تور استانبول 5 شب و 6 روز

3 تور از 1 آژانس
امتیاز 4 از 5 | از 4686 کاربر

چرا تور استانبول ۵ شب و ۶ روز رزور کنیم؟

استانبول یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیاست که امپراطوری‌های زیادی را دیده است  و تاریخی غنی دارد. حتما نام قسطنطنیه به گوشتان خورده، اگر بدانید که این اسم، نام قدیم استانبول بوده، به تاریخ دور و دراز این شهر هم پی خواهید بود.  اگر اهل سفر و جهان‌گردی باشید، حتما نام استانبول را در لیست سفرهای خود دارید، اما بهتر است تور استانبول 5 شب و 6 روز را برای سفرتان انتخاب کنید تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی درست همه جای این شهر را بگردید، خرید کنید و  کمی هم با فرهنگ مردم آن آشنا شوید. درواقع 5 شب زمان مناسبی برای انجام تمام این کارهاست.

تور استانبول 5 شب و 6 روز

قیمت تور استانبول پنج شب و شش روز چقدر است؟

قیمت تور استانبول 5 شب و 6 روز بستگی به عوامل مختلفی دارد همچون نوع پرواز انتخابی (اکونومی، بیزینس و فرست کلاس)، کیفیت هتل ( سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره)، فصل سفر استانبول و ... مواردی هستند که هزینه و قیمت تور استانبول را تعیین می‌کنند. به طور مثال بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار و فصل تابستان است که قیمت تور این شهر در این ایام گران‌تر است. اما در بازه‌هایی از سال همچون فصل پاییز و زمستان که هوا کمی سردتر از روزهای عادی سال است، آژانس‌های گردشگری برای برگزاری تورهای خود قیمت کمتری درنظر می‌گیرند زیرا عرضه نسبت به تقاضا زیادتر است. به‌طورکلی اگر به دنبال رزرو تور استانبول 5 شب ارزان هستید یا باید فاکتورهای یاد شده را ارزان انتخاب کنید و یا باید به سراغ تور لحظه آخری استانبول بروید. از آنجایی که در این نوع آفر زمان کمی تا تاریخ پرواز باقی مانده اما ظرفیت‌ها هنوز خالی باقی مانده است، معمولا تخفیفات خوبی روی آن اعمال می‌شود.

قیمت تور استانبول 6روزه

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز از چه شهرهایی برگزار می شود؟

اغلب تورهای استانبول 5 شبه از تهران برگزار می‌شود؛ زیرا تنوع ساعت پروازی، خدمات و قیمت در این مسیر بیشتر است و مسافران انتخاب‌های بیشتری دارید. اما اگر ساکن تهران نیستید باید بدانید که این تورها را از برخی شهرهای دیگر مانند اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و... نیز قابل رزرو کردن است اما امکان دارد قیمت آنها بیشتر از تهران باشد زیرا معمولا از شهرستان‌های دیگر عرضه نسبت به تقاضا بیشتر است و تنوع کمی وجود دارد و به همین دلایل هزینه تورها هم بالاتر می‌رود.

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز از چه شهرهایی برگزار می شود؟

بهترین زمان برای رزرو تور استانبول ۵ شب و ۶ روز

انتخاب بهترین زمان سفر کاملا به سلیقه و هدف شما بستگی دارد. مثلا اگر می‌خواهید در زمان خلوتی استانبول، این شهر را ببینید و یا قصدتان از سفر خرید کردن است، باید تور خود را برای زمستان رزرو کنید. برای رزرو تور عادی در زمستان بهتر است دو هفته تا 10 روز قبل اقدام کنید و در صورتی که می‌خواهید تور لحظه آخری رزرو نمایید می‌توانید یکی دو روز قبل از تاریخ پرواز رزرو خود را انجام دهید. اگر قصد داریم در های سیزن‌ها راهی استانبول شوید، برای مثال در تعطیلات عید یا به بهانه یک نمایشگاه خاص باید زودتر برای رزرو آفر موردنظر خود اقدام کنید چرا که معمولا در این ایام تورهای مسافرتی با سرعت بیشتری پر می‌شوند و بنابراین اگر دیر اقدام کنید، ممکن است از سفرتان جا بمانید.

بهترین زمان برای رزرو تور استانبول 5 شبه

در تور استانبول 6 روزه کجا اقامت کنیم؟

در شهر استانبول هتل‌های متنوعی از 5 ستاره تا 3 ستاره و حتی هاستل وجود دارد که بر اساس بودجه خود می‌توانید یکی را برای اقامت انتخاب نمایید. برخی از بهترین‌ هتل‌های این شهر به شرح زیر هستند:

  • هتل دیوان استانبول
  • هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول
  • هتل رافلز
  • هتل ماریوت استانبول
  • مارمارا تکسیم استانبول
  • هتل هیلتون
  • هتل الیت
  • هتل اینترکانتیننتال

هتل ها در تور استانبول 6 روزه

چرا تور 5 شب و 6 روز استانبول را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

وبسایت لحظه آخر یک مرجع معتبر گردشگری است که تورهای مسافرتی برنامه‌ریزی شده توسط بهترین آژانس‌های گردشگری را به فروش می‌رساند. در این وبسایت شما امکان مقایسه تورهای مختلف با هم را خواهید داشت. این آفرها ممکن است از نظر امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند با هم متفاوت باشد. با مقایسه آنها با هم می‌توانید آفری را که بیشتر با انتظارات و بودجه شما همخوانی دارد با هم مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. تیم لحظه آخر بهترین پشتیبانی و بهترین مشاوره را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. قبل از رزرو تو می‌توانید هر سوال یا ابهامی در ذهنتان وجود دارد را از مساوران ما بپرسید و با خیال راحت فرایند رزرو تور استانبول را پشت سر بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است