تور کیش 3 شب و 4 روز

44 تور از 6 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 6989 کاربر

سفری اقتصادی به مدت کافی با رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز

جزیره کیش آنقدر جاذبه ندارد که شما نیاز به زمانی بیشتر از 4 روز برای گردش در آن داشته باشید؛ بنابراین اگر قصد کاستن هزینه‌های اضافی خود را دارید، رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید چنین پکیج‌هایی هزینه‌های سفرتان از جمله خورد و خوراک، تفریح و اقامت کاهش پیدا می‌کند. ضمن اینکه این زمان برای تفرح و گشت و گذار در جزیره کافیست. البته باید در نظر داشته باشید که امکان رزرو این تور در همه‌ی ایام و از همه شهرها وجود ندارد!

 

تور کیش 3 شب و 4 روز ارزان

تور کیش - امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات تورهای کیش از آژانس های مجری مستقیم در لحظه آخر

تور ارزان کیش 3 شب و4 روز را از کدام شهرها می‌توان رزرو کرد؟

امکان رزرو تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز از تهران وجود دارد. دلیل آن هم برگزاری پروازها به صورت روزانه از کیش به سمت این شهر است. البته امکان خرید تور کیش 3 شب و4 روز از اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد هم به خاطر وجود پروازهای متعدد از این مبداها به سمت جزیره وجود دارد. اما ر صورتی که از شهر شما فقط یک یا دو پرواز در هفته به سمت کیش انجام می‌شود، نمی‌توانید این تور را رزرو کنید. زیرا بایستی زمان بیشتر یا کم‌تری را برای سفرتان در نظر بگیرید. البته در صورتی که قصد رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز را از این دست شهرها دارید، می‌توانید با تغییر مبدا به شهری با پروازهای روزانه به جزیره، با خرید این تور راهی جزیره شوید.

قیمت تور کیش 4روزه ارزان است یا گران؟

قیمت تور کیش سه شب و 4 روزنسبتا به‌صرفه است.. البته انتخاب زمان سفر نیز در قیمت تور تاثیر به سزایی دارد. به طور مثال قیمت تور کیش زمستان به دلیل آب‌وهوای مساعد جزیره و به طبع تقاضای بالای مسافران گران‌تر از تابستان و پاییز است. نکته پر اهمیت دیگر در تعیین قیمت تور کیش 4 روزه انتخاب هتل‌ها است.قیمت تور کیش سه شب و چهار در صورتی گران محسوب می شود که قصد اقامت در هتل‌های لوکس کیش را داشته باشید؛ بنابراین در صورت خرید تور کیش 3 شب و 4 روز ارزان و اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، باید بودجه بیشتری برای سفر در نظر بگیرید. به طور مثال اگر قصد رزرو تور کیش 3 شب و4 روز هتل داریوش را داشته باشید، طبیعتا هزینه‌های شما افزایش پیدا می‌کند. اما با اقامت در هتل‌های 2 و 3 ستاره کیش خرج و مخارج سفرتان به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

خدمات آزانس‌ها به مسافران در تور کیش 3 شب و 4 روز

در صورت رزرو تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز از سایت لحظه آخر خدمات زیر به شما ارائه می‌شود:

  1. بلیط پرواز
  2. رزرو  هتل با صبحانه یا به صورت هافبرد (صبحانه و ناهار یا صبحانه و شام)
  3. گشت شهری آپشنال به همراه لیدر

رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز اقساطی از سایت لحظه آخر!

شما می‌توانید با ثبت شماره تلفن خود در سایت لحظه آخر از آفرهای ویژه این پکیج مسافرتی باخبر شوید. به این ترتیب می‌توانید بخشی از هزینه‌ی تور را صرفه‌جویی کنید. اما اگر می‌خواهید در بهترین شرایط آب‌وهوایی کیش و صرف همان هزینه‌ی کم به این جزیره سفر کنید، به شما رزرو تور کیش به صورت اقساطی را پیشنهاد می‌‍کنیم. در این حالت امکان اقامت در بهترین هتل های کیش با هزینه‌ی اولیه‌ی کم را خواهید داشت. در واقع با خرید این نوع پکیج‌ها مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازید و سپس باقی‌مانده هزینه توررا در اقساط به آژانس مسافرتی ارائه می‌دهید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. المیرا المیرا 1402/09/15
    1 نفر پسندیدند
    به نظرم تور 3 شب و چهار روز کیش خیلی خوبه میشه توی این مدت جاهای مهم کیش و ببینیم
  2. مریم مریم 1402/04/11
    2 نفر پسندیدند
    کیش کلا به آدم خوش می‌گذره، تنها مشکلی که ما تو تور سه شب کیش داشتیم شلوغی فرودگاه بود و گرمای هوا که اونم بخاطر سفر تو ماه خرداد بود
  3. مریم لحظه آخر 1402/04/11
    2 نفر پسندیدند
    سلام مریم مرسی که نظر خودت رو با ما در لحظه آخر به اشتراک گذاشتی.
  4. مارال مارال 1402/04/01
    3 نفر پسندیدند
    تور سه شب کیش دقیقا به اندازس. نه زیاده نه کم با جمع دوستان عید رو دست جمعی رفتیم کیش خیلی خوش گذشت. تنها مشکلی که بود معطلی تو فرودگاه به بخاطر ازدحام بود.