تور استانبول 10 روزه

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.1 از 5 | از 4684 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی

تور استانبول 10 روزه بهتر است یا تور 6 روزه استانبول؟ در پاسخ باید بگوییم که تور استانبول ده روزه مخصوص آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند از تمامی جاذبه‌های دیدنی شهر توریستی استانبول ترکیه دیدن نمایند. از آنجایی که از استانبول به عنوان توریستی‌ترین شهر ترکیه یاد می‌شود و دارای مراکز خرید فوق العاده‌ای برای صاحبان کسب و کار و تجار ایرانی است، تور ده روزه استانبول می‌تواند تمامی نیازهای شما را به عنوان یک توریست و یا صاحب کسب و کار بر طرف نماید. از طرفی باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به دلیل طولانی بودن روزهای این تور، تور 10 روز استانبول از قیمت بالاتری به نسبت دیگر تورها برخوردار است که این نوع قیمت‌دهی در انتخاب تور را نیز می‌توانید با ترفندهایی که در ادامه برایتان بازگو می‌کیم مدیریت نمایید.

قیمت تور ١٠ روزه استانبول

قیمت تور 10 روزه استانبول به شکل ویژه‌ای به عواملی همچون کیفیت هتل محل اقامت(5ستاره، 4 ستاره و یا 3 ستاره! بودن هتل)، نحوه سفر شما به استانبول و فصل انتخابی شما گردشگران عزیز برای سفر به استانبول ترکیه بستگی داشته و به طور مستقیم از آن‌ها تاثیر می‌پذیرد. به طور مثال اگر شما عزیزان بخواهید تور استانبول 10 روزه با قطار یا اتوبوس را تجربه کنید، مشخصا می‌توانید این تور را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر تهیه نمایید(در صورت سفر زمینی). از طرفی بهترین زمان سفر به استانبول، عید نوروز(ماه‌های فروردین و اردیبهشت) و فصل تابستان است که در این روزها تور استانبول ترکیه بیشترین قیمت خود را تجربه می‌کند. اما اگر شما عزیزان در فصل‌های پاییز و زمستان برای سفر به این شهر اقدام نمایید، می‌توانید از آفرها و تخفیف‌های ویژه‌ای که آژانس‌های گردشگری بر روی تورهای خود ارائه می‌دهند استفاده کرده و تور 10 روزه استانبول خود را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر تهیه نمایید.

تور ارزان 10 روزه استانبول

اگر به دنبال تور ارزان 10 روزه استانبول هستید، باید بدانید که به دو طریق می‌توانید این تورهای ارزان را رزرو نمایید. راه اول تهیه تور ارزان 10 روزه استانبول با استفاده از آفرهایی است که در بازه‌های مشخصی از سال توسط آژانس‌های مسافرتی خدمت گردشگران عزیز ارائه می‌دهند که بالاتر نیز به آن اشاره نمودیم. اما راه دوم تهیه تورهای لحظه آخری است؛ به این صورت که هرگاه به زمان برگزاری یک تور نزدیک شویم و همچنان صندلی‌هایی خالی برای رزرو وجود داشته باشند، آژانس‌های گردشگری با ارائه تورهای لحظه آخری با تخفیف‌هایی 30 الی 70 درصدی سعی می‌کنند تا تور را با حداکثر ظرفیت خود برگزار کنند و شما عزیزان با خرید این تورها می‌توانید بیشترین استفاده را از تور استانبول خود کرده و به نسبت امکاناتی که دریافت می‌کنید، کمترین هزنیه را بابت آن پرداخت نمایید. البته یک نکته مهم در رابطه با تورهای لحظه آخری وجود دارد و آن اینکه برای استفاده از این نوع تورها باید از آن دسته گردشگرانی باشید که به محض موجود شدن این تورهای لحظه آخری، آن‌ها را قبل از تکمیل ظرفیت تهیه می‌نمایند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است