تور استانبول از شیراز

2 تور از 1 آژانس
امتیاز 4 از 5 | از 134 کاربر

تور استانبول از شیراز یک فرصت عالی برای مردم شیراز است تا بدون نیاز به سفر به تهران به صورت زمینی یا هوایی به این شهر زیبا در کشور ترکیه سفر کنند. از آنجایی که شیراز شهر بزرگ و مهمی است، شاهد تورهای متعددی از این شهر به استانبول هستیم که در میان آن‌ها تور زمینی، تور هوایی، آفر و تورهای لحظه آخری را نیز مشاهده می‌کنیم. اگر قصد شرکت در تور شیراز به استانبول را دارید بهتر است اطلاعات لازم را در این مورد کسب کنید. در ادامه قصد داریم تمام نکاتی که قبل از شرکت در این تور باید بدانید را مطرح کنیم و شما را در خصوص انتخاب روش زمینی یا هوایی راهنمایی نماییم. 

تور استانبول از شیراز

قیمت تور استانبول از شیراز و فاکتورهای موثر در آن

قیمت تور استانبول از شیراز بر اساس فاکتورهای مختلف متغیر است. تعداد روزهای اقامت، فصل و تاریخ سفر، نوع هتل، نوع تور (زمینی یا هوایی) امکانات تور و... در تعیین هزینه تور استانبول از شیراز موثر هستند. جالب است بدانید قیمت بلیط هواپیما در اکثر مواقع از شیراز به استانبول گران‌تر از تهران به استانبول است. همین مسئله سبب می‌شود تا قیمت این تور در برخی از ایام سال گران باشد. نوع ایرلاین نیز در هزینه دخیل است و هر چقدر ایرلاین از کیفیت و امکانات بالاتری برخوردار باشد شاهد افزایش هزینه هستیم. در فصل‌های پرگردشگر و یا ایام تعطیلات ( مانند کریسمس یا عید نوروز) قیمت تور استانبول از شیراز به مقدار قابل توجهی افزایش میابد؛ بنابراین در زمان رزرو باید تمامی این فاکتورها را روی قیمت لحاظ کنید.

راهکارهای خرید تور ارزان قیمت استانبول از شیراز

برای خرید تور ارزان قیمت استانبول از شیراز، راه‌های زیادی پیش رو دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید می‌توانید سفری هوشمندانه و ارزان را تجربه کنید. برای خرید این تور با قیمت مناسب‎تر چه باید کرد؟ بطور کلی راهکارهای خرید تور ارزان استانبول از شیراز چیست؟

  • به تاریخ سفر توجه کنید؛ شما می‌توانید با انتخاب تاریخ مناسب سفری ارزان‌تر را تجربه کنید. سعی کنید در فصل‌های کم گردشگر سفر کنید. به طور مثال فصل پاییز و زمستان به دلیل سرمای هوا و شلوغی‌های آخر سال، قیمت این تور کاهش پیدا می‌کند.
  • سفر زمینی را جایگزین سفر هوایی کنید؛ برای تجربه سفری ارزان می‌توانید از تور زمینی شیراز به استانبول به جای تور هوایی استفاده کنید. اگرچه تور استانبول از شیراز زمینی اندکی زمان‌بر است؛ اما قیمت آن مقرون به صرفه‌تر از تور استانبول از شیراز هوایی خواهد بود.
  • تورهای لحظه آخری را امتحان کنید؛ با تورهای لحظه آخری شیراز به استانبول می‌توانید در یک سفر با امکانات خوب اما قیمت مناسب شرکت نمایید.
  • به آفرهای تور استانبول توجه کنید؛ این کار را می‌توانید با بررسی سایت یا کانال‌های چند آژانس گردشگری معتبر انجام دهید.

قیمت تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز لحظه آخری؛ انتخابی عالی و مناسب

یکی از انتخاب‌های هوشمندانه که می‌توانید در زمان سفر داشته باشید، شرکت در تور ارزان استانبول است. تور لحظه آخری از شیراز به استانبول در زمره تورهای ارزان ترکیه و در برخی از ایام سال توسط آژانس‌های گردشگری مختلف برگزار می‌شود. در تور استانبول از شیراز لحظه آخری، آژانس‌ها به دلیل عدم تکمیل ظرفیت، بلیط‌های آخر را با قیمت پایین به فروش می‌رسانند و در واقع شما در یک تور با امکانات خوب؛ اما قیمت مناسب‌تر شرکت می‌کنید؛ بنابراین تورهای لحظه آخری گزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب هستند.

آفر تور استانبول از شیراز؛ تجربه سفری ارزان به این شهر زیبا

آفر تور استانبول از شیراز نیز فرصتی دیگر برای سفری ارزان و مقرون به صرفه است. چنین آفرهایی در برخی از ایام سال که گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند اجرا می‌شود. در این حالت آژانس‌های گردشگری تورهایی با تخفیفات 20 تا 50 درصدی برگزار می‌کنند و بهترین زمان برای رفتن از شیراز به استانبول با قیمت خوب است. آفر تور استانبول از شیراز معمولا در فصل‌های سرد اجرا می‌شود.

تور استانبول از شیراز لحظه آخری

آیا تور استانبول از شیراز زمینی هم برگزار می‌شود؟

برای افرادی که می‌خواهند با هزینه کم به استانبول سفر کنند، تور استانبول از شیراز زمینی گزینه خوبی‌ست. در صورتی که می‌توانید طولانی بودن مسیر و خستگی را تحمل کنید سفر با اتوبوس از شیراز به استانبول را انتخاب نمایید. لازم است بدانید در صورت انتخاب چنین گزینه ای، اتوبوس مستقیم از شیراز به استانبول وجود ندارد. شما باید ابتدا به تهران یا تبریز بروید و با استفاده از اتوبوس شرکت‌های ایران پیام نو، آذرآهو، گیتی پیما ایران پایانه غرب، عصر ایران، دیار سیر گیتی، تابان سیر ایرانیان به استانبول سفر کنید. قیمت تور زمینی از تور استانبول از شیراز هوایی ارزان‌تر خواهد بود.

تور استانبول از شیراز با قطار نیز برگزار می‌شود. در چنین حالتی باید از شیراز به تهران یا تبریز بروید. لازم است بدانید این قطار تنها یک بار در هفته از ایران به استانبول می‌رود. این قطار به سمت وان می‌رود؛ بنابراین ابتدا به اسکله وان می‌روید و از آنجا با کشتی به شهر تاتوان می‌رسید. پس از آن لازم است سوار قطارهای آنکار شده و از آنکار به استانبول سفر کنید. با این تفاسیر می‌توان گفت شرکت در چنین توری مقرون به صرفه نیست و زمان زیادی از شما می‌گیرد.

تور استانبول زمینی از شیراز

تور استانبول از شیراز چند روزه برگزار می‌شود؟

تور استانبول از شیراز بنابر نوع تور و آژانس برگزارکننده در بازه‌های مختلفی برگزار می‌شود. به طور کلی محبوب‌ترین اینن تورها، تور 7 شب و 8 روز استانبول و تور 3 شب و 4 روز است که  از شهر شیراز هم برگزار می شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر به صورت زمینی قصد سفر دارید تور 7 شب و 8 روز را انتخاب کنید که فرصت بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید. در غیر اینصورت تور 3 شب و 4 روز نیز انتخابی مناسب است.

تور استانبول زمینی از شیراز چند روزه برگزار می شود؟

مزایای رزرو تور شیراز استانبول از لحظه آخر 

تجربه و سابقه درخشان همکاران آژانسی خانواده لحظه آخر، همواره تضمین‌کننده کمترین قیمت تور استانبول از شیراز بوده است. همکاران آژانسی لحظه آخر، همیشه بر این تلاش بوده‌اند تا سفر مسافرین را خاطره‌انگیزتر کنند. قیمت به‌روز در 24 ساعت شبانه روز، ارائه بهترین خدمات تور استانبول شیراز و توانایی چارتر کردن پرواز استانبول تنها بخشی از مزایای خرید تور استانبول از سایت لحظه آخر است. لحظه آخر با توجه به کنترل لحظه‌ای قیمت و خدمات ارائه شده تور، این اطمینان را به مسافرین خود می‌دهد که تمامی تورها دقیقا با قیمت ارائه شده بر روی سایت قابل خریداری هستند.

امکانات تور شیراز استانبول لحظه آخر:

  • بهترین قیمت رزرو تور ترکیه استانبول
  • تور استانبول از شیراز قسطی
  • انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  • گشت شهری رایگان روی تور
  • پشتیانی 24 ساعته توسط آژانس‌های ارائه دهنده تور
  • مشاوره رایگان از آژانس‌های خانواده لحظه آخر

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. آرمان آرمان 1402/09/14
    0 نفر پسندیدند
    الان زمانی که قیمت تور استانبول باید ارزون بشه .پس چرا تغییری نکرده نسبت به تابستون ؟
  2. مریم شکیبا مریم شکیبا 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    برای عید از چه زمانی میشه تور رزرو کرد؟
  3. محمدحسین شکری محمدحسین شکری 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    از کرمانم تور استانبول دارید؟