تور استانبول بلک فرایدی

3 تور از 1 آژانس
امتیاز 4.2 از 5 | از 4681 کاربر

شرکت در رویدادی استثنائی با تخفیف‌هایی باورنکردنی با تور استانبول بلک فرایدی لحظه آخر! تور استانبول بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه، مخصوص آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند کالاهای برند و گران را با آفرهایی تا 90 درصد ارزان‌تر از قیمت واقعی آن تهیه کنند. تور بلک فرایدی استانبول هر ساله در فردای عید شکرگزاری ترکیه که آخرین پنجشنبه سال است، برگزار می‌شود. زمان بلک فرایدی استانبول 2022 از ساعت 00:00 تاریخ 25 نوامبر شروع شده تا 24 ساعت بعد از آن نیز ادامه دارد. نکته جالب توجه و امیدوارکننده در مورد تور استانبول ویژه بلک فرایدی این است که در بعضی از مناطق شهر استانبول، مانند منطقه فاتح، شیشلی و بشیکتاش، این تخفیف‌ها تا چند روز بعد از اتمام بلک فرایدی نیز ادامه دارند تا تمامی ساکنین استانبول و گردشگران آن بتوانند اکثر لوازم مورد نیاز خود را تخفیف‌های هیجان انگیزشان تهیه نمایند. 

قیمت تور استانبول بلک فرایدی 2024

قیمت تور استانبول بلک فرایدی بر اساس عواملی همچون تعداد روزهای سفر، کیفیت هتل انتخابی شما، نوع سفرتان به استانبول (زمینی یا هوایی)، نوع ایرلاین انتخابی‌تان در صورت پرواز هوایی(ترکیش یا ایرانی)، آب و هوای استانبول در روزهایی که می‌خواهید آنجا اقامت داشته باشید و حتی آژانس مسافرتی که از آن تور تهیه می‌کنید، بستگی دارد و همگی به طور مستقیم بر روی قیمت تور بلک فرایدی استانبول تاثیر می‌گذارد. خبر خوب در مورد قیمت تور استانبول بلک فرایدی این است که از آن جایی که این تور در فصل سرد سال برگزار می‌شود، تعداد گردشگران کمتری برای سفر به استانبول تمایل نشان می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا متقاضیان این تور گردشگرانی باشند که برای خرید به آن‌جا سفر می‌کنند و از این جهت قیمت این تور مناسب و مقرون به صرفه است.

تور بلک فرایدی استانبول لحظه آخر

تور بلک فرایدی استانبول لحظه آخر را با برترین آژانس‌های گردشگری ارائه دهنده تورهای استانبول تجربه کنید! لحظه آخر با تکیه بر قدمت و اعتبار خود با آن دسته از آژانس‌های مسافرتی همکاری می‌کند که تورهای مختلف استانبول و به ویژه تور بلک فرایدی استانبول را بهترین قیمت و بهترین امکانات ارائه می‌دهند. از همین جهت شما گردشگران عزیز می‌توانید با مقایسه قیمت تورهای متنوع آژانس‌های گردشگری مختلف مناسب‌ترین تور بلک فرایدی استانبول را تهیه نمایید. از جمله خدمات این آژانس‌های گردشگری می‌توانیم به مشاوره رایگان این عزیزان اشاره کنیم. شما مسافرین تور بلک فرایدی استانبول می‌توانید با تماس با کارشناسان این آژانس‌ها از مشاوره رایگان این عزیزان قبل از انتخاب تور استفاده نمایید و سفری هیجان انگیز، ارزان و با کیفیت را به همراه دوستان و خانواده خود رقم بزنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است