تور دبی از بندرعباس

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور دبی از بندرعباس با کشتی هم قابل رزرو است!

اگرچه تور هوایی دبی از بندرعباس طرفدار بیشتر و دردسر کمتری دارد؛ اما رزرو این تور با کشتی یک راه مقرون به صرفه و محبوب است. اگر هدف شما رزرو تور دبی از بندرعباس با کشتی است، لازم است بدانید این تور به صورت مستقیم برگزار نمی‌شود. در واقع برای رزرو چنین توری دو راه دارید؛ رزرو تور بندر لنگه به دبی و یا رزرو تور بندرعباس به شارجه. فاصله بندر لنگه تا بندرعباس حدود 3 ساعت است؛ بنابراین یک مسافت 3 ساعته پیش روی شماست از بندر لنگه تا دبی نیز 5 ساعت با کشتی راه است و مجموع مدت زمان سفر شما 8 ساعت خواهد بود. در صورتی که بخواهید از بندرعباس با کشتی به شارجه بروید، 12 ساعت راه دارید و از شارجه تا دبی نیز حدود 30 دقیقه در راه هستید که مجموع مدت زمان مسیر دریایی 12 ساعت و نیم خواهد بود! اما اگر به دنبال روش سریع‌تری هستید و هزینه برای شما مهم نیست؛ پیشنهاد می‌کنیم تور دبی از بندرعباس هوایی را رزرو کنید. با این تور حدود 2 ساعت در راه هستید و پرواز بندرعباس به دبی اصولا با ایرلاین‌های خارجی مانند فلای دبی صورت می‌گیرد.

تور دبی از بندرعباس

قیمت 3 برابری توی دبی از بندرعباس نسبت به تهران!

رزرو تور دبی از تهران نسبت به تور دبی از بندرعباس ارزان‌تر تمام می‌شود. از آنجایی که تور دبی از بندرعباس اصولا با پروازهای خارجی برگزار می‌شود، هزینه سفر بالا خواهد شد؛ در این صورت باید این تور را با قیمت سه برابری نسبت به تهران رزرو نمایید. به طور مثال اگر قیمت تور دبی از تهران 5 میلیون تومان باشد، برای رزرو تور دبی از بندرعباس باید 2 تا 3 برابر بیشتر هزینه کنید. راه چاره برای تجربه یک سفر مقرون به صرفه انتخاب راه زمینی (با کشتی) و یا سفر از دیگر شهرهای ایران مانند تهران و شیراز است.

قیمت تور دبی از بندرعباس

برای رزرو تور دبی از بندرعباس نیاز به ویزا دارید

برای سفر به دبی و رزرو تور دبی از بندرعباس باید ویزای دبی را دریافت نمایید. جهت دریافت ویزای دبی به مدارک زیر نیاز دارید:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • اسکن کارت ملی
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • یک قطعه عکس 3.5×4.5
  • بیمه مسافرتی

ویزا تور دبی از بندرعباس

خدماتی که با رزرو تور دبی از بندرعباس لحظه آخر دریافت می‌کنید

لحظه آخر برگزارکننده تور دبی از بندرعباس از آژانس‌های گردشگری معتبر است؛ بنابراین شما فرصت مقایسه قیمت و خدمات هر تور از آژانس‌های متنوع را خواهید داشت. با رزرو این تور از مجموعه ما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته نیز برخوردار شوید. خدمات این تور به شرح زیر است:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • هتل با صبحانه رایگان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری با لیدر

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است