آخرین های

مقاصد گردشگری

اربیل
انتشار: 1403/04/28 برورسانی: 1403/04/28
سفر به اربیل عراق، مهد تمدن و فرهنگ در کردستان + جاهای دیدنی

شهر اربیل عراق را باید یکی از زیباترین شهرهای این کشور دانست که هم آب وهوای فوق‌العاده مطبوعی دارد و هم دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان است. اگر قصد دارید یک  سفر تفریحی به کشور عراق داشته باشید، این شهر می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره شهر اربیل عراق که کوردهای این سرزمین در آن ساکن هستند، بررسی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

خرم آباد
انتشار: 1403/04/26 برورسانی: 1403/04/26
خرم آباد | بهشتی تاریخی در قلب لرستان + تاریخچه و جاذبه ها

شهری پررمز و راز با تاریخچه غنی، طبیعتی بکر و آثار تاریخی منحصر به فرد، بهترین توصیفی‌ست که در خصوص خرم آباد می‌توان بیان کرد. شهر خرم آباد شهری در دل دره‌های زاگرس و استان لرستان است که هر چه از آب و هوای خوب و طبیعت بکر این منطقه بگوییم کم گفتیم. این شهر تاریخی سالانه تعداد زیادی گردشگر را به سبب آثار تاریخی و طبیعی که دارد جذب می‌کند. در این بخش می‌خواهیم به بررسی تاریخچه و جاذبه‌های پررمز و راز خرم آباد بپردازیم. اگر دوست دارید قبل از سفر با راز‌های نهفته خرم آباد آشنا شوید، همراه ما باشید.

شهر خوانسار
انتشار: 1403/04/24 برورسانی: 1403/04/24
آشنایی با خوانسار، بهشت استان اصفهان + تاریخچه و جاهای دیدنی

اگر به دنبال یک شهر سرسبز و خنک در فصول گرم سال هستید، شهر خوانسار در استان اصفهان می‌تواند بهترین گزینه باشد. این مقصد کوهستانی، آب و هوای دارای آب و هوای خنک و چشمه‌سارهای فراوان است. در فصل بهار این شهر تاریخی آن‌قدر زیبا می‌شود که می‌توان آن را با یک تکه از بهشت مقایسه کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با خوانسار و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی‌ آن آشنا کنیم. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

کشور اسکاتلند
انتشار: 1403/04/11 برورسانی: 1403/04/18
معرفی کشور اسکاتلند | آشنایی با تاریخچه و فرهنگ

درباره سرزمین عجایبی که در آن مردان دامن می‌پوشند و قلعه‌هایی نفوذ ناپذیر دارند، چه می‌دانید؟ اینجا اسکاتلند است، سرزمینی در شمال بریتانیای کبیر که در کنار آن 790 جزیره وجود دارد. این کشور با 441 کیلومتر مربع یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مناطق اروپا محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم هر آنچه را باید درباره این کشور سبز پوش بدانید بررسی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مقاله از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

گرگان
انتشار: 1403/04/04 برورسانی: 1403/04/18
گرگان | معرفی نگین سبز استان گلستان + جاذبه‌ها و اطلاعات کاربردی

گرگان همان مقصدیست که به چشم یک طبیعت‌گردی ناب می‌توانید به آن نگاه کنید. شهر زیبای گرگان یک شهر سرسبز با طبیعتی فوق‌العاده و جاذبه‌های زیاد در مرکز استان گلستان است. فرقی نمی‌کند در چه فصلی به گرگان سفر کنید، در هر صورت از آب و هوا و طبیعت آن غرق لذت می‌شوید. اگر می‌خواهید با جاذبه ها، مسیرهای دسترسی، غذا و رستوران‌ها و دیگر اطلاعات کاربردی این شهر زیبا آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

شهر سنندج
انتشار: 1403/04/03 برورسانی: 1403/04/18
معرفی شهر سنندج | پایتخت دف‌نوازان ایران + جاذبه‌ها و اطلاعات کاربردی

با پایتخت موسیقی ایران آشنا شوید. سنندج شهری سرسبز و کوهستانی در شمال غرب ایران است که در رشته کوه‌های زاگرس قرار داشته و آب و هوای کوهستانی دارد. این شهر با 3500 هکتار، به عنوان بیستمین شهر بزرگ ایران و مرکز استان کردستان شناخته می‌شود. آب و هوای خوب و طبیعت بکر، مهم‌ترین خصوصیت این شهر و علت سفر مردم به آن است. قبل از سفر به این شهر همراه ما باشید تا با اطلاعات کاربردی و جاذبه‌های آن آشنا شوید.

موناکو
انتشار: 1403/04/01 برورسانی: 1403/04/18
معرفی کشور موناکو | گران‌ترین کشور جهان + اطلاعات کاربردی + عکس

دومین کشور کوچک دنیا را بشناسید. موناکو همان کشور کوچک و زیباییست که از نظر لوکس بودن در میان کشور‌های قاره اروپا زبانزد است. این کشور دارای 3 مرز مشترک با کشور فرانسه بوده و کل مساحت کشور 2 کیلومتر مربع است. مردم کشور موناکو ثروتمند هستند و بر اساس آخرین سرشماری‌های صورت گرفته، جمعیت این کشور 38 هزار نفر است. یکی از نکات مهم در خصوص این کشور، نرخ بیکاری کمتر از 2 درصد بوده و بر اساس تحقیقات صورت گرفته 30 درصد از مردم موناکو میلیارد هستند. همراه ما باشید تا اطلاعات کاربردی و جالبی در خصوص این کشور زیبا در اختیار شما قرار دهیم.

مریوان
انتشار: 1403/03/31 برورسانی: 1403/03/31
راهنمای سفر به مریوان + معرفی جاذبه های گردشگری + مسیر های دسترسی

مریوان را باید یکی از اصلی‌ترین شهرهای استان کردستان دانست که جاذبه‌های طبیعی زیادی همچون کوه‌ها، دره‌های و جنگل‌ها را در خود جای داده است و از نظر پوشش گیاهی نیز بسیار غنی است. این شهر در کنار دریاچه زریوار و منطقه زیبای اورامان قرار گرفته و به همین جهت هم مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. مریوان همچنین در مسیر ترانزیت ایران - عراق قرار گرفته که این مسئله باعث رونق بیشتر اقتصادی این شهر می‌شود. در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره مریوان زیبا بررسی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

شهر ارومیه
انتشار: 1403/03/29 برورسانی: 1403/04/18
معرفی شهر ارومیه | مرکز استان آذربایجان + جاذبه ها و جشنواره ها

با یک تیر چند نشان بزنید. ارومیه همان شهریست که با سفر به آن می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی یکجا دیدن کنید. شهر ارومیه یکی از کلان شهرهای کشور است که درست در شمال غربی ایران قرار داشته و به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی شناخته می‌شود. شهر ارومیه از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت ویژه‌ای که بین کشورهای قفقاز، ارمنستان، آسیای صغیر و بین‌النهرین داشته است، تاریخی پرفرازونشیب را تجربه کرده و همین مسئله موجب شده جاذبه‌های تاریخی زیادی داشته باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اطلاعاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم را مطالعه نمایید.

شهر گچساران
انتشار: 1403/03/28 برورسانی: 1403/04/18
آشنایی با شهر تاریخی گچساران | معرفی جاهای دیدنی + عکس

اگر به آثار تاریخی و قدیمی علاقه دارید، بازدید از گچساران را در برنامه سفر خود قرار دهید. شهر گچساران دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد است که در زمان گذشته بخشی از استان فارس به حساب می‌آمد. این شهر پر از جاذبه‌های تاریخی با قدمتی طولانی است؛ بنابراین اگر به بازدید از جاهای تاریخی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کهگیلویه و بویراحمد بازدید از این شهر زیبا را فراموش نکنید؛ اما قبل از سفر با ما همراه باشید تا شما را با جاذبه‌ها و اطلاعات کلی گچساران آشنا کنیم.

مرودشت
انتشار: 1403/03/27 برورسانی: 1403/04/18
آشنایی با مرودشت نزدیک ‌ترین شهر تخت جمشید + جاذبه های گردشگری

در 40 کیلومتری شمال شیراز، شهری به نام مرودشت را می‌توانید ببینید که یکی از زیباترین شهرستان‌های استان فارس محسوب می‌شود. وجود تخت جمشید و نقش رستم در این شهر، پتانسیل‌های گردشگری آن را چندین برابر کرده است. در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره این شهر تاریخی بررسی کنیم. درباره تاریخچه، فرهنگ و سوغات آن حرف بزنیم و جاذبه‌های گردشگریش را معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

شهر کاشان
انتشار: 1403/03/26 برورسانی: 1403/04/18
معرفی شهر کاشان؛ شهری با قدمت 5000 ساله + معرفی جاذبه ها

با عضو کوچک اصفهان آشنا شوید. کاشان همان شهر کوچک؛ اما زیبا و محبوب استان اصفهان است که به آثار تاریخی و جاذبه‌های خاص خود معروف است. با گذراندن یک یا دو روز در این شهر می‌توانید از بیشتر جاهای تفریحی آن دیدن کرده و غرق لذت شوید. اگر به دنبال یک سفر جذاب و کوتاه مدت هستید، بدون شک کاشان گزینه خوبی خواهد بود؛ اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد کاشان کسب کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است