تور کیش از کرمان

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 151 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور کیش از کرمان؛ سفری هیجان انگیز و پرطرفدار است. این تور مانند دیگر تورهای کیش از شهرهای مختلف برای رفاه حال هموطنان عزیزمان برگزار می شود. همچنان که می دانید، کیش به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی شناخته می شود و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. از تفریحات آبی و دوچرخه سواری کنار ساحل گرفته تا خرید از مراکز خرید لوکس و بازارهای محلی، که سلیقه همه گردشگران را پوشش می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط و قیمت این تور آگاه شوید.

تور کیش از کرمان

چطور از جنوب شرق به نگین خلیج فارس سفر کنیم؟

تور کیش از کرمان به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود. که در ادامه به شرح بیشتر هر کدام می پردازیم:

سفر زمینی به کیش از کرمان: به دلیل مسافت کوتاه شهر کرمان تا بندرعباس و قیمت ارزان‌تر نسبت به تور هوایی، طرفداران زیادی دارد. برای سفر زمینی به کیش از کرمان، ابتدا باید با قطار به بندرعباس سفر کنید. مسیر ریلی کرمان تا بندرعباس تقریباً 500 کیلومتر است و حدود 8 ساعت طول می‌کشد. قطارهای این مسیر با کیفیت بالا هستند و امکانات کاملی را برای مسافران فراهم می‌کنند. پس از رسیدن به بندرعباس، با یک لنج به سمت جزیره کیش حرکت می‌کنید. سفر با لنج حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

تور کیش کرمان هوایی: برای افرادی که می‌خواهند زمان کمتری را در مسیر باشند، گزینه مناسبی است. سفر هوایی کیش از کرمان تقریباً یک ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد. پروازهای کیش از کرمان توسط دو شرکت هواپیمایی کیش‌ایر و ماهان انجام می‌شود.

از کدام شهرها امکان رزرو تور کیش وجود دارد؟

قیمت تور کیش از کرمان 

مسافران می‌توانند با خرید تور کیش از کرمان لحظه آخری، هزینه سفر خود را کاهش دهند. همچنین با کمی دقت در انتخاب هتل، می‌توانند سفری مقرون‌به‌صرفه‌تر داشته باشند. در ادامه به عواملی که بر قیمت تور کیش از کرمان تأثیر می‌گذارند، می‌پردازیم.

  • زمان خرید: بهترین زمانی که مردم خونگرم کرمان برای سفر به کیش انتخاب می کنند، فصل پاییز و زمستان است که جزیره کیش را با بهترین آب و هوا تجربه کنند. بنابراین، هزینه بیشتری را متقبل می شوند.
  • مدت زمان اقامت: انتخاب مسافران اغلب تور سه روزه کیش از کرمان است که قیمت بسیار مناسبی دارد. معمولا تعداد اقامت بیشتر از سه شب هزینه های بیشتری دارد.
  • وسیله نقلیه: بستگی به نوع سفر هوایی و زمینی دارد. طبیعتا قیمت تور هوایی از زمینی با قطار و خودرو شخصی بیشتر است. اما راحتی خاص خودش را دارد.
  • هتل های انتخابی: مسافران کرمانی اغلب هتل های 5 ستاره مانند ترنج، داریوش و شایان را انتخاب می کنند که قیمت آن ها نسبت به هتل های سه ستاره مانند سیمرغ، آبادگران و... بیشتر است. انتخاب این هتل ها بستگی به علاقه و بودجه شما دارند.

در آخر توجه فرمایید سایت لحظه آخر با شرایط ویژه مناسب امکان خرید تور اقساطی برای سفر به کیش از کرمان را نیز فراهم کرده است. اگر شما هم قصد سفر دارید و در حال حاضر شرایط مالی مناسبی را ندارید، می‌توانید به خرید تور اقساطی فکر کنید و از این طریق به سفر خود بروید.    

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. کامیار کامیار 1402/04/05
    5 نفر پسندیدند
    تور کیش برای ساکنان شهر کرمان یک گزینه بسیار جذابه و به دلیل فاصله نسبتاً کم بین کرمان و کیش، سفر به این جزیره زیبا برای ساکنان کرمان آسانتر و مقرون به صرفه تر است.