تور استانبول 7 شب و8 روز

1 تور از 1 آژانس
امتیاز 3.9 از 5 | از 4699 کاربر

استانبول یکی از شهرهای قدیمی ترکیه است که سفر به آن در لیست تمام علاقه‌مندان به سفر وجود دارد. این شهر تاریخی بسیار قدیمی و پرفراز و نشیب دارد و امپراطوری‌های زیادی را دیده است که یادگارهایی از هر کدامشان هنوز هم در این شهر پیدا می‌شود. بنابراین می‌توان گفت، جاذبه‌های تاریخی فراوانی در این شهر وجود دارد. همچنین قرارگیری استانبول در کنار دریاهای اژه و سیاه روی طبیعت این شهر تاثیر مثبت گذاشته و بنابراین جاذبه‌های طبیعی زیادی هم در آن پیدا می‌شود. در این شهر ترکی مراکز خرید متنوع و فراوانی وجود دارد که در آنها بهترین برندهای ترکی و بین‌المللی شعبه دارند و هم اجناس ارزان قیمت و هم اجناس لوکس و لاکچری را می‌توانید در این مراکز خرید پیدا کنید. اگر بخواهید از تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استانبول بازدید کنید و همه مراکز خرید آن را نیز بگردید، یک هفته زمان مناسبی خواهد بود. تور 7 شب و 8 روز استانبول هم به همین دلیل محبوب است.

تور استانبول 7 شب و 8 روز

تور استانبول 8 روزه؛ زمینی یا هوایی؟

هزینه تمام شده تور ترکیه همیشه یکی از گزینه‌های مهم برای مسافران ایرانی است. با توجه به مدت زمان سفر، تور زمینی 7 شب و 8 روزه می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگرانی باشد که قصد دارند هزینه سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. بهترین انتخاب از بین سفر زمینی یا هوایی بسته به اولویت شما مشخص می‌شود. آن دسته از افرادی که هزینه سفر برای آنها اولویت بیشتری دارد، باید تور زمینی را انتخاب کنند؛ اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید مدت زمان سفر خود را به جای مسیر در استانبول بگذرانید و از تفریحات آن لذت ببرید، تور هوایی انتخاب بهتری برایتان خواهد بود.

تور استانبول 8 روزه؛ زمینی یا هوایی

تور هوایی استانبول 8 روز

تور هوایی استانبول از تهران و شهرهایی همچون مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و... برگزار می‌شود. از میان خدمات این تور می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و بیمه مسافرتی اشاره کرد. برخی از تورها هم ممکن است خدمات دیگری همچون ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری نیز داشته باشند.

تور استانبول با چه ایرلاین هایی برگزار می‌شود؟

ایرلاین‌هایی که از ایران به شهر زیبای استانبول پرواز مستقیم و غیر مستقیم دارند، به جز تور 7 شب و 8 روز استانبول با پرواز ماهان، به شرح زیر هستند:

  • هواپیمایی ایران ایر
  • هواپیمایی قشم ایر
  • هواپیمایی آسمان
  • هواپیمایی معراج ایر
  • هواپیمایی پگاسوس
  • هواپیمایی ترکیش

تور هوایی استانبول

7 شب اقامت برای تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول با اتوبوس هم از تهران و اکثر شهرستان‌ها برگزار می‌شود. تنها تفاوت این تور با آفر هوایی این است که به جای بلیط هواپیما باید بلیط رفت و برگشت اتوبوس جزو خدمات پکیج باشد. تور زمینی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از تور هوایی است اما زمان زیادی را باید در مسیر طی کنید و بنابراین برای سفرهای یکی دو روزه مناسب نیست اما برای تور 8 روزه و تور استانبول 10 روزه می‌تواند مناسب باشد.

تور زمینی استانبول 7شب و 8روز

قیمت تور استانبول 7 شب و8 روز چقدر است؟

مهم‌ترین مسئله‌ای که موجب محبوبیت بالای پکیج 7 روزه استانبول شده قیمت این تور است. اگر انواع تور استانبول را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که قیمت تور 8 شبه استانبول تنها مقدار اندکی با سایر تورها که مدت اقامتشان کمتر است تفاوت دارد. با توجه به این که با پرداخت قیمتی حدودا یکسان مدت زمان بیشتری را می‌توانید در استانبول بگذرانید این تور یکی از بهترین انتخاب‌هاست. قیمت تور ۸ روزه استانبول به عوامل مختلفی مثل، کیفیت هتل انتخابی، زمان سفر (بهار، تابستان، پاییز، زمستان) نوع ایرلاین و خدمات تور بستگی دارد و بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت.

قیمت تور استانبول 7 شب و 8روز

تور استانبول 7 شب و8 روز از چه شهرهایی برگزار می شود؟

تور استانبول هفت شب و هشت روز نیز مانند سایر تورهای این مقصد از شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. با توجه به اینکه تنوع و تعداد پروازها و تعدا تورها از مبدا تهران بیشتر است، سفر از این شهر طرفداران بیشتری دارد. اما این تور از شهرهای مختلف دیگر برای مثال مشهد، تبریز و اصفهان، اهواز، ارومیه و... نیز برگزار می‌شود. به‌طورکلی در هر شهری که از فرودگاه بین‌المللی خود پرواز مستقیم به ترکیه داشته باشد معمولا می‌توانید تور استانبول را پیدا کنید. اگر شهر شما جزو این لیست نیست، می‌توانید برای این سفر به فرودگاه هر کدام از شهرهای یاد شده مراجعه نمایید.

تور استانبول هفت شب و هشت روز

بهترین زمان رزرو تور 8 روزه استانبول

به‌طورکلی در حالت معمولی می‌توانید تور موردنظر خود را یک ماه تا دو هفته قبل از زمان سفر رزرو نمایید. این برای زمانی است که قصد رزرو تور لحظه آخری را ندارید. برای تورهای لحظه آخری بهتر است یکی دو روز مانده به زمان پرواز رزرو خود را انجام دهید. اما برای های سیزن‌ها و در پیک‌های گردشگری در استانبول، برای مثال عید نوروز، تعطیلات خاص، کریسمس یا در تاریخ فستیوال‌ها بهتر است حداقل یک ماه زودتر برای رزرو تور مورد نظرتان اقدام کنید زیرا ممکن است ظرفیت‌ آفرها به سرعت پر شود و نتوانید به مسافرتی که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید، برسید.

تور استانبول 7 شب و8 روز با لحظه آخر

لحظه آخر همواره تلاش داشته تا به کمک معتبرترین آژانس‌های گردشگری ایران لحظات مفرح و خاطره‌انگیزی را برای مسافران رقم بزند. در این راه آژانس‌های عضو خانواده لحظه آخر با انتخاب بهترین کارگزارهای ترکیه همیشه بهترین خدمات را به مسافران تور 7 شب و 8 روز استانبول ارائه می‌دهند. بهترین خدمات تور ترکیه استانبول، قیمت به‌روز در تمامی ساعات شبانه روز و امکان مقایسه آفرهای مختلف با هم را باید تنها قسمتی از مزایای رزرو تور استانبول از این وبسایت دانست. کارشناسان لحظه آخر، با کنترل لحظه‌ای قیمت و خدمات ارائه شده به مسافران این اطمینان را می‌دهند که تمامی تورهای استانبول ارائه شده در قسمت بالا، با همان قیمت درج شده در سایت قابل ارائه هستند.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مانیان پور مانیان پور 1402/09/27
    1 نفر پسندیدند
    توی تور استانبول شهر های اطراف رو هم بهمون نشون میدن؟
  2. نازنین صدر نازنین صدر 1402/09/27
    0 نفر پسندیدند
    تور یک ماهه هم داره که کل شهرها مهم ترکیه رو نشونمون بده؟
  3. samira samira 1402/09/21
    1 نفر پسندیدند
    بنظرم سفر 8 روزه به استانبول ایده آل ترین حالته، چون زمان کافی برای بازدید از جاذبه ها، تفریح و خرید داریم.