندور را در این مرکز مشاهده کنند.  در این مرکز غرفه‌های متنوعی وجود داشته و شما می‌توانید شاتل فضایی ناسا و گنجینه‌ای از ابزارها و وسایل به کار رفته در ماموریت‌های فضایی را در غرفه ساموئل اوشین را از نزدیک مشاهده کنید. البته تمامی این مرکز به نمایش بخش‌های هوا و فضا مرتبط نمی‌شود و گالری‌های موضوعی دیگری همچون دنیای زنده، فناوری و اکوسیستم نیز در این مرکز وجود دارند.

اسکله سانتا مونیکا - موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس

موزه برود

موزه برود در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده و با وجود نوساز بودن آن محبوبیت بسیاری نزد گردشگران دارد. این موزه بسیار بزرگ بوده و مساحت آن به ۱۲۰ هزار متر مربع می‌رسد. به طور کلی در این مکان دو گالری وجود داشته که شما می‌توانید در این موزه به مشاهده بیش از ۲۰۰۰ اثر هنری که در آن نگهداری می‌شود، بپردازید. هزینه تاسیس این موزه در حدود ۱۴۰ میلیون دلار بوده که الی و ادیت برود که یکی از کارآفرین‌ها و میلیاردرهای آمریکایی به حساب می‌آید، آن را تاسیس کرده است.

امروزه شما می‌توانید به صورت رایگان از نمایشگاه‌های عمومی موزه برود دیدن کنید ولی بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی با پرداخت هزینه قابل انجام است.  اگر قصد داشته باشید در ایام تعطیل یا آخر هفته‌ها به این موزه سری بزنید، باید خود را برای صف‌های انتظار طولانی پشت درهای موزه آماده کنید زیرا معمولاً تقاضای بسیار زیادی برای بازدید از این موزه وجود دارد.

بازار کشاورزان لس آنجلس

در اوج نابسامانی‌های اقتصادی در سال ۱۹۳۴، ۱۸ کشاورز گرد هم آمدند و تصمیم گرفتند در قطعه زمینی نزدیک بلوار ویلشایر غرفه‌هایی را برپا کنند تا قادر باشند مستقیماً محصولاتشان را به مشتریان بفروشند. در آن زمان این بازار بسیار کوچک بود اما با گذشت زمان گسترش پیدا کرد و امروزه افراد آن را با نام بازار کشاورزان لس آنجلس می‌شناسند. با این که در ابتدا این بازار به منظور فروش میوه و تره بار شروع به کار کرد، اما امروزه فروشندگان آن افزایش یافته و اقلام دیگری نیز در آن به فروش می‌رسند.

موزه هنر شهرستان لس آنجلس

موزه هنر شهرستان لس آنجلس یکی از بزرگترین موزه‌های هنری در غرب کشور آمریکا به حساب می‌آید که بیش از ۱۳۰ هزار آثار هنری از دوران باستان تا دوران حاضر در آن نگهداری می‌شوند و عموم مردم می‌توانند از آنها بازدید کنند. کلکسیون‌های متنوعی در این موزه وجود دارند که از جمله برجسته‌ترین آنها می‌توان به آثار هنری از آسیا، آمریکای لاتین و هنر اسلامی اشاره کرد‌.  این موزه مساحت بسیار زیادی داشته و در  طی سال‌های اخیر چندین ساختمان مجزا نیز به این موزه اضافه شده‌اند. شرکت معماری رنتسو پیانو ساختمان‌های جدیدی را در ضلع غربی پردیس طراحی کرده که جز جدیدترین موارد طرح توسعه به حساب می‌آیند.

موزه هنر شهرستان لس آنجلس - بازار کشاورزان لس آنجلس

 گردشگاه کانال‌های ونیزی و ساحل ونیز

به طور قطع رفتن به ساحل ونیز یکی از بهترین تجربیات شما در بازدید از شهر ونیز لس آنجلس خواهد شد. در این ساحل همیشه افراد بسیار زیادی مشغول قدم زدن، دوچرخه سواری، رول اسکیت سواری و دویدن هستند‌. شما نیز می‌توانید با همراه شدن با این جمعیت، از تماشای ساحل و آب و هوای مطبوع و منحصر به فرد نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید در امتداد این ساحل مغازه‌های بسیار زیادی وجود دارند و نوازندگان بسیاری مشغول به نواختن موسیقی هستند.

همچنین در کنار این ساحل پارکی تحت عنوان پارک اسکیت قرار دارد که برخی از بهترین اسکیت برد سواران در این پارک گرد هم آمده و مهارت‌های خود را نشان می‌دهند.

موزه نبردناو آیووا

موزه نبردناو آیووا یکی از جالب‌ترین موزه‌ها در نزدیکی بندر ساحل لس آنجلس بوده که شما می‌توانید به همراه خانواده خود به این موزه سری بزنید و از آن نهایت لذت را ببرید. در این موزه افراد می‌توانند با زندگی و وظایف دریانوردان و ملوانانی که بر روی عرشه کار می‌کردند، آشنا شوند. ورود به این موزه به همراه تور صورت می‌گیرد که البته اغلب این تورها راهنما نخواهند داشت. تسلیحات سنگین نبردناو به خصوص توپ‌های عظیم‌الجثه کالیبر ۱۶ اینچ (۴۰۶ میلی‌متری) از جمله مواردی هستند که می‌توانید در این موزه مشاهده کنید. البته افراد می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی در بخش‌های مختلف این موزه همچون موتورخانه، دیگ بخار، مرکز کنترل و فرماندهی نیز گشت و گذار کنند.

لانگ بیچ

یکی از شهرهایی که در جنوب لس آنجلس واقع شده و با دان تاون در مرکز شهرستان در حدود ۳۲ کیلومتر فاصله دارد، شهر لانگ بیچ لس آنجلس است.  بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به شهر لس آنجلس سفر می‌کنند، در سفر خود به شهر لانگ بیچ نیز سری می‌زنند. این شهر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی داردگ برای مثال کشتی اقیانوس پیمای مشهور کویین مری که اکنون به هتل و موزه تبدیل شده است، بسیاری از افراد را به خود مجذوب می‌کند. همچنین آکواریوم پسفیک و شورلاین ویلیج نیز از جمله دیگر جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند.

 گردشگاه کانال‌های ونیزی و ساحل ونیز - لانگ بیچ

قیرچاله‌های لابریا

در قبرچاله‌های لابریا این امکان برای گردشگران فراهم می‌شود که بتوانند برخی از بی‌نظیرترین فسیل‌های عصر یخبندان را مشاهده کنند.  در نواحی نفت خیز این قبرچاله‌ها از شکاف‌ها درزها و یا در امتداد گسل‌ها نفت خام به بیرون درز پیدا می‌کنند و به سطح زمین هم می‌رسند. رسیدن نفت خام به سطح زمین سبب جدا شدن اجزای سبک نفت و باقی ماندن اجزای سنگین آن به صورت انباشته می‌شود. این اجزای انباشته حالتی کپسول مانند پیدا کرده و فسیل‌ها و سنگواره‌های پستانداران، پرندگان و حشرات مختلفی که در آنها به دام افتاده بودند، کاملاً دست نخورده باقی می‌مانند.

کلکسیون نِترکات

کلکسیون نترکارت از جمله کلکسیون‌هایی به حساب می‌آید که مناسب علاقه مندان به اتومبیل‌های عتیقه و کلاسیک است.  گردشگران می‌توانند در این موزه کلکسیونی برجسته‌ترین اتومبیل‌های عتیقه و قدیمی آمریکایی و اروپایی که متعلق به سال‌های ۱۸۹۰ تا ۱۹۹۰ هستند, را مشاهده کنند.  اغلب اتومبیل‌هایی که در این موزه وجود دارند بسیار تروتمیز و دست نخورده هستند که سبب متحیر شدن بینندگان می‌شوند.

جاده مالهالند

جاده مالهالند از آن دسته جاده‌هایی است که هیچ وقت گشت و گذار در آن را فراموش نخواهید کرد. افرادی که علاقه بسیار زیادی به گشت و گذار و تفریح با اتومبیل دارند، می‌توانند به این جاده زیبا سری بزنند. این جاده کلاسیک به مناظر هالیوود و نواحی بسیار زیبا و خوش منظر ختم خواهد شد. این جاده پیچ‌های بسیار زیادی در طول خود دارد بنابراین اگر قصد گشت و گذار در آن را دارید، حواستان به پیچ‌های آن باشد.

کلکسیون نِترکات - قیرچاله‌های لابریا

پارک و رصد خانه گریفیث

در قسمت شرقی کوه‌های سانتامونیکا پارک جالبی تحت عنوان پارک گریفیت واقع شده که در واقع بزرگترین پارک در ایالت کالیفرنیا به حساب می‌آید.  جالب است بدانید که در این پارک بزرگ باغ وحش لس آنجلس، رصدخانه گریفیت، یک آسمان نما، یک تئاتر یونانی، یک پیست سوارکاری برای بازی‌های المپیک، مجموعه زمین‌های گلف، زمین‌های تنیس، مسیرهای پیاده‌روی و... وجود دارند. اگر در مسیر پیاده‌روی و رانندگی این پارک قرار گرفته باشید، می‌توانید تمامی شهر لس آنجلس را مشاهده کنید که این منظره برای افراد بسیار جالب و حیرت انگیز است.

پالیسیدز پارک

مجموعه‌ای از باغ‌ها، زمین‌های چمنی، درخت‌های بلند و گردشگاه‌های بسیار زیبایی در شهر لس آنجلس وجود دارند که آنها را پارک پالیسیدز می‌نامند.  این گردشگاه‌ها در امتداد خیابان عریض اوشن واقع شده‌اند که این خیابان از اسکله سانتامونیکا شروع و به شهرک ۱۴ ختم خواهد شد.  به طور معمول افرادی که به دنبال مکانی برای آرامش و استراحت باشند، پارک پالیسیدز را انتخاب می‌کنند زیرا می‌توانند از مشاهده مناظر ساحلی از این منطقه نهایت لذت را ببرند.

تورهای ممتاز هلیکوپتر

احتمالاً بسیاری از افراد رویای پرواز کردن در هلیکوپتر را در سر می‌پرورانند. حال اگر به شما بگوییم می‌توانید در شهر لس آنجلس به این رویای خود تحقق بخشید، چه احساسی پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید در این شهر خلبانی با تجربه را در اختیار گرفته و در شهری زیبا به بالگرد سواری بپردازید. قطعاً این تجربه برای شما بسیار به یاد ماندنی خواهد شد و هیچ گاه از خاطرتان نخواهد رفت. با وجود این که سوار هلیکوپتر شدن در این شهر ممکن است هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد اما از آن جایی که می‌توانید هنگام گشت و گذار در آسمان این شهر مناظر بسیار زیبای لس آنجلس را تماشا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که این تفریح خارق العاده را از دست ندهید.

پارک و رصد خانه گریفیث - تورهای ممتاز هلیکوپتر

گودال‌های قیر و موزه‌ لا بریا

در گودال‌های قیر لابریا حباب‌های نفت خام در بیش از ۱۰ هزار سال قبل شکل گرفته‌اند و امروزه این گودال‌ها یکی از منابع فراوان فسیل در جهان به حساب می‌آیند. در این گودال‌ها هیچ گونه فسیل دایناسوری وجود ندارد. با حفاری‌های انجام شده در این منطقه افراد توانستند بیش از یک میلیون استخوان را در اینجا کشف کنند. جالب است بدانید در بین استخوان‌های کشف شده بقایای بسیاری از عصر یخبندان همچون استخوان‌های ببر دندان خنجری، دایرولف و ماموت‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. به علاوه فسیل مربوط به درخت سرو کوهی بزرگترین فسیل در موزه لابریا است.

پیاده روی در Runyon Canyon Park

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به پیاده‌روی دارند، منطقه Runyon Canyon Park گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این محله بسیار مشهور و زیبا بوده و می‌توانید با پیاده‌ روی ساعات خوشی را برای خود فراهم آورید.

مرکز گتی

در زمینی به مساحت ۱۹۰ هزار متر مربع و در فراز کوه‌های سانتامونیکا، مرکزی تحت عنوان مرکز گتی وجود دارد که توسط ریچارد مایر طراحی شده است.  مرکز گتی در واقع یک مرکز فرهنگی هنری بوده و شما می‌توانید در آن کلکسیون‌های متنوعی از انواع مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، آثاری از هنرهای تزیینی اروپا و کلکسیون‌هایی از عکاسی قرن نوزدهم و بیستم را مشاهده کنید. ساختمان مرکز گتی دارای معماری مدرن و منحصر به فردی بوده همچنین در کنار آن محوطه‌ها و باغ‌هایی وجود دارد.

گودال‌های قیر و موزه‌ لا بریا

موزه‌ رکوردهای جهانی گینس

موزه رکوردهای جهانی گینس یکی از جالب‌ترین موزه‌هایی بوده که می‌توانید به همراه خانواده خود به آن سری بزنید. احتمالاً در خصوص گینس و رکوردهای آن تا به حال بسیار شنیده‌اید، حال تصور کنید اگر بتوانید این رکوردها را از نزدیک مشاهده کنید چقدر می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد. در این موزه نمایشگاهی این امکان و فرصت برای گردشگران و بازدیدکنندگان فراهم شده است.

تور استودیوهای هالیوودی یونیورسال

پارک یونیورسال استودیو یکی از زیباترین و جالب‌ترین پارک‌ها در لس آنجلس بوده که به سبب پارک‌های موضوعی (راید‌ها) که در آن وجود دارد، نزد بسیاری از افراد محبوب است. در این پارک‌های موضوعی شبیه سازها و ترن‌های هوایی بسیاری وجود دارند و جالب است بدانید که این راید‌ها دائماً تغییر می‌کنند. رایدهای پارک یونیورسال استودیو شامل دنیای جادوگری، هری پاتر، سیمپسون‌ها، ترانسفورمرها و مردگان متحرک می‌شود. البته در سال ۲۰۱۹ دنیای ژوراسیک نیز به این پارک زیبا اضافه شده که بر جذابیت‌های آن افزوده است.

تماشای بلوار هالیوود

احتمالاً یکی از جالب‌ترین مکان‌ها برای علاقه مندان به سینما و فیلم، تماشای بلوار هالیوود خواهد بود‌.  اخیراً تغییرات و تحولاتی در این بلوار به وجود آمده و شما می‌توانید با قدم زدن و تماشای پیاده روهایی که ستارگان مشهور در آنها قدم زدند، نهایت لذت را ببرید.

موزه‌ رکوردهای جهانی گینس -  استودیوهای هالیوودی یونیورسال

بازدید از بلوار سانست

شاید تا به حال نام بلوار سانست به گوشتان خورده باشد، زیرا این بلوار یکی از معروف‌ترین خیابان‌های جهان به حساب می‌آید البته این بلوار نام‌های دیگری همچون the strip یا Sunset Strip را نیز دارد. در این خیابان دفتر بسیاری از کمپانی‌های هالیوودی دایر شده‌اند که بر جذابیت آن افزوده‌اند.

گشت و گذار در شهر قدیمی پاسادنا

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به شب زنده داری و خوش گذرانی در شب دارند، شهر تاریخی پاسادنا گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این شهر در نزدیکی مرکز شهر لس آنجلس واقع شده است و شما می‌توانید به رستوران‌ها و فروشگاه‌های بسیار جذابی که در این شهر وجود دارند، سری بزنید.

بازدید از کتابخانه‌ی هانتیگتون

احتمالاً افراد با سفر به شهر لس آنجلس بیشتر به دنبال مکان‌های تفریحی این شهر باشند تا کتابخانه‌هایی که در این شهر وجود دارند. اما شاید جالب باشد بدانید که کتاب خانه بسیار بزرگ با طراحی زیبا در این شهر وجود دارد که با باغ‌های ژاپنی و چینی آراسته شده است. کتابخانه هانتیگتون شامل کتاب‌های بسیار زیادی می‌شود و کتاب‌های خطی همچون قصه‌های کانتربری و انجیل مقدس گوتنبرگ نیز در این کتاب خانه وجود دارد.

گشت و گذار در مرکز علوم کالیفرنیا

اگر با کودکانتان به شهر لس آنجلس سفر کرده‌اید، مرکز علوم کالیفرنیا می‌تواند مطالب علمی و مفیدی برای آنها در بر داشته باشد. در این مرکز نمایشگاه‌های متنوع و آموزشی با موضوعات مختلفی همچون فضا، اکوسیستم و حمل و نقل فضایی وجود دارد که کودکان می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

گشت و گذار در مرکز علوم کالیفرنیا

آب و هوای شهر لس آنجلس

شهر لس آنجلس به سبب این که آب و هوای خوب و مطبوعی دارد، بسیار معروف و مشهور است. به طور کلی نمی‌توان زمان مناسبی را برای سفر به این شهر انتخاب کرد زیرا در تمامی فصول سال این شهر هوای بسیار مطبوعی دارد. بنابراین لازم نیست مسافران و گردشگران نگرانی در بابت زمان سفر خود به این شهر داشته باشند. به طور کلی شهرهای ساحلی در تمامی فصول سال حتی زمستان هوای معتدل و خوبی دارند.

البته مناطق داخلی این شهر همچون سان فرناندو والی در تابستان‌ها کاملاً گرم و در زمستان‌ها آب و هوای کاملاً سردی دارد. بنابراین اگر قصد دارید به لس انجلس سفر کنید، باید خیلی شرایط خاصی پیش بیاید که به آب و هوای بدی در این شهر بر بخورید. البته توجه داشته باشید که برای حمام کردن در ساحل یا شنا بهتر است ماه‌های گرم تر سال همچون آوریل تا اکتبر را انتخاب کنید، زیرا در فصول سرد سال بادهای خنک وجود داشته و آب‌های سرد هستند.

آب و هوای شهر لس آنجلس

هزینه های سفر به شهر لس آنجلس

پیشنهاد می‌شود پیش از آن که به جایی سفر کنید در خصوص هزینه‌هایی که ممکن است در سفر برای شما پیش آید، اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید. به طور قطع سفر کردن به لس آنجلس و تفریحات در این شهر هزینه‌هایی را برای شما در بر خواهد داشت که در ادامه به ذکر آنها می‌پردازیم.

هاستل: هاستل یا خوابگاه یکی از گزینه‌های اقامت در شهر لس آنجلس برای مسافران خواهد بود. هزینه هر اتاق اشتراکی در خوابگاه‌های لس آنجلس در حدود ۳۰ تا ۴۹ دلار خواهد بود اما اگر قصد داشته باشید اتاق خصوصی با تخت دو نفره رزرو کنید، لازم است به ازای هر شب ۵۰ تا ۱۰۰ دلار بپردازید.

هتل: هتل‌ها در شهر لس آنجلس تنوع بسیار زیادی داشته و قیمت‌های آنها نیز متنوع است. شما می‌توانید با جستجو در سایت‌هایی مختص این امر، در خصوص هزینه‌ها اطلاع یابید اما به صورت میانگین می‌توان بر حسب ستاره و کیفیت هزینه هر هتل را به شرح زیر بیان کرد

۱ ستاره۴۶ تا ۱۰۰ دلار
۲ ستاره۵۴ تا ۲۴۲ دلار
۳ ستاره۷۹ تا ۲۷۶ دلار
۴ ستاره ۱۶۰ تا ۴۲۷ دلار
۵ ستاره۴۰۰ تا ۵۴۳ دلار

متوسط قیمت مواد غذایی

خوشبختانه این امکان برای مسافران وجود دارد که با قیمت نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه‌ای غذا و نوشیدنی با کیفیتی در شهر لس آنجلس تهیه کنند. از جمله رستوران‌ها و فست فودهای محلی زنجیره‌ای که غذاهایی با قیمت‌های متنوع از ارزان تا گران سرو می‌کنند، می‌توان به N’Out Burger و Tommy’s Burgers اشاره کرد.  همچنین شما می‌توانید از سوپرمارکت‌ها با قیمت بسیار ارزانتری غذای آماده تهیه کنید. هزینه وعده‌های مختلف غذایی را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

  • هزینه صبحانه در شهر لس آنجلس بین ۴ تا ۸ دلار است.
  • هزینه شام در رستوران‌های ارزان مکزیکی و فست فودها بین ۵ تا ۱۰ دلار است.
  • هزینه قهوه در لس آنجلس ۲ دلار است.
  • هزینه مک دونالد در لس آنجلس ۲/۷۵ دلار است.

هزینه‌ حمل و نقل عمومی

برای حمل و نقل در شهر لس آنجلس می‌توانید از روش‌های گوناگونی استفاده کنید. در این شهر یک خط مترو وجود دارد اما با این خط مترو قادر نخواهید بود به تمامی نقاط شهر دسترسی پیدا کنید‌. برای استفاده از مترو باید بلیط یک طرفه خریداری کنید یا کارت متروی یک هفته‌ای با قابلیت شارژ مجدد تهیه نمایید. از آن جایی که شهر لس آنجلس سیستم حمل و نقل پیشرفته‌ای ندارد، اگر قصد سفر به خارج شهر را داشته باشید باید از ماشین استفاده کنید. سایر روش‌های حمل و نقل عمومی و هزینه‌های آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • اتوبوس‌های فلای اوی (نوعی اتوبوس شاتل) از فرودگاه LAX تا ایستگاه قطار مرکز شهر ۸ دلار
  • شاتل ویژه از LAX تا هالیوود ۱۷ دلار
  • تاکسی از فرودگاه تا هالیوود ۷۰ تا ۹۰ دلار
  • مترو یا اتوبوس شهری (بلیط تک سفره) ۱.۷۵ دلار
  • مترو یا اتوبوس شهری (بلیط یک روزه) ۷ دلار
  • هر ۳ کیلومتر جابه‌جایی توسط تاکسی در سطح شهر۱۲ تا ۱۶ دلار

حمل و نقل عمومی لس آنجلس

شرایط دریافت ویزا شهر لس آنجلس

با وجود این که در این متن شما را با جاذبه‌های گردشگری شهر لس آنجلس آشنا کنیم اما از آن جایی که فرصت‌های شغلی و تحصیلی بسیار زیادی در شهر لس آنجلس وجود داشته و همچنین امکانات رفاهی و فرهنگی در این شهر بسیار عالی هستند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند شهر لس آنجلس را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنند. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان نیز به سبب وجود دانشگاه‌های معتبر و بین‌المللی در این شهر، ترغیب می‌شوند برای ادامه تحصیل به لس آنجلس سفر کنند.

به طور کلی برای سفر و مهاجرت به شهر لس آنجلس لازم است ویزای کشور آمریکا را دریافت کنید. در این راستا لازم است افراد با توجه به شرایط و هدف خود از سفر به این کشور اقدام به دریافت هر کدام از ویزاهای کاری، تجاری، سرمایه‌گذاری یا تحصیلی نمایند.

مدارک مورد نیازدریافت ویزای توریستی لس آنجلس

به منظور دریافت ویزای توریستی لس آنجلس لازم است مدارک زیر را به سفارت این کشور تحویل دهید:

  • مدارک شناسایی به همراه ترجمه
  • پاسپورت معتبر
  • تمکن مالی با ارائه پرینت حساب
  • ارائه پاسپورت‌های قدیمی
  • نامه اشتغال به تحصیل
  • اسناد مالکیت خانه یا زمین

ویزا شهر لس آنجلس

فرودگاه‌ های شهر لس آنجلس

به طور کلی در شهر لس آنجلس تنها یک فرودگاه وجود دارد و آن هم فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس (LAX) است. این فرودگاه یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های جهان به حساب می‌آید که دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران بار و خدمات حمل و نقل هوایی است. در صورتی که قصد سفر هوایی به شهر لس آنجلس را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها از قیمت بلیط هواپیما بدین منظور اطلاع یابید.

قوانین و فرهنگ شهر لس آنجلس

شهر لس آنجلس دارای تنوع فرهنگی غنی بوده بنابراین شما با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم متنوعی در این شهر بر خواهید خورد. همچنین جالب است بدانید که تنوع فرهنگی سبب می‌شود که تکنیک‌های آشپزی در این شهر با یک دیگر ترکیب شده و غذاهای خوش طعم و مطبوعی پدید آیند. بنابراین پیشنهاد می‌شود از امتحان کردن غذاهای بی‌نظیر این شهر غافل نشوید. رستوران‌های بسیار زیادی به منظور سرو غذاهای محلی شهر لس آنجلس وجود دارند که می‌توانید به آنها سری بزنید.

در خصوص فرهنگ‌ها و آداب و رسوم شهر لس آنجلس لازم است به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هیچ گاه افراد مشهور و ثروتمند در مناطق توریستی معاشرت نخواهند کرد.
  • در شهر لس آنجلس ورزش و هنر از اهمیت زیادی برای مردم برخوردار است.
  • در منطقه‌ای از این شهر تعداد زیادی ایرانی زندگی می‌کنند که به آن تهرانجلس می‌گویند.

فرهنگ شهر لس آنجلس

سخن پایانی

لس آنجلس از جمله شهرهایی است که به سبب آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، نزد گردشگران و مسافران محبوب است. شما می‌توانید با سفر به این شهر از بازدید از مکان‌های دیدنی آن نهایت لذت را برده و خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید. پیشنهاد می‌کنیم نسبت به تمامی قوانین آگاه باشید تا بتوانید از این سفر خاطره‌ای جذاب و منحصر به فرد برای خود برجای بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر