تور دبی از شیراز

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.3 از 5 | از 152 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

جدول پروازهای شیراز به دبی + زمان بندی

دبی را باید یکی از مقاصد خارجی محبوب در میان شیرازی‌ها دانست. نزدیکی این دو شهر به هم باعث شده شهروندهای شیرازی رفت و آمدشان به دبی بیشتر از سایر شهرهای ایران باشد. فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب تقریبا هر روز به دبی پرواز دارد و این باعث شده تا تور دبی از شیراز بیشتر و متنوع‌تر از سایر شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شود. در جدول زیر می‌توانید برنامه پروازهای شیراز به دبی و زمان‌بندیشان را مشاهده نمایید.

روزهای هفته

فلای دبی

قشم ایر

ایران ایر

نوع پرواز

شنبه

اکونومی

-

اکونومی و بیزینس

مستقیم

یکشنبه

اکونومی

اکونومی و بیزینس

اکونومی و بیزینس

مستقیم

دوشنبه

-

-

اکونومی و بیزینس

مستقیم

سه شنبه

اکونومی

-

اکونومی و بیزینس

مستقیم

چهارشنبه

اکونومی

اکونومی و بیزینس

اکونومی و بیزینس

مستقیم

پنجشنبه

اکونومی

-

-

مستقیم

جمعه

-

-

اکونومی و بیزینس

مستقیم

قیمت تور دبی از شیراز؛ باور نکردی اما واقعی!

قیمت تور دبی از شیراز فرق چندانی با آفرهای برنامه‌ریزی شده از تهران ندارد زیرا از شیراز هم چند ایرلاین تقریبا هر روز به مقصد دبی پرواز مستقیم دارند. بسته به میزان تقاضا قیمت‌ها ممکن است در ایام مختلف کمی با هم متفاوت باشند. به‌طورکلی قیمت تور دبی از شیراز به فاکتورهای مختلفی همچون زمان سفر، تعداد روزهای سفر، ستاره‌های هتل، نوع پرواز (فرست کلاس، بیزینس، اکونومی) و... بستگی دارد. برای پایین آوردن هزینه‌های مسافرت به دبی می‌توانید این فاکتورها را در ارزان‌ترین حالت خود قرار دهید. راه دیگر برای ارزان‌تر سفر کردن به دبی، رزرو تور لحظه آخری است. همچنین شما می‌توانید تور دبی از شیراز را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید.

قیمت تور دبی

تور اقساطی دبی برای شهروندان شیرازی

شهروندان شیرازی می‌توانند تور دبی را به صورت اقساطی نیز از لحظه آخر خریداری نمایند. تور اقساطی به این صورت است که می‌توانید باید حداقل 30 درصد و حداکثر 50 درصد از هزینه تور را ابتدا پرداخت کنید و باقی مبلغ را از 1 تا 12 ماه قسط‌ بندی کنید. همه افراد می‌توانند از تورهای اقساطی بهره ببرند ولی این آفرها بیشتر برای کسانی مناسب است که دوست دارند به مسافرت بروند اما هزینه‌های بالا فرصت سفر کردن را از آنها گرفته است. برای رزرو تور اقساطی دبی از شیراز به مدارکی همچون کپی شناسنامه و کارت ملی، پاسپورت و...  نیاز خواهید داشت.

به دنبال تور لحظه آخری دبی باشید

همانطورکه بالاتر اشاره شد یکی از راه‌های مسافرت ارزان به دبی، رزرو آفرهای دقیقه نودی است. از آنجایی که این آفرها هنوز ظرفیت خالی دارند اما زمان پروازشان رو به تمام شدن است؛ با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. حتی در برخی از مواقع قیمت این تورها تا 60 درصد هم کاهش پیدا می‌کند. اما نکته‌ای که باید بدانید این است که با رزرو تور لحظه آخری یکی دو روز بیشتر فرصت آماده شدن برای سفر را ندارید. بنابراین بهتر است قبل از رزرو تور لحظه آخری چمدانتان را ببندید.

تور لحظه آخری دبی

بهترین زمان سفر به دبی؛ گل طلایی را در پاییز بزنید

دبی آب و هوای گرمسیری دارد و این یعنی بهترین زمان سفر به آن پاییز است. اگر اوایل پاییز سفر کنید هنوز امکان انجام برخی از تفریحات آبی هم وجود دارد. البته تور دبی از شیراز نوروز نیز پرطرفدار است اما به خاطر ازدحام بیش از حد گردشگران در این ایام، معمولا همه سفر در تعطیلات عید را ترجیح نمی‌دهند.

بهار (مارس تا مه): دمای متوسط در این فصل حدود 25-35 درجه سانتی‌گراد است. این فصل را باید اغلب بهاری و خنک دانست اما اگر بتوانید تور دبی از شیراز اردیبهشت را رزرو کنید؛ بهترین ماه بهار را در دبی خواهید گذراند.

تابستان (ژوئن تا سپتامبر): دما در این فصل معمولاً بسیار گرم است و دمای متوسط را باید 35-45 درجه سانتی‌گراد دانست. تابستان‌های دبی خشک و گرم است و گاهی اوقات این گرما می‌تواند بسیار حار شود و به همین دلیل هم تور دبی از شیراز تابستان کمتر طرفدار دارد.

پاییز (اکتبر تا دسامبر): در این فصل، دما کمی ملایم‌تر می‌شود و بین 25-35 درجه سانتی‌گراد است. پاییز را باید بهترین زمان سفر به دبی دانست.

زمستان (ژانویه تا فوریه): دما در این فصل معمولاً بین 15-25 درجه سانتی‌گراد است و این هوا را باید بسیار مطبوع دانست.

تور دبی از شیراز چه خدماتی دارد؟

تور دبی از شیراز مانند دیگر تورهای خارجی از خدمات زیر برخوردار است:

  • بیمه مسافرتی
  • بلیط پرواز رفت و برگشت
  • واچر هتل
  • ترانسفر فرودگاهی ( اختیاری)
  • گشت شهری (اختیاری)

خدمات تور دبی از شیراز

تور یک هفته ای دبی از شیراز؛ پیشنهاد ویژه لحظه آخر به شیرازی ها

اگرچه محبوب‌ترین توری که به مقصد دبی برنامه‌ریزی می‌شود آفر سه شبه است اما پیشنهاد لحظه آخر به شما رزرو  تور یک هفته‌ایست زیرا 7 روز را باید زمان کافی هم برای تفریح، هم بازدید از جاذبه‌های گردشگری و هم خرید کردن دانست. اگر قصد رزرو تور دبی را دارید می‌توانید آفر مورد نظر خود را از بالای همین صفحه از پلتفرم لحظه آخر خریداری نمایید. مزیت خرید از لحظه آخر امکان مقایسه تورهای متنوعی است که آژانس‌های گردشگری مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از امکان مشاوره رایگان قبل از سفر و هم پشتیبانی حین سفر استفاده نمایید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. ابراهیمی ابراهیمی 1402/04/11
    4 نفر پسندیدند
    من ساکن شیرازم امسال برای سفر دبی رو انتخاب کردم و بنظرم الان فصل مناسبی برای سفر با تور دبی از شیراز نیست و اگر قصد سفر دارید بنظرم پاییز و زمستان برید دبی.
  2. ابراهیمی لحظه آخر 1402/04/11
    4 نفر پسندیدند
    سلام جناب ابراهیمی ممنونیم که نظر خودتون رو در برگه تور دبی از شیراز با ما به اشتراک گذاشتید.