تور کیش از اصفهان

2 تور از 1 آژانس
امتیاز 4.4 از 5 | از 159 کاربر

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران است که به دلیل طبیعت زیبا، امکانات رفاهی و تفریحات گوناگون، سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش، استفاده از تور است که خوشبختانه از بیشتر شهرهای ایران برگزار می شود. تور کیش از اصفهان یکی از محبوب‌ترین تورهای داخلی ایران است. اما هزینه این تور معمولاً بالا است. در این صفحه، راه‌های کاهش هزینه این تور، عامل موثر بر قیمت، روش های مسافرت را بررسی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

تور کیش از اصفهان

تور کیش ارزان دقیقه 90 از اصفهان

پروازهای چارتری ارزان‌تر از پروازهای سیستمی هستند. با این حال، ظرفیت پروازهای چارتری معمولاً محدود است و ممکن است در زمان‌های شلوغ سال، پرواز چارتری در دسترس نباشد. پروازهای تور کیش از اصفهان در روزهای ابتدایی هفته ارزان‌تر هستند. با انتخاب هتل‌های 2 یا 3 ستاره، می‌توانید هزینه تور خود را کاهش دهید. سفر به جزیره کیش به صورت زمینی با قطار نیز تا حدودی هزینه‌های تور شما را کاهش خواهد داد.

تور اصفهان کیش؛ هوایی یا زمینی؟

از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به فرودگاه بین المللی کیش ایرلاین‌هایی مانند زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا پرواز دارد. مدت پرواز حدود 1 ساعت است. معمولا رزرو تورهای کیش در سایت لحظه آخر با ترانسفر رایگان انجام می شود، تا گردشگران به محض رسیدن به فرودگاه کیش بتوانند به هتل بروند. لازم است بدانید که مسافران در اواسط تابستان، اوایل پاییز و اواخر بهار بیشترین تقاضا را برای رزور هتل‌های کیش دارند.

برخی از مسافران تورهای زمینی را به علت سفری ارزان قیمت انتخاب می‌کنند که اغلب این تورها با قطار برگزار می‌شوند. ابتدا با طی کردن مسیر ریلی 17 ساعته خود را به ایستگاه بندرعباس می‌رسانند و پس از توقف قطار، مسافران با استفاده از تاکسی‌ها به بندر چارک حرکت می‌روند که در آخر بتوانند با اتوبوس‌های دریایی به کیش بروند؛ مدت زمان مسیر دریایی تور زمینی کیش، 1 ساعت و 30 دقیقه است.

قیمت تور کیش از اصفهان

مسافران اصفهانی عزیز لطفا توجه فرمایید قیمت پروازهای سیستمی نسبت به پروازهای چارتری بالاتر است. به همین علت امکان دارد مسافران تور کیش از اصفهان، هزینه بیشتری را نسبت به تور کیش از تهران پرداخت نمایند. زیرا اغلب پروازهای اصفهان – کیش به صورت سیستمی برگزار می‌شود. همچنین اگر قصد سفر خانوادگی به جزیره کیش را دارید و می خواهیدسفری مقرون به صرفه را تجربه نمایید در صورتی که اعضای خانواده بیش از 5 – 6 نفر هستند، بهتر است اقامت در سوئیت را انتخاب کنید.                

آیا امکان تور کیش از اصفهان با ناهار و شام وجود دارد؟

در جزیره کیش، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها معمولاً منوی غذایی ارائه نمی‌دهند. برخی از هتل‌ها نیز تنها در صورت درخواست مسافران، ناهار و شام را ارائه می‌کنند. تورهای کیش همراه با غذا، بهترین راه برای لذت بردن از غذاهای جزیره است. این تورها شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل و غذای روزانه هستند. هتل‌های انتخابی این تورها، از میان هتل‌های لوکس و باکیفیت بالا هستند. هزینه غذای روزانه در این تورها، بر روی هزینه تور محاسبه شده و از ابتدا به مسافر اطلاع داده می‌شود.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سها رضایی سها رضایی 1402/09/11
    1 نفر پسندیدند
    سلام توی تور کیش از اصفهان چه خدماتی رو ارائه میدید؟
  2. مریم خانجانزاده مریم خانجانزاده 1402/04/01
    3 نفر پسندیدند
    وای اصلا نمی تونم تصور کنم از اصفهان تا کیش رو زمینی برم. آدم کمر نمی مونه براش. ما با تور کیش از اصفهان هوایی یک ساعت و نیمه رسیدیم کیش ازونجا هم تا هتل با ماشین خود تور رفتیم خیلی راحت بود. ولی حیف که کم موندیم