تور کیش از تبریز

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 153 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

یکی از دلایل محبوبیت تور کیش از تبریز، موقعیت جغرافیایی آن است. کیش در جنوبی ترین شهر کشور واقع شده و دسترسی آسانی از شهرهای بزرگ ایران دارد. همچنین، این جزیره دارای آب و هوای گرم و مرطوب است که برای مسافران تبریزی بسیار جذاب است. علاوه بر این، کیش دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است. این جزیره دارای سواحل زیبا، مراکز خرید لوکس، پارک‌های تفریحی و امکانات رفاهی متعدد است. همین عوامل باعث شده که کیش به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در تبریز تبدیل شود.

تور کیش از تبریز

چگونه از تبریز به کیش سفر کنیم؟

تور کیش از تبریز به دو صورت زمینی با قطار و هوایی با هواپیما از آژانس های هاپیمایی مختلف از تهران و تبریز رزرو می شود. کافی است با حضور در این آژانس ها و یا مراجعه به وبسایت آن ها تور دلخواه خود را انتخاب نمایید. اگر می خواهید امکان مقایسه قیمت و خدمات این تورها را باهم داشته باشید، یشنهاد می شود با مراجعه به بالای همین صفحه از سایت لحظه آخر این فرصت را از دست ندهید.

  • سفر هوایی کیش از تبریز : این تور همه روزه برگزار نمی‌شود و مسافران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه می‌توانند با یکی از ایرلاین‌های ایران ایرتور، کیش ایر، معراج، آسمان، آتا و زاگرس در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی پرواز 2 ساعت و 15 دقیقه تبریز – کیش را تجربه کنند. لازم است بدانید که ایرلاین ایران ایرتور و کیش ایر پرواز مستقیم تبریز – کیش را ارائه می‌دهند.
  • سفر زمینی کیش از تبریز: سفر زمینی از شمال به جنوبی‌ترین جزیره کشور، چندان به ساکنین تبریز پیشنهاد نمی‌شود چون مسافرین زمان طولانی را در قطار هستند. بهترین گزینه تقسیم‌بندی مسیر است که مسافرین تور کیش از تبریز با قطار، ابتدا با قطار به تهران، سپس به اصفهان و بندرعباس سفر کنند تا بتوانند سفری راحتتر داشته باشند. اما به طور کلی اگر قصد دارید مسافت 2000 کلیومتری را با قطار سپری کنید، حدود 26 ساعت در مسیر هستید. هنگامی که مسافرین به بندرعباس رسیدند، ابتدا باید به بندرچارک بروند تا با استفاده از کشتی و لنج‌ها گردشگران را به جزیره کیش بروند تا سفر خود را آغاز کنند.

قیمت تور کیش از تبریز

قیمت این تور به عوامل مختلفی مانند کیفیت تور، طول برگزاری، نوع و کیفیت غذاها، نوع کلاس پرواز، فصل برگزاری تور و ایام تعطیلات بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای این تور اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت  می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کنید و در قسمت تور کیش از تبریز، قیمت تورهای این مسیر را مشاهده کنید.

از کدام شهرها می توان به کیش سفر کرد؟

تور تبریز کیش؛ ارزان و لحظه آخری

تور کیش از تبریز با پرواز اکونومی از دیگر تورهایی است که آژانس‌های گردشگری تبریز برای مسافران اقتصادی در نظر گرفته‌اند. اغلب این تورها با هتل‌های 3 و 4 ستاره کیش ارائه می‌شوند.
اگر مسافران تبریز قصد دارند تا تور کیش باکیفیت را با آفرهای ویژه تهیه نمایند، سایت لحظه آخر پیشنهاد می‌دهد تا مسافرین از مبدا تهران به کیش سفر خود را آغاز کنند. چون تعداد پروازهای تهران – کیش به نسبت تبریز – کیش بیشتر است و به همین دلیل امکان ارائه تورهای دقیقه نود لحظه آخری در مبدا تهران به مراتب بیشتر می‌شود.                                                                                                                                       

تبریزی ها در کدام هتل های کیش اقامت می کنند؟

تعداد و تنوع هتل های کیش بسیار زیاد است و انتخاب را برای هر نوع مسافری آسان می کند. مسافران تبریزی بیشتر به دنبال هتل های پنج ستاره کیش هستند تا از بهترین امکانات و خدمات تور جزیره کیش بهره ببرند. آن ها از شمالی ترین شهرهای ایران به جنوبی ترین شهر توریستی مسافرت می کنند تا در طول مدت اقامت شان که معمولا 4 شب و 5 روز و یا 5 شب و 6 روز است، بیشترین لذت را از تفریحات آبی و جاهای دیدنی کیش ببرند. اغلب هتل ترنج را انتخاب می کنند که تجربه اقامت روی آب را داشته باشند. انتخاب دیگر آن ها هتل های داریوش، شایان، ارم، پارمیس و... است. سایت لحظه آخر سفر خوشی را برای مسافران خوشگذران تبریزی آرزو می کند.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. خدایاری خدایاری 1402/09/18
    1 نفر پسندیدند
    تور کیش زمینی از تبریز هم برگزار می ککنین؟
  2. طاهری طاهری 1402/09/15
    1 نفر پسندیدند
    ساغول! اینکه تور کیش از تبریز رو از باقی توهرا جدا کردین عالیه زود پیدا شد و من به راحتی تونستم رزرو کنم.
  3. حسین منصفی بیرامی حسین منصفی بیرامی 1402/04/01
    4 نفر پسندیدند
    با تور از تبریز بخوایم بریم کیش پرواز مستقیم هم داره؟ و چقدر تو راه هستیم اگر با هواپیما بریم؟