بهترین کافه های باتومی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1324
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

از زیباترین شهرهای بندری جهان و دومین شهر بزرگ در گرجستان، باتومی است این شهر پایتخت جمهوری آجارا هست و در ساحل دریای سیاه گرجستان قرار دارد. باتومی در منطقهای تقریباً گرمسیری در دامنه کوه قفقاز است که بیشتر درآمد این شهر از طریق گردشگرانی که به آنجا سفر می‌کنند به دست می‌آید. در سال‌های اخیر به دلیل رفتن تعداد زیادی گردشگر به این مکان، به لقب لاس وگاس دریای سیاه مشهور شده است. در هر شهر توریستی برای رسیدن به موفقیت باید امکانات رفاهی برای گردشگران را به صورت مناسبی به وجود بیاورند. در این متن قصد داریم شما را با بهترین کافه‌های باتومی آشنا کنیم. چنین مکانهایی برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب هستند.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

کافه های باتومی

کافه فن فن باتومی

کافه فن فن در ساختمانی بسیار قدیمی که ساخت آن تقریباً برای صد سال پیش است قرار دارد. این کافه در سال 1905 ساخته شده و یک مکان کاملاً خاص است. کافه فن فن یک مکان کاملاً خاص و دارای جو بسیار صمیمی و دلنشین بوده و به دلیل طراحی خاص خود، ذهن شما را به خاطرات گذشته می‌برد. طراحی آن به شکلی است که زمانی که در این مکان نشسته‌اید رفت و آمد در بیرون از کافه برای شما قابل مشاهده بوده و میتوانید از مناظر شهر نیز لذت ببرید و شاهد تکاپوی عابرین باشید. یکی از دلایلی که کافه فن فن مشتریان خود را جذب می‌کند، همین معماری و سبک آن است. منوی کافه فن فن فوق‌العاده عالی بوده و در این کافه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شوند و از بهترین کافه‌های باتومی به شمار می‌رود.

ساعت کاری کافه فن فن

 کافه فن فن هر روز از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد پذیرای شما مهمانان عزیز است.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

کافه فن فن باتومی

کافه توپیا باتومی

کافه توپیا فضای بسیار کوچک و دنج دارد و مناسب برای افرادی است که میل به نوشیدن قهوه دارند و علاوه بر قهوه کیک و شیرینی‌های منوی کافه توپیا بسیاد خوشمزه هستند. ساندویچ هایی که در این کافه سرو می‌شوند دارای طعمی فوق العاده هستند که حتماً پیشنهاد می‌شود آنها را امتحان کنید.

کافه توپیا باتومی

کافه گاردنز باتومی

کافه گاردنز در یکی از مدرن ترین ساختمان‌های باتومی قرار داشته و امکان استفاده از فضای بیرون و درون کافه وجود دارد. کافه گاردنز جز امروزی ترین کافه های باتومی است و امروزه پاتوق جوانان محسوب میشود. یکی از پیشنهادها به خصوص در فصل تابستان کافه گاردنز است که به دلیل فضای دلنشینی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد. منوی این کافه بسیار متنوع است و قیمت بالایی هم ندارد. به همین دلیل باعث جلب توجه بیشتر گرشگران به آن شده است و جز بهترین کافه‌های باتومی شناخته می‌شود.

ساعت کاری کافه گاردنز

کافه گاردنز هر روز از ساعت 10صبح تا 12 بامداد پذیرای شما مشتریان گرامی خواهد بود.

همه چیز درباره باتومی - هر آن چیزی که باید در مورد باتومی گرجستان بدانید!

کافه گاردنز باتومی

کافه چاکلت باتومی

با توجه به نظرات افرادی که از خدمات کافه چاکلت استفاده کرده‌اند، کافه چاکلت یکی از بهترین کافه های باتومی شناخته شده است. این کافه به املت‌ها و کافی‌هایش بسیار معروف بوده و اگر شما آدم سحرخیزی باشید می‌توانید با رفتن به کافه چاکلت از ساعتهای اولیه مردمان شهر گرجستان دیدن فرمایید.

ساعت کاری کافه چاکلت

 این کافه دو سانس دارد که اولین آن از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر است و دومین ساعت کاری آن از ساعت 7 بعدازظهر تا 10 شب است و پرسنل هر سانس کاری متفاوت هستند.

کافه چاکلت باتومی

کافه لیتراتورولی باتومی

کافه لیتراتورولی برای افرادی که علاقه مند به ادبیات و کتاب باشند مناسب است و به گفته چنین افرادی کافه لیتراتورولی از بهترین کافه‌های باتومی محسوب میشود. این کافه حال و هوایی بسیار جالب دارد و شما در کنار نوشیدن قهوه می‌توانید به قطعه‌های ادبیات کل دنیا دسترسی داشته باشید و از خواندن آن‌ها لذت ببرید. کتاب‌های موجود در این کافه اغلب یا به زبان گرجی یا به زبان انگلیسی هستند. 

ساعت کاری کافه لیتراتورولی

 این کافه در ساعت 11.30 صبح باز می‌شود و در ساعت 9.30 شب می‌بندد.

کافه لیتراتورولی

کافه BatuMarani باتومی

کافه BatuMarani در اطراف موزه آموزش و فرهنگ واقع شده است و بعد از پیاده روی و بازدید از موزه آموزش و فرهنگ می‌توانید سری به این کافه بزنید. در این کافه غذاهای اصلی گرجستان هم سرو می شود و دارای فضایی دنج و دلنشین است که می‌توانید روزی خاطره انگیز را در این مکان بسازید. یکی از امکاناتی که این کافه برای مشتریان خود فراهم کرده وای فای رایگان است و جز بهترین کافه‌های باتومی به شمار می‌رود.

کافه باتومارانی باتومی

کافه Heart Of Batumi باتومی

کافه Heart Of Batumi در اطراف موزه شیدزه قرار دارد و پس از موزه گردی میتواند انتخاب خوبی برای گذراندن وقت در این مکان و استراحت یا میل کردن نوشیدنی سرد و رفع خستگی باشد. منوی این کافه رستوران شامل غذاهای گرجی، سالادهای گوشتی کباب شده، خاچاپوری و... است و دسرهای بسیار خوشمزه مثل رول گردوای، شیرینی قاشقی، کمپوت و... را دارد. منوی نوشیدنی این کافه شامل چای، لیموناد، قهوه‌های با کیفیت می‌شود و همین منوی متنوع باعث شده که این کافه از بهترین کافه‌های باتومی شناخته شود.

فضای داخلی کافهHeart Of Batumi تشکلیل شده از دکوراسیونی خانگی و صمیمی است و تعدادی میز و صندلی در فضای بیرون کافه هم وجود دارد که میتوانید نشستن درفضای بیرون را هم انتخاب کنید. قیمت منوی این کافه در سطح متوسط قرار دارد و مشتریان این کافه از خدماتی که پرسنل آنجا ارائه میدهند بسیار رضایتمند هستند. همچنین در کافه هرت اف باتومی وای فای رایگان هم در دسترس مشتریان قرار میگیرد تا به راحتی به انجام کارهای شخصیشان بپردازند.

کافه باتومی

کافه Radio باتومی

کافه رادیو در نزدیکی میدان اروپاست و بعد از پیاده‌روی یا بعد از گردش جهت رفع خستگی میتوانید سری هم به این کافه یزنید و از خدمات آن بهرهمند شوید. این کافه به خاطر غذایهای بینالمللی که سرو می‌کند مشهور شده و جز بهترین کافههای باتومی شناخته میشود. در این کافه میتوانید اسپاگتی کاربونارا، همبرگر، میگوی نارگیلی و غذای های دیگر منو که بسیار عالی هستند را تجربه کنید. از پیشنهاد های ارائه شده توسط مشتریان این کافه اشترودل، سیرنیکی و فوندانت است که حتما آنها را امتحان کنید. از نوشیدنی‌های محبوب این کافه میتوان لیموناد یا کاپوچینوی آن را نام برد.

کافه رادیو باتومی

کافه Old Bluevard باتومی

کافه Old Bluevard در نزدیکی موزه هنر آجارا قرار دارد که شما برای فارغ شدن از خستگی می‌توانید به سراغ آن بروید و ساعتهای خوش را برای خود و همراهانتان بسازید. این کافه غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند و یکی از دلیل‌های محبوبیتش در بین گردشگران همین است. ماهی غزل آلا، خاچاپوری، شراب گرجستانی، کاپوچینو و لیموناد جز محبوب ترین های منوی این کافه بوده که با توجه به مراجعه گردشگران به این کافه میتوان آن را به عنوان بهترین کافه‌های باتومی نام برد.

تفریحات باتومی - تفریحاتی که در شهر باتومی میتوانید داشته باشید

طراحی این کافه بسیار جذاب بوده و از گیاهان و گل ها برای تزئین آنجا استفاده شده است. به همین دلیل حس تازگی و طراوت در سراسر کافه پیچیده شده و حس نشاط را به مشتریان خود هدیه می‌کند. از دیگر امکانات این کافه میتوان به وای فای رایگان و پارکینگ مناسب برای مشتریان اشاره کرد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار دارد.

کافه های باتومی

کافه Porto Franco باتومی

کافه Porto Franco نزدیک میدان پیازا باتومی است که به وسیله منوی خوشمزه خود که شامل غذاهای گرجی خوش طعم می‌شود، توجه بسیاری از افرادی که در آن میدان تردد می‌کنند را به خود جلب کرده است. کافه پورتو دارای فضایی بسیار دنج و آرامش‌بخش هست و در این مکان می‌شود تمام خستگی‌های یک روز پشت سر گذاشته خود را فراموش کنید.

کافه باتومی

کافی شاپ های تفلیس | معرفی بهترین کافی شاپ های تفلیس برای گذراندن لحظات شما در  فضایی گرم و دوست ‌داشتنی به دور از هرگونه هیاهو

کافه Dona Bakeshop باتومی

کافه Dona Bakeshop نیز از بهترین کافه‌های باتومی شناخته شده که در نزدیکی موزه آموزش و فرهنگ قرار گرفته است و منوی آن شامل غداهای بسیار لذیذ می‌شود.

کافه Deliria باتومی

کافه Deliria در منوی خود غذاهای گرجی، اروپایی، ایتالیایی و پیتزاها را شامل میشود که با توجه به تنوع در انواع غذاهایی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران بوده و از بهترین کافه‌های باتومی به شمار میرود. زبان پرسنل این کافه انگلیسی بوده و ممکن است در برقرار کردن ارتباط با آنها کمی دچار مشکل شوید.

کافه باتومی

کافه Rhino coffee باتومی

این کافه معروف به بهترین قهوه‌های گرجستان است و قهوههایی نظیر اسپرسو، ماچا و کاپوچینو در آنجا سرو می‌شوند. دکوراسیون بسیار ساده در این کافه بسیار جلب توجه می‌کند. این کافه علاوه بر فضایی که در داخل برای مشتریان دارد، در محیط بیرونی خود نیز فضایی جدا برای مشتریانی که به فضای باز علاقه دارند تهیه کرده است تا با آرامش کامل بتوانند خستگی روز پر مشغله خود را فراموش کنند. این کافه به دلیل سادگی و صمیمیتی که دارد یکی از بهترین کافه‌های باتومی بوده که دارای پارکینک و وای فای رایگان برای مشتریان است.

کافه باتومی

سخن پایانی

در این مقاله لحظه آخر سعی کردیم تا شما را با بهترین کافه‌های باتومی آشنا کنیم که البته این لیست نام برده شده تمام کافه‌های موجود در این شهر نیستند. اما بیشترین کافه‌هایی که توسط گردشگران تور باتومی در گرجستان توصیه شده‌اند شامل این لیست می‌شوند. پس از گشت و گذار و تفریح نیاز است که خود را به اندکی آرامش در یک مکان دنج دعوت کنیم. بنابراین اگر روزی به باتومی سفر کردید پس از یک روز مفرح میتوانید سری هم به بهترین کافه‌های باتومی بزنید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر