تور وان از تبریز

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.4 از 5 | از 123 کاربر

تور وان از تبریز، یکی از روش‌های آسان سفر از ایران به این شهر زیبا در ترکیه است. برای سفر از وان به تبریز می‌توانید از تور زمینی و تور هوایی استفاده کنید. تور زمینی وان از تبریز توسط قطار یا ون ترک و تور هوایی نیز توسط هواپیما صورت می‌گیرد.‌ای گردشگران تبریزی تور وان از تبریز به دو جهت به صرفه‌تر است. اول اینکه فاصله تبریز تا مرز ترکیه بسیار کمتر از فاصله تهران تا ترکیه است و همین موضوع باعث ارزان‌تر بودن تور تبریز وان می‌شود. دومین علت برای توریست‌های تبریزی این است که به دلیل کم بودن مسافت تبریز تا مرز ترکیه، می‌توانند تور زمینی وان از تبریز را نیز در برنامه‌های خود قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تور و شرایط برگزاری آن همراه ما باشید تا راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تور وان از تبریز

تور وان ترکیه از تبریز به چه صورت برگزار می‌شود؟

تور وان از تبریز به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود. سفر هوایی که مشخص است با هواپیما صورت می‌گیرد. در مقابل تور وان ترکیه از تبریز به صورت زمینی با استفاده از قطار، اتوبوس، خودروی شخصی و ون ترک امکان‌پذیر است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

تور زمینی وان از تبریز؛ فرصتی ارزان و مناسب

اگر قصد دارید در تور وان زمینی از شهر تبریز شرکت کنید روش‌های مختلف پیش روی شما خواهد بود. به طور کلی دسترسی مستقیم به وان از ایران به صورت زمینی راحت‌تر است. به همین علت بیشتر مسافران تور زمینی وان از تبریز را انتخاب می‌کنند. البته ارزان بودن چنین توری در محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست. با انتخاب این روش می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه به وان سفر کنید.

تور وان از تبریز با قطار

یکی از روش‌های زمینی برای رفتن از تبریز به وان استفاده از قطار است. روزانه یک قطار از تبریز به سمت وان حرکت می‌کند که می‌توانید با تور زمینی وان از تبریز با قطار و یا دریافت بلیط قطار به صورت شخصی از این روش به وان بروید. البته قبل از این کار بهتر است از فعال بودن این قطار مطمئن شوید.

تور وان از تبریز با قطار

تور وان از تبریز با ون ترک

تور وان از تبریز با ون ترک از مرز رازی آغاز می‌شود. اگر این گزینه را برای سفر انتخاب کردید لازم است از شهر تبریز به مرز رازی رفته و سوار ون‌های وان که در دروازه تهران قرار گرفته است بروید. در سال 1402 هزینه بلیط رفت این ون‌ها برای هر نفر 500 تومان و هزینه برگشت 1 میلیون تومان است. این ون‌ها همه روزه از ساعت 7 تا 10 صبح آماده حرکت هستند. مدارک مورد نیاز برای شرکت در این تور به شرح زیر است:

  • عکس پاسپورت
  • مدارک شناسایی معتبر
  • فیش عوارض خروج از کشور

تور وان ترکیه از تبریز با ون ترک

تور وان از تبریز با اتوبوس

در نهایت سومین روش تور زمینی وان از تبریز، اتوبوس است. لازم است بدانید در حال حاضر اتوبوس مستقیم از تبریز به وان وجود ندارد و باید ابتدا از اتوبوس‌های تبریز_ ارومیه_ خوی استفاده کنید. برای رزرو و خرید بلیط می‌توانید به تعاونی‌های مرتبط مراجعه کنید.

تور هوایی وان از تبریز؛ آسان و سریع

تور وان از تبریز هوایی روشی سریع و راحت برای رفتن از تبریز به وان است. این تور از فرودگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و با یک پرواز به فرودگاه فرید ملن وان فرود می‌آیید. با انتخاب این روش یک ساعت و نیم در مسیر هستید. قیمت تور هوایی وان ترکیه از تبریز از روش‌های زمینی بیشتر است و از آنجایی که فاصله تبریز تا وان بسیار کم است، می‌توانید برای سفری مقرون به صرفه گزینه زمینی را جایگزین کنید.

تور هوایی وان از تبریز

بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه از تبریز

بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه از تبریز از نظر آب و هوا فصل بهار و تابستان است. در این دو فصل شاهد آب و هوای بسیار دلپذیر و مطلوبی در وان هستیم و می‌توانید از گشت و گذار و تفریحات آبی نیز لذت ببرید. در مقابل اگر به دنبال بهترین زمان سفر به وان از نظر قیمت تورها هستید باید بگوییم قیمت تور وان از تبریز در فصول پرگردشگر مانند بهار، عید نوروز و تابستان افزایش میابد و تور وان نوروز هزینه بالایی باید سفر کنید. در مقابل فصل پاییز و زمستان به دلیل سرمای هوا، شلوغی‌های آخر سال، باز بودن مدارس و دانشگاه‌ها قیمت تور کاهش میابد؛ بنابراین اگر به دنبال سفری ارزان هستید می‌توانید تور ارزان وان ترکیه از تبریز را در فصل‌های سرد رزرو نمایید.

بهترین زمان رزرو تور وان ترکیه از تبریز

قیمت تور وان از تبریز چقدر است؟

قیمت تور وان از تبریز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع تور (زمینی یا هوایی)، تعداد روزهای اقامت، نوع هتل، خدمات تور، فصل و تاریخ سفر و... فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت تور وان از تبریز است. اصولا در فصل‌هایی مثل بهار و تابستان که تعداد مسافرها بیشتر است، قیمت این تور افزایش یافته و در فصل‌‌های سرد نیز کاهش میابد. اگر به دنبال خرید تور ارزان وان از تبریز هستید، می‌توانید در تورهای زمینی شرکت کرده و یا در فصل‌های کم گردشگر سفر کنید.

قیمت تور وان از تبریز

تور وان ترکیه از تبریز چند روزه برگزار می‌شود؟

اگر قصد رزرو تور وان از تبریز را دارید باید بگوییم محبوب‌ترین تور وان ترکیه از تبریز تور 3 شب و 4 روز، 2 شب و 3 روز و 4 شب و 5 روز است. با توجه به بودجه و خواسته خود می‌توانید هر کدام از این تورها را رزرو نمایید و باید گفت اگر در تور زمینی شرکت می‌کنید برای اینکه فرصت بیشتری برای گشت و تفریح داشته باشید، بهتر است تور‌های 3 شب و 4 روز را انتخاب کنید.

توروان ترکیه از تبریز چند روزه برگزار می شود

آیا تور لحظه آخری وان از تبریز برگزار می‌شود؟

بله. در برخی از ایام سال شاهد برگزاری تور لحظه آخری وان از تبریز هستیم. در شرایطی که ظرفیت تورها به حدنصاب نمی‌رسد، آژانس‌های گردشگری تخفیفات ویژه‌ای روی تورها اعمال کرده و آن‌ها را به عنوان تور لحظه آخری به فروش می‌رسانند. تورهای لحظه آخری ممکن است در هر ایامی از سال برگزار شوند اما اصولا در فصل‌های کم گردشگر برگزار می‌شوند. برای اطلاع از این تورها لازم است سایت یا کانال‌های تلگرامی این آژانس‌ها را بررسی کنید.

آیا تور لحظه آخری وان از تبریز برگزار می شود؟

مزایای رزرو تور وان از تبریز در لحظه آخر

با تورهای وان از تبریز لحظه آخر، سفری باکیفیت و مقرون به صرفه را تجربه کنید. ما از طریق همکاری با آژانس‌های گردشگری مختلف، تورهای وان از تبریز را در تاریخ‌های متنوع و با قیمت‌های مقرون به صرفه برگزار می‌کنیم؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه و تاریخ مدنظر بهترین آن‌ها را رزرو کنید. مزایای رزرو تور وان از تبریز از لحظه آخر به شرح زیر است:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تنوع آژانس‌های گردشگری و امکان مقایسه و بررسی قیمت و خدمات تور
  • مشاوره رایگان
  • قیمت مناسب تورها

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. بابک صفرایی بابک صفرایی 1402/03/23
    2 نفر پسندیدند
    امسال عید تور وان از تبریز با ون ترک رفتیم که انصافا راحت بود و ارزون. کلا اگر بخواید برید سمت وان قیمت تور زمینی وان از تبریز خیلی ارزون میوفته پاتون. مسیر هم امنه و جاده‌های خوبی داره.
  2. بابک صفرایی لحظه آخر 1402/03/23
    3 نفر پسندیدند
    سلام بابک ممنون که تجربه خودت از سفرت با تور زمینی وان از تبریز رو با ما به اشتراک گذاشتی.