تور یک هفته ای استانبول

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 4682 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی

تور استانبول 6 شب و 7 روز مخصوص آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند تمامی تفریحات و جاذبه‌های گردشگری استانبول را در یک سفر تجربه کنند! تور استانبول 6 شب و 7 روز را می‌توانیم یکی از بهترین انواع تورهای استانبول بنامیم؛ چرا که این تور اگر با یک هتل 4 یا 5 ستاره با کیفیت نیز همراه باشد، می‌تواند تمامی انتظارات شما را برای یک سفر تفریحی لذت بخش برآورده کند. از یک طرف حضور 7 روزه در شهر استانبول باعث می‌شود تا شما گردشگران عزیز علاوه بر گردش در بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر توریستی، بتوانید از مراکز خرید ارزان و در عین حال با کیفیت این شهر نیز دیدن کنید. از طرفی دیگر استانبول از آن دسته شهرهایی است که در ترکیه به تفریحات آبی و سواحل زیبای خود معروف است و در سفرتان می‌توانید سری هم به آنجا زده و لذت خود را از این تور تفریحی کامل کنید.

قیمت تور استانبول 6 شب و 7 روز

قیمت تور استانبول 6 شب و 7 روز را بر اساس عواملی که به صورت مستقیم بر آن تاثیر می‌گذارد، باید در نظر بگیریم. عواملی همچون کیفیت هتل محل اقامتتان (5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره)، نوع سفر شما(هوایی یا زمینی) و اگر به صورت هوایی پرواز می‌کنید، نوع ایرلاین تورتان(ایرانی یا ترکیش) و در آخر فصل انتخابی شما برای سفر به استانبول همگی عواملی هستند که می‌تاونند بر روی قیمت تور استانبول 6 شب و 7 روز تاثیر بگذارند. به طور مثال بهترین زمان سفر به شهر استانبول،  فصل بهار و تابستان است که در این بازه از سال، استانبول بیشترین تعداد گردشگران را میزبانی می‌کند؛ اما در فصل‌های کم گردشگر سال مانند فصل پاییز و زمستان آژانس‌های گردشگری برای برگزاری تورهای خود با حداکثر ظرفیت اقدام به ارائه تورهای لحظه آخری و آفرها و تخفیف‌های ویژه سعی بر جلب نظر مسافرین بیشتر می‌کنند که همین موضوع می‌تواند نظر گردشگرانی که می‌خواهند این تور را با قیمتی ارزان‌تر تهیه نمایند جلب کند تا با هزینه‌ای مناسب‌تر سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور استانبول - بهترین قیمت تور استانبول، خدمات عالی و تضمین کیفیت در لحظه آخر

تور استانبول 6 شب و 7 روز از تهران، اصفهان، شیراز

علاوه بر تهران که سالانه بیشترین تردد را برای تور استانبول 6 شب و 7 روز تا شهر استانبول به دوش می‌کشد، تور استانبول از شهرهای مختلفی مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و دیگر شهرها نیز برگزار می‌شود تا گردشگران عزیز ایرانی بتوانند از نزدیک‌ترین مبدا سفر خود به استانبول را با رفاه و آسودگی خیال به همراه خانواده و دوستان خود تجربه کنند. نکته مهمی که ذکر آن خالی از لطف نیست این است که اگر شما مسافران علاقه‌مند به تور شهرهای ترکیه ساکن شهرهایی به غیر از تهران هستید و می‌خواهید تور استانبول 6 شب و 7 روز را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر تهیه نمایید، می‌توانید ابتدا با یکی از وسایل نقلیه خود را به تهران رسانده و سپس از فرودگاه امام خمینی، سفر توریستی خود را به استانبول آغاز کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است