تور استانبول 3 شب و 4 روز

27 تور از 6 آژانس
امتیاز 4.5 از 5 | از 4686 کاربر

تور استانبول 3 شب و 4 روز، سفری جذاب و هیجان انگیز و در عین حال ارزان به شهری توریستی با مراکز خریدی ارزان! تور استانبول 3 شب و 4 روز، را شاید بتوانیم یکی از اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تورهای استانبول بنامیم؛ از آنجایی که این تور 4 روزه است، قیمت آن نیز به نسبت دیگر تورهای استانبول ارزان‌تر است. از طرفی در همین مدت زمان تقریبا کوتاه می‌توانید از تماشای بیشتر جاذبه‌های گردشگری زیبای این شهر لذت ببرید و سفری ارزان و جذاب را در کنار دوستان و خانواده عزیزتان تجربه کنید. یکی از نکات مهم در رابطه با تور استانبول که دانستن آن کمک شایانی به شما گردشگران عزیز می‌کند این است که از آنجایی که بیشتر هتل‌های استانبول، اتاق‌های خود را در ساعت 12 الی 2 بعدازظهر تحویل مسافران تور استانبول می‌دهند، بهتر است که آن دسته از تورهایی را انتخاب کنید که ساعت پرواز آن‌ها آخر شب نباشد و هر چقدر که بیشتر به صبح نزدیک باشد، بهتر است.

قیمت تور استانبول 3 شب و 4 روز

قیمت تور استانبول 3 شب و 4 روز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌ـتوانیم به نوع سفر شما به استانبول ترکیه(زمینی یا هوایی)، نوع پرواز شما در صورت پرواز هوایی(ایرلاین ایرانی یا ترکیش!)، کیفیت هتل اقامتتان(4 ستاره، 5 ستاره)، فصل و ماه انتخابی شما برای سفر به این شهر توریستی و بیزینسی؛ که همگی به طور مستقیم بر روی قیمت تور استانبول سه شب و چهار روز تاثیر می‌گذارند. به طور مثال همانطور که می‌دانید بهترین زمان سفر به استانبول، فصل بهار و سپس تابستان است که در این بازه شاهد بیشترین قیمت تور استانبول ترکیه هستیم. اما اگر در فصل پاییز و زمستان قصد سفر به اسن شهر را داشته باشید، باید بدانید که به دلیل سردتر بودن هوا به نسبت روزهای عادی سال، تورهای استانبول را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌توانید تهیه نمایید.

تور استانبول 3 شب و 4 روز لحظه آخری

تور استانبول 3 شب و 4 روز از شهرهای مختلفی مانند تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار می‌شود که شما گردشگران گرامی می‌توانید با دانستن چند نکته ساده این تور را با قیمتی ارزان‌تر تهیه نمایید. اولین راه، استفاده از تورهای لحظه آخری است. به این صورت که هر چقدر که به زمان برگزاری تور نزدیک شویم و همچنان صندلی‌هایی خالی برای رزرو وجود داشته باشند، آژانس‌های گردشگری اقدام به ارائه تورهای لحظه آخری استانبول می‌کنند تا بتوانند تور خود را با حداکثر ظرفیت ممکن برگزار کنند و از همین رو شما عزیزان اگر از آن دسته گردشگران گوش به زنگی باشید که به محضو موجود شدن این تورها از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانید سفری ارزان و در عین حال باکیفیت را برای خود رقم بزنید.
و اما دومین راه! دومین راه تهیه تور تور استانبول 3 شب و 4 روز ارزان این است که در بازه‌هایی از سال مانند اواخر فصل تابستان و نیمه اول فصل پاییز از آنجایی آب و هوای استانبول کمی گرم‌تر و یا سردتر از حالت عادی است، گردشگران کمتری تمایل خود را برای سفر به شهرهای ترکیه نشان می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا آژانس‌های مسافرتی آفرها و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تورهای خود در نظر بگیرند و شما عزیزان می‌توانید از همین موضوع استفاده کرده و سفری ارزان و جذاب را به همراه دوستان خود تجربه کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است