تور وان با قطار

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور وان با قطار فرصتی برای سفر زمینی و ارزان قیمت به این شهر زیبا و محبوب است. این تور با قطارهای مجهز صورت گرفته و از مبدا تهران و تبریز برگزار می‌شود. قیمت تور وان ترکیه با قطار نسبتا مقرون به صرفه بوده و می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از سفر هوایی به این شهر سفر کنید. این سفر حدود 23 الی 24 ساعت طول می‌کشد و تقریبا یک شبانه روز در مسیر هستید. سفر زمینی به وان با قطار فرصت لذت بردن از مناظر مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد و هزینه کم علت محبوبیت آن است. در این بخش راهنمایی‌های لازم در خصوص قیمت، مسیر حرکت و امکانات تور را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

قیمت تور وان با قطار؛ فرصتی محبوب و مقرون به صرفه

هزینه تور وان با قطار بر اساس دو فاکتور مهم تعیین می‌شود که شامل بلیط رفت و برگشت قطار و هتل می‌شود. آژانس‌های مختلف از قطارهای متنوع برای برگزاری این تور استفاده می‌کنند که هر چقدر واگن و تخت‌های قطار مجهزتر و راحت‌تر باشد هزینه بلیط قطار افزایش میابد. پس از آن قیمت تور وان با قطار بر اساس نوع هتل تعیین می‌گردد. مسلما هر چقدر هتل مجهزتر و باکیفیت‌تر باشد شاهد افزایش هزینه تور هستیم.

فاکتورهای تعیین‌کننده دیگر شامل تاریخ سفر، تعداد روزهای اقامت و امکانات تور است. به طور میانگین برای رزرو این تور نیاز به پرداخت 1.5 الی 3 میلیون تومان است. البته این هزینه بر اساس فاکتورهایی که پیش‌تر گفتیم ممکن است افزایش یابد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

قیمت بلیط قطار تهران _ وان 1402

قیمت بلیط قطار تهران _ وان در سال 1402 به نوع کوپه و زمان سفر شما بستگی دارد. در ایام تعطیلات یا ایامی که تعداد گردشگر بیشتر است مسلما این هزینه افزایش میابد؛ این در حالیست که در روزهای عادی ممکن است این بلیط را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. نوع کوپه فاکتور دوم تعیین قیمت است. به طور مثال قیمت بلیط قطار تهران به وان با کوپه 4 تخته حدودا 1200.000و با کوپه 6 تخته 900.000 تومان است.

قیمت تور وان با قطار

تور وان با قطار از تهران و سایر شهرستان ها

بر خلاف تصور عموم باید بگوییم که تور وان با قطار در حال حاضر فقط از شهر تهران برگزار می‌شود و چیزی به اسم تور وان با قطار از مشهد، اصفهان، شیراز یا سایر شهرستان‌ها وجود ندارد. پیش از این قطار تبریز به وان ترکیه فعال بود؛ اما در حال حاضر امکان رزرو این قطار وجود ندارد و تنها می‌توانید از شهر تهران با قطار به وان بروید. در حال حاضر قطار تهران به وان جایگزین قطار تبریز به وان شده است؛ بنابراین اگر قصد رزرو تور زمینی وان را دارید، می‌توانید تور وان با قطار از تهران را رزرو نمایید.

قطار تهران به وان؛ ساعت و مسیر حرکت

در صورت شرکت در تور وان با قطار از تهران، حدود 334 کیلومتر مسافت پیش روی شماست که 244 کیلومتر آن در ایران و 107 کیلومتر آن در ترکیه است. لازم است بدانید این قطار تنها در تهران و تبریز مسافرگیری می‌کند و ساعت حرکت قطار تهران به وان نیز یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از تهران است. اگر می‌خواهید بدانید قطار تهران _ وان از کدام شهرها عبور می‌کند باید بگوییم از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم‌دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و مرز رازی عبور می‌کند. در نهایت در گذرگاه کاپی‌کوی باید پیاده شوید.

تور وان با با قطار

آیا تور لحظه آخری وان با قطار برگزار می‌شود؟

در برخی از ایام سال که تعداد گردشگران زیاد است، تور لحظه آخری وان با قطار نیز برگزار می‌شود. این تور از تهران و توسط آژانس‌های گردشگری معتبر به دلیل عدم تکمیل ظرفیت و معمولا در عید نوروز برگزار می‌گردد. تور لحظه آخری وان با قطار امکانات مشابه یک تور عادی را داشته و تنها به دلیل عدم تکمیل ظرفیت توسط آژانس‌ها با قیمت کمتری به فروش می‌رسد.

در تور وان با قطار در کجا اقامت کنیم؟

اگر قصد شرکت در تور با قطار به وان ترکیه را دارید، توصیه می‌کنیم تنها در هتل‌های 4 و 5 ستاره اقامت داشته باشید. هتل‌های 3 ستاره وان کیفیت خوبی ندارند. همچنین تاکید می‌کنیم که در هاستل یا مسافرخانه‌های این شهر نیز اقامت نداشته باشید. در صورتی که قصد اقامت در هتل دارید، حتما به موقعیت مکانی توجه کنید که در مرکز شهر باشد و دسترسی به اماکن دیدنی و مراکز مهم وجود داشته باشد. البته اگر نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، می‌توانید در هتل‌های اطراف نیز سکونت داشته باشید.

تور وان با قطار در کجا اقامت کنیم؟

چرا با قطار به وان سفر کنیم؟مزایای سفر با قطار به وان

 شرکت در تور وان با قطار، اگرچه طولانی و خسته‌کننده است؛ اما مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه علت‌های سفر به وان با قطار را مطرح می‌کنیم:

  • قیمت مناسب: اولین و مهم‌ترین دلیل سفر زمینی به وان با قطار، قیمت مناسب است. در چنین حالتی سفری مقرون به صرفه و ارزان را تجربه می‌کنید و نیازی نیست به صورت هوایی و با قیمت بالا به سفر بروید.
  • راحتی و آسایش: انتخاب رزرو تور وان با قطار به جای تور زمینی وان با اتوبوس vip، راحتی بیشتری را شامل می‌شود. در قطار از امکاناتی مانند تخت، فضای بیشتر، سرویس بهداشتی و... برخوردار هستید.
  • لذت بردن از مناظر مسیر: مسیر زمینی تهران به وان زیباست و سفر با قطار فرصت لذت بردن از مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تور وان ترکیه قیمت

مزایای رزرو تور وان با قطار از لحظه آخر

با تورهای لحظه آخر می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه با قطار به شهر زیبای وان سفر کنید. لحظه آخر با برگزاری تور وان با قطار از تهران این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا یک سفر شگفت‌انگیز و ارزان را تجربه نمایید. به منظور رزرو آنلاین این تور در ابتدای همین صفحه می‌توانید ضمن مشاهده امکانات و قیمت، تور مدنظر را خریداری کنید. مزایای رزرو تور وان با قطار از لحظه آخر چیست؟

  • تنوع آژانس‌های گردشگری و امکان مقایسه قیمت و امکانات
  • امکان انتخاب تاریخ سفر بر اساس شرایط خود
  • مشاوره رایگان
  • قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است