کافه های دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/29
بازدید: 2540
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور دبی یکی از کشور‌هایی است که سالانه بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات و همچنین برای تفریح به آن سفر می‌کنند. مکان‌های تفریحی بسیار زیادی که در این کشو وجود دارند، سبب جذب بسیاری از گردشگران تور به سمت این کشور شده است. از جمله این مکان‌ها می‌توان به کافی شاپ‌ها اشاره کرد. کافی شاپ‌های بسیاری در کشور دبی وجود دارد که افراد و مسافران می‌توانند برای صرف غذا، نوشیدنی و همچنین برای استراحت به آن‌ها سری بزنند. در ادامه شما را با بهترین و معروف‌ترین کافی شاپ‌های موجود در این کشور آشنا می‌کنیم. 

کافه

کافه تام اند سرژ (tom & serg) | بهترین کافه های دبی

یکی از بهترین و محبوب‌ترین کافی شاپ‌ها در کشور دبی بین مسافران و مردمان این کشور، کافه تام اند سرژ است. از جمله ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد این کافه، قهوه‌های بی‌نظیری است که برای افراد سرو می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به قهوه دارند و همچنین با انواع قهوه‌ها آشنایی دارید، حتما در سفر خود به کشور دبی به این کافی شاپ سری بزنید. علاوه بر قهوه‌های با کیفیت، این کافی شاپ دارای غذا‌های بسیار لذیذ و مطبوعی نیز است. کافه محبوب و پر طرفدار تام اند سرژ در الکئوز قرار داشته و دارای دو طبقه است. طراحی زیبا و ویژه آن افراد را حیرت زده می‌کند. به علاوه از دیگر ویژگی‌های مثبت این کافی شاپ می‌توان به برخورد عالی کارکنان با مشتریان اشاره کرد که این امر سبب می‌شود که افراد بتوانند از نشستن و صرف غذا یا نوشیدنی در این کافی شاپ برای ساعات طولانی لذت ببرند. همچنین رفتن به این کافی شاپ به همراه خانواده یا دوستان نیز بسیار لذت‌بخش است.

تور ارزان دبی - ارزان ترین تور دبی در بازار با آفر های ویژه و جذاب در لحظه آخر

کافه تام اند سرژ

کافه بیکر اند اسپایس در دبی

کافه بیکر اند اسپایس یکی دیگر از بهترین کافی شاپ‌ها در کشور دبی است. پیشنهاد می‌شود در سفر خود به این کشور حتما سری به این کافه بزنید و از غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی که در آن سرو می‌شوند نهایت لذت را ببرید. این کافی شاپ به آب نمای دبی بسیار نزدیک بوده و افراد و مسافران می‌توانند پس از تماشای این آب نمای فوق‌العاده به راحتی به این کافی شاپ دسترسی پیدا کنند. همچنین تراس بزرگ و زیبای این کافه به طور کامل به آب نمای دبی احاطه داشته و فضای دلنشینی را فراهم آورده است. به علاوه از دیگر نکات قابل توجه در خصوص این کافی شاپ می‌توان به این نکته اشاره کرد که این کافی پاپ در یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار‌های کشور دبی، بازار البهار، واقع شده است. خریداران و مسافران می‌توانند پس از انجام خرید و گشت و گذار در این بازار، به کافه بیکر اند اسپایس رفته و ساعاتی را به استراحت بگذرانند. سرویس دهی و برخورد کارکنان این کافه با مردم بسیار عالی است که این امر سبب می‌شود افراد بتوانند از نشستن در این کافه نهایت لذت را ببرند.

کافه دبی

جاهای دیدنی دبی - معرفی برترین جاذبه های گردشگری دبی

رستوران و کافی شاپ پیر کاگنیه دبی

یکی از کافی شاپ‌های شیک و لوکس در دبی، کافه پیر کاگنیه است. همان طور که از نام این کافه مشخص است، این کافه فرانسوی بوده و در آن نوشیدنی‌ها و غذا‌های فرانسوی بسیار لذیذی برای مشتریان سرو می‌شود. از جمله نوشیدنی‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند، می‌توان به چای سبز و انبه و گواوا و گلبرگ رز اشاره کرد. 
همچنین عطر و بوی نان‌های فرانسوی که در این کافه پخته می‌شوند بسیار دلپذیر است. از جذابیت‌های این کافه فرانسوی می‌توان به تراس بزرگ آن اشاره کرد که به طور کامل مشرف به رود نهر است و افراد می‌توانند منظره بی‌نظیری را از آن مشاهده کنند. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به مکان‌های آرام و لوکس دارند، در سفر خود به کشور دبی به این کافه سری بزنید.

کافی شاپ پیر کاگینه

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

کافی شاپ مانچ | دنج ترین کافه دبی

یکی از مناسب‌ترین کافی شاپ‌ها در کشور دبی، کافی شاپ مانچ است. شاید جالب باشد که بدانید که این کافی شاپ در واقع یک کتاب فروشی محلی نیز هست. شما می‌توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به این کافه رفته و از فضای عالی و طعم بی نظیر چای‌هایی که در آن سرو می‌شود، نهایت لذت را ببرید. 

کافی شاپ مانچ

کافه کرامبز الیزه امارات دبی

از جمله کافه‌های معروف و محبوب در کشور دبی، کافه کرابز الیزه است که این کافه در جاده شیخ زاده قرار دارد. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این کافه منو بی‌نظیر آن بوده که دارای تنوع بسیار زیادی است. بهترین وعده غذایی که در این کافی شاپ سرو می‌شود، صبحانه انگلیسی آن است شامل بیکن ترکی، قارچ کباب شده و تخم مرغ می‌شود. همچنین در صورت تمایل در کنار آن سیب زمینی سرخ شده و پیاز نیز سرو می‌شود. به علاوه فضای این کافه خانوادگی بوده بنابراین شما می‌توانید به همراه خانواده و فرزندان خود اوقات خوشی را در این کافه سپری کنید.

کافه الیزه

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

کافه ملو یلو | کافه کوچک دبی

یکی دیگر از کافه‌های معروف در کشور ترکیه، کافه ملو یلو بوده که در یکی از محله‌های دبی به نام محله میردف واقع شده است. نکته قابل توجه در خصوص این کافه این است که با این که محله میردف بسیار مدرن محسوب می‌شود اما این کافه سبک قدیمی خود را به طور کامل حفظ کرده و با قدم گذاشتن به آن متوجه خواهید شد که حال و هوای بسیار زیبایی دارد. این کافی شاپ بسیار دنج و کوچک است و منوی بسیار معروفی دارد. در خصوص ساعات کاری این کافه لازم به ذکر است که کافه ملو یلو روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 تا 22 فعالیت دارد.

کافه یلو

کافه نوفرا | کافه فرانسه دبی

کافه نوفرا نیز یکی دیگر از کافه‌های فرانسوی در کشور دبی است که لازم است افرادی که علاقه‌مند به فضا‌های خانوادگی و شیک و لوکس هستند در سفر خود به کشور دبی حتما سری به این کافی شاپ بزنند. شما می‌توانید در این کافی شاپ بهترین پیش غذا‌ها، دسر‌های مخصوص و خوشمزه و آب میوه‌های طبیعی را سفارش داده و میل فرمایید. به علاوه از دیگر خوراکی‌های لذیذی که در این کافه سرو می‌‌شوند می‌توان به نان تست فرانسوی با بیکن بوقلمون، کمپوت تمشک و کلوچه‌های آجیلی اشاره کرد. کافه نوفرا در جی ال تی دبی واقع شده و همه روزه بین ساعات 8 تا 22 باز است.

کافه نوفرا

کافی شاپ پابلینگ | لوکس ترین کافه در دبی

یکی از کافه‌های شیک، لوکس و تقریبا گران در جی ال تی دبی، کافی شاپ پابلینگ است. این کافی شاپ بسیار دنج بوده و می‌توانید در آن ساعات بسیار آرامش‌بخش و لذت‌بخشی را به تنهایی و یا به همراه دوستان خود سپری نمایید. از جمله جذابیت‌های این کافه این است که طبقه همکف آن در کنار دریاچه برج پلازا در جی ال تی واقع شده که منظره‌ بسیار زیبایی را پدید می‌آورد. در این کافی شاپ ترکیبی از غذا‌های یونانی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. در خصوص ساعات کاری این کافی شاپ لازم به ذکر است که در روز‌های یکشنبه یا پنجشنبه از ساعت 8 تا 19 و در روز شنبه تا ساعت 22 فعالیت دارد.

کافی شاپ پابلینگ

بهترین رستوران های دبی - بررسی 20 تا از برترین رستوران های دبی از نظر مسافرین

کافی شاپ لایم تری | لذت یک فنجان قهوه در دبی

کافی شاپ لایم تری شباهت بسیار زیادی به آشپزخانه داشته و به سرو غذا‌های خانگی بسیار لذیذ و خوشمزه می‌پردازد. این کافی شاپ از جمله مکان‌های شلوغ دبی است. بنابراین اگر شما از  دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به مکان‌های شلوغ دارید، این کافه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از جمله غذا‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند، می‌توان به سالاد‌های لذیذ، ساندویچ و سیب زمینی اشاره کرد. این کافه در جاده شخ زاده، المناره، روبه‌روی پارک طلا و جواهر قرار دارد. همچنین در خصوص ساعات کاری این کافه لازم به ذکر است که کافه لایم تری همه روزه از ساعت 7 تا 22 باز بوده و می‌توانید بین این ساعات به این کافه رفته و ساعات خوشی را سپری کنید.

کافی شاپ لایم تری

کافه اوربان بیسترو

کافه اوربان بیسترو یکی از کافه‌هایی است که در مدیا سیتی که محل رفت و آمد کارمندان بوده و بسیار شلوغ است، قرار دارد. بنابراین افراد می‌توانند در اواسط هفته و همچنین آخر هفته به این کافه رفته و علاوه بر میل کردن غذا‌های لذیذ این کافه، به استراحت بپردازند. از جمله غذاهایی که در کافه اوربان بیسترو سرو می‌شوند، می‌توان به پیش غذا‌های متنوع، غذا‌های اصلی لذیذ و خوش طعم، انواع برگر‌های خوشمزه و همچنین فست فود‌ها اشاره کرد. در خصوص ساعات کاری این کافه باید ذکر کنیم که همه روزه از ساعت 7:30 تا 21 فعالیت دارد.

کافه اوربان بیسترو

مراکز خرید دبی - خرید اجناس لوکس و ارزان در مراکز خرید شهر آسمان خراش‌ها!

سخن پایانی

همان طور که پیش از این نیز بیان کردیم، کشور دبی یکی از بهترین کشور‌ها به عنوان مقاصد تفریحی و گردشگری برای افراد است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای گذراندن تعطیلات خود به این کشور سفر کرده و از مکان‌ها و موقعیت‌های تفریحی آن نهایت لذت را ببرند. علاوه بر مکان‌های تفریحی موجود در این کشور، کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری نیز در این کشور قرار دارند که غذا‌های بسیار لذیذی در آن‌ها سرو می شوند. به علاوه اغلب کافه‌های معروف و محبوبی که در این کشور قرار دارند، دارای طراحی‌های فوق‌العاده، منظره‌های بسیار زیبا و برخورد عالی کارکنان با مشتریان هستند. بنابراین پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور دبی حتما به این کافه‌ها سری بزنید و از طعم بی‌نظیر غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی که در آن‌ها سرو می‌شوند لذت ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر