تور زمینی استانبول

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 4714 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور استانبول زمینی را می‌توانیم یکی از محبوب‌‌ترین و در عین حال پرترددترین مسیرهای میان ایران و ترکیه بنامیم. از این جهت که استانبول شهری است که هم از نظر تجاری و هم به لحاظ گردشگری برای ما ایرانیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تور زمینی استانبول انتخاب آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند هم از جاذبه‌های مسیر ایران و ترکیه لذت ببرند و هم تور استانبول را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر تهیه نمایند. تور استانبول زمینی به 3 روش برگزار می‌شود؛ اولین راه آن که بیشترین تورها به وسیله آن انجام می‌پذیرد، تور استانبول با اتوبوس VIP است که در تورهای زمینی بیشترین مسافران را پذیرایی می‌کند. دومین راه آن استفاده از تور استانبول زمینی با قطار است که به دلیل چالش‌های فراوان آن کمتر از آن استقبال می‌شود و راه آخر نیز سفر زمینی به استانبول با خودروی شخصی است که در صورت داشتن مدارک مورد نیاز می‌توانید با استفاده از اتوموبیل خود، به شهر توریستی استانبول سفر کنید.

تور زمینی استانبول

قیمت تور استانبول زمینی

قیمت تور استانبول زمینی به طور خاص و مستقیم به این بستگی دارد که شما چه فصلی را برای سفر به استانبول انتخاب کرده‌اید؟ چه هتلی را برای اقامت خود در نظر گرفته‌اید؟ چند روز را می‌خواهید در استانبول اقامت داشته باشید؟ و یا اینکه کدام تور زمینی استانبول ترکیه را از کدام آژانس گردشگری تهیه می‌کنید؟ به طور مثال اگر در فصل بهار و تابستان بخواهید راهی استانبول شوید، با رشد چشمگیر قیمت تور زمینی استانبول مواجه خواهید شد. از طرفی تعداد روزهای حضور شما در سفر کیفیت هتل محل اقامت شما (اینکه چند ستاره باشد و با چه امکاناتی!) نیز بسیار مهم است؛ و اما در مورد آژانس‌های گردشگری باید بگوییم که لحظه آخر با توجه به قدمت و سابقه خود با آن دسته از آژانس‌های مسافرتی همکاری می‌کند که تور استانبول زمینی را در عین حفظ کیفیت با بهترین قیمت خدمت کاربران لحظه آخر ارائه می‌دهند تا شما گردشگران عزیز بتوانید سفری به یادماندنی را به همراه خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

تور زمینی استانبول با قطار و اتوبوس vip

تور استانبول زمینی با اتوبوس

تور استانبول زمینی با اتوبوس را می‌توان محبوب‌ترین نوع سفر زمینی به استانبول دانست؛ چرا که سفر با اتوبوس هم سریعتر از دیگر روش‌هاست و هم مقرون به صرفه‌تر!  تور استانبول زمینی با اتوبوس اغلب با اتوبوس VIP و با ظرفیت 25 نفر برگزار می‌شود و اگر تور استانبول از تهران را رزرو کرده باشید، باید بدانید که سر شما از دو ترمینال بیهقی(آرژانتین) و ترمینال غرب(میدان آزادی) آغاز شده و پس از گذر از شهرهایی همچون قزوین، میانه، تبریز و ماکو به مرز بازرگان می‌رسید و سپس با ورود به خاک ترکیه مسیر خود را به سمت این شهر زیبا و سرسبز اروپایی ترکیه ادامه می‌‌دهید. یکی از نکات مهمی که در رابطه با سفر زمینی به استانبول با اتوبوس وجود دارد این است که شما گردشگران عزیز حتما باید غذاهای آماده همراه خود داشته باشید؛ چرا که معمولا در اتوبوس تنها میان وعده‌ها سرو می‌شود. البته در نظر داشته باشید که این اتوبوس‌ها معمولا هر 4 ساعت یکبار برای فعالیت‌هایی همچون غذا خوردن و... توقف خواهد داشت.

با این تورها، ارزان به استانبول سفر کن!

تور زمینی استانبول از تهران

تور زمینی استانبول از تهران اکثر قریب به اتفاق تورهای زمینی ایران به استانبول را تشکیل می‌دهد؛ به این صورت که شما گردشگران عزیز اگر ساکن شهری به غیر از تهران باشید و بخواهید به صورت زمینی و با اتوبوس به استانبول سفر کنید، ابتدا باید خود را به پایتخت برسانید و سپس بوسیله تور استانبول از تهران سفر خود را آغاز کنید. مگر اینکه شما مسافرین عزیز ساکن یکی از شهرهای شمال غربی کشورمان باشید(مانند شهر تبریز)؛ که در این صورت می‌توانید در میانه راه و در زمانی که تور استانبول از تهران به تبریز رسید، سوار بر اتوبوس شده و سفری خاطره انگیز را برای خودتان رقم بزنید.

قیمت تور ۸ روزه استانبول زمینی

اگر به دنبال بهترین تور استانبول زمینی هستید، باید بدانید که قیمت تور 8 روزه استانبول زمینی را می‌توانیم بهترین نوع تور زمینی استانبول و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین آن بدانیم. چرا که از آنجایی که شما گردشگران عزیز برای سفر زمینی به استانبول، حداقل 2 روز در راه هستید، اگر می‌خواهید بیشترین بهره و استفاده را از این سفر تفریحی ببرید و از تماشا و گردش در جاذبه‌ها و مراکز خرید فراوان این شهر لذت ببرید، باید حداقل 4 روز را برای گردش خود در این شهر کنار بگذارید؛ به همین جهت قیمت تور 8 روزه استانبول زمینی به نسبت قیمتی که برای آن می‌پردازید و لذتی که در آن می‌برید، مقرون به صرفه‌تر از دیگر تورهای زمینی استانبول است.

تور زمینی استانبول با قطار

درست است که تور زمینی استانبول با قطار یکی از روش‌های سفر به استانبول ترکیه است؛ اما به علت چالش‌های فراوانی که این نوع سفر برای شما گردشگران عزیز به همراه دارد، توصیه می‌شود که سفر خود را با اتوبوس‌های VIP تهیه نمایید. اما اگر به دلیل خواستار تور زمینی استانبول با قطار هستید، باید بگوییم که سفر شما از تهران تا استانبول چیزی در حدود 70 ساعت و یا بیشتر به طول خواهد انجامید. سفر با قطار تا استانبول به 3 قسمت تقسیم می‌شود: ابتدا باید با قطارهای داخل کشورمان خود را از تهران به شهر وان ترکیه برسانید، سپس پس از پیاده شدن از قطار باید ابتدا خود را از دریاچه وان به بندر تات وان رسانده و در مرحله بعد با قطارهای 4 تخته کشور ترکیه به پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکارا بروید و در انتها نیز با سوار شدن بر قطار آنکارا – استانبول خود را به شهر توریستی استانبول برسانید. همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم سفر با قطار به ترکیه چالش‌های فراوان دارد و بهتر است اگر می‌خواهید زمینی به آنجا سفر کنید بهتر است از اتوبوس‌های VIP استفاده نمایید.

تور زمینی استانبول با قطار

تور استانبول زمینی ارزان

در پاسخ به این سوال که چگونه تور استانبول زمینی ارزان را تهیه کنیم؟ باید بگوییم که تور زمینی استانبول به خودی خود اختلاف قیمت فاحشی با نوع هوایی آن دارد. اما با دانستن چند ترفند ساده می‌توانید این تور را با قیمت مناسب‌تری تهیه نمایید. به طور مثال در برخی از فصول سال که گردشگران کمتری به شهرهای ترکیه سفر می‌کنند(مانند فصل پاییز و زمستان)، آژانس‌های گردشگری برای اینه تورهای خود را با حداکثر طرفیت برگزار کنند، اقدام به ارائه آفرها و تخفیف‌های ویژه‌ای بر روی تور خود می‌کنند که شما گردشگران عزیز می‌توانید با حداقل حدود 30 درصد قیمت واقعی تور زمینی استانبول، این تورهای ارزان را تهیه نمایید. یکی دیگر از روش‌های تهیه تور زمینی ارزان استانبول، رزرو تورهای لحظه آخری است که در ادامه به طور کامل به توضیخ آن خواهیم پرداخت. 

تور لحظه آخری استانبول زمینی

یکی از روش‌های معروفی که گردشگران قدیمی شهرهای ترکیه از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند تور استانبول را چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی آن، با قیمتی مقرون به  صرفه تهیه نمایند، گوش به زنگ بودن برای تهیه و رزرو تور لحظه آخری استانبول زمینی و هوایی است. اما چگونه و چطور؟ با نزدیک شدن به زمان برگزاری تور، اگر همچنان صندلی‌هایی خالی برای رزرو وجود داشته باشند، آژانس‌های گردشگری اقدام به ارائه تور لحظه آخری استانبول زمینی با آفرها و تخفیف‌های ویژه می‌کنند که معمولا قیمت تور لحظه آخری به شکل چشمگیری با قیمت عادی تور زمینی استانبول متفاوت است. نکته مهمی که در مورد تورهای لحظه آخری استانبول باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از این آفرهای ویژه باید از جمله آن دسته از گردشگران چمدان به دستی باشید که تور لحظه آخری زمینی استانبول را با قیمتی مناسب تهیه می‌نمایند.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. منیژه جعفری منیژه جعفری 1402/09/11
    0 نفر پسندیدند
    قیمت تور زمینی استانبول با اتوبوس های vip چقدره؟
  2. محمد یعقوبی محمد یعقوبی 1402/03/23
    0 نفر پسندیدند
    واقعا استانبول جای دیدنی هستش. عید امسال با دوستام تور زمینی استانبول با قطار رو خریدیم و چند روز رفتیم استانبول بعضی ها هم با اتوبوس vip میرن ولی پیشنهادم اینه که با قطار برید. درسته هزینه‌های تور زمینی استانبول یکمی بالا میره ولی خب راحت‌تر از اتوبوسه.
  3. محمد یعقوبی لحظه آخر 1402/03/23
    1 نفر پسندیدند
    سلام محمد ممنون که تجربه خودت از سفر زمینی به استانبول رو با ما به اشتراک گذاشتی.