تور کیش از رشت

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.1 از 5 | از 152 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور کیش از رشت، یک تور خاطره انگیز برای اهالی رشت است. از آنجا که ساکنین رشت در طول سال هوای سرد و ملایم را بیشتر از هوای گرم احساس می‌کنند، سفر به جنوب کشور و جزیره کیش می‌تواند انتخابی هیجان انگیز باشد. مسافرانی که علاقه‌مند به تفریحات آبی، هوای آفتابی و گرم در طول روز هستند، می‌توانند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از جزیره کیش دیدن کنند. همچنین از آنجا که پروازهای تور کیش از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت دارای محدودیت‌هایی می‌باشد و همه روزه برقرار نیست، باید به روز انتخابی تور کیش هم توجه داشته باشید. پرواز رشت - کیش درحال حاضر در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه‌ها قابل اجرا هستند.

تور کیش از ساری

قیمت تور کیش از رشت

قیمت تور هوایی کیش از رشت به نسبت تهران کمی گران تر است. گران بودن آن به دلیل مسافت پروازی است. فاصله تهران – کیش حدودا به 1.530 کیلومتر و رشت – کیش حدود 1.738 کیلومتر است. از دیگر دلایل اختلاف قیمت این تور می‌توان به محدودیت‌های پروازی از فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد. پرواز رشت – کیش در روزهای خاصی از هفته انجام می‌شود و تعداد پروازها نسبت به پرواز از تهران بسیار کمتر است. مهم‌ترین عواملی که بر روی هزینه تور کیش از رشت تأثیر دارند، قیمت هتل و بلیت پرواز کیش است.

تور ارزان و لحظه آخری کیش به رشت

شما می‌توانید با رزرو تور کیش در اوایل هفته تا 30 درصد در هزینه‌های تور صرفه‌جویی کنید. اما اگر می خواهید در خلوتی و ارزان تری شکل ممکن به جزیره کیش سفر کنید، فصول گرم سال را انتخاب کنید. هتل های لوکس و 5 ستاره مانند ترنج، داریوش و ارم 5 ستاره را به هتل های سه ستاره مانند ستاره، پانیذ و فلامینگو تغییر دهید. مهم تر از همه سفر زمینی به کیش را انتخاب کنید. تور کیش از رشت با قطار یک گزینه عالی برای مسافرانی است که می خواهند از تماشای مناظر طبیعی در مسیر لذت برند و ارزان سفر کنند. برای رزرو تورهای لحظه آخری کیش به رشت نیز گوش به زنگ آفرهای دقیقه 90 آژانس های برگزار کننده باشید. برای مشاهده لیست قیمت و مقایسه آن ها به بالای همین صفحه مراجعه کنید. سایت لحظه آخر مرجع تورهای لحظه آخری و با سابقه 10 ساله است که خوشبختانه توانسته نظر مسافران هزاران نفره خود را جلب کند.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است