تور گرجستان از مشهد

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.1 از 5 | از 124 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور گرجستان از مشهد به دلیل پرواز مستقیمی که فرودگاه این شهر به تفلیس دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. قرار گرفتن کشور گرجستان در نزدیکی ایران، بهبود زیرساخت‌های گردشگری این کشور در سال‌های اخیر و قیمت مناسب تورها نسبت به بسیاری دیگر از مقاصد خارجی را باید از دلایل دیگر پرطرفدار بودن این پکیج دانست. در این مقاله همه چیز درباره رزرو تور کشور گرجستان از مبدا مشهد بررسی شده است. بنابراین اگر قصد تهیه این آفر را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را تا انتها بخوانید.

رزرو تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از مشهد به چند روش برگزار می شود؟

به‌طورکلی تور گرجستان به دو روش زمینی و هوایی برگزار می‌شود. در روش زمینی، مسیری طولانی (حدود 26ساعت) اما بسیار زیبا را پیش رو خواهید داشت. می‌توانید هم با ماشین شخصی و هم با اتوبوس راهی این سفر شوید و زمانی که به مرز رسیدید، با نشان دادن مدارک خود از مرز عبور کنید و وارد کشور گرجستان شوید. برای این سفر به ویزا نیازی نخواهید داشت و با پاسپورت ایرانی می‌توانید تا 45 روز در کشور گرجستان بمانید.

توجه داشته باشید که مسیر ریلی مستقیمی از ایران به گرجستان وجود ندارد و به همین دلیل هم برای سفر زمینی نمی‌توانید از قطار استفاده کنید. در سفر هوایی هم کافی است بلیط هواپیما را تهیه نمایید و با نشان دادن مدارک مورد نیاز در فرودگاه راهی کشور زیبای گرجستان شوید. طبیعتا در این نوع سفر زمان کمتری را در مسیر خواهید بود اما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. 

تور گرجستان -  لیستی از به روز ترین قیمت تورهای گرجستان آژانس های مسافرتی با ایرلاین های مختلف

قیمت تور گرجستان از مشهد

نمی‌‌توان یک قیمت ثابت برای تور گرجستان مشخص کرد زیرا هزینه این تور با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون نوع زمینی یا هوایی بودن سفر، مدت زمان سفر، هتل محل اقامت و فصلی که برای سفر انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند. به جز این موارد تفریحاتی که در طول این مسافرت انجام می‌دهید، جاذبه‌هایی که برای بازدید انتخاب می‌کنید، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل درون شهری و... نیز روی قیمت نهایی تور تاثیر دارد.

تور اقساطی گرجستان از مشهد

درحال حاضر به دلیل بالا رفتن هزینه‌های سفر تورهای اقساطی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. تورهای تفلیس و باتومی هم از این قاعده مستثنی نیستند. شما می‌توانید برای رزرو آفر اقساطی گرجستان از مشهد، با جستجوی واژه تفلیس یا باتومی در وبسایت لحظه آخر تور اقساطی مورد نظر خود را پیدا کنید و پس از بررسی شرایط و مقایسه آن با تورهای دیگر مراحل رزرو را پشت سر بگذارید.

قیمت تور مشهد به گرجستان

تور ترکیبی گرجستان از مشهد

منظور از تور ترکیبی گرجستان این است که چند روز به باتومی و چند روز به  تفلیس سفر کنید. برای این پکیج باید دو هتل مختلف رزرو شود و باید هزینه رفت و آمد میان این دو شهر را هم درنظر گرفت. با این اوصاف طبیعتا تور ترکیبی گرجستان قیمت بیشتری نسبت به تور تفلیس تنها یا باتومی تنها دارد. شما می‌توانید آفرهای ترکیبی گرجستان از مبدا مشهد را از پلتفرم لحظه آخر رزرو نمایید.

فاصله مشهد تا گرجستان

شهر مشهد تا گرجستان حدود 2 هزار و 200 کیلومتر فاصله دارد. اگر تصمیم بگیرید به‌صورت زمینی به این کشور سفر کنید، حدود 26 ساعت در راه خواهید بود و زمان سفر هوایی هم بسته به نوع ایرلاین و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

ایرلاین‌‌های فلای دبی، ایر عربیا، هواپیمایی قطر، ترکیش ایرلاین و... پروازهای میان این دو مقصد را انجام می‌دهند. نکته‌ مهمی که باید بدان توجه داشته باشید این است که امکان دارد از مبدا مشهد برای همه فصول پروازی به شهرهای گرجستان پیدا نکنید و مجبور شوید برای این سفر به تهران بیایید.  

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است